|
|
FR-girl
|
|
|
Als ik ergens mee kan helpen. heb opleiding marketing gedaan dus dat kan altijd van pas komen! iniedergeval succes jullie!! |
|
|
|
|
ZeikerT
|
|
|
Heel veel sterkte Bram ......... |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Gaat deze bijeenkomst door en zo ja met wie allemaal? |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
Ik wacht op de spullen van Bram zodat ik deze kan doorlezen, ik hoop dan, dat ik kan bepalen of 30 oktober door kan gaan, of dat ik deze dag moet verzetten. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 - 16:04 schreef Milo het volgende:Ik wacht op de spullen van Bram zodat ik deze kan doorlezen, ik hoop dan, dat ik kan bepalen of 30 oktober door kan gaan, of dat ik deze dag moet verzetten. Ik hoor het wel, doe zeker mee! Of ik de dertigste nou wel of niet kan. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik ben er ook. Ik kan niet veel maar wel meedenken. En ohja ik ben natuurlijk een IT-NERD. |
|
|
|
|
Ronnie W
|
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
Ik vind eigenlijk dat het huidige bestuur moet stoppen met het beperken van het legioen in haar uitingen. Jorien was wellicht Stalin aan de Maas, maar toen was er wel vrijheid van meningsuiting in de Kuip. Zelfs spandoeken tegen hemzelf liet hij toe. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
Toen was van kerkum toch al de baas |
|
|
|
|
El Aanmeldi
|
|
|
wie gaat er direct over de spandoeken? gudde? |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
Daar zullen ze hun nsb'ertjes wel voor hebben. |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
quote: mensen van twee bij twee meter zijn per definitie geen nerd |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
hahahahaha Weet Els al wat meer bram heeft het opdit moment erg zwaar |
|
|
|
|
Els
|
|
|
Er is wel wat achtergrondinfo en ideetjes. Hoop dat jij de info voor de stichting hebt. Wat mij betreft gegevensuitwisseling op 30 oktober. |
|
|
|
|
Els
|
|
|
Voor iedereen die dit nog even na wilde lezen. Er zijn er nog een paar, zal gaan zoeken... |
|
|
|