BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Onbegrijpelijk!!! Twee Tukkers zijn grensrechter bij Twente-Ajax

Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Brandje
 Brandje - zaterdag 25 september 2010 - 11:58   quote  deeplink  
FC Twente - Ajax is de eerste echte topwedstrijd van het seizoen. Het is daarom leuk dat de KNVB voor deze wedstrijd interessante scheidsrechters heeft aangesteld. Leidsman is Pieter Vink. Laten we hem hier een keer met rust laten. Maar zijn vlaggenisten zijn Patrick Langkamp en Hans Olde Olthof. Langkamp is geboren en getogen in Enschede en zijn familie woont er nog steeds. Olde Olthof, zijn naam zegt op zijn minst al iets, woont in het Twentse Borne.

NLHartstikke geinig om de heren eens in de gaten te houden vanavond in de Grolsch Veste. Die twee zijn uiteraard onpartijdig, maar om ze nou net in de thuiswedstrijd van de landskampioen tegen de koploper aan te stellen, is op zijn minst merkwaardig. Ze hebben de schijn volledig tegen en dat zou de bond niet moeten willen. Bovendien is hun aanwezigheid op voorhand irritant voor de bezoekers. En nog erger: het bevestigt de in de eredivisie al jaren en jaren levende overtuiging dat FC Twente veel vrienden heeft op cruciale plaatsen.

Dat hebben die Tukkers dan weer wel goed gedaan. Woutje Brama gaat vorige week voor iedereen zichtbaar op de voet van Heraclied Everton staan, maar de aanklager vindt geen sprekende getuigen, dus speelt Brama tegen Ajax. Zo zit Jan van Halst in zo ongeveer ieder televisieprogramma. Schuift Youri Mulder aan in Studio Voetbal. Heeft Jaap Uilenberg de scheidsrechters bij de KNVB onder controle. Is Joop Munsterman de grote baas van vrijwel alle regionale sportredacties in Nederland. Mag jakhals Erik wanneer het maar even kan in De Wereld Draait Door van zijn liefde voor FC Twente getuigen en is voormalig directeur betaald voetbal Henk Kesler overal ter wereld een onbetaalbare ambassadeur voor zijn club.

Op het gebied van lobbyen kan FC Twente elke club een masterclass geven. Doen ze goed, vanuit hun optiek geredeneerd. Maar de aanstelling van de beide grensrechters gaat zwaar over de top. Twee Tukkers vlaggen bij FC Twente-Ajax, iets vergelijkbaars krijg je in de onderste regionen van het amateurvoetbal nog niet eens voor elkaar

http://www.ad.nl/ad/nl/1044/Sportcolumnisten/article/detail/514816/2010/09/25/Twee-tukkers-langs-de-lijn-bij-topper-Twente-Ajax.dhtml
XXX
 XXX - zaterdag 25 september 2010 - 12:59   quote  deeplink  
Mooi, kunnen we weer klagen...
Aaaaight
 Aaaaight - zaterdag 25 september 2010 - 13:21   quote  deeplink  
mooi stukje, klopt allemaal vind het ook schandalig, niet alleen voor ons maar voor hun is het toch ook ongemakkelijk?
joduh
 joduh - zaterdag 25 september 2010 - 13:36   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 25 september 2010 - 12:59 schreef XXX het volgende:
Mooi, kunnen we weer klagen...
hahaah ,ja juist man...is het gelukkig niet onze schuld als we niet winnen......
Twan
 Twan - zaterdag 25 september 2010 - 13:41   quote  deeplink  
Dit is gewoon pure competitievervalsing. Als KNVB zijnde weet je dondersgoed waar de grensrechters vandaan komen. Dan zet je er gewoon 2 grensrechters op die niet in Twente zijn geboren maar ergens anders. Eerst zetten ze Blinde Vink op deze match,en dan ook nog ff doodleuk 2 Tukkers als grensrechters. Ajax wordt weer genaaid door de KNVB(Henk Kesler).
joduh
 joduh - zaterdag 25 september 2010 - 13:43   quote  deeplink  
ho ho ik heb 2 maten en die wonnen in enschede maar dat zijn ECHTE ajacieden hoor! ;-) dus misschien??????.........hahaha
Aaaaight
 Aaaaight - zaterdag 25 september 2010 - 13:48   quote  deeplink  
nee kan niet zijn nepperds ;)
joduh
 joduh - zaterdag 25 september 2010 - 14:32   quote  deeplink  
hahahah,ik geloof het ook!
remco k
 remco k - zaterdag 25 september 2010 - 14:36   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 25 september 2010 - 13:41 schreef Twan het volgende:
Dit is gewoon pure competitievervalsing. Als KNVB zijnde weet je dondersgoed waar de grensrechters vandaan komen. Dan zet je er gewoon 2 grensrechters op die niet in Twente zijn geboren maar ergens anders. Eerst zetten ze Blinde Vink op deze match,en dan ook nog ff doodleuk 2 Tukkers als grensrechters. Ajax wordt weer genaaid door de KNVB(Henk Kesler).
Kesler zit niet bij de knvb meer he
PSVMocro
 PSVMocro - zaterdag 25 september 2010 - 14:47   quote  deeplink  
Het gaat om kwaliteit en niet om afkomst. Als dat de beste grensrechters zijn, dan moet je ze juist voor een topper mee laten doen. Was er vorig jaar niet ook zo een discussie door Jol met betrekking op een scheids uit Enschede? Achteraf viel dat toch ook mee.
Mokkum
 Mokkum - zaterdag 25 september 2010 - 15:02   quote  deeplink  
Tja wel weer opvallend en waar. Zal er vanavond is opletten. Hopelijk valt het mee. Ik zelf kom uit Leiden maar ben toch echt een Ajacied. Hier in Leiden is het erg verdeelt, de voetballiefhebbers zijn voor Ajax en de wat dommere voor Feyenooit. Een enkeling en die zijn helemaal niet te begrijpen zijn voor pisvee. Een hele goede avond en laten we hopelijk gewoon snel voor komen dan zullen we ook geen nadeel van de arbitrage hebben.
Brandje
 Brandje - zaterdag 25 september 2010 - 15:09   quote  deeplink  
Beste Mocro je begrijpt het niet. Tuurlijk zullen de beste mannen objectief zijn maar de KNVB moet voorkomen dat ze de schijn tegen krijgen. Zoals in het stukje staat dit gebeurd bij de Amateurs niet eens. Stel een club komt uit Amsterdam en de ander uit Rotterdam dan zal de scheids nooit uit een van beide steden komen. Dus wat de KNVB doet is vragen om problemen. Nijhuis mag Twente al niet meer fluiten omdat hij heeft gezegd twente-fan te zijn.
Het jaar dat MvB trainer bij Ajax speelde Ajax gelijk tegen Heracles. Vlak voor tijd werd de 3-2 ten onrechte afgekeurd en trio(Kuijpers was scheidsrechter) waren allemaal tukkers. Ik ga niet zeggen dat ze het bewust deden maar ze hebben de wel schijn tegen en dat moet de KNVB voorkomen
Maar jij zal er dus totaal geen problemen als Ajax-PSV in november is en beide grensrechters komen uit Amsterdam of zijn er op gegroeid. Geen een fan van welke club juicht dat toe.
Mokkum
 Mokkum - zaterdag 25 september 2010 - 15:22   quote  deeplink  
Pisvee appelvlaai, die heeft het pas hoog in zijn mocro kop. Maar ach, kan er waarschijnlijk niks aan doen, hebben ze allemaal. Wil daar weg, wat ik heel goed kan begrijpen, komt er een mooie spaanse ploeg, vindt UT het niet goed genoeg! Wat bezielt zo'n gast? Wat denkt UT? Omdat hij wel eens een bal goed raakt bij zijn boeren clubje? Wat een hoogmoed! Zo geweldig is hij niet!
PSVMocro
 PSVMocro - zaterdag 25 september 2010 - 15:41   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 25 september 2010 - 15:09 schreef Brandje het volgende:
Beste Mocro je begrijpt het niet. Tuurlijk zullen de beste mannen objectief zijn maar de KNVB moet voorkomen dat ze de schijn tegen krijgen. Zoals in het stukje staat dit gebeurd bij de Amateurs niet eens. Stel een club komt uit Amsterdam en de ander uit Rotterdam dan zal de scheids nooit uit een van beide steden komen. Dus wat de KNVB doet is vragen om problemen. Nijhuis mag Twente al niet meer fluiten omdat hij heeft gezegd twente-fan te zijn.
Het jaar dat MvB trainer bij Ajax speelde Ajax gelijk tegen Heracles. Vlak voor tijd werd de 3-2 ten onrechte afgekeurd en trio(Kuijpers was scheidsrechter) waren allemaal tukkers. Ik ga niet zeggen dat ze het bewust deden maar ze hebben de wel schijn tegen en dat moet de KNVB voorkomen
Maar jij zal er dus totaal geen problemen als Ajax-PSV in november is en beide grensrechters komen uit Amsterdam of zijn er op gegroeid. Geen een fan van welke club juicht dat toe.
Ik heb me er al jaren geleden bij neergelegd dat de scheidsrechters in de eredivisie niet zo goed zijn. Ik geloof dat ze allemaal hun best doen. Geen één scheids wil slecht fluiten. Ze worden in de media (VI, Studio Sport, columns, etc.) afgemaakt en de KNVB gaat een scheidsrechter die fout op fout maakt niet oproepen en dat scheelt weer in inkomsten. Ik stel de integriteit van scheidsrechters niet ter discussie. Daarom hoef ik ook niet te weten waar welke scheidsrechter vandaan komt. Bovendien ben ik sowieso van mening dat clubs als PSV en Ajax niet over scheidsrechters moeten zeuren. Er is voor eredivisiebegrippen dusdanig veel kwaliteit dat je, ongeacht de tegenstander en ongeacht de scheidsrechter, het altijd zelf op het veld moet beslissen.
PSVMocro
 PSVMocro - zaterdag 25 september 2010 - 15:46   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 25 september 2010 - 15:22 schreef Mokkum het volgende:
Pisvee appelvlaai, die heeft het pas hoog in zijn mocro kop. Maar ach, kan er waarschijnlijk niks aan doen, hebben ze allemaal. Wil daar weg, wat ik heel goed kan begrijpen, komt er een mooie spaanse ploeg, vindt UT het niet goed genoeg! Wat bezielt zo'n gast? Wat denkt UT? Omdat hij wel eens een bal goed raakt bij zijn boeren clubje? Wat een hoogmoed! Zo geweldig is hij niet!
Ik begrijp niet waarom je het hier post, maar ik zal je een plezier doen door er inhoudelijk op te reageren. Afellay heeft een hoofd en geen kop. Als hij bij PSV wegwilde, dan had hij allang bij HSV getekend. Er lag een contract voor hem klaar waarmee hij het 3-voudige kon verdienen. Hij heeft sportieve ambities en het is verfrissend om te zien dat er nog spelers zijn die het sportieve boven het financiële plaatsen. Waarom zou hij nu voor Atletico Madrid kiezen? We zitten in september. Ik zou ook rustig afwachten. Er is geen haast. Jij vindt hem niet geweldig, dat mag...ieder zijn mening. Het is alleen een beetje kortzichtig en dom...aangezien niemand weet waar zijn plafond ligt. Dat zal pas blijken als hij in een grote competitie met goede spelers om hem heen gaat spelen.
dege
 dege - zaterdag 25 september 2010 - 15:47   quote  deeplink  
op zich is het wel vreemd dat de KNVB 2 grensrechters aansteld die uit de regio van Twente komen, maar dat laat niet weg dat Ajax het toch zelf zal moeten doen.
Vanavond zal ik inderdaad kijken of deze beide heren juiste beslissingen nemen, maar zoals ik al zeg, Ajax zal voetballend moeten winnen.
Brandje
 Brandje - zaterdag 25 september 2010 - 15:52   quote  deeplink  
Wat over Affelay zegt is natuurlijk niet helemaal waar. Een transfervrije speler krijgt veel meer tekengeld dan een speler waarvoor betaald moet worden dus het is wel degelijk ook een financiële kwestie.
Ik denk wel dat clubs als Atl. Madrid of HSV zijn plafond is. Hier blinkt hij uit met name door zijn rushes maar dat hoef je in Engeland niet te doen want dat doe je maar een keer. Verder scoort hij nog steeds te weining vind ik. Bovendien denk ik dat Engeland fysiek te zwaar voor hem want het hij is toch blessuregevoelig. Dus misschien was het niet zo gek om het te doen zoals van der Vaart. de geleidelijke weg dus.
Mokkum
 Mokkum - zaterdag 25 september 2010 - 15:53   quote  deeplink  
Ieder zijn mening, respecteer ik ook. Appelvlaai met zijn grote maroc hoofd vindt ik gewoon een mietje!
Mokkum
 Mokkum - zaterdag 25 september 2010 - 15:54   quote  deeplink  
Ben misschien niet zo goed met woorden maar vindt dat Brandje het mooi verwoord.
joduh
 joduh - zaterdag 25 september 2010 - 15:54   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 25 september 2010 - 15:02 schreef Mokkum het volgende:
Tja wel weer opvallend en waar. Zal er vanavond is opletten. Hopelijk valt het mee. Ik zelf kom uit Leiden maar ben toch echt een Ajacied. Hier in Leiden is het erg verdeelt, de voetballiefhebbers zijn voor Ajax en de wat dommere voor Feyenooit. Een enkeling en die zijn helemaal niet te begrijpen zijn voor pisvee. Een hele goede avond en laten we hopelijk gewoon snel voor komen dan zullen we ook geen nadeel van de arbitrage hebben.
hahah dat is landelijk mokkum.voetballiefhebbers zijn voor ajax,wat dommere voor 010 en de niet te begrijpen mensen zijn voor pisvee!!!!!
Mokkum
 Mokkum - zaterdag 25 september 2010 - 16:05   quote  deeplink  
Tja zekers, uit de randstad komen en dan voor pisvee zijn???? Nooit begrepen. Kijk dat je dom geboren wordt en je pa ook niet al te snugger is kan gebeuren. Sluit je dan vooral aan bij feyenooit, maar dat je dan ook nog denkt dat je club goed kan voetballen??????? En dit nog roepen ook??????? Dom en zielig, kan je hulp voor zoeken.
PSVMocro
 PSVMocro - zaterdag 25 september 2010 - 16:06   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 25 september 2010 - 15:52 schreef Brandje het volgende:
Wat over Affelay zegt is natuurlijk niet helemaal waar. Een transfervrije speler krijgt veel meer tekengeld dan een speler waarvoor betaald moet worden dus het is wel degelijk ook een financiële kwestie.
Ik denk wel dat clubs als Atl. Madrid of HSV zijn plafond is. Hier blinkt hij uit met name door zijn rushes maar dat hoef je in Engeland niet te doen want dat doe je maar een keer. Verder scoort hij nog steeds te weining vind ik. Bovendien denk ik dat Engeland fysiek te zwaar voor hem want het hij is toch blessuregevoelig. Dus misschien was het niet zo gek om het te doen zoals van der Vaart. de geleidelijke weg dus.
Als één van zijn droomclubs was gekomen, dan was hij nu al vertrokken. Het tekengeld wat hij nu gaat krijgen, had hij gedurende dit seizoen door het hogere salaris al terugverdiend. Dat kan geen beweegreden zijn.
Brandje
 Brandje - zaterdag 25 september 2010 - 16:09   quote  deeplink  
Hij krijgt meer tekengeld plus een veel hoger salaris dus hij verdiend veel meer op deze manier. Waarom denk je dat al die zaakwaarnemers hun spelers adviseren om niet bij te tekenen? Dat kan zowel de zaakwaarnemer als de speler zelf binnen lopen.
PSVMocro
 PSVMocro - zaterdag 25 september 2010 - 16:10   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 25 september 2010 - 16:05 schreef Mokkum het volgende:
Tja zekers, uit de randstad komen en dan voor pisvee zijn???? Nooit begrepen. Kijk dat je dom geboren wordt en je pa ook niet al te snugger is kan gebeuren. Sluit je dan vooral aan bij feyenooit, maar dat je dan ook nog denkt dat je club goed kan voetballen??????? En dit nog roepen ook??????? Dom en zielig, kan je hulp voor zoeken.
Dat jullie niet begrijpen waarom iemand voor 'Pisvee' is, zegt toch ook iets over jullie intelligentie...en dan Feyenoorders dom noemen...haha...Het is niet mijn bedoeling om te provoceren, aangezien ik mezelf als gast op het Ajax-forum zien. Jullie maken het met jullie reacties wel moeilijk voor me om niet los te gaan. Ik hou het dus gezien voor vandaag, voordat dit uit de hand gaat lopen. :P

Twente - Ajax ondanks de grensrechtres 1-1 Vrije trap Jansen, individuele actie Suarez.
PSVMocro
 PSVMocro - zaterdag 25 september 2010 - 16:13   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 25 september 2010 - 16:09 schreef Brandje het volgende:
Hij krijgt meer tekengeld plus een veel hoger salaris dus hij verdiend veel meer op deze manier. Waarom denk je dat al die zaakwaarnemers hun spelers adviseren om niet bij te tekenen? Dat kan zowel de zaakwaarnemer als de speler zelf binnen lopen.
Zijn jaarsalaris + tekengeld is ongeveer gelijk aan het salaris in het buitenland. Als hij nu was vertrokken, dan had hij geen tekengeld gehad maar wel al een jaar een hoog salaris. Daarom maakt het per saldo niet veel uit. Zaakwaarnemers adviseren spelers om te wachten, omdat ze dan interessanter zijn voor andere clubs. Je hebt de clubs dan voor het uitkiezen. Dat is het grootste voordeel van transfervrij vertrekken.
adriu
 adriu - zaterdag 25 september 2010 - 16:36   quote  deeplink  
dit zeg ik al 3 jaar achter mekaar dat twente gemats wort. ik zeg er wel bij dat twente er niets aan kan doen, !! dit kun je voor komen als je belgie,s scheitsrechters aan zet bij deze wedstrijden of ternoods duitsers scheitsrechters !!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 27 september 2010 door adriu --
adriu
 adriu - zaterdag 25 september 2010 - 17:53   quote  deeplink  
vink nee ?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 27 september 2010 door adriu --
remco k
 remco k - zaterdag 25 september 2010 - 19:58   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 25 september 2010 - 15:53 schreef Mokkum het volgende:
Ieder zijn mening, respecteer ik ook. Appelvlaai met zijn grote maroc hoofd vindt ik gewoon een mietje!
waarom moet je dat maroc erbij betrekken? heb je het niet op buitenlanders ofzo, je komt namelijk wel racistisch over
joey
 joey - zaterdag 25 september 2010 - 23:46   quote  deeplink  
Gelukkig niet heel erg aan geiriteerd !!
Wouter-FCT
 Wouter-FCT - zondag 26 september 2010 - 12:40   quote  deeplink  
Jullie hebben niets te klagen, al die keren onterecht buitenspel gefloten..
verbrande harry
 verbrande harry - zondag 26 september 2010 - 12:52   quote  deeplink  
vind dit eigenlijk schrijnend het is zo overduidelijk...ajax mag geen kampioen worden.
verbrande harry
 verbrande harry - zondag 26 september 2010 - 12:55   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 september 2010 - 12:40 schreef Wouter-FCT het volgende:
wat lul jij nou dom over niks te klagen,heb je de wedstrijd wel gezien?
jullie....mogen niet klagen 2 ballen op de paal en een op de lat niet zeiken ouwe.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 26 september 2010 door verbrande harry --
XXX
 XXX - zondag 26 september 2010 - 13:20   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 september 2010 - 12:40 schreef Wouter-FCT het volgende:
volgens mij heb jij nog minder te klagen... prutser

quote:
Op zondag 26 september 2010 - 12:00 schreef adriu het volgende:
was toch zuiver rood voor luuk de jong in de eerste helf van de wedstrijt (hensbal)?? en dan ook nog de bal weg trappen was dus geel!
Ride
 Ride - maandag 27 september 2010 - 13:30   quote  deeplink  
Wat ik niet snapte is op het eind de knuffels van de Ajaxspelers met Vink?

Zag dat gisteren op Studio Sport...
Rogier
 Rogier - maandag 27 september 2010 - 13:53   quote  deeplink  
Nou...die 2 Tukkers hadden toch de meeste buitenspelgevallen van juist FC Twente fout, dus ga hier nou svp niet over klagen. Als ze echt Twente fans waren geweest hadden ze die wel laten ddoorgaan ipv vlaggen.
el-loco
 el-loco - maandag 27 september 2010 - 13:56   quote  deeplink  
Wat een slap geouwehoer zeg! Kevin Blom naait feyenoord bv al twee jaar tijdens de klassieker! Het is algemeen bekend dat hij een paar jaar een siezoenskaart van ajax heeft gehad! Niet klagen maar voetballen !

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5131
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Onbegrijpelijk!!! Twee Tukkers zijn grensrechter bij Twente-Ajax

0.0077660