BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: 20 tot 30 miljoen voor 49% van Feyenoord...

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
El Aanmeldi
 El Aanmeldi - maandag 27 september 2010 - 08:12   quote  deeplink  
.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 25 september 2018 door El Aanmeldi --
geromi
 geromi - maandag 27 september 2010 - 08:24   quote  deeplink  
tja wat vind jij dat we nog waard zijn dan?
in me hart zijn we heel veel waard
maar in werkelijkheid niet veel meer
jarjar78
 jarjar78 - maandag 27 september 2010 - 08:30   quote  deeplink  
ik hoop echt dat dit waar is.
hoeveel onze club ook waard is dit geld hebben we ze nodig.
nu maar hopen dat ze het voor de schulden gebruiken.
plannetje
 plannetje - maandag 27 september 2010 - 08:32   quote  deeplink  
als dit geinvesteerd word sta je nog 20 in de min!
en volgend jaar 25.... etc.
geromi
 geromi - maandag 27 september 2010 - 08:37   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 september 2010 - 08:32 schreef plannetje het volgende:
als dit geinvesteerd word sta je nog 20 in de min!
en volgend jaar 25.... etc.
als je er zo over denkt dan kunnen we net zo goed niks meer afbetalen we moeten ergens weer beginnen
Allesof niets
 Allesof niets - maandag 27 september 2010 - 08:42   quote  deeplink  
Zou mooi kunnen zijn.
10 miljoen (of meer?) aflossen om uit de gevarenzone bij de KNVB te komen en de rest investeren in nieuwe spelers zodat de jonge spelers beter worden en ze eerder bereid zijn hun contracten te verlengen.
El Aanmeldi
 El Aanmeldi - maandag 27 september 2010 - 08:43   quote  deeplink  
.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 25 september 2018 door El Aanmeldi --
El Aanmeldi
 El Aanmeldi - maandag 27 september 2010 - 08:44   quote  deeplink  
.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 25 september 2018 door El Aanmeldi --
fredje
 fredje - maandag 27 september 2010 - 08:46   quote  deeplink  
het mocht voor mij wat eerder deze hulp
we hadden dit jaar misschien nog gered.
johan mansveld
 johan mansveld - maandag 27 september 2010 - 09:40   quote  deeplink  
Jarenlang heb ik lopen schelden, vloeken en tieren als een beest. De spelers zijn niet goed, de aankopen zijn slecht, het spel is allerbelabberds, het beleid is waardeloos. Maar na de aankopen van Schaken en Auassar, wist ik het echt zeker. Deze club kan niet anders en dat is nou precies waar ik, zeker na gister, vrede mee heb gekregen. We hebben een Feyenoord onwaardige selectie, kan er zo 10 opnoemen die normaliter nooit in Feyenoord 1 zouden staan, zelfs niet bij de selectie zouden behoren. Er kan niets aangekocht worden. het meeste geld gaat zitten in de aflossing van de rente van de 40 miljoen schuld; naar verluid 50 miljoen. We kunnen zelfs geen nieuwe spelersbus halen, in plaats daarvan moeten we een gebruikte bus oppimpen. Het is werkelijk een nieuw dieptepunt. Volgende stap is oude tenues hergebruiken tot de gaten er in vallen of de letters vervagen. Hoe slecht het ook gaat, feyenoord kan niet anders, er is geen geld, geen stuiver, alleen een torenhoge schuld.

Het enige wat wij kunnen doenis een paar jaar uitzingen en wachten tot:
1. De schuld afgelost wordt;
2. er een investeerder komt (er schijnt iets los te komen met de heer Blokland);
3. er grote transfers plaatsvinden;
4. het nieuwe station komt en daarmee geld gegenereerd word d.m.v. verkoop kaarten of de schuld in het totaalbedrag opnemen.

Tot die tijd maak ik me geen zorgen meer over de club. De gifbeker moet helemaal tot aan de laatste druppel leeg. Maar dan kunnen we weer bouwen aan een Feyenoord, waar wij als supporters achter staan. Dit kan jaren duren, maar dat moet dan maar. Als we volgende week kansloos verliezen in de vijverberg, dan is dat maar zo, sluit ik mn ogen en denk over datgeen wat er over een aantal jaren gaat gebeuren.

Maak je geen zorgen over nu, hou alleen maar vast aan de geweldige jeugd die we hebben en de te komen reorganisatie.....

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 27 september 2010 door johan mansveld --
hoolie077
 hoolie077 - maandag 27 september 2010 - 09:58   quote  deeplink  
og mensen na regen komt zonneschijn motte nu wa meer geduld hebben alles komt wel weer goed .feyenoord is wel eens meer bijna failliet geweest is ook goed gekomen ja tog
Trouwe hond
 Trouwe hond - maandag 27 september 2010 - 10:06   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 september 2010 - 08:12 schreef El Aanmeldi het volgende:
20 tot 30 miljoen voor 49% van Feyenoord...

Dus de helft van onze club is nog maar zo weinig waard, terwijl er in 2007 sprake was van een oliesjeik die naar ik meende 900 miljoen(!) wou neertellen voor de club...
Als ik het AD goed lees staat er dat de investeerders MAXIMAAL 49% kunnen overnemen ivm de 51% regeling in de statuten. Het is dus niet gezegd dat zij voor die 20 miljoen ook daadwerkelijk 49% krijgen. Dat valt namelijk nergens terug te lezen, misschien krijgen zij maar 20 procent ofzo. Laten we rustig afwachten.
hotjumper
 hotjumper - maandag 27 september 2010 - 10:17   quote  deeplink  
Het enige lichtpuntje is is dat het feyenoorders zijn
Paul van Dijk
 Paul van Dijk - maandag 27 september 2010 - 10:34   quote  deeplink  
Feyenoord hoort gewoon in de top van het Nederlands Voetbal thuis en in Europa. Ik hoop dat het waar is voor jullie, het heeft wel lang genoeg geduurd deze ellende. Ik heb diep respect hoe jullie als een man achter het team en de club blijven staan in deze barre tijden.
scarface1979
 scarface1979 - maandag 27 september 2010 - 10:40   quote  deeplink  
Er wordt niet gezegd dat ze voor 20miljoen 49procent vd aandelen in handen krijgen. Puur dat max 49% aan 1 enkele groep verkocht kan worden. Hoeveel procent iemand krijgt voor 20miljoen is niet gezegd. Ik vind dit prima. Al is Blokland wel een persoonlijke vriend van Been en stel dat Been het niet aan het voetballen krijgt en weg gaat, blijf Blokland Feyenoord dan ook nog zo loyaal en trouw????????? Of verkoopt hij zn aandelen aan een louche buitenlandse investereerder??????
Ik weet het niet.. Hier moeten ze goed over nadenken.
plannetje
 plannetje - maandag 27 september 2010 - 10:43   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 september 2010 - 08:37 schreef geromi het volgende:

[..]

als je er zo over denkt dan kunnen we net zo goed niks meer afbetalen we moeten ergens weer beginnen
Dat is nu even de realiteit ik zeg niet dat we het op meoten geven integendeel juist!!
Milo
 Milo - maandag 27 september 2010 - 10:46   quote  deeplink  
laat feyenoord maar sterven van de honger wat een kutploeg met spelers!
Pietje1
 Pietje1 - maandag 27 september 2010 - 11:00   quote  deeplink  
We blijven gewoon doorgaan he, Milo. Elke week zitten we er weer, elke week hebben we weer de verwachting dat we winnen. Elke week zijn we weer trouw. En zo hoort het eigenlijk ook.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 27 september 2010 door Pietje1 --
Stylzz
 Stylzz - maandag 27 september 2010 - 11:05   quote  deeplink  
Nou, dit gaat dus dan weer niet door, de woorden van Gudde aanhalend, als dingen te veel in het openbaar komen, ketsen ze af.
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - maandag 27 september 2010 - 11:09   quote  deeplink  
Om hoeveel procent gaat het dan? Of wordt dit nog nergens genoemd en moeten we wachten tot het openbaar wordt gemaakt?
Hoeveel zou 49 % moeten kosten? Oftewel hoeveel is Feyenoord eigenlijk waard?
geromi
 geromi - maandag 27 september 2010 - 11:13   quote  deeplink  
denk dat het nu niet uit maakt hoeveel feyenoord waard is maar om snel weer gezond te zijn
kansenbenutter
 kansenbenutter - maandag 27 september 2010 - 11:52   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 september 2010 - 09:40 schreef johan mansveld het volgende:
Jarenlang heb ik lopen schelden, vloeken en tieren als een beest. De spelers zijn niet goed, de aankopen zijn slecht, het spel is allerbelabberds, het beleid is waardeloos. Maar na de aankopen van Schaken en Auassar, wist ik het echt zeker. Deze club kan niet anders en dat is nou precies waar ik, zeker na gister, vrede mee heb gekregen. We hebben een Feyenoord onwaardige selectie, kan er zo 10 opnoemen die normaliter nooit in Feyenoord 1 zouden staan, zelfs niet bij de selectie zouden behoren. Er kan niets aangekocht worden. het meeste geld gaat zitten in de aflossing van de rente van de 40 miljoen schuld; naar verluid 50 miljoen. We kunnen zelfs geen nieuwe spelersbus halen, in plaats daarvan moeten we een gebruikte bus oppimpen. Het is werkelijk een nieuw dieptepunt. Volgende stap is oude tenues hergebruiken tot de gaten er in vallen of de letters vervagen. Hoe slecht het ook gaat, feyenoord kan niet anders, er is geen geld, geen stuiver, alleen een torenhoge schuld.

Het enige wat wij kunnen doenis een paar jaar uitzingen en wachten tot:
1. De schuld afgelost wordt;
2. er een investeerder komt (er schijnt iets los te komen met de heer Blokland);
3. er grote transfers plaatsvinden;
4. het nieuwe station komt en daarmee geld gegenereerd word d.m.v. verkoop kaarten of de schuld in het totaalbedrag opnemen.

Tot die tijd maak ik me geen zorgen meer over de club. De gifbeker moet helemaal tot aan de laatste druppel leeg. Maar dan kunnen we weer bouwen aan een Feyenoord, waar wij als supporters achter staan. Dit kan jaren duren, maar dat moet dan maar. Als we volgende week kansloos verliezen in de vijverberg, dan is dat maar zo, sluit ik mn ogen en denk over datgeen wat er over een aantal jaren gaat gebeuren.

Maak je geen zorgen over nu, hou alleen maar vast aan de geweldige jeugd die we hebben en de te komen reorganisatie.....
ook op mijn cv staat al een jaartje of 30 de kuipbezoekies.
en ik heb al een paar jaar terug afscheid genomen van t NL voetbal..en merk dat nu ik me niet meer hoef te storen aan de voetluitslagen dat vooral mn zon en maandagen leuker zijn dan voorheen.
dus ik ga ook wel in de w8kamer tot er weeer een rdams waardig team op t veld staat.
craven
 craven - maandag 27 september 2010 - 12:14   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 september 2010 - 08:12 schreef El Aanmeldi het volgende:
20 tot 30 miljoen voor 49% van Feyenoord...

Dus de helft van onze club is nog maar zo weinig waard, terwijl er in 2007 sprake was van een oliesjeik die naar ik meende 900 miljoen(!) wou neertellen voor de club...
dat was een leuk verhaaltje over die sjeik
el-loco
 el-loco - maandag 27 september 2010 - 12:39   quote  deeplink  
Die sjeik hadden ze moeten zoenen moeten omhelzen en een gratis jaarkaart van de mayflower in Rotterdam moeten aanbieden. Wees blij als ze deze schuld kunnen aflossen en eventueel opnieuw kunnen starten! Dan is 20 of 30 miljoen mooi meegenomen. Als ze dit bedrag mogen investeren zeg ik als eerste wat bagger en omhooggeschoten gasten verkopen of verhuren! O.A. FER,WIJNALDUM, BRUINS, DE CLER owh ja ik vergeet mijn grote vriend muldeR Bedankt u was de zwakste schakel!
MrChriz
 MrChriz - maandag 27 september 2010 - 13:04   quote  deeplink  
Als het doorgaat verdient Blokland een standbeeld hoor...
3036
 3036 - maandag 27 september 2010 - 13:22   quote  deeplink  
Dat ze 49% hebben verkocht voor 20mil zegt niet dat die andere 51% ook 20 mil waard is.
Die kan ook meer waard zijn dan die andere.
Stylzz
 Stylzz - maandag 27 september 2010 - 13:28   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 september 2010 - 13:22 schreef 3036 het volgende:
Dat ze 49% hebben verkocht voor 20mil zegt niet dat die andere 51% ook 20 mil waard is.
Die kan ook meer waard zijn dan die andere.
2x 49% zijn ws beide allebei ca 20milj waard.
Die 2% die overblijft om die te krijgen, die zijn t duurst.
El Aanmeldi
 El Aanmeldi - maandag 27 september 2010 - 13:30   quote  deeplink  
.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 25 september 2018 door El Aanmeldi --
BRAYY
 BRAYY - maandag 27 september 2010 - 13:58   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 september 2010 - 08:12 schreef El Aanmeldi het volgende:
20 tot 30 miljoen voor 49% van Feyenoord...

Dus de helft van onze club is nog maar zo weinig waard, terwijl er in 2007 sprake was van een oliesjeik die naar ik meende 900 miljoen(!) wou neertellen voor de club...
900 miljoen? jeezus wat een slap gelul zeg. ongelovelijk gewoon.
BRAYY
 BRAYY - maandag 27 september 2010 - 14:08   quote  deeplink  
anyway, er is alweer iemand opgestapt uit de RvC dus het verhaal van de 20 miljoen voor de aandelen kan wel eens waar zijn. De heren investeerders schijnen een beetje zeggensschap te willen (en terecht)
craven
 craven - maandag 27 september 2010 - 14:09   quote  deeplink  
mooi, weg met de RVC

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 27 september 2010 door craven --
moa
 moa - maandag 27 september 2010 - 14:25   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 september 2010 - 08:12 schreef El Aanmeldi het volgende:
20 tot 30 miljoen voor 49% van Feyenoord...

Dus de helft van onze club is nog maar zo weinig waard, terwijl er in 2007 sprake was van een oliesjeik die naar ik meende 900 miljoen(!) wou neertellen voor de club...
Het ging toen om een bedrag van circa 90 miljoen, volgens de roddels, feyenoord liet daarop weten rond de 150-200 miljoen wel om de tafel te willen. (volgens weer andere roddels)

Ik denk overigens dat Feyenoord erg blij moet zijn met deze injectie, daarnaast is de waarde van Feyenoord als bedrijf waarschijnlijk inderdaad niet veel hoger dan genoemde.
MMM
 MMM - maandag 27 september 2010 - 14:58   quote  deeplink  
Dit zou goed nieuws zijn.
Pietje1
 Pietje1 - maandag 27 september 2010 - 15:44   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 september 2010 - 14:25 schreef moa het volgende:

[..]

Het ging toen om een bedrag van circa 90 miljoen, volgens de roddels, feyenoord liet daarop weten rond de 150-200 miljoen wel om de tafel te willen. (volgens weer andere roddels)

Ik denk overigens dat Feyenoord erg blij moet zijn met deze injectie, daarnaast is de waarde van Feyenoord als bedrijf waarschijnlijk inderdaad niet veel hoger dan genoemde.
Het sleutelwoord hier is roddels. Het zullen altijd roddels blijven totdat een deal beklonken is. Die pik van Davilex zou ook Feyenoord overnemen met een groepje, dat ging ook niet door uiteindelijk vanwege de bekendmaking vooraf. Als dat zo'n deal af doet ketsen was het al niet zo'n stevige deal om mee te beginnen. Als je echt iets wilt laat je het niet afketsen door zoiets stoms als een berichtje in de krant lijkt me..
FR-Han
 FR-Han - maandag 27 september 2010 - 15:53   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 september 2010 - 15:44 schreef Pietje1 het volgende:

[..]

Het sleutelwoord hier is roddels. Het zullen altijd roddels blijven totdat een deal beklonken is. Die pik van Davilex zou ook Feyenoord overnemen met een groepje, dat ging ook niet door uiteindelijk vanwege de bekendmaking vooraf. Als dat zo'n deal af doet ketsen was het al niet zo'n stevige deal om mee te beginnen. Als je echt iets wilt laat je het niet afketsen door zoiets stoms als een berichtje in de krant lijkt me..
wat een onzin post jij zeg
fredje
 fredje - maandag 27 september 2010 - 16:02   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 september 2010 - 14:08 schreef BRAYY het volgende:
anyway, er is alweer iemand opgestapt uit de RvC dus het verhaal van de 20 miljoen voor de aandelen kan wel eens waar zijn. De heren investeerders schijnen een beetje zeggensschap te willen (en terecht)
Goede zaak voor Feyenoord
De Heren kennen de situatie en zullen echt nietinvesteren in een bodemloze put.
Kortom, ze zullen meer investeren indien nodig.
En mede zeggenschap vind ik in deze ideaal en redelijk.
Fr08kevin
 Fr08kevin - maandag 27 september 2010 - 16:05   quote  deeplink  
Voor iedereen die de conclusie trekt dat 49% 20 miljoen waard is dus 2x is 40 miljoen snelle rekensom, Feyenoord kan schuldenvrij voor 0 euro worden overgenomen. Dat is niet zo! 49% van je aandelen is niet je hele club..... Je hebt ook nog vermogen buiten je aandelenkapitaal om.
El Aanmeldi
 El Aanmeldi - maandag 27 september 2010 - 16:09   quote  deeplink  
.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 25 september 2018 door El Aanmeldi --
Pietje1
 Pietje1 - maandag 27 september 2010 - 16:09   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 september 2010 - 15:53 schreef obiku010 het volgende:

[..]

wat een onzin post jij zeg
hahahaha, toch ben je wel grappig.
Pietje1
 Pietje1 - maandag 27 september 2010 - 16:10   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 september 2010 - 16:09 schreef El Aanmeldi het volgende:

[..]

Als je rond 2007 ook eens wat actiever had opgelet wist je ook dat er toen een voorstel gedaan is met een overnamebod van rond de 1 miljard euro. Dit complete bedrag zou vervolgens binnen 10 jaar terugbetaald moeten worden. iets dergelijks ging er toen rond.
Dat is toen gepubliceerd in de wereld bekende kwaliteitskrant: Uitjeduim Nieuws
El Aanmeldi
 El Aanmeldi - maandag 27 september 2010 - 18:13   quote  deeplink  
.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 25 september 2018 door El Aanmeldi --
klaas vaak
 klaas vaak - maandag 27 september 2010 - 18:31   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 september 2010 - 10:17 schreef hotjumper het volgende:
Het enige lichtpuntje is is dat het feyenoorders zijn
Dacht dat Mario alleen lichtpuntjes zag !!!!
Ronnie W
 Ronnie W - maandag 27 september 2010 - 19:09   quote  deeplink  
Moeten de overige maar bij ons wegkomen
elke supporter een jaar lang 1 euro per maand
1.7 milj supporters maal 1 euro maal 12 kassa
vries60
 vries60 - maandag 27 september 2010 - 19:28   quote  deeplink  
De schuld wordt gehalveerd dus ook de rentekosten+aflossing worden gehalveerd. Dus komen er miljoenen vrij op de begroting die voor versterkingen kunnen worden gebruikt of de andere helft wordt versneld afgelost. Kortom een gunstige ontwikkeling en de investeerders zullen goed op de winkel passen en voorkomen dat er onverantwoorde risico's worden genomen in de toekomst. De samenwording van Feyenoord ,amateurs en stadion zal ook verlichting brengen.Kortom, we gaan heel snel de goede kant op.
El Aanmeldi
 El Aanmeldi - maandag 27 september 2010 - 19:34   quote  deeplink  
.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 25 september 2018 door El Aanmeldi --
klaas vaak
 klaas vaak - maandag 27 september 2010 - 19:39   quote  deeplink  
en dan niet weer domme aankopen die de club om zeep helpen
El Aanmeldi
 El Aanmeldi - maandag 27 september 2010 - 19:41   quote  deeplink  
.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 25 september 2018 door El Aanmeldi --
klaas vaak
 klaas vaak - maandag 27 september 2010 - 19:43   quote  deeplink  
alleen van hooijdonk en kuyt waren de laatstejaren goeie aankopen
El Aanmeldi
 El Aanmeldi - maandag 27 september 2010 - 19:45   quote  deeplink  
.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 25 september 2018 door El Aanmeldi --
klaas vaak
 klaas vaak - maandag 27 september 2010 - 19:47   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 september 2010 - 19:45 schreef El Aanmeldi het volgende:
vlaar ook vind ik, wijnaldum, van dijk, timmer, en er zijn er nog wel een paar. maar niet veel in de periode 2002-2010
40 miljoen aan mis aankopen wat een drama

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 6005
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: 20 tot 30 miljoen voor 49% van Feyenoord...









0.0081250