|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op dinsdag 28 september 2010 - 22:13 schreef boyan19 het volgende:jaa jongens we lachen erom maar als je eindelijk met een spits gaat spelen en dan 4-4-2 en maar constant zeggen dat het jonkies zijn pfff Ga jij toch lekker weg! |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
Germen
|
|
|
Waarom zou Been weg moeten, omdat ze geen punten pakken. Waarom zou Been weg moeten, omdat Feyenoord diep in de schulden zitten! Waarom zou Been weg moeten, omdat hij niet de juiste spelers het veld in stuurd! Waarom zou Been weg moeten, omdat Willem het beter kan doen!
IK DENK DAT JE JUIST BLIJ MOET WEZEN MET MARIO BEEN!!!!!!
Welke andere trainer zou het willen doen, en denk je dat een ander het beter gaat doen! Oke ze pakken geen punten, ze doen niet mee met de top! Maar laat dit nou mooi het moment wezen dat een ieder kan wennen, en groeien! Probeer nu handhaven in de competitie, en pluk daar straks de vruchten van! Probeer het team bijelkaar te houden, Probeer er een spits bij te trekken! En dan zul je zien dat ze straks weer bij de top spelen |
|
|
|
|
henkie1969
|
|
|
Niemand gaat weg...dus slotje ! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Idd behalve de joden..die lopen altijd weg |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: vandaar dat die dam tot dam loop zo pupulair is, en toevallig de laatste twee keer gelijk was met Feyenoord tegen de joden. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op woensdag 29 september 2010 - 20:12 schreef hotjumper het volgende:[..] vandaar dat die dam tot dam loop zo pupulair is, en toevallig de laatste twee keer gelijk was met Feyenoord tegen de joden. Lopen geen 020-ers in mee, gaan met de tram. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: Hahaha, om half 10 op het station, al die hardloop sukkels, ik trek m'n eerste biertje open en zeg tegen kkl " kijken of ik dit jaar een betere tijd loop" leverde toch wat bevreemdender blikken op. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: nou mijn 020 zwagert anders wel,ben 1 x wezen kijken en heb hem vertelt. Dat als de week voor de loop een slof zware shag oprookt dat ik dan weer kom kijken. |
|
|
|
|
Ronneke
|
|
|
Slap gelul, "Been moet weg" wie moet het beter doen, titatovenaar??? Veel spelers zijn jong en een aantal van een bedenkelijk niveau voor een topclub. Bij gebrek aan geld gaat zelfs Morinho er geen team van smeden, dus laat Been gewoon zitten waar hij zit en stop met dat achterlijke geklaag. Take it as it is........ en hoop op betere tijden. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: De Tovenaar van Tatabánya! |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
hahahaha geen gek idee,als assistent. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op donderdag 30 september 2010 - 22:15 schreef hotjumper het volgende:[..] Hahaha, om half 10 op het station, al die hardloop sukkels, ik trek m'n eerste biertje open en zeg tegen kkl " kijken of ik dit jaar een betere tijd loop" leverde toch wat bevreemdender blikken op. 7 jaar terug voor het laatst gelopen, radio-oortjes in, Feyenoord-psv was bezig. Toen het 1-3 werd, ben ik gaan wandelen. Kutmiddag. |
|
|
|
|
paco
|
|
|
feyenoord supportersclan twente steunt mario onvoorwaardelijk! |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Eens. Dat waren nog eens tijden.. |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
Mario tot ziens! Let op! we hebben straks een 6 punten wedstrijd tegen de GRAAFSCHAP!!!!!!!!!!!!! en die gaan we verliezen!!!!!!!! ik ben mario beu! |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: niet je echte naam op het internet plaatsen. |
|
|
|