|
|
sportdwaas
|
|
|
|
|
|
Xapter
|
|
|
quote: als hij been echt heeft gebeld en die heeft gezegt dat hij te 'klein' is, neem ik been nooit meer serieus! |
|
|
|
|
RedWhiteBlack
|
|
|
Eindelijk iemand die er de positieve dingen in ziet en al die jeugdspelers de contracten verlengen en wie weet gebeuren er leuke dingen |
|
|
|
|
Marco12345
|
|
|
Ik vind Mokotjo ook echt een goede speler, heb van hem genoten woensdag. |
|
|
|
|
BRAYY
|
|
|
Mokotjo binnen twee jaar bij de besten van Europa? Een tegenvaller als we binnen drie jaar geen kampioen zijn?
Vorige week maakte de kromme zich nog ernstig zorgen om Feyenoord en Mario, die echt eens wedstrijden moest gaan winnen. 1 week, 1 nederlaag en 1 duel van Mokotjo verder en de tijden zijn alweer verbeterd? |
|
|
|
|
Xapter
|
|
|
quote:Op zaterdag 25 september 2010 - 11:36 schreef BRAYY het volgende:Mokotjo binnen twee jaar bij de besten van Europa? Een tegenvaller als we binnen drie jaar geen kampioen zijn? Vorige week maakte de kromme zich nog ernstig zorgen om Feyenoord en Mario, die echt eens wedstrijden moest gaan winnen. 1 week, 1 nederlaag en 1 duel van Mokotjo verder en de tijden zijn alweer verbeterd? MOKOTJO///HELD! |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Binnen 3 jaar geen kampioen een tegenvaller? Dat zijn Vitesse-uitspraken. |
|
|
|
|
BRAYY
|
|
|
quote: Mokotjo is zeker een held alleen de kromme lult er slap op los |
|
|
|
|
Ronnie W
|
|
|
De kromme is de juiste man om Beenhakker en Been te steunen Deze drie personen kunnen onze club er bovenop helpen |
|
|
|
|
Xapter
|
|
|
quote:Op zaterdag 25 september 2010 - 11:46 schreef Ronnie W het volgende:De kromme is de juiste man om Beenhakker en Been te steunen Deze drie personen kunnen onze club er bovenop helpen Hoorde het al iemand zeggen op het forum, weet niet meer wie maar ik denk inderdaad dat deze generatie niet meer 'opkijkt'naar van Hanegem zoals ze 10 jaar geleden nog wel deden |
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
vries60
|
|
|
Drie jaar is nog een eind weg...als ze de spelersgroep bij elkaar kunnen houden met een paar gerichte aankopen dan zou het kunnen. |
|
|
|
|
vries60
|
|
|
quote:Op zaterdag 25 september 2010 - 11:51 schreef Xapter het volgende:[..] Hoorde het al iemand zeggen op het forum, weet niet meer wie maar ik denk inderdaad dat deze generatie niet meer 'opkijkt'naar van Hanegem zoals ze 10 jaar geleden nog wel deden Als hij op de training even laat zien hoe je een vrije trap binnen schiet dan is dat ook weer opgelost...maar of het echt gaat werken? Van Hanegem heef een uitgesproken mening en dat kan gaan botsen. |
|
|
|
|
Ben fr supporter
|
|
|
Willem zal tog niet de Jupiler L bedoelen |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
Als hij even beslist wat hij zeg. Ik hoop Willem wel weer bij de club terug te zien. |
|
|
|
|
Ben fr supporter
|
|
|
|
|
|
Feyenoord till i die