|
|
bram
|
|
|
oproep:ik stel voor om op zaterdag 30 oktober met elkaar om de tafel te gaan. met name nodig ik uit,els,stylzz,hotjumper,ronny w en een ieder die iets wezenlijks kan bijdragen,dan gaat het met name om webdesign ed. als locatie stel ik voor:ac bodegraven is centraal in het land,uiteraard zijn andere suggesties welkom. mijn idee is om dan rond kerst met concrete plannen te komen. samenwerking met anderen zou ik op voorhand niet uitsluiten (behalve fsv)ik hoop op reacties ,gr.bram |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
kale co
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Ben al met iets anders bezig. Wacht ik eerst af. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Els
|
|
|
Prima, staat in de agenda. Het Reeuwijkse Hout vind ik ook goed. Zal wat ideeen opschrijven. Heeft Milo al gereageerd? |
|
|
|
|
de flh
|
|
|
Ben net een nieuwe baan begonnen, dus dat heeft prio. Mochten jullie nog een x in Rdam afspreken, dan kom ik graag langs.
Het opzetten van een stichting is zo moeilijk als je zelf wil. De oprichting zelf is slechts een formaliteit.
Els heeft m'n email.
GL |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
Stuur me eerst eens meer informatie in een PB en dan wil ik verder kijken. Ik zie steeds meer ideeen maar het worden er zo teveel. We moeten als een blok er iets aan doen! De FSV doet alsof ze veel zeggenschap hebben bijvoorbeeld maar uiteindelijk heeft de directie gewoon schijt aan ze. Ik werk alleen mee aan zekerheidjes! |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
quote:Op zaterdag 25 september 2010 - 18:25 schreef Els het volgende:Prima, staat in de agenda. Het Reeuwijkse Hout vind ik ook goed. Zal wat ideeen opschrijven. Heeft Milo al gereageerd? ik lees het net! als ik uitgenodigd word ben ik van de partij! |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
Vond er niks aan toen ik vanochtend in de spiegel keek! |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
|
|
|
joepje3
|
|
|
|
|
|
Els
|
|
|
|
|
|
crnal
|
|
|
Els bedankt! Bram is het mogelijk om mij eerst wat meer info te sturen omtrent de plannen cq aanpak. Graag via PB. Wil graag een bijdrsge leveren. |
|
|
|
|
remco1978
|
|
|
quote:Op maandag 27 september 2010 - 21:36 schreef crnal het volgende:Els bedankt! Bram is het mogelijk om mij eerst wat meer info te sturen omtrent de plannen cq aanpak. Graag via PB. Wil graag een bijdrsge leveren. Geldt ook voor mij. Als ik iets kan doen..... |
|
|
|
|
bram
|
|
|
ik zal deze week een uiteenzetting van het voorlopige plan van aanpak op dit topic zetten. |
|
|
|
|
Ronnie W
|
|
|
Bram ik ben verhinderd en zit in het buitenland Hou dit forum wel in de gaten. En wacht af wat de plannen zijn.
alvast succes
Zou mooi wezen een investerings groep een bedrag en wij als supporters
Idee misschien om mensen lid te maken van een bepaalde club na donering. bedoel club van 50 / 100 / 1000 ect. En hun naam of bedrijf laten vernoemen op een webpagina. Zijn mensen altijd wel voor in. Zijn ook mensen die natuurlijk anoniem willen blijven. Respect daarvoor
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 29 september 2010 door Ronnie W -- |
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote: Heel veel succes daarmee, ben benieuwd.Helaas ben ik zo a-technisch als het om websites en organisaties gaat. Maar bijdrage wil ik wel... |
|
|
|
|
raket
|
|
|
quote:Op zaterdag 25 september 2010 - 11:24 schreef bram het volgende:oproep:ik stel voor om op zaterdag 30 oktober met elkaar om de tafel te gaan. met name nodig ik uit,els,stylzz,hotjumper,ronny w en een ieder die iets wezenlijks kan bijdragen,dan gaat het met name om webdesign ed. als locatie stel ik voor:ac bodegraven is centraal in het land,uiteraard zijn andere suggesties welkom. mijn idee is om dan rond kerst met concrete plannen te komen. samenwerking met anderen zou ik op voorhand niet uitsluiten (behalve fsv)ik hoop op reacties ,gr.bram Heb er geen verstand van,maar als je iets gaat organiseren,zou het dan is geen goed idee zijn om wat oud spelers met een beetje centjes te benaderen.Investeerders willen geld geven,supporters gaan aan actie's doen,dan kunnen van bronckhorst,fraser,de wolf,van persie,kuyt, etc toch ook wel eens wat gaan geven!!Sommige van die gasten zwemmen in het geld,kunnen ze van hun hele leven niet meer opmaken.Ik denk dat het hun ook aan het hart gaat dat het zo slecht gaat met Feyenoord.Ik denk niet dat ze kunnen en willen weigeren als je met een goed plan komt. |
|
|
|
|
King Yvo
|
|
|
Is goed joh zeg maar waar het is en wat je precies in gedachten heb |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
|
|
|
Fr. Elmo
|
|
|
Ik wil meehelpen met opzetten alleen heb ik het ballen verstand van websites e.d. Heb ervaring met leidinggeven aan 75 man met oa marketing, sales enz in het takenpakket. Laat maar weten of jullie mij nodig hebben en ik zal er zijn. |
|
|
|
|
Ronnie W
|
|
|
Dit Forum moet niet wegzakken Onder de aandacht moet dit blijven zeker na de wedstrijd van vandaag tegen de Graafschap Been drama drama drama |
|
|
|
|
El Aanmeldi
|
|
|
.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 25 september 2018 door El Aanmeldi -- |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Wanneer kun je hier meer over vertellen? |
|
|
|
|
Ronnie W
|
|
|
Volgens mij is er 30 oktober een vergadering met een bepaalde afvaardiging gepland |
|
|
|
|
Ronnie W
|
|
|
Liever vandaag dan morgen starten Heb al een bedragje gereserveerd!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
fonds kan nie bellen nie, en nie internetten nie |
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
bram
|
|
|
beste mensen,ik moet helaas afzeggen voor werkzaamheden voor het fonds. de ziekte grijpt harder en sneller om zich heen dan verwacht,praten lukt niet meer er zitten nu ook wat tumoren op mijn stembanden. ik hoop dat er iemand is die de stok overneemt en er een succes van maakt,jullie kunnen via dit forum altijd op mijn hulp rekenen. veel succes en laat aub onze club niet zakken,gr.bram |
|
|
|
|
Ronnie W
|
|
|
Bram sterkte Vervelend allemaal en ga ervoor jonge. Niet opgeven. |
|
|
|
|
KKL
|
|
|
Heel veel sterkte Bram!!! |
|
|
|
|
Els
|
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
Verdomme Bram das klote nieuws, heel veel sterkte Bram. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Ronnie W
|
|
|
Er moet iemand gevonden worden die dezelfde kennis en wil heeft als Bram. Wie wil het stokje overnemen. Als dit niet gebeurd dan vallen we weer buiten de boot. |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
GVD Bram! JEZUS wat KUT! STERKTE VRIEND!!!!!!!!!!!!!! WIE WIL? ik wil echt helpen! Mail Al je stukken naar mij toe Bram kan ik ernaar kijken! |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Sterkte Bram, schrik ervan. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: wat een ontiegelijk foute naam heb jij gekozen joh! hoe verzin je 't? |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: eens, . . . Bram//HELD! |
|
|
|
|
Fr. Elmo
|
|
|
Sterkte en heel veel kracht toegewenst |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
|
|
|
Fr. Elmo
|
|
|
@Bram. Ik wil je wel om een gunst vragen. Let wel, alleen als je sterk en zin genoeg hebt..
Kan jij misschien kort uitleggen wat je plannen waren zodat we kunnen kijken of er genoeg animo voor is om het plan door te zetten?? |
|
|
|
|
bram
|
|
|
quote:Op donderdag 07 oktober 2010 - 00:12 schreef Fr. Elmo het volgende:@Bram. Ik wil je wel om een gunst vragen. Let wel, alleen als je sterk en zin genoeg hebt.. Kan jij misschien kort uitleggen wat je plannen waren zodat we kunnen kijken of er genoeg animo voor is om het plan door te zetten?? plannen en info gaan richting milo |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
quote: Mensen ik heb een mail gestuurd naar bram, met een aantal vragen, ik wacht nog even op antwoord.
Het is van belang dat we mensen nodig hebben die echt iets kunnen betekenen, en vooral die er energie inwillen stopen. |
|
|
|
|
Pietje1
|
|
|
Laat maar weten wat je nodig hebt Milo. We moeten er voor zorgen dat Bram's initiatief een zeer goed gevolg krijgt, ik help je waar ik kan.
Bram, heel veel sterkte de komende tijd!! |
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|