|
|
Leon FR1908
|
|
|
2-1 word het ,maar ik hoop op 1-3... |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
Bij 2-1 kunnen we ons op maken voor de degradatiezone met de wedstrijden die je de komende weken krijgt! |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
ondanks welk resultaat ook we shall not be moved.. |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
|
|
|
Maximus
|
|
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
|
|
|
Maximus
|
|
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
|
|
|
sportdwaas
|
|
|
Met winst ben ik tevreden maar ook een gelijkspelletje zou fijn zijn. Maar het zal moeilijk genoeg worden |
|
|
|
|
Maximus
|
|
|
Ga er maar s op letten hoeveel strijd die gasten gebruiken. Zouden wij ook moeten doen... |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Is die Leerdam nou nog fit? |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: je heb liever van niet zekers he hahaha |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Liever niet nee hahaha, liever de Vrij lekker op rechts en Bruno in het centrum. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op zondag 03 oktober 2010 - 11:47 schreef Feyenoord till i die het volgende:Bij 2-1 kunnen we ons op maken voor de degradatiezone met de wedstrijden die je de komende weken krijgt! Ik hou er rekening mee dat we begin november zo laag staan. Zou het zo graag anders willen. |
|
|
|
|
Els
|
|
|
Hoop op een sterk optreden van uitspelende clubs. Zou mooi zijn. utrecht begint leuk. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Utrecht begint heel goed. Na 0.39 al op de lat en 0-1 na een terechte penalty. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
0-3
100% en als we verliezen beloof ik bij deze hier niet meer terug te komen :)
(nu niet allemaal hopen op verlies) |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote: mis alleen de rode kaart. had die er moeten zijn? |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote:Op zondag 03 oktober 2010 - 12:44 schreef Stylzz het volgende:0-3 100% en als we verliezen beloof ik bij deze hier niet meer terug te komen :) (nu niet allemaal hopen op verlies) Tuurlijk niet. Maar zou mijn aanwezigheid niet aan het resultaat van vanmiddag willen ophangen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zondag 03 oktober 2010 - 12:46 schreef Els het volgende:[..] Tuurlijk niet. Maar zou mijn aanwezigheid niet aan het resultaat van vanmiddag willen ophangen. ik wel, je moet eens risico nemen in t leven. Plus ik zoek nog een goeie reden.
Dus Boudewijn, als Feyenoord verlies vanmiddag mag je mijn account opheffen en mn IP blocken :) |
|
|
|
|
Els
|
|
|
Zo, jij durft. Of je wil echt heel graag stoppen hier. Wat is het? |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Mwah, had hij kunnen geven.. 0-2 inmiddels, weer een terechte penalty. |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
We hebben gewoon geen leider. Geen Paultje Bosvelt die voorop in de strijd ging. Als je zulke mensen wil hebben moet je een Gregoor van Dijk halen!!! Transfervrij dacht ik en wie weet vind hij Feyenoord wel een verbetering ten opzichte van dat 9de rangs clubje uit Cyprus. Vandaag gewoon 100% inzet, wat de uitslag dan word boeit me geen fuck.
WE SHALL NOT BEMOVED |
|
|
|
|
craven
|
|
|
Ik kan t weer niet zien, gvd op me werk straks,beloofd weer niet veel goeds... |
|
|
|
|
henkie1969
|
|
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote: Ja dat was wel het plan, alleen die k*trekeningen he |
|
|
|
|
henkie1969
|
|
|
|
|
|
craven
|
|
|
hahaha dan schijnen ze hem na een tijdje vriendelijk aan de deur te brengen.... |
|
|
|
|
henkie1969
|
|
|
ja, is toch veel leuker, via de post is zo onpersoonlijk |
|
|
|
|
craven
|
|
|
mwah moet je weer opendoen he... |
|
|
|
|
henkie1969
|
|
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
BRAYY
|
|
|
2-6, 8x castaingos maar 2x helaas tussen de eigen palen.
volgens mn chineze vrienden wordt dit hem echt. ik heb er daarom ook mn hypotheek op gezet.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 03 oktober 2010 door BRAYY -- |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote: Kijk maar uit, Boudewijn heeft een hele rare bril op. gaat tot rare beslissingen leiden over jouw post. |
|
|
|
|
henkie1969
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zondag 03 oktober 2010 - 14:29 schreef Els het volgende:[..] Kijk maar uit, Boudewijn heeft een hele rare bril op. gaat tot rare beslissingen leiden over jouw post. Boudewijn is sowieso niet wijs. Die gaat vandaag berichten samenvoegen welke al de hele week op gepost worden. |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote:Op zondag 03 oktober 2010 - 14:31 schreef Stylzz het volgende:[..] Boudewijn is sowieso niet wijs. Die gaat vandaag berichten samenvoegen welke al de hele week op gepost worden. Ja, dat viel me ook op, wat aparte actie. Ben ook een topic kwijt. Zal wel door diezelfde bril komen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
maar ja.. toch word t 0-3 |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote: Hoop ik. Zou je posts ook missen. Maar belangrijkste reden blijft toch 3 punten. Als we winnen, weer eens ouderwets gezellig met m'n vader naar studio sport kijken. Afgelopen weken hebben we naar dvd's zitten kijken :-) |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Waarom zet Feyenoord eigenlijk nooit druk naar voren? |
|
|
|