|
|
kale co
|
|
|
die vraag kreeg ik toen ik uit nijmegen kwam vanmiddag! ACH JA jongen het komt goed maar papa dat zeg je al 6 weken ja jongen tegen mij zeggen ze dat al 10 jaar t komt goed en heb geduld!
Kut spelers zonder inzet gespeeld behalve de vrij en van dijk De cler ; doe jij het nou express 3 fouten 3 goals?? jullie willen hoofdprijs verdienen je zou gvd een dagje gewoon hard moeten werken! bij een bedrijf!
tenslotte jongen ga lekker slapen je moet morgen naar school maar jongen t. komt.goed. |
|
|
|
|
kale co
|
|
|
en dan ben ik nog blij dat ie van 3 jaar niks vraagd |
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
Ja het is triest ben dan wel blij met een dochter, die vraag dat gelukkig niet aan mij |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote: Hahahahahaha... Pap gaat Meneer Beenhaker nog een aankoop doen? :D |
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
Moet die eerst ergens ander td worden dan misschien |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
Feyenoord verliest door deze slechte jaren hun jeugdige achterban want waarom zouden ze zich net zo hard achter Feyenoord scharen als de 'oude' garde als je al jaren meemaakt dat het allemaal niet zoveel voorstelt en blij moet zijn met punten tegen middenmotors.
Tegenwoordig zullen de jeugdige supporters uit Nederland geen successen in Europa meer meemaken dus dan zal het kampioenschap het hoogst haalbare zijn, maar als zelfs dat bij lange na niet te behalen valt... |
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
Dat valt onder de categorie van jongs af aan meenemen en word je niet voor Feyenoord ga je maar op je eigen wonen |
|
|
|
|
klaas vaak
|
|
|
volgend jaar zijn we gewoon weer eens kampioen.....in de jupiler leage |
|
|
|
|
bram
|
|
|
quote: en jou moeten ze een touw om je nek doen |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
quote:Op dinsdag 05 oktober 2010 - 17:42 schreef Boudewijn het volgende:Feyenoord verliest door deze slechte jaren hun jeugdige achterban want waarom zouden ze zich net zo hard achter Feyenoord scharen als de 'oude' garde als je al jaren meemaakt dat het allemaal niet zoveel voorstelt en blij moet zijn met punten tegen middenmotors. Tegenwoordig zullen de jeugdige supporters uit Nederland geen successen in Europa meer meemaken dus dan zal het kampioenschap het hoogst haalbare zijn, maar als zelfs dat bij lange na niet te behalen valt... Gelul!! Ligt aan opvoeding!! Ik heb twee dochters (5 en 6 jaar)en die zijn helemaal gek van Feyenoord. Ze hebben overigens ook allebei een bloedhekel aan 020!! |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
quote: En dan het valluik open doen natuurlijk!! |
|
|
|
|
markw3
|
|
|
quote: Doe eens lief, STERF!! |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
Het liefst zo langzaam en pijnlijk mogelijk!! |
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
Heerlijk om dit allemaal te lezen knap de mens van op |
|
|
|
|
klaas vaak
|
|
|
quote: ach laat ze weten niks beters |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote: eens. vind de verloedering op het forum weerzinwekkend. kunnen we niet gewoon elkaar steunen!? |
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
|
|
|
klaas vaak
|
|
|
quote:Op dinsdag 05 oktober 2010 - 18:35 schreef obiku010 het volgende:[..] eens. vind de verloedering op het forum weerzinwekkend. kunnen we niet gewoon elkaar steunen!? ja hand in hand.............. |
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
quote:Op dinsdag 05 oktober 2010 - 18:35 schreef obiku010 het volgende:[..] eens. vind de verloedering op het forum weerzinwekkend. kunnen we niet gewoon elkaar steunen!? Elkaar steunen hoef niet maar elkaar dood wensen vind ik ver gaan |
|
|
|
|
klaas vaak
|
|
|
quote: ach laat ze, ze hebben zelf al een enge ziekte |
|
|
|
|
De Spot
|
|
|
quote:Op dinsdag 05 oktober 2010 - 17:42 schreef Boudewijn het volgende:Feyenoord verliest door deze slechte jaren hun jeugdige achterban want waarom zouden ze zich net zo hard achter Feyenoord scharen als de 'oude' garde als je al jaren meemaakt dat het allemaal niet zoveel voorstelt en blij moet zijn met punten tegen middenmotors. Tegenwoordig zullen de jeugdige supporters uit Nederland geen successen in Europa meer meemaken dus dan zal het kampioenschap het hoogst haalbare zijn, maar als zelfs dat bij lange na niet te behalen valt... Je bent voor de club waar je vandaan komt,dus dit klopt niet!!! |
|
|
|
|
fey21
|
|
|
quote:Op dinsdag 05 oktober 2010 - 17:42 schreef Boudewijn het volgende:Feyenoord verliest door deze slechte jaren hun jeugdige achterban want waarom zouden ze zich net zo hard achter Feyenoord scharen als de 'oude' garde als je al jaren meemaakt dat het allemaal niet zoveel voorstelt en blij moet zijn met punten tegen middenmotors. Tegenwoordig zullen de jeugdige supporters uit Nederland geen successen in Europa meer meemaken dus dan zal het kampioenschap het hoogst haalbare zijn, maar als zelfs dat bij lange na niet te behalen valt... Die uefa cup winst staat in mn geheugen gegrift. Als ik aan Feyenoord denk, denk ik aan V. Hooijkdonck, bosvelt, emerton, Tomasson (toen) enz.
Vergeleken met wat er nu staat, is Wijnaldum een ballenjongen. Als ik Feyenoord niet gekend zou hebben als succesvolle club, zou ik nooit voor Feyenoord zijn. Slecht voetbal, tijdverspilling..
Ik wacht echter op die ommekeer, als Feyenoord weer net zo goed is als toen. En al die andere jongeren, het zijn vooral de mensen die opgegroeid zijn met Feyenoord, die ook daadwerkelijk voor Feyenoord zijn. Voor de meeste mensen die ik ken geldt: 'Feyenoord is slecht.'
En ze hebben niet eens ongelijk. |
|
|
|
|
fey21
|
|
|
quote: Dát klopt dus niet, als ik de leden op dit Forum moet geloven komen de meeste niet eens uit rotterdam, volgens mij zijn de meeste uit het noorden. |
|
|
|
|
markw3
|
|
|
quote: je hebt gelijk... Laten we het daar maar bij houden. |
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
quote: Ik ben echt niet voor fc dordrecht, ben voor de club van 30 km verderop "Feyenoord" maar m'n pa en trouwens de rest van me hele familie is voor ajakkes |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote:Op dinsdag 05 oktober 2010 - 18:48 schreef RedDevil1990 het volgende:[..] Ik ben echt niet voor fc dordrecht, ben voor de club van 30 km verderop "Feyenoord" maar m'n pa en trouwens de rest van me hele familie is voor ajakkes dordt is toch ook een enclave van 020. neem het ze niet kwalijk |
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
Nouja meeste seizoenskaarthouders van Feyenoord komen uit Dordrecht en zwijndrecht volgens mij meeste rotterdammers zijn voor SP-AR-TA!!! :p |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote: en de jeugd die niet in of rondom Rotterdam woont? Moeten die dan maar voor Ajax, PSV of desnoods FC Twente kiezen? |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op dinsdag 05 oktober 2010 - 19:23 schreef Boudewijn het volgende:[..] en de jeugd die niet in of rondom Rotterdam woont? Moeten die dan maar voor Ajax, PSV of desnoods FC Twente kiezen? Je ben duidelijk niet voor Feyenoord anders had je geweten dat uitstraling ook erg belangerijk kan zijn voor een keuze.... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik ben geen Feyenoord supporter geworden door de successen. ik ben namelijk in de jaren 80 Feyenoorder geworden.. |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote:Op dinsdag 05 oktober 2010 - 20:26 schreef Stylzz het volgende:Ik ben geen Feyenoord supporter geworden door de successen. ik ben namelijk in de jaren 80 Feyenoorder geworden.. kreeg je toen de klap met de hamer? |
|
|
|
|
de flh
|
|
|
quote:Op dinsdag 05 oktober 2010 - 18:51 schreef RedDevil1990 het volgende:Nouja meeste seizoenskaarthouders van Feyenoord komen uit Dordrecht en zwijndrecht volgens mij meeste rotterdammers zijn voor SP-AR-TA!!! :p pff |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op zondag 26 september 2010 - 22:39 schreef kale co het volgende:die vraag kreeg ik toen ik uit nijmegen kwam vanmiddag! ACH JA jongen het komt goed maar papa dat zeg je al 6 weken ja jongen tegen mij zeggen ze dat al 10 jaar t komt goed en heb geduld! Kut spelers zonder inzet gespeeld behalve de vrij en van dijk De cler ; doe jij het nou express 3 fouten 3 goals?? jullie willen hoofdprijs verdienen je zou gvd een dagje gewoon hard moeten werken! bij een bedrijf! tenslotte jongen ga lekker slapen je moet morgen naar school maar jongen t. komt.goed. doet me denken aan dat verhaal over Jantje die aan z'n pa vraagt of het nog ver is naar Amerika waarop pa zegt "nog ff door zwemmen, Jantje" |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote:Op dinsdag 05 oktober 2010 - 20:26 schreef Stylzz het volgende:Ik ben geen Feyenoord supporter geworden door de successen. ik ben namelijk in de jaren 80 Feyenoorder geworden.. Ja, ik ook. In de jaren '70 ook wel met m'n vader, maar toen vrnl op de eretribune. Midden jaren '80 steeds fanatieker geworden. Uit en thuis, en hoe meer tegenstand, hoe volhardender in mijn liefde voor Feyenoord. Het gaat ook nooit meer over. |
|
|
|
|
sterski010
|
|
|
quote:Op dinsdag 05 oktober 2010 - 18:51 schreef RedDevil1990 het volgende:Nouja meeste seizoenskaarthouders van Feyenoord komen uit Dordrecht en zwijndrecht volgens mij meeste rotterdammers zijn voor SP-AR-TA!!! :p Ik denk dat jij je daar ernstig in vergist... |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op dinsdag 05 oktober 2010 - 23:53 schreef Els het volgende:[..] Ja, ik ook. In de jaren '70 ook wel met m'n vader, maar toen vrnl op de eretribune. Midden jaren '80 steeds fanatieker geworden. Uit en thuis, en hoe meer tegenstand, hoe volhardender in mijn liefde voor Feyenoord. Het gaat ook nooit meer over. herken ik wel het eea in |
|
|
|
|
plannetje
|
|
|
quote: Pleeg euthanasie dan.... |
|
|
|