BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: MARIO BEEN DENKT NIET AAN OPSTAPPEN

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Feyenoord-010
 Feyenoord-010 - zondag 26 september 2010 - 17:19   quote  deeplink  
Feyenoordtrainer Mario Been is niet van plan om op te stappen. Dat zei hij na de met 3-0 verloren duel bij NEC.
Been zegt dat hij niet het idee heeft dat het Feyenoord zal helpen als hij weggaat. "Ik geef niet op. Dat heb ik ook niet bij NEC gedaan toen het slecht ging", zei hij.
Been is niet bang voor de reacties van de fans. Hij heeft ook geen signalen ontvangen dat mensen willen dat hij opstapt.
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 26 september 2010 - 17:21   quote  deeplink  
Gelukkig maar.
Geen paleisrevoluties, geen kostbare ontslagen/aanstellingen, geen onrust en pers-aasgieren die er bovenop vliegen.
Rust houden is de club er bovenop houden.
Marco12345
 Marco12345 - zondag 26 september 2010 - 17:21   quote  deeplink  
en terecht
R()b
 R()b - zondag 26 september 2010 - 17:22   quote  deeplink  
Vindt het ook VEEL te ver gaan om Been eruit te schoppen.
Continuïteit hebben we nodig.
Wat krijgen we hierna voor pottenbakker.
Nee Mario lekker laten zitten.
Als er al iemand weg moet bij de club , dan is het uit de directie of rvc.
Dieren
 Dieren - zondag 26 september 2010 - 17:23   quote  deeplink  
Heeft ook geen zin, om op te stappen. We missen ervaring in de ploeg en jongens als de wolf, fräser en heus. Een stofzuiger op het middenveld zoals een bosvelt.
Feyenoord-010
 Feyenoord-010 - zondag 26 september 2010 - 17:23   quote  deeplink  
lezen jullie ook op fr12.nl Die mensen roepen alleen maar dat Been moet oprotten enzo
Dieren
 Dieren - zondag 26 september 2010 - 17:24   quote  deeplink  
Zijn niet de slimste, daarom zitten wij hier.
R()b
 R()b - zondag 26 september 2010 - 17:24   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 september 2010 - 17:23 schreef Feyenoord-010 het volgende:
lezen jullie ook op fr12.nl Die mensen roepen alleen maar dat Been moet oprotten enzo
Gozer 1 ding; FUCK FR12.
Kindertent site man.
Belediging voor alle Feyenoordsites!
Dirkie
 Dirkie - zondag 26 september 2010 - 17:25   quote  deeplink  
ben die lichtpuntjes van been zat
MMM
 MMM - zondag 26 september 2010 - 17:25   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 september 2010 - 17:19 schreef Feyenoord-010 het volgende:
Feyenoordtrainer Mario Been is niet van plan om op te stappen. Dat zei hij na de met 3-0 verloren duel bij NEC.
Been zegt dat hij niet het idee heeft dat het Feyenoord zal helpen als hij weggaat. "Ik geef niet op. Dat heb ik ook niet bij NEC gedaan toen het slecht ging", zei hij.
Been is niet bang voor de reacties van de fans.Hij heeft ook geen signalen ontvangen dat mensen willen dat hij opstapt.
Die reacties zijn er al en daar komen er alleen maar meer van.. Volgende week de Graafschap uit, verlies je daar dan breekt de pleuris uit. Daarna tegen FC Twente, PSV, VVV en AZ.. Tsja

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 26 september 2010 door MMM --
Dirkie
 Dirkie - zondag 26 september 2010 - 17:27   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 september 2010 - 17:25 schreef MMM het volgende:

[..]

Die reacties zijn er al en daar komen er alleen maar meer van.. Volgende week de Graafschap uit, verlies je daar dan breekt de pleuris uit. Daarna tegen FC Twente, PSV, VVV en AZ.. Tsja

Weg met die kwakzalver
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zondag 26 september 2010 - 17:29   quote  deeplink  
Been moet ook niet opstappen. Tenzij een coach als Guus Hiddink zich geroepen voelt om Feyenoord een handje te helpen en dan nog zou ik Been graag als zijn assistent zien.
Fred Loret
 Fred Loret - zondag 26 september 2010 - 17:30   quote  deeplink  
Alleen joden lopen weg......
peter-feyenoord4life
 peter-feyenoord4life - zondag 26 september 2010 - 17:30   quote  deeplink  
eigenlijk is ruud gullit de grote boosdoener hij heeft toen samen met het bestuur miljoenen uitgegeven aan miskopen en daar is de ellende mee begonnen.
sportdwaas
 sportdwaas - zondag 26 september 2010 - 17:37   quote  deeplink  
Hij mag wat mij betreft blijven maar zal de trainingsstof grondig moeten doornemen
vries60
 vries60 - zondag 26 september 2010 - 17:40   quote  deeplink  
Zolang hij er zelf nog heil in ziet moet hij zeker doorgaan. Maar hij blijft wel verantwoordelijk voor de resultaten...
Dirkie
 Dirkie - zondag 26 september 2010 - 17:42   quote  deeplink  
Feyenoord is weer het lachtertje van de competitie
Feyenoord-010
 Feyenoord-010 - zondag 26 september 2010 - 17:46   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 september 2010 - 17:42 schreef Dirkie het volgende:
Feyenoord is weer het lachtertje van de competitie
Zijn wij dat niet Al een paar jaar achter elkaar ???
willian
 willian - zondag 26 september 2010 - 17:47   quote  deeplink  
mario moet gewoon blijven, denken ze anders echt een mourinho of hiddink zal komen? hahaha grappig die zullen er nooit willen staan als trainer. en inderdaad we zijn weer het lachertje.
willian
 willian - zondag 26 september 2010 - 17:47   quote  deeplink  
vorig jaar was het een goed seizoen, gio en makaay en hofland hadden moeten blijven,
Dirkie
 Dirkie - zondag 26 september 2010 - 17:48   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 september 2010 - 17:46 schreef Feyenoord-010 het volgende:

[..]

Zijn wij dat niet Al een paar jaar achter elkaar ???
vorig jaar was beter maar het Been-effect is uitgewerkt het werkt nu alleen maar tegen
feyenoord-fr12info
 feyenoord-fr12info - zondag 26 september 2010 - 17:50   quote  deeplink  
misschien een trainer van 25 jaar?
kansenbenutter
 kansenbenutter - zondag 26 september 2010 - 18:00   quote  deeplink  
noem mij eens een (haalbare)trainer voor feyenoord die dit team wel voor de 5 bovenste plaatsen kan laten strijden?
iedereen met een normaal voetbalverstand weet dat er bij feyenoord deze tijden niet veel meer kan dan nu wordt getoond.
laten ze zich maar concentreren om de aflopende contracten.
zo niet dan zal dit zwarte jaar met een x aantal jaren verlengt worden.
1voor alle en alle voor1 is t enige wat nu voor jullie geldt.
Feyenoord-010
 Feyenoord-010 - zondag 26 september 2010 - 18:11   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 september 2010 - 17:47 schreef willian het volgende:
vorig jaar was het een goed seizoen, gio en makaay en hofland hadden moeten blijven,
Hofland was een beetje overbodig denk ik Hij speelde haast nooit
El Jardinero
 El Jardinero - zondag 26 september 2010 - 18:21   quote  deeplink  
Wat heeft Been nu ons in de afgelopen tijd gebracht?? extra jeugd is het enige!! En dat is uit pure armoede... voor de rest geen prijzen geen aanvallend voetbal en alleen maar mooie praatjes en zich verschuilen achter Leo en andersom. Dit feyenoord kan zoveel beter maar missen vertrouwen en durf. Mario kan ze dat niet bieden , dat is duidelijk. En met de woorden van alles komt goed ben ik inmiddels wel van genezen na 20 jaar! Mario doe het voor jezelf en vertrek..... anders neemt nooit een club je meer serieus!
Dieren
 Dieren - zondag 26 september 2010 - 18:27   quote  deeplink  
Makkelijk om mario nu af te vallen. Ik doe daar niet aan mee ik heb ook een
t- shirt gekocht met gezicht erop. Alleen 020-ers laten hun trainer vallen als een baksteen.
El Jardinero
 El Jardinero - zondag 26 september 2010 - 18:31   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 september 2010 - 18:27 schreef Dieren het volgende:
Makkelijk om mario nu af te vallen. Ik doe daar niet aan mee ik heb ook een
t- shirt gekocht met gezicht erop. Alleen 020-ers laten hun trainer vallen als een baksteen.
leg de statistieken er maar langs.... dit is de slechtste trainer sinds Bengsston!! T-shirt kan je ook niet meer ruilen...Die henb je destijds toch mag ik hopen met je volle verstand gekocht?
peter-feyenoord4life
 peter-feyenoord4life - zondag 26 september 2010 - 18:32   quote  deeplink  
geld geld geld is het enige wat feyenoord nodig heeft
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 26 september 2010 - 18:33   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 september 2010 - 18:31 schreef El Jardinero het volgende:

[..]

leg de statistieken er maar langs.... dit is de slechtste trainer sinds Bengsston!! T-shirt kan je ook niet meer ruilen...Die henb je destijds toch mag ik hopen met je volle verstand gekocht?
Slap gelul...Dit is de meest armoedige situatie die de club sinds de jaren 30 heeft meegemaakt.
Opportunisme weer boventoon. Tis zondag zeker?
klaas vaak
 klaas vaak - zondag 26 september 2010 - 18:38   quote  deeplink  
ben er ook voor om die Been te wieberen. Hij zit zelf met de handen in het haar hoe kan hij dan het elftal beter maken.
El Jardinero
 El Jardinero - zondag 26 september 2010 - 18:39   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 september 2010 - 18:33 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Slap gelul...Dit is de meest armoedige situatie die de club sinds de jaren 30 heeft meegemaakt.
Opportunisme weer boventoon. Tis zondag zeker?
Gooi er maar dan eens enkele lichtpuntjes in!! misschien dat ik niet meer zo pessimistisch blijf.... want ik kan ze al maanden niet meer ontdekken. Vorig seizoen werd mario al geregeld met de neus op de feiten gedrukt, door makaay niet op te stellen. ik blijf erbij Mario is niet de juiste persoon voor dit feyenoord!
klaas vaak
 klaas vaak - zondag 26 september 2010 - 18:42   quote  deeplink  
hopelijk gaat hij zelf weg want er is geen geld om hem af te kopen en een nieuwe duurder trainer aan te trekken.
El Jardinero
 El Jardinero - zondag 26 september 2010 - 18:44   quote  deeplink  
Weet zeker dat er mensen zijn die Feyenoord wel voor de helft van het salaris van Mario willen trainen..... Laat Willem het nog maar een x doen. Weet zeker dat die jonge jongens niet weten wat hen overkomt.
Vnny
 Vnny - zondag 26 september 2010 - 19:39   quote  deeplink  
ik weet het is moeilijk en het doet pijn, ik heb voor de zoveelste keer geen trek in vreten. En ik ben blij dat ik volgende week niet hoef te werken en alle misselijke grappen niet hoef aan te horen.

Maar het is een feit we hebben grote schulden, veel talent maar dat zijn jongens die nog veel moeten leren. Ze moeten groeien, zowel fysiek als mentaal. Laten we Mario de kans geven om wat op te bouwen, wij als supporters kunnen dit niet beter doen dan Mario en de jonges vertrouwen te geven.

Ik ben er zeker van dat als we punten gaan pakken dit vertrouwen ook zal groeien bij de spelers. Jongens als Darley, de Vrij, Schenkeveld, Martins Indi, Mokotjo, Fer, Wijnaldum, Cabral en Castaignos hebben gewoon veel vetrouwen nodig. Hoe oud zijn die gasten nu helemaal, ze zijn net een beetje uit de pubertijd.

Ik loop ook ieder week te kankeren maar we weten allemaal dat we volgende week tegen de graafschap weer allemaal, achter de pc, tc, radio of in het stadion zitten. Laten we die gasten nu gewoon een jaar de tijd geven, laten we vrolijk mee lachen met al die kutjoden die denken dat ze grappig zijn maar sinds '95 ook europees niks hebben gepresteerd.

Ik ga uit van nog een jaat geen europeesvoetbal en alles extra is meegenomen, en jullie weten ook al doet het pijn. You'll never walk alone!
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 26 september 2010 - 21:31   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 september 2010 - 18:39 schreef El Jardinero het volgende:

[..]

Gooi er maar dan eens enkele lichtpuntjes in!! misschien dat ik niet meer zo pessimistisch blijf.... want ik kan ze al maanden niet meer ontdekken. Vorig seizoen werd mario al geregeld met de neus op de feiten gedrukt, door makaay niet op te stellen. ik blijf erbij Mario is niet de juiste persoon voor dit feyenoord!
Juist wel! Als je een of andere dure dropveter voor de groep gaat zetten en presteert niet meteen (met zo'n jonge selectie) vliegt ie er sowieso snel uit: dat pikt het Legioen nl. niet. Zie ook Verbeek.
Ga je een minder bekende trainer neerzetten dan heeft die zelf al tijd nodig om met druk om te gaan, zekers bij Feyenoord, en daarnaast ook tijd nodig die jonge gasten van hun schroom af te helpen.
Gaat nooit lukken.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 26 september 2010 door FR-Henk --
Els
 Els - zondag 26 september 2010 - 23:16   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 september 2010 - 18:31 schreef El Jardinero het volgende:

[..]

leg de statistieken er maar langs.... dit is de slechtste trainer sinds Bengsston!! T-shirt kan je ook niet meer ruilen...Die henb je destijds toch mag ik hopen met je volle verstand gekocht?
Bengtson en Verbeek was drama, Israel was drama, GJ Verbeek was drama. Mario heeft het vorig jaar, en bij vorige werkgevers goed gedaan. Dat zal nu toch allemaal niet kwijt zijn? Snap best dat iedereen er een beetje moedeloos van wordt, en Been is echt niet de supertrainer, die we misschien wel verwacht hadden. Ik denk dat je eigenlijk heel veel mensen bij Feyenoord in een coachingstraject moet gooien, Been, Gudde, elftal, rest van de staf. Alleen Beenhakker heeft voldoende ervaring, maar die ontbeert weer een mooi gevulde portemonnaie. En Jacobs mag wel gewoon opzeggen.
Els
 Els - zondag 26 september 2010 - 23:17   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 september 2010 - 17:23 schreef Feyenoord-010 het volgende:
lezen jullie ook op fr12.nl Die mensen roepen alleen maar dat Been moet oprotten enzo
Gemiddelde leeftijd daar ligt zelfs nog onder die van het elftal, zegt genoeg.
Milo
 Milo - maandag 27 september 2010 - 10:51   quote  deeplink  
Been moet oprotten! elke andere trainer was al weg geweest maar omdat dit been is mag hij blijven! belachelijk! been tot ziens en neem die ouwe pisvlek maar mee!
Pietje1
 Pietje1 - maandag 27 september 2010 - 11:04   quote  deeplink  
Oprotten is niet de oplossing. Goede mensen om hem heen verzamelen wel. Hij heeft mensen nodig die de spelers individueel beter kunnen maken. Been zelf moet er voor zorgn ndat het hele team beter gaat spelen.
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - maandag 27 september 2010 - 11:11   quote  deeplink  
RUST IN DE TENT!! Dat is het enige waar Feyenoord bij gebaat is. En het ligt niet aan de trainer, het ligt niet aan de spelers. Zij presteren naar behoren, hoewel het resultaat uitblijft, maar de riemen die we hebben zijn erg jong en dus onervaren. In moeilijke tijden zouden wat ervaren jongens die de rest op sleeptouw nemen welkom zijn.
Ik zeg: haal Patrick Pauwe in de winter terug!!
Stylzz
 Stylzz - maandag 27 september 2010 - 11:14   quote  deeplink  
Hoe komt ie dan die bus in?
MMM
 MMM - maandag 27 september 2010 - 14:53   quote  deeplink  
Ik zat hier tijdens mijn lunchpauze eens aan te denken.. Ik scheld Mario af en toe uit om zijn ongelooflijke tactiek en domme wissels.. Maar wie zou het nu beter doen? Niemand volgens mij..
Stylzz
 Stylzz - maandag 27 september 2010 - 15:06   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 september 2010 - 14:53 schreef MMM het volgende:
Ik zat hier tijdens mijn lunchpauze eens aan te denken.. Ik scheld Mario af en toe uit om zijn ongelooflijke tactiek en domme wissels.. Maar wie zou het nu beter doen? Niemand volgens mij..
A drunken Monkey.

maar das dan puur op geluk.
boyan19
 boyan19 - maandag 27 september 2010 - 16:42   quote  deeplink  
Mario als je dit leest

er zijn 10 gekken die niet willen dat je weggaat

die andere 44.990 wel hoor

dus de groeten :)
fredje
 fredje - maandag 27 september 2010 - 16:55   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 september 2010 - 16:42 schreef boyan19 het volgende:
Mario als je dit leest

er zijn 10 gekken die niet willen dat je weggaat

die andere 44.990 wel hoor

dus de groeten :)
10 gekken met verstand van voetbal
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 27 september 2010 - 16:57   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 september 2010 - 16:42 schreef boyan19 het volgende:
Mario als je dit leest

er zijn 10 gekken die niet willen dat je weggaat

die andere 44.990 wel hoor

dus de groeten :)
Hahaha, die andere 44.990 zijn 020-supporters.
Els
 Els - maandag 27 september 2010 - 18:59   quote  deeplink  
11
klaas vaak
 klaas vaak - maandag 27 september 2010 - 19:11   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 september 2010 - 18:59 schreef Els het volgende:
11
kunnen we daar een elftal van vormen
Els
 Els - maandag 27 september 2010 - 19:13   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 september 2010 - 19:11 schreef klaas vaak het volgende:

[..]

kunnen we daar een elftal van vormen
Prima, we verliezen van Ajax, maar dan heeft Ajax wel voor de rest van het seizoen een hoop geblesseerde spelers
boyan19
 boyan19 - dinsdag 28 september 2010 - 22:13   quote  deeplink  
jaa jongens we lachen erom

maar als je eindelijk met een spits gaat spelen en dan 4-4-2 en maar constant zeggen dat het jonkies zijn

pfff

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3097
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: MARIO BEEN DENKT NIET AAN OPSTAPPEN









0.0091540