BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Hoe nu verder?

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
sportdwaas
 sportdwaas - zondag 26 september 2010 - 16:54   quote  deeplink  
Ik wist niet wat ik zag in de 1e helft. Er werd geen bal veroverd en matige inspanning geleverd. Behalve door Mokotjo, Bahia, van Dijk en de Vrij. Alle NECcers hadden vrije doortocht en bij het doelpunt stond iedereen te kijken naar de bal zonder zijn man in de gaten te houden.

NEC verliest 2 dagen terug bij Dordrecht. Dan geef je verdorie toch vanaf de 1e minuut gas maar nee hoor ik telde wel weer 20 terugspeelballen in het 1e kwartier. Bruins hoewel hij 1 goede pass gaf op Castoignos kan niet meer in de basis starten. Hij laat zich snel de bal afpakken verovert nooit een bal en gaat slecht om met de standaardsituaties.

Tot aan het 1e doelpunt was ik optimistisch maar nu zie ik het wel heel somber in. Van Dijk keepte goed maar de laatste 2 treffers waren toch te voorkomen geweest door hem.

Als je kijkt naar het komende programma De Graafschap uit, Twente thuis, PSV uit, VVV thuis en AZ uit mag je in je handjes knijpen als er 3 punten worden gehaald.

De jonge ploeg verdient veel krediet en in de 2e helft werd er wel aggressief begonnen (waarom kan dat niet vanaf het begin?)

Het goede nieuws is dat Bruno Martins Indi volgende week terug is.

De manier waarop men wedstrijden begint, de vele blessures, het zwakke verdedigen bij standaardsituaties en het veel en veel te langzaam rondspelen van de bal vragen om meer aandacht van of ingrepen in de coachingstaf. Die man met dat kale hoofd op de bank moeten ze ook maar wegsturen en Patrick Lodewijks als keeperstrainer daar geloof ik ook niet meer in.

De Cler speelde aardig tot aan de klassieker. Woensdag en vandaag was hij weer een drama. Tijd voor Lumb of Martins Indi.

Volgens mij kan het nog best goed komen dit jaar maar dan moeten ze verdorie eens ophouden met die wedstrijden slaapwandelend te beginnen met meer terugspeelballen en ballen breed dan vooruit.
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 26 september 2010 - 16:58   quote  deeplink  
Goeie analyse. Team is alleen te angstig om vooruit te voetballen. Stuurlui als Vlaar en JDT worden nu zwaar gemist.
Fred Loret
 Fred Loret - zondag 26 september 2010 - 16:59   quote  deeplink  
Om te beginnen inzet en strijd tonen.......
vries60
 vries60 - zondag 26 september 2010 - 17:08   quote  deeplink  
3 punten... dan wordt het zeker een gevecht om degradatie. Ik mag hopen dat er meer punten worden gehaald.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zondag 26 september 2010 - 17:11   quote  deeplink  
Het positiespel klopte vandaag niet. Het middenveld was onzichtbaar. Fer probeert geforceert zijn teammaten te helpen, lovenswaardig, maar het gaat ten koste van zijn eigen spel. Mokotjo verzuipt, goed talent, maar is nog te licht, de 1-0 viel hem aan te rekenen. Hij liet Schone zo weglopen, alhoewel die Vleminckx ook volkomen vrij stond. Bruins begon dit seizoen prima, maar ik heb het idee dat hij denkt dat hij de vedette is ofzo. Loopt constant gebaren te maken en te schelden, terwijl hij afgezien van die goede steekpass op Castaignos zelf ook niet best was.

De voorhoede klopte ook niet en dat is vind ik Been aan te rekenen. Als je 4-3-3 speelt, moet je nummer 9 ook in de bal komen, waarom? Ik verwijs hierbij naar vorig jaar toen Makaay in precies dezelfde situatie zat als Castaignos vandaag. Je kan het die jongen niet aandoen om hem daar zo alleen in de spits te zetten. Je moet daar iemand naast zetten, anders staat hij constant, als 17-jarig broekie tegen 2 ervaren verdedigers. Bovendien vond ik het vreemd dat er een pure linksbuiten op rechts staat, want dat is Cabral. Wijnaldum had verkeerd schoeisel aan leek het wel, gleed constant uit, begreep zijn wissel eigenlijk niet, is toch vaak een van de betere. Ik had dan eerder Bruins eruit gehaald om Wijnaldum vanaf 10 te laten spelen. begrijp ook niet waarom Smolov niet naast Castaignos werd gezet.

Ik steun Mario Been, maar ik begrijp niet waarom hij het beetje ervaring dat er nog is ook nog eens eruit haalt (El Ahmadi, Schaken). Schaken is niet de beste speler, maar heeft wel wat ervaring en zijn tegenstander heeft altijd rugdekking nodig, omdat hij nog wel eens zijn man voorbij komt, waardoor er dus ergens anders op het veld ruimte vrijkomt.

Ik hem vandaag het meeste leidende figuren gemist, die de lijnen uitzetten. Iemand die dat wel kan is El Ahmadi, maar waarom die niet speelt weet ik niet. Misschien vanwege zijn trainingsarbeid?
sportdwaas
 sportdwaas - zondag 26 september 2010 - 17:14   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 september 2010 - 17:08 schreef vries60 het volgende:
3 punten... dan wordt het zeker een gevecht om degradatie. Ik mag hopen dat er meer punten worden gehaald.
Tegen VVV thuis zie ik ze nog wel winnen maar als ze spelen zoals vandaag wordt dat ook heel moeilijk. Ik zie NEC als een van de zwakste teams in de eredivisie. Kwamen eigenlijk niet in de problemen tegen Feyenoord
sterski010
 sterski010 - zondag 26 september 2010 - 17:17   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 september 2010 - 17:14 schreef sportdwaas het volgende:

[..]

Tegen VVV thuis zie ik ze nog wel winnen maar als ze spelen zoals vandaag wordt dat ook heel moeilijk. Ik zie NEC als een van de zwakste teams in de eredivisie. Kwamen eigenlijk niet in de problemen tegen Feyenoord
We hebben tegen enniesee welgeteld 2 kansen gecreeerd in 92 minuten voetbal. Dordrecht scoort er 4 x tegen...Dat doet nog het meeste pijn.
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 26 september 2010 - 17:18   quote  deeplink  
Hoe je het ook bekijkt: de geblesseerden zijn nog even afwezig, heeeeeel misschien een verlopen spits erbij...De onzekerheid is enorm in het team.
Na de winterstop is e.e.a. weer wat bij te stellen.
vries60
 vries60 - zondag 26 september 2010 - 17:20   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 september 2010 - 17:14 schreef sportdwaas het volgende:

[..]

Tegen VVV thuis zie ik ze nog wel winnen maar als ze spelen zoals vandaag wordt dat ook heel moeilijk. Ik zie NEC als een van de zwakste teams in de eredivisie. Kwamen eigenlijk niet in de problemen tegen Feyenoord
Ja, afgaande op de laatste weken is dat een scenario dat weleens werkelijkheid kan worden.Onvoorstelbaar eigenlijk....
sportdwaas
 sportdwaas - zondag 26 september 2010 - 17:27   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 september 2010 - 17:18 schreef FR-Henk het volgende:
Hoe je het ook bekijkt: de geblesseerden zijn nog even afwezig, heeeeeel misschien een verlopen spits erbij...De onzekerheid is enorm in het team.
Na de winterstop is e.e.a. weer wat bij te stellen.
Been moet het team meer vrijuit laten spelen en de bal moet sneller naar voren. Er is niets te verliezen. Tot aan de 83ste minuut is er nog kans op een punt maar dan komt er weer zo'n lullig doelpunt tegen. Ze konden ook zomaar doorlopen die neccers.

Mijn opstelling voor de Graafschap:

van Dijk (of Darley)
Leerdam de Vrij Bahia Bruno Martins Indi
Mokotjo, Wijnaldum, Fer, van Haaren
Biseswar, Castoignos, Cabral

Wissels:
de Cler
Lumb
Smolov
Bruins
Darley of van Dijk
El Ahmadi
MMM
 MMM - zondag 26 september 2010 - 17:28   quote  deeplink  
Van Haaren en Biseswar, ja hoor..
sportdwaas
 sportdwaas - zondag 26 september 2010 - 17:29   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 september 2010 - 17:20 schreef vries60 het volgende:

[..]

Ja, afgaande op de laatste weken is dat een scenario dat weleens werkelijkheid kan worden.Onvoorstelbaar eigenlijk....
het is ook iets waarin iedereen gaat geloven naar dat soort uitspraken van Beenhakker. Dit was psychologisch gezien 1 van de domste dingen die Leo kon doen zo vlak voor een serie belangrijke wedstrijden. Het zelfvertrouwen van de jonge spelers is al broos en dan ga je zeggen dat het middenmoot is. Laat anderen dat zeggen
sportdwaas
 sportdwaas - zondag 26 september 2010 - 17:30   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 september 2010 - 17:28 schreef MMM het volgende:
Van Haaren en Biseswar, ja hoor..
Ik ben uitgekeken op Bruins en El Ahmadi mist de motivatie en Biseswar is niet minder dan Schaken
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zondag 26 september 2010 - 17:37   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 september 2010 - 17:27 schreef sportdwaas het volgende:

[..]

Been moet het team meer vrijuit laten spelen en de bal moet sneller naar voren. Er is niets te verliezen. Tot aan de 83ste minuut is er nog kans op een punt maar dan komt er weer zo'n lullig doelpunt tegen. Ze konden ook zomaar doorlopen die neccers.

Mijn opstelling voor de Graafschap:

van Dijk (of Darley)
Leerdam de Vrij Bahia Bruno Martins Indi
Mokotjo, Wijnaldum, Fer, van Haaren
Biseswar, Castoignos, Cabral

Wissels:
de Cler
Lumb
Smolov
Bruins
Darley of van Dijk
El Ahmadi
Jij wil echt de A1 opstellen? Je hebt toch gezien hoe het vandaag ging? Met Castaignos is zijn uppie in de spits en Mokotjo en zeker Van Haaren zijn nog veel te licht. Bovendien stel je ook De Cler niet op. Onze enige echt ervaren speler. Was een van de betere, misschien wel een van de beste tegen NAC en Ajax. Vandaag was hij niet goed, maar er waren er nog een boel die slechter spelen. Bovendien Indi is er nog lang aan toe om een volwaardige back te kunnen spelen. Kan wel eventueel centrum, dat kan hij al wel, maar Indi kan op de backpositie aanvallend nog weinig brengen.

Ik hoop op de volgende opstelling:

Van Dijk
De Vrij-Indi-Bahia-De Cler
Fer-El Ahmadi-Bruins
Smolov-Castaignos-Wijnaldum

hierbij spelen Smolov in principe vanaf rechts. En die moet veel naar binnen komen om Castaignos centraal te ondersteunen. Wijnaldum in een vrije rol vanaf links.

Dit systeem is, bedenk ik me nu, eigenlijk vergelijkbaar met het systeem dat Ajax hanteerd.
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 26 september 2010 - 17:39   quote  deeplink  
Ik zou Fer maar eens een tijdje op de bank houden. Hij kan de verantwoordelijkheid niet aan.
Dirkie
 Dirkie - zondag 26 september 2010 - 17:41   quote  deeplink  
Feyenoord is weer het lachtertje van de competietie
vries60
 vries60 - zondag 26 september 2010 - 17:54   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 september 2010 - 17:29 schreef sportdwaas het volgende:

[..]

het is ook iets waarin iedereen gaat geloven naar dat soort uitspraken van Beenhakker. Dit was psychologisch gezien 1 van de domste dingen die Leo kon doen zo vlak voor een serie belangrijke wedstrijden. Het zelfvertrouwen van de jonge spelers is al broos en dan ga je zeggen dat het middenmoot is. Laat anderen dat zeggen
Helemaal mee eens,in principe heeft hij in zijn ééntje de selectie afgewaardeerd,sportief en financieel
Stylzz
 Stylzz - zondag 26 september 2010 - 18:03   quote  deeplink  
En svp nooit meer roepen om Biseswar svp.. de tering wat slecht.
sportdwaas
 sportdwaas - zondag 26 september 2010 - 18:14   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 september 2010 - 17:54 schreef vries60 het volgende:

[..]

Helemaal mee eens,in principe heeft hij in zijn ééntje de selectie afgewaardeerd,sportief en financieel
dat is inderdaad wat hij gedaan heeft en het is ook meteen lekker opgepakt door de media. Laat ie zijn mediageilheid weer gelden
geromi
 geromi - zondag 26 september 2010 - 18:32   quote  deeplink  
kop omhoog en de volgende wedstrijd weer knokken
El Jardinero
 El Jardinero - zondag 26 september 2010 - 18:46   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 september 2010 - 18:32 schreef geromi het volgende:
kop omhoog en de volgende wedstrijd weer knokken
tja en dat is nou het hele probleem in de selectie van feyenoord..... we zijn veel te lief!!
sportdwaas
 sportdwaas - zondag 26 september 2010 - 18:54   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 september 2010 - 18:46 schreef El Jardinero het volgende:

[..]

tja en dat is nou het hele probleem in de selectie van feyenoord..... we zijn veel te lief!!
gekzat
 gekzat - zondag 26 september 2010 - 18:55   quote  deeplink  
Ik ben bang dat dit het niveau is.. en daar word ik niet vrolijk van... echt mogen blij zijn als we gaan eindigen in het linkerijtje
detrapstaandervanvak
 detrapstaandervanvak - zondag 26 september 2010 - 19:15   quote  deeplink  
Kan wel eens een legendarisch seizoen gaan worden, in negtieve zin dan he...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 26 september 2010 door detrapstaandervanvak --
klaas vaak
 klaas vaak - zondag 26 september 2010 - 19:17   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 september 2010 - 19:15 schreef detrapstaandervanvak het volgende:
Kan wel eens een legenarisch seizoen gaan worden, in negtieve zin dan he...
financieel en sportief gaat het zeer slecht
RW
 RW - zondag 26 september 2010 - 19:31   quote  deeplink  
Als feyenoord zo blijft spelen, verlies je elke week. Dit kan toch zo niet langer. Omdat er geen geld is, was het in ieder geval verstandig geweest om Fernandez bij Excelsior vandaan te halen.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zondag 26 september 2010 - 20:24   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 september 2010 - 19:31 schreef RW het volgende:
Als feyenoord zo blijft spelen, verlies je elke week. Dit kan toch zo niet langer. Omdat er geen geld is, was het in ieder geval verstandig geweest om Fernandez bij Excelsior vandaan te halen.
omdat er geen geld is had Fernandez bij Excelsior gehaald moeten worden?!?!? hoe wou je dat doen dan zonder geld? nog afgezien van het feit dat hij geen toegevoegde waarde heeft voor Feyenoord.
gekzat
 gekzat - zondag 26 september 2010 - 21:16   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 september 2010 - 20:24 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

omdat er geen geld is had Fernandez bij Excelsior gehaald moeten worden?!?!? hoe wou je dat doen dan zonder geld? nog afgezien van het feit dat hij geen toegevoegde waarde heeft voor Feyenoord.
hahaha het enige waar je gelijk in heb is het geld.. de rest Bullshit... al voetballen wij 200 min onze spits zal geen hoogvlieger zijn dit seizoen.. en fernandez heeft er al meer gemaakt. ik zie hem liever ook niet komen en luc laten staan maar zeggen dat hij geen toegevoegde waarde heeft is echt flauwekul. heb fernandez 300X liever dan Smolov
sevillana
 sevillana - zondag 26 september 2010 - 21:17   quote  deeplink  
we blijven lijden tot het moment dat we leiden
gekzat
 gekzat - zondag 26 september 2010 - 21:26   quote  deeplink  
We shall not be moved
klaas vaak
 klaas vaak - zondag 26 september 2010 - 21:27   quote  deeplink  
steeds opnieuw beginnen
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 26 september 2010 - 21:33   quote  deeplink  
We all stand together.
vries60
 vries60 - zondag 26 september 2010 - 21:42   quote  deeplink  
We zitten op de bodem van de diepste put.. dus het kan alleen maar beter gaan. En maar hopen dat de spelers er sterker uit komen.
Els
 Els - zondag 26 september 2010 - 23:07   quote  deeplink  
Hoe nu verder? Nou simpel, gewoon naar de volgende wedstrijd toewerken. We zullen er een hoop verliezen, een paar gelijkspelen en een aantal winnen. Wij zullen elke wedstrijd commentaar hebben, vooral op de inzet, en op de Cler, Bruins en Leerdam. We zouden spelers opgesteld hebben die Mario er niet in heeft gezet, en spelers die spelen op de tribune of de bank willen. Hopelijk blijven we het hele seizoen ruim boven de degradatiestreep, anders moet er weer ME voor het Maasgebouw staan. Het zou een aardig idee zijn van Feyenoord als er binnenkort een frustratiekamer wordt ingericht met flink wat boksballen en -zakken, door de weeks voor het elftal, op zondag voor supporters die hun frustratie anders willen uiten op de ruiten van het Maasgebouw. Wie weet helpt het.
de flh
 de flh - zondag 26 september 2010 - 23:25   quote  deeplink  
Dat gezeik op Mokotjo ben ik echt zat. Die jongen loopt prima wedstrijden te voetballen en al helemaal voor een debutant. Bij dat eerste doelpunt had Wijnaldum niet zomaar z'n man moeten laten lopen op het middenveld en Fer had er gewoon achteraan moeten gaan.
Als Fer, Wijnaldum en Cabral zo makkelijk balverlies lijden en erbarmelijk slecht meeverdedigen, zal je NOOIT winnen.

Tel gewoon even voor de gein hoe vaak die spelers hun man lieten lopen

volgende keer beter.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 26 september 2010 door de flh --
willian
 willian - zondag 26 september 2010 - 23:27   quote  deeplink  
http://www.voetbalprimeur.nl/site/nieuws/144217/Liverpool_overgeleverd_aan_genade_van_bank.html

wie wouden ook alweer dat onze club 'gekocht' word door een miljardair?
Els
 Els - zondag 26 september 2010 - 23:31   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 september 2010 - 23:27 schreef willian het volgende:
http://www.voetbalprimeur.nl/site/nieuws/144217/Liverpool_overgeleverd_aan_genade_van_bank.html

wie wouden ook alweer dat onze club 'gekocht' word door een miljardair?
Nou, als ik miljardair zou zijn, zou ik best Feyenoord willen kopen, en dan hoefden ze zich geen zorgen te maken over continuiteit of clubcultuur. Wel zou oa Jacobs voor z'n baan moeten vrezen. Dus het hangt helemaal van de miljardair af, of ik voor of tegen ben.
Els
 Els - zondag 26 september 2010 - 23:33   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 september 2010 - 23:27 schreef willian het volgende:
http://www.voetbalprimeur.nl/site/nieuws/144217/Liverpool_overgeleverd_aan_genade_van_bank.html

wie wouden ook alweer dat onze club 'gekocht' word door een miljardair?
En kan Kuijt dan in de uitverkoop? Misschien toch heel hard een financier gaan zoeken?
detrapstaandervanvak
 detrapstaandervanvak - maandag 27 september 2010 - 00:00   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 september 2010 - 23:31 schreef Els het volgende:

[..]

Nou, als ik miljardair zou zijn, zou ik best Feyenoord willen kopen, en dan hoefden ze zich geen zorgen te maken over continuiteit of clubcultuur. Wel zou oa Jacobs voor z'n baan moeten vrezen. Dus het hangt helemaal van de miljardair af, of ik voor of tegen ben.
Mocht ik ooit miljardair worden liet ik de playboy mansion nabouwen, en kwam ik de deur niet meer uit, liep de hele dag lekker op mijn pantoffels, en als ik dan genaaid werd mocht ik ook nog zoenen........en Feyenoord werd schuldenvrij,en er kwam weer een sta-tribune en roken en echt bier waren weer toegestaan, want ik kocht gelijk een andere burgemeester
detrapstaandervanvak
 detrapstaandervanvak - maandag 27 september 2010 - 00:01   quote  deeplink  
Maar het zal ons beide denk ik niet gaan lukken, toch succes
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 27 september 2010 - 03:44   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 september 2010 - 23:25 schreef de flh het volgende:
Dat gezeik op Mokotjo ben ik echt zat. Die jongen loopt prima wedstrijden te voetballen en al helemaal voor een debutant. Bij dat eerste doelpunt had Wijnaldum niet zomaar z'n man moeten laten lopen op het middenveld en Fer had er gewoon achteraan moeten gaan.
Als Fer, Wijnaldum en Cabral zo makkelijk balverlies lijden en erbarmelijk slecht meeverdedigen, zal je NOOIT winnen.

Tel gewoon even voor de gein hoe vaak die spelers hun man lieten lopen

volgende keer beter.
het was Mokotjo zelf die Schone helemaal kwijt was hoor...

Hij speelde niet onaardig, maar hij moet nog een aantal stappen maken voordat hij klaar is voor Feyenoord 1, zelfs al is Feyenoord 1 niet geweldig. vooral in verdedigend opzicht moet hij nog leren, bovendien mist hij nog een hoop body. aanvallend vind ik hem al heel redelijk.

ik zie het positief met hem in, zie voor de toekomst zeker een basisspeler in hem. maar laten we eerlijk zijn, hij moet nog veel leren, hij heeft nog betere spelers voor zich op zijn positie. zie graag El Ahmadi weer terug. Hetzelfde geldt overigens voor Cabral. Zijn situatie is erg vergelijkbaar met Mokotjo.
Marco12345
 Marco12345 - maandag 27 september 2010 - 07:22   quote  deeplink  
Cabral is niet te vergelijken met Mokotjo, over een paar jaar speelt Cabral subtop en Mokotjo top. Een blinde kan zien dat Mokotjo kwaliteiten heeft om een topspeler te worden.
plannetje
 plannetje - maandag 27 september 2010 - 08:07   quote  deeplink  
we hebben gewoon netjes de 1-1 binnen geschoten hoor....

het ging dan wel kut maar hij werd weer afgekeurd.
G-child
 G-child - maandag 27 september 2010 - 08:25   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 september 2010 - 03:44 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

het was Mokotjo zelf die Schone helemaal kwijt was hoor...

Hij speelde niet onaardig, maar hij moet nog een aantal stappen maken voordat hij klaar is voor Feyenoord 1, zelfs al is Feyenoord 1 niet geweldig. vooral in verdedigend opzicht moet hij nog leren, bovendien mist hij nog een hoop body. aanvallend vind ik hem al heel redelijk.

ik zie het positief met hem in, zie voor de toekomst zeker een basisspeler in hem. maar laten we eerlijk zijn, hij moet nog veel leren, hij heeft nog betere spelers voor zich op zijn positie. zie graag El Ahmadi weer terug. Hetzelfde geldt overigens voor Cabral. Zijn situatie is erg vergelijkbaar met Mokotjo.
Het was Mokotjo die moest kiezen tussen twee man, terwijl er 3 op
de 5-meter lijn stonden te kijken hoe mooi NEC aan het ballen was...
De cler is leuk, verdedigen kan die niet meer, dit compenseerd hij door
als een dolle naar voren te rennen en de bal te doorzichtig kwijt te raken!
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 27 september 2010 - 08:27   quote  deeplink  
Hoe nu verder was de vraag? Gewoon verder gaan. Gifbekers voor ons, leerproces voor het team. Geen gekke streken uithalen met opstellingen. Liever dat Mario dezelfde onzin zegt en blijft vertrouwen op een sterker wordend Feyenoord. Dat komt er, na de winterstop: iedereen weer terug, de jonkies een heel dal wijzer.
Talenten kun je ook in de knop al kapot maken.
Stylzz
 Stylzz - maandag 27 september 2010 - 11:13   quote  deeplink  
Zo.. ik ben dr weer klaar voor!
Pietje1
 Pietje1 - maandag 27 september 2010 - 11:19   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 september 2010 - 03:44 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

het was Mokotjo zelf die Schone helemaal kwijt was hoor...

Hij speelde niet onaardig, maar hij moet nog een aantal stappen maken voordat hij klaar is voor Feyenoord 1, zelfs al is Feyenoord 1 niet geweldig. vooral in verdedigend opzicht moet hij nog leren, bovendien mist hij nog een hoop body. aanvallend vind ik hem al heel redelijk.

ik zie het positief met hem in, zie voor de toekomst zeker een basisspeler in hem. maar laten we eerlijk zijn, hij moet nog veel leren, hij heeft nog betere spelers voor zich op zijn positie. zie graag El Ahmadi weer terug. Hetzelfde geldt overigens voor Cabral. Zijn situatie is erg vergelijkbaar met Mokotjo.
Dat is niet zo zeer de schuld van Mokotjo. Schone speelde erg goed. Ik roep al een paar jaar dat Schone een aanwinst voor ons zou zijn. Ik ben erg gecharmeerd van deze voetballer.
scarface1979
 scarface1979 - maandag 27 september 2010 - 11:51   quote  deeplink  
transfervrij vd zomer
kansenbenutter
 kansenbenutter - maandag 27 september 2010 - 11:57   quote  deeplink  
de cler was op zn 26e al bejaard.
MMM
 MMM - maandag 27 september 2010 - 14:55   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 september 2010 - 11:57 schreef kansenbenutter het volgende:
de cler was op zn 26e al bejaard.
Onzin. De Cler was voor zijn komst bij Feyenoord en zijn 1e jaar hier de beste linksback van de Eredivisie en het Nederlands Elftal.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5984
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Hoe nu verder?









0.0064280