BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax - FC Utrecht (02-10-2010, 12:30): 1-2

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Loetje
 Loetje - maandag 27 september 2010 - 13:14   quote  deeplink  
ajax supporters...

a.s zonder de lastige thuiswedstrijd tegen fc utrecht!
wat kunnen we er van verwachten
brand maar los!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 29 september 2010 door Boudewijn --
Ride
 Ride - maandag 27 september 2010 - 13:23   quote  deeplink  
Wow
remco k
 remco k - maandag 27 september 2010 - 13:23   quote  deeplink  
Thuis tegen Utrecht mag tochgeen probleem worden, Utrecht verkeerd niet in grootse vorm, en AJAX gata met de winst op AC Milan natuurlijk met een goed gevoel het weekend in:):)

Ik heb zo'n idee, dat Jol Anita aan de kant gaat laten, zeker gezien het feit dat Jol Anait de laatste wedstrijden regelmatig wisselt en blijkbata niet 100%tevreden is met zijn verichtingen momenteel.

Steek
Greg Alder Jan Urby
Demy Enoh
Siem
Luis Mounir Sulej

AJAX Utrecht 3-1

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 02 oktober 2010 door remco k --
Johnnyafca
 Johnnyafca - maandag 27 september 2010 - 13:24   quote  deeplink  
3-0,
2*suarez,
1*Mido
Ride
 Ride - maandag 27 september 2010 - 13:26   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 september 2010 - 13:24 schreef Johnnyafca het volgende:
3-0,
2*suarez,
1*Mido
? Mido...

eerst morgenavond afwachten maar denk wel een 3-0 overwinning..

Utereg thuis is stukje taart...
Ride
 Ride - woensdag 29 september 2010 - 13:43   quote  deeplink  
Zit er weer... lekkere tijd ook weer... 12.30 uur... dus al bier op voordat de middagklok geslagen heeft cheers.gif
Aaaaight
 Aaaaight - woensdag 29 september 2010 - 18:06   quote  deeplink  
Lastige middag!!!! slecht gevoel....
joduh
 joduh - donderdag 30 september 2010 - 18:08   quote  deeplink  
walk over ,wat denken jullie daar van dan?hahahha
remco k
 remco k - donderdag 30 september 2010 - 18:32   quote  deeplink  
Ik denk geen walkover Joduh, ze spelen ook uit gelijk bij NApoli, twerwijl ze recht hadden op meer, en ze kunnen ook winnen van Celtic. Ik weet wel dat het niet alles zegt, maar het betekent wel dat ze een goede ploeg hebben.

Ik verwacht een overwinning, en om jou blij te maken denk ik dat Urby als linksback start, maar wel belangrijk gaat zijn met een goal en een assist.
De Jong moet maar eens wat rust krijgen en misschien kan Eriksen eens een volle pot het vertrouwen krijgen, dan kan hij ook weer eens laten zien dat hij wel degelijk goed kan voetballen... De Zeeuw speelde goed tegen AC Milan en moet ook gewoon spelen op het middenveld samen met Enoh. Verder spelen zoals dus met Sulejmani op linksbuiten, een mooie pot om eens wat meer te laten zien en de volgende stap te gaan maken.

3-1 Goals van Urby op aangeven van Eriksen, Suarez op aangeven van Sulejmani, en Sulejmani op aangeven van Urby.. Tegengoal gaat van van Wolfswinkel komen...

Kistje bier joduh als ik gelijk krijg??
joey
 joey - donderdag 30 september 2010 - 19:51   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 september 2010 - 13:23 schreef remco k het volgende:
Thuis tegen Utrecht mag tochgeen probleem worden, Utrecht verkeerd niet in grootse vorm, en AJAX gata met de winst op AC Milan natuurlijk met een goed gevoel het weekend in:):)

Ik heb zo'n idee, dat Jol Anita aan de kant gaat laten, zeker gezien het feit dat Jol Anait de laatste wedstrijden regelmatig wisselt en blijkbata niet 100%tevreden is met zijn verichtingen momenteel.

Steek
Greg Alder Jan Urby
Demy Enoh
Siem
Luis Mounir Sulej

AJAX Utrecht 5-1
Niet in grootse vorm!????HAhahahaaaaaa...,
Het word een moeilijke pot! Maar de drie punten moeten wel behaald worden!
Maar utrecht is zeker een sterke tegenstander Remco!
Ook nu weer tegen Liverpool zeer zeer zeer sterk!
joey
 joey - donderdag 30 september 2010 - 19:52   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 september 2010 - 18:32 schreef remco k het volgende:
Ik denk geen walkover Joduh, ze spelen ook uit gelijk bij NApoli, twerwijl ze recht hadden op meer, en ze kunnen ook winnen van Celtic. Ik weet wel dat het niet alles zegt, maar het betekent wel dat ze een goede ploeg hebben.

Ik verwacht een overwinning, en om jou blij te maken denk ik dat Urby als linksback start, maar wel belangrijk gaat zijn met een goal en een assist.
De Jong moet maar eens wat rust krijgen en misschien kan Eriksen eens een volle pot het vertrouwen krijgen, dan kan hij ook weer eens laten zien dat hij wel degelijk goed kan voetballen... De Zeeuw speelde goed tegen AC Milan en moet ook gewoon spelen op het middenveld samen met Enoh. Verder spelen zoals dus met Sulejmani op linksbuiten, een mooie pot om eens wat meer te laten zien en de volgende stap te gaan maken.

3-1 Goals van Urby op aangeven van Eriksen, Suarez op aangeven van Sulejmani, en Sulejmani op aangeven van Urby.. Tegengoal gaat van van Wolfswinkel komen...

Kistje bier joduh als ik gelijk krijg??
Oke, dat lijkt er meer op..:)
Boudewijn
 Boudewijn - donderdag 30 september 2010 - 20:43   quote  deeplink  
Als Utrecht speelt zoals ze nu tegen Liverpool doen dan wordt het een erg interessante wedstrijd...
remco k
 remco k - donderdag 30 september 2010 - 21:26   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 september 2010 - 19:51 schreef joey het volgende:

[..]

Niet in grootse vorm!????HAhahahaaaaaa...,
Het word een moeilijke pot! Maar de drie punten moeten wel behaald worden!
Maar utrecht is zeker een sterke tegenstander Remco!
Ook nu weer tegen Liverpool zeer zeer zeer sterk!
klopt tegen Liverpool en in Europa zeer sterk, toch ben ik helemaal niet onder de indruk van ze in de competitie, ze hebben toch al vrij veel puntverlies geleden
PSVMocro
 PSVMocro - donderdag 30 september 2010 - 22:11   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 september 2010 - 21:26 schreef remco k het volgende:

[..]

klopt tegen Liverpool en in Europa zeer sterk, toch ben ik helemaal niet onder de indruk van ze in de competitie, ze hebben toch al vrij veel puntverlies geleden
Vergeet het uit en thuis verschil van Utrecht ook niet. In de Galgenwaard met het publiek erachter kunnen ze boven zichzelf uitstijgen. Als Ajax een normaal niveau haalt, dan mag Utrecht geen probleem opleveren. Alleen als Ajax de wedstrijd ingaat zoals tegen WillemII, maar dat zie ik niet gebeuren gezien de status van Utrecht in de competitie.
dege
 dege - donderdag 30 september 2010 - 23:04   quote  deeplink  
quote:

[..]

nee,, maar tegen Ajax is Utrecht altijd erop gebrand een goed resultaat te halen, ik verwacht geen makkelijke wedstrijd, wat Utrecht wel parten kan gaan spelen is de wedstrijd van vanavond, die ze vond ik overigens erg goed speelden tegen Liverpool
Ride
 Ride - vrijdag 01 oktober 2010 - 08:11   quote  deeplink  
Toch denk ik dat het zondag een redelijk makkelijke overwinning wordt.
Ze zijn gebrand om tegen Ajax te winnen waardoor ze ruimte gaan maken voor Suarez en Hammie.
Daarmee zijn ze dan steeds een stap te laat waardoor we binnen 15 minuten al een penalty krijgen 1-0
Dan gaan ze nog harder rennen en Mertens gaat voor eigen eer (weer) en een uittrap en boem... El Hammie 2-0

Rust

Consoliderend de 2e helft in en Utereg die nog eens aandringt... 3-0 uit het niets door Suarez.
Utereg vind het wel goed dan en is bekaf vanwege afgelopen donderdag... alsnog uit het niets een 4-0 door Urby the Legend...

Utereg uit is geen schim van de thuisploeg. En Ajax thuis is schier onoverwinnelijk...de pot tegen WillemII is geen goed voorbeeld, geen enkele zin hadden ze er in. Te makkelijk over gedacht.
Als je zag hoe de verdediging afgelopen woensdag stond tegen AC-Milan dan zijn die jochies uit Utereg geen probleem.

4-0 dus.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 01 oktober 2010 door Ride --
Loetje
 Loetje - vrijdag 01 oktober 2010 - 12:12   quote  deeplink  
ik merk wel dat utrecht zich compleet op de europa league focust, en geef ze is ongelijk,ik verwacht een zeer lastige wedstrijd!
utrecht is echt een goede ploeg geworden die naar mijn zeggen dit jaar 4de kan eindigen!
ik hoop een 2-1 voor ajax maar me gevoel zegt 1-1
utrecht scoort zoals vaker vanuit een corner en ik denk dat siem gelijk maakt!
Guyt
 Guyt - vrijdag 01 oktober 2010 - 14:01   quote  deeplink  
3-0 voor Ajax
joduh
 joduh - vrijdag 01 oktober 2010 - 19:39   quote  deeplink  
yep ga ik ook voor guytie
XXX
 XXX - vrijdag 01 oktober 2010 - 19:43   quote  deeplink  
mmm... liever 5-0 maar 3-0 is realistischer...

hahahahahahaha
Guyt
 Guyt - vrijdag 01 oktober 2010 - 19:54   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 september 2010 - 20:43 schreef Boudewijn het volgende:
Als Utrecht speelt zoals ze nu tegen Liverpool doen dan wordt het een erg interessante wedstrijd...
Goed hoor van Utrecht maar Liverpool was echt belabberd en ze staan 16de in de engelse competitie.Liverpool is Liverpool niet meer, denk ik.Daarbij speelde Utrecht thuis zondag komen ze naar de Arena en ik denk dat ze de wedstrijd dan ook nog in de benen hebben ik ben in ieder geval niet zo bang voor Utrecht. Maar wie weet ,je weet maar nooit.
Guyt
 Guyt - vrijdag 01 oktober 2010 - 19:55   quote  deeplink  
quote:

[..]

Eens
XXX
 XXX - vrijdag 01 oktober 2010 - 20:38   quote  deeplink  
http://www.ajaxlife.nl/nieuws/detail/6799
alibabba
 alibabba - vrijdag 01 oktober 2010 - 20:50   quote  deeplink  
quote:
DANNY BLIND IS EEN HELD!
XXX
 XXX - vrijdag 01 oktober 2010 - 21:14   quote  deeplink  
Hopelijk wordt het zondag een mooi samenspel tussen F-side en Vak410

ajax%20f%20side.jpg
VAK_410.jpg

http://www.youtube.com/watch?v=199v9RLnc5A&feature=related

Maar dat zullen sommige supporters hier wel afkeuren...

hahaha
remco k
 remco k - vrijdag 01 oktober 2010 - 21:23   quote  deeplink  
wie zullen dat afkeuren dan?? die sporen namelijk niet helemaal, die gasten maken de sfeer in de Arena, petje af daarvoor, als ze zich op een goede manier uiten, maken ze AJAX vrijwel onoverwinnelijk in de Arena
alibabba
 alibabba - zaterdag 02 oktober 2010 - 00:29   quote  deeplink  
Jaja mensen, zondag 12.30 uur staat de thuismatch tegen Fc Utrecht op het programma, altijd een beladen duel. Naast het feit dat zowel Utrecht als Amsterdam tot de grootste steden van Nederland behoren, speelt het feit dat veel geboren Utrechters, zoals Marco van Basten, Gerald Vanenburg (alleen aan het eind van zijn carrière) en Wesley Sneijder nooit voor de club uit de Domstad hebben gespeeld, maar direct vanaf Ajax hun succesvolle carrière zijn begonnen, een grote rol in de oorzaak van de rivaliteit tussen beide clubs. De statistieken laten zien dat AJAX in Amsterdam tegen Fc Utreg zich veelal van zijn goede kant laat zien, want van de 40 thuispotjes wist Ajax er maar liefst 34 in winst om te zetten. Slechts 2x was er een verlies te noteren en de andere 4 duels eindigde gelijk. Maar liefst 111x wisten Onze Godenzonen het net te vinden en 25x moest een Ajax-goalie vissen. Opmerkelijk feit is dat Fc Utrecht, dat debuteerde in de Eredivisie in 1970 na een fusie tussen een aantal clubs, de eerste 20 jaar telkens verloor in Amsterdam en vaak kansloos.

De eerste AJAX - Utrecht was op 13-12-1970 en het werd een regelrechte afstraffing voor de club uit de Domstad. Fc Utrecht met in de gelederen Co Adriaanse en Leo v.Veen ( ex-Ajax ) werd met maar liefst 7-1 afgedroogd. Scoreverloop; Swart 1-0 ('6), Swart 2-0 ('27), Jan Groenendijk 2-1 ('29), Dick van Dijk 3-1 ('31), Cruijff 4-1 ('39), Cruijff 5-1 ('40), Swart 6-1 ('82), Cruijff 7-1 ('88). Bij Ajax speelde destijds Dick v.Dijk en Nico Rijnders mee, die helaas niet meer onder ons zijn. Dick v.Dijk ( Ajax-speler van '69 t/m '72 ) was een spits en in zijn eerste seizoen scoorde hij 23 doelpunten in 32 wedstrijden. Hoewel hij in zijn tweede seizoen bij Ajax niet meer wekelijks in de basis stond, scoorde hij toch nog 18 doelpunten in 29 wedstrijden. In de finale van de Europa Cup I op 1 juni 1971 tegen Panathinaikos stond Van Dijk wel in de basis. Al na vijf minuten scoorde hij met het hoofd. Ajax zou de wedstrijd met 2-0 winnen. Dick, R.I.P. Nico Rijnders ( Ajax-speler van '69 t/m '71 ), een centrale middenvelder en balafpakker, werd in zijn eerste seizoen met Ajax landskampioen en bekerwinnaar. Het jaar daarop werd de Amsterdamse ploeg opnieuw bekerwinnaar en werd tevens de Europacup I binnengehaald. Op Wembley werd, zoals eerder vermeld, Panathinaikos verslagen. In deze wedstrijd kreeg Rijnders echter last van benauwdheid in zijn borst en werd hij in de rust vervangen door Horst Blankenburg. Rijnders speelde in twee seizoenen 53 competitieduels voor Ajax, waarin hij 4x scoorde. Hij moest echter wegens hartproblemen zijn loopbaan vroeg afbreken en overleed in 1976 op 28-jarige leeftijd. Nico, R.I.P.

Op 06-06-1981 stond Ajax-held Jan Wouters in de basis bij Fc Utrecht, alsmede eerder genoemde Leo v.Veen. Ook de huidige trainer van Utreg, Ton du Chatinier, speelde mee en zij en keeper Hans v.Breukelen konden niet verhinderen dat ze tegen een nederlaag aanliepen ( 1-0 ). De AJAX-goal werd gescoord door Frank Arnesen in de 35e minuut. Jan Wouters droeg van '80 t/m '86 het Utrecht-shirt en het was Johan Cruijff die zich hard maakte voor de komst van deze belangrijke en goeie voetballer. Van '86 t/m '91 speelde hij voor Ons, alvorens een transfer te maken naar Bayern Munchen.

Op 15-01-1984 verdedigde Dick Advocaat, Ton du Chatinier, Jan Wouters ( ex-AJAX ), Gert Kruys, Frans Adelaar, Leo v.Veen ( ex-AJAX ) en Rob de Wit ( ex-AJAX ) de belangen van onze tegenstander van zondag. Zij allen konden het elftal van Ajax destijds; Hans Galjé, Peter Boeve, Sonny Silooy, Ronald Koeman, Edo Ophof, Dick Schoenaker, Jan Molby, Felix Gasselich, John Bosman, Gerald Vanenburg, Jesper Olsen met invallers Rijkaard en Winston Haatrecht niet voldoende tegenstand bieden, want de bezoekers gingen er met 5-2 vanaf. Goals van Ajax kwamen op naam van Vanenburg, Bosman, Schoenaker, Felix Gasselich en een eigen doelpunt van Koos v.Tamelen. Rob de Wit scoorde de 3-1. Aan de Wit's carrière kwam zomer 1986 een abrupt eind door een hersenbloeding op vakantie in Spanje. Het leek eerst mee te vallen, maar na een onsuccesvolle behandeling in Zweden zou echter blijken dat de Wit nooit meer betaald voetbal zou spelen.

Op 06-04-1986 speelde Robbie de Wit in het AJAX-shirt en prijkte er na afloop de score 3-0 op het bord. Met de geboren Utrechtenaar Ronald Spelbos in het basiselftal van Ajax kwam de score als volgt tot stand; Bosman 1-0 ('30), Spelbos 2-0 ('39), Aron Winter 3-0 ('84).

Rob Alflen is ook een geboren Utrechtenaar, die van '91 t/m '95 voor Ajax speelde en daarvoor 6 seizoenen het Utrecht-shirt verdedigde. In de wedstijd op 09-04-1989 speelde Alflen dus voor Utrecht, maar aan Ajax-zijde deed ook een ex-Utrecht speler mee, namelijk Mark Verkuyl, die slechts één seizoen voor Ons Cluppie speelde. Verkuyl was trouwens de man die één van de 2 doelpunten scoorde destijds en Aron Winter opende de score, zodat 2-0 als eindstand op het bord stond.

Het laatste duel eindigde in 4-0 ( goals Suarez 2x, vd.Wiel en Rommedahl ), dus die nederlaag zullen ze in de Domstad nog niet vergeten zijn. Toch denk ik dat Utreg zondag sterker voor de dag zal komen en het AJAX lastig gaat maken. Urby zal linksback gaan spelen en Sulejmani zal vanaf de linkerbuitenflank zijn opwachting gaan maken. Ik hoop dat de Zeeuw voldoende fit is, want ik zie hem liever als Lindgren. Jol vind Eriksen een echte 10 en de Jong niet en aangezien AJAX behoefte heeft aan een echte 10......Het zou mij als trainer ontzettend pijn doen om de Jong erlangs te zetten, maar de Jong kan ook op de plaats spelen van de Zeeuw met Enoh als pure controleur. Jol heeft keuze genoeg, dus het is aan Martin. Mijn voorspelling voor deze wedstrijd is 2-1.

Juist?
joduh
 joduh - zaterdag 02 oktober 2010 - 14:45   quote  deeplink  
nice alibabba.daarbij zit je al een paar keer goed met de uitslag!hoop nu weer en ik vind een benauwde 2-1 overwinning zwaar okay man.ik ga met je mee....
alibabba
 alibabba - zaterdag 02 oktober 2010 - 15:34   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 02 oktober 2010 - 14:45 schreef joduh het volgende:
nice alibabba.daarbij zit je al een paar keer goed met de uitslag!hoop nu weer en ik vind een benauwde 2-1 overwinning zwaar okay man.ik ga met je mee....
Waar gaan we heen?....:)
joduh
 joduh - zaterdag 02 oktober 2010 - 15:38   quote  deeplink  
jouw dag man
ICE187CCC
 ICE187CCC - zaterdag 02 oktober 2010 - 18:07   quote  deeplink  
Utrecht gaan we pakken mensen, 4-1
dege
 dege - zondag 03 oktober 2010 - 11:43   quote  deeplink  
opstelling is bekend:
Sulejmani El Hamdaoui Suárez
Enoh de Jong de Zeeuw
Emanuelson Vertonghen Alderweireld van der Wiel
Stekelenburg
Wel de verwachte en logische opstelling, hopen dat het een mooie pot word en 3 punten voor AJAX
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - zondag 03 oktober 2010 - 12:42   quote  deeplink  
zo DOM!!
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - zondag 03 oktober 2010 - 12:43   quote  deeplink  
Nu al geen 3 punten door Suarez!

Domste dat ie ooit heeft gedaan!
joey
 joey - zondag 03 oktober 2010 - 13:10   quote  deeplink  
Gaat niet echt geweldig zo te zien heh..:(
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - zondag 03 oktober 2010 - 13:20   quote  deeplink  
niet echt lekker?? Het is een schande hoe Ajax wordt weggespeeld!

Eredivisie is zwaarder dan Ajax had gedacht!

Dit is toch om je voor te schamen? Wat een slap zooitje!

Utrecht speelt fris en met lef, Ajax heeft teveel overtredingen nodig....

Dit komt niet meer goed!
thomASS
 thomASS - zondag 03 oktober 2010 - 13:22   quote  deeplink  
Helaas het wordt met geluk nog 2-2. Maar ik zie het niet echt zitten ;(
Ajax heeft vorig jaar volgens mij maar 1 penalty veroorzaakt en nu al in 1 wedstrijd 2.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 03 oktober 2010 door thomASS --
joey
 joey - zondag 03 oktober 2010 - 13:23   quote  deeplink  
Sjaa..,, Dit had ik al een beetje voorspeld na die wedstrijd tegen Liverpool!
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - zondag 03 oktober 2010 - 13:24   quote  deeplink  
zeker niet!

Utrecht verdiend het hoor, die willen wel!

Was wel een rode kaart btw net! Miralem werd hard geraakt!

Nee hoor, dit gaat Ajax niet meer rechtzetten.....bah!
remco k
 remco k - zondag 03 oktober 2010 - 13:26   quote  deeplink  
Nou nou wat een eerste helft zeg, voordat mensen gaan zeiken over de leiding, wil ik 2 puntjes aanhalen, ook die situatie met Vertongen is een 100%penalty en Enoh onteemt Utrecht een 100% scoringskans en mag van geluk spreken dat hij geen rode kaart krijgt.

Dan maar ff over de wedstrijd, ik heb in 40 jaar AJAX, d club nog nooit, maar dan ook nog nooit zo slecht gezien, buiten de 2 tegengoals, is dit gewoon echt dramatisch, als je met zo'n instelling het veld op loopt, dan verdien je ook helemaal niks meer dan dit. De echt uitblinkers in NEGATIEVE zin, waren echt SUAREZ, WIEL,ENOH en de Zeeuw, alles ging fout in de eerste helft wat maar fout kon gaan.
Beide penaltys waren volkomen onnodig, Suarez wat doe je in godsnaam, en Enoh laat gewoon zijn man weglopen die eerst nog 4/5 meter achter hem staat, dat is echt heel triest en dit coorigeert hij met een penaty..

Wat moeten we doen in de Enoh moet gewisseld worden voor Eriksen, De jong en Eriksne moeten naast elkaar gaan spelen, Sulejmani moet het veld breed gaan houden om ruimte te maken voor Eriksen en De Jong, als Sulej niet beter gaat spelen de tweede helft moet Jol na 60 minuten Jozefzoon brengen, mocht het dan nog niet lukken, moet Vertongen doorschuiven in het middenveld.

KOM OP AJAX WE SPELEN THUIS!!! DIT MAG NIET GEBEUREN
kansenbenutter
 kansenbenutter - zondag 03 oktober 2010 - 13:26   quote  deeplink  
een grove inschattingsfout van jol om met de zeeuw te starten ipv lindgren.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 03 oktober 2010 door kansenbenutter --
remco k
 remco k - zondag 03 oktober 2010 - 13:28   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 oktober 2010 - 13:23 schreef joey het volgende:
Sjaa..,, Dit had ik al een beetje voorspeld na die wedstrijd tegen Liverpool!
Dat slaat nergens op, ze spelen het hele seizoen al goed thuis en dit komt niet omdat Utrecht goed speelt, dit komt doordat AJAX veels te slap speelt, als AJAX zo tegen willem2 zou spelen verliezen ze het ook.

AJAX wint gewoon nog hoor, let maar op 4-2
remco k
 remco k - zondag 03 oktober 2010 - 13:29   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 oktober 2010 - 13:26 schreef kansenbenutter het volgende:
een grove inschattingsfout van jol om met de zeeuw te starten ipv lindgren.
onzin, enoh speelt nog veel slechter dan de Zeeuw.

En zoals Jol al aangaf speelt Lindgren ook helemaal niet op de positie van de Zeeuw
kansenbenutter
 kansenbenutter - zondag 03 oktober 2010 - 13:32   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 oktober 2010 - 13:28 schreef remco k het volgende:

[..]

Dat slaat nergens op, ze spelen het hele seizoen al goed thuis en dit komt niet omdat Utrecht goed speelt, dit komt doordat AJAX veels te slap speelt, als AJAX zo tegen willem2 zou spelen verliezen ze het ook.

ok niets aan het handje...dus ook in deze wedstrijd wordt de schaal niet verspeelt.
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - zondag 03 oktober 2010 - 13:34   quote  deeplink  
quote:

[..]

ja, 4-2......grapjas!

Reeêl gezien, 3 punten voor ut(e)recht.

zielig voetbal.....gadver!
joey
 joey - zondag 03 oktober 2010 - 13:35   quote  deeplink  
quote:

[..]

ik heb het niet over een slechtspelende ajax, maar een goedlopende Utrecht!;)

Ohw, ennuh 2-4? Nee, denk het niet..
Hier worden vandaag 3 punten verspeelt!!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 03 oktober 2010 door joey --
joey
 joey - zondag 03 oktober 2010 - 13:36   quote  deeplink  
Toby eruit, lindgren erin..
joey
 joey - zondag 03 oktober 2010 - 13:38   quote  deeplink  
remco k - maandag 27 september 2010 - 13:23 quote deeplink

Hier heb je het dus helaas, helemaal miss..:( jammer!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 03 oktober 2010 door joey --
kansenbenutter
 kansenbenutter - zondag 03 oktober 2010 - 13:41   quote  deeplink  
12:30 voetballen zou verboden moeten worden!
joey
 joey - zondag 03 oktober 2010 - 13:43   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 oktober 2010 - 13:41 schreef kansenbenutter het volgende:
12:30 voetballen zou verboden moeten worden!
Want!?..

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5980
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax - FC Utrecht (02-10-2010, 12:30): 1-2

0.0084869