|
|
Headliner |
|
|
|
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:
Cissé zes weken niet in actie voor Feyenoord (FR-Fanatic)
|
|
|
octo
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
3.5 miljoen weggegooid.. Wat een homo |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
En dan heeft ie nog 9 andere tenen. Wordt nu wel erg slepende kwestie & miskoop. |
|
|
|
|
patrickpsv15
|
|
|
Het wordt steeds zuurder voor feyenoord, ik denk dat fuseren met psv toch ter sprake moet gaan komen. |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
Sjezus hey... gebed zonder end. Waarom niet meteen operatief? |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ok. 6 weken niet meer over hebben |
|
|
|
|
Ronnie W
|
|
|
wat een jankerd oprotten met die vent |
|
|
|
|
craven
|
|
|
pfffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff |
|
|
|
|
chester
|
|
|
die cisse met het kleine schoentje kun je ook beter terug sturen waar die vandaan komt die is toch niks ik wis wel beter |
|
|
|
|
rocky1908
|
|
|
Die lange slungel heeft elke keer wat weg ermee scheelt weer wat geld!!! |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
Welke club wil hem hebben dan? |
|
|
|
|
rotterdammer1997
|
|
|
|
|
|
geromi
|
|
|
laat hem maar stikken in ze teennagel |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote: Misschien kan je hem doneren aan een goed doel. |
|
|
|
|
Dieren
|
|
|
We doneren hem voor de medische wetenschap. Wat een ongeloofelijke wereld wonder met die voet van hem. |
|
|
|
|
peter-feyenoord4life
|
|
|
|
|
|
vries60
|
|
|
De medische staf valt ook wel wat te verwijten... |
|
|
|
|
Dirkie
|
|
|
|
|
|
El Jardinero
|
|
|
Afhakken die teen en doneren aan die gozer van Palm Invest, die mist er nog 1 !! |
|
|
|
|
Feyenoord-010
|
|
|
quote: hahah ja met 9 tenen ken je ook lopen :p |
|
|
|
|
Harm 023
|
|
|
Hij voelt zich zeker gauw op z'n teentjes getrapt....wat een drama die Cissé |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
grote kanshebber op titel: MISKOOP VAN DE EEUW |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ja en dan niet eens door zn voetbal kwaliteiten. |
|
|
|
|
Pietje1
|
|
|
we hadden hem lekker naar Twente moeten laten gaan toen het nog kon... |
|
|
|
|
klaas vaak
|
|
|
wat een zielig figuur volgens mij wil hij niet spelen |
|
|
|
|
de flh
|
|
|
Wat is dat nou voor gelul als ie geopereerd moet worden? Dat kan je hem toch niet kwalijk nemen.
Ik zou wel willen weten wat die medische staf hebben lopen uitvreten!!!????!!!! |
|
|
|
|
scarface1979
|
|
|
Ik kan me niet voorstellen dat je een jaar geblesseerd kan zijn aan je teen. Dit duurt nog langer dan een kruisband die afgescheurd is. Dit is een mentale kwestie en wordt verdoezelt dmv die teen.
Ik snap niet dat er niet een keer een dokter een uitspraak over kan doen. We weten niet eens WAT hij heeft aan zn teen etc. Dit lijkt me voor een journalist ook een mooi onderwerp. Wat een lachertje! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Patrickjefeyenoord
|
|
|
zou Fer ook zo een teen hebben en zou dat dan verklaren waarom hij alle ballen een meter van zijn poten laat afschieten... wat is deze jongen zielig om naar te kijken zeg... bah !!! Ok, geen vorm hebben kan gebeuren, maar een balletje breed en geen fatsoenlijke 1-2 kunnen opzetten is te gek voor woorden en feyenoord onwaardig. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Wat heeft dat met Cissé te maken dan? |
|
|
|
|
markw3
|
|
|
Onder welke steen kom jij vandaan? Fer doet vanaf psv uit al niet mee... |
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zondag 07 november 2010 - 17:14 schreef Patrickjefeyenoord het volgende:zou Fer ook zo een teen hebben en zou dat dan verklaren waarom hij alle ballen een meter van zijn poten laat afschieten... wat is deze jongen zielig om naar te kijken zeg... bah !!! Ok, geen vorm hebben kan gebeuren, maar een balletje breed en geen fatsoenlijke 1-2 kunnen opzetten is te gek voor woorden en feyenoord onwaardig. Fer is een neger he, dat weet je? |
|
|
|
|
Vnny
|
|
|
quote:Op zondag 07 november 2010 - 17:14 schreef Patrickjefeyenoord het volgende:zou Fer ook zo een teen hebben en zou dat dan verklaren waarom hij alle ballen een meter van zijn poten laat afschieten... wat is deze jongen zielig om naar te kijken zeg... bah !!! Ok, geen vorm hebben kan gebeuren, maar een balletje breed en geen fatsoenlijke 1-2 kunnen opzetten is te gek voor woorden en feyenoord onwaardig. wat ben jij een domme lul zeg |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote:Op zondag 07 november 2010 - 17:14 schreef Patrickjefeyenoord het volgende:zou Fer ook zo een teen hebben en zou dat dan verklaren waarom hij alle ballen een meter van zijn poten laat afschieten... wat is deze jongen zielig om naar te kijken zeg... bah !!! Ok, geen vorm hebben kan gebeuren, maar een balletje breed en geen fatsoenlijke 1-2 kunnen opzetten is te gek voor woorden en feyenoord onwaardig. duidelijk geen verstand van voetbal.Fer is 1 van onze belangrijkste spelers.jammer dat je dat niet ziet. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Was z'n eerste post? Hopelijk ook z'n laatste. |
|
|
|
|
BRAYY
|
|
|
quote: helaas heb ik hem al meer onzin zien posten op ons forum. |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote:Op zondag 07 november 2010 - 17:14 schreef Patrickjefeyenoord het volgende:zou Fer ook zo een teen hebben en zou dat dan verklaren waarom hij alle ballen een meter van zijn poten laat afschieten... wat is deze jongen zielig om naar te kijken zeg... bah !!! Ok, geen vorm hebben kan gebeuren, maar een balletje breed en geen fatsoenlijke 1-2 kunnen opzetten is te gek voor woorden en feyenoord onwaardig. Ben je hem in het ziekenhuis tegengekomen ofzo? En zit de revalidatie daar naast de oogarts? Of moest je naar een andere afdeling? |
|
|
|
|
craven
|
|
|
wie is cisse ook al weer.... |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Lees net dat Els van Patrickje heeft vernomen dat Fer naast de oogarts zat en Patrick Cissé heeft verward met ...ehhh de Cler! Omdat ze op elkaar lijken he... Pffff |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote:Op maandag 08 november 2010 - 00:29 schreef FR-Henk het volgende:Lees net dat Els van Patrickje heeft vernomen dat Fer naast de oogarts zat en Patrick Cissé heeft verward met ...ehhh de Cler! Omdat ze op elkaar lijken he... Pffff Ja, scherpe observeerder hoor, die Patrick. Met hem in de Kuip hebben we geen hawkeye nodig. En hij schijnt ook voor weinig geld de trainer, de wasvrouw en de finacieel directeur te kunnen vervangen. |
|
|
|