|
|
de flh
|
|
|
|
|
|
raymond1908
|
|
|
noem maar iemand op die nu op t moment beter speeld als bruins op van dijk na dan als de rest bruins zou snapen was feyenoord al een heel stuk gevaarlijker de cler die staat 15 mtr van zn man en fer staat altijd lucht te dekke en naar de wolkjes te kijken mn oma komt nog sneller terug en bahia heeft zn tijd ook gehad gvd zeg |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
Oneens! Bruins moet blijven, beste voetballer die we hebben. |
|
|
|
|
FR
|
|
|
liever smolov dan bruins, ik irriteerde me mataloos aan hem, ik snap ook niet waarom deze gozer de gorners en vrije trappen neemt. Echt slecht!! Beter gaat ie eens zn best doen of anders weg! |
|
|
|
|
detrapstaandervanvak
|
|
|
quote: Eens BRUINS////ECHTE WERKER |
|
|
|
|
detrapstaandervanvak
|
|
|
quote:Op maandag 27 september 2010 - 00:00 schreef FR het volgende:liever smolov dan bruins, ik irriteerde me mataloos aan hem, ik snap ook niet waarom deze gozer de gorners en vrije trappen neemt. Echt slecht!! Beter gaat ie eens zn best doen of anders weg! Hiervoor kom ik naar het stadion, een genot om naar te kijken |
|
|
|
|
Emile
|
|
|
snap de ballen ook niet van t topic want volgens mij is bruins 1 van de echte stabiele spelers die we nu (nog) hebben :P |
|
|
|
|
detrapstaandervanvak
|
|
|
Soms voel ik me kut en depressief, denk dat ik niets kan en niets waard ben..........Maar dan ben ik naar de Kuip geweest, heb van Bruins mogen genieten, en denk:"Het kan altijd nog slechter met je", en keer gelukkig weer huiswaarts, blij dat sommige mensen nog minder kunnen |
|
|
|
|
Anti-020
|
|
|
Smolov kan volgens mij prima op Bruins zn plek |
|
|
|
|
Emile
|
|
|
smolov moet gewoon achter de spits spelen dat wel, heeft prima pass net als bruins |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote:Op maandag 27 september 2010 - 00:09 schreef detrapstaandervanvak het volgende:Soms voel ik me kut en depressief, denk dat ik niets kan en niets waard ben..........Maar dan ben ik naar de Kuip geweest, heb van Bruins mogen genieten, en denk:"Het kan altijd nog slechter met je", en keer gelukkig weer huiswaarts, blij dat sommige mensen nog minder kunnen Je geeft arrogantie weer een hele nieuwe dimensie. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op maandag 27 september 2010 - 00:09 schreef detrapstaandervanvak het volgende:Soms voel ik me kut en depressief, denk dat ik niets kan en niets waard ben..........Maar dan ben ik naar de Kuip geweest, heb van Bruins mogen genieten, en denk:"Het kan altijd nog slechter met je", en keer gelukkig weer huiswaarts, blij dat sommige mensen nog minder kunnen Minder kunnen? geh geh geh, maar wel meer verdienen! Nou jij weer. |
|
|
|
|
plannetje
|
|
|
|
|
|
plannetje
|
|
|
|
|
|
detrapstaandervanvak
|
|
|
quote: Ik kan na een slechte dag werken gewoon de auto op de zaak zetten, durf mijn baas en collegas wel onder ogen te komen en dat voor veel minder geld, waar ik ook nog eens hard voor moet werken |
|
|
|
|
vakkieQkeleku
|
|
|
Wat een onzintopic. Bruins is het hele seizoen al een van de beteren. Het gaat momenteel met vrijwel iedereen minder. Kwestie van zelfvertrouwen. Die jonge gasten krijgen tik op tik. Geef het je te doen. Maar laten we vooral een aantal van die gasten flink afzeiken. Denk echt dat dat helpt!! Het is natuurlijk een waardeloze situatie, geen balans in het elftal en (nog) geen geld om er wat aan te doen. Hoe klote het ook is, er is op dit moment geen andere optie dan doorbijten |
|
|
|
|
El Aanmeldi
|
|
|
|
|
|
ZeikerT
|
|
|
quote:Op zondag 26 september 2010 - 20:33 schreef willy198 het volgende:En niemand heeft het over Leerdam of De cler... Ze verliezen al weken de duels op belangrijke momenten. AL WEKEN, en niemand ziet t... Leerdam mag van mij naar een subtopper paar wedstrijden leuk voetballen en discussie op roepen of we hem niet te vroeg weggedaan hebben, maar vervolgens langzaam in het onbekende raken. De Cler zou moeten leiden maar loopt in het wilde weg te zwaaien met zn armen en vervolgens OP LINKSBACK continu uit positie. iedereen negatief over El A of Smolov? Dit zijn tenminste spelers die een bal kunnen aannemen en een persoonlijheid hebben? Wijnaldum: altijd dreiging Bruins: goed voetballen als de rest ook goed is |
|
|
|
|
el1986
|
|
|
bruins er af, wijnaldum op de plaats van bruins, schaken naar rechtsbuiten
mbt een andere topic(de cler): laat lumb spelen aub(al is het maar voor een kans), de cler had een dikke loop fout tegen roda jc, en een dikke fout tegen nec(de 1-0)etc etc etc.. |
|
|
|
|
el1986
|
|
|
quote:Op zondag 26 september 2010 - 20:33 schreef willy198 het volgende:En niemand heeft het over Leerdam of De cler... Ze verliezen al weken de duels op belangrijke momenten. AL WEKEN, en niemand ziet t... Leerdam mag van mij naar een subtopper paar wedstrijden leuk voetballen en discussie op roepen of we hem niet te vroeg weggedaan hebben, maar vervolgens langzaam in het onbekende raken. De Cler zou moeten leiden maar loopt in het wilde weg te zwaaien met zn armen en vervolgens OP LINKSBACK continu uit positie. iedereen negatief over El A of Smolov? Dit zijn tenminste spelers die een bal kunnen aannemen en een persoonlijheid hebben? Wijnaldum: altijd dreiging Bruins: goed voetballen als de rest ook goed is El adrami, kan idd goed voetballen, alleen niet in dit feyenoord, net als bruins niet. EL en bruins zijn spelers die de bal aan de voet houden en geen meter vooruit gaat, alleen maar zitten te draaien om hun as. hun halen juist het vlugge spel er uit. niet geschikt voor dit feyenoord dus. met wijnaldum op de plek van bruins heb je nog meer creativiteit |
|
|
|
|
scarface1979
|
|
|
Bruins is niks. Slappe hap, te weinig dynamiek. Optie niet lichten, Schone is transfervrij. Meer loopvermogen, betere mentaliteit en meer ervaring. |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
wat een kenkerploeg iedereen oprotten! |
|
|
|