BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax - FC Utrecht (02-10-2010, 12:30): 1-2

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
freakie
 freakie - zondag 03 oktober 2010 - 13:55   quote  deeplink  
Sulejmani is heel erg dreigend !! Echt goed.. Team gaat beter voetballen maar hij gaat er nu maar niet in!
joey
 joey - zondag 03 oktober 2010 - 14:01   quote  deeplink  
Ajax speelt nu beter?..
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - zondag 03 oktober 2010 - 14:08   quote  deeplink  
Laat nou maar, dit is 3 weggegooide punten en kost ons weer de titel.......
joey
 joey - zondag 03 oktober 2010 - 14:11   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 oktober 2010 - 14:08 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:
Zeik is niet zo!
Ik haat mensen die meteen zeggen dat we de titel niet meer paken!!Flikker op zeg!!
Tering!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 03 oktober 2010 door joey --
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - zondag 03 oktober 2010 - 14:13   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 oktober 2010 - 14:11 schreef joey het volgende:

[..]

Zeik is niet zo!
Ik haat mensen die meteen zeggen dat we de titel niet meer paken!!Flikker op zeg!!
Tering!
Dan haat je me toch!

Boeie!

Laat mij lekker chaggie zijn om dit vernederende voetbal!
remco k
 remco k - zondag 03 oktober 2010 - 14:16   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 oktober 2010 - 13:38 schreef joey het volgende:
remco k - maandag 27 september 2010 - 13:23 quote deeplink

Thuis tegen Utrecht mag tochgeen probleem worden, Utrecht verkeerd niet in grootse vorm, en AJAX gata met de winst op AC Milan natuurlijk met een goed gevoel het weekend in:):)

Hier heb je het dus helaas, helemaal miss..:( jammer!
Hier heb ik het helemaal goed, Utrecht speelt helemaal niet goed, en heeft ook niet goed gespeeld deze pot, slechts 2 kansen gehad deze wedstrijd, waarvan AJAX er 1 penalty veroorzaakt.

Milan heb ik verkeerd , maar utrecht is helemaal niet goed, ajax heeft dit volledig aan zichzelf te danken.
remco k
 remco k - zondag 03 oktober 2010 - 14:16   quote  deeplink  
Sulejmani in ieder geval beste man bij AJAX...
Boudewijn
 Boudewijn - zondag 03 oktober 2010 - 14:18   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 oktober 2010 - 14:13 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:

[..]

Dan haat je me toch!

Boeie!

Laat mij lekker chaggie zijn om dit vernederende voetbal!
ik heb alleen de tweede helft gezien maar Ajax is nu oppermachtig, maar de bal wil er niet in. Enorme vechtlust Suarez en een commentator die een beetje scheel is.
joey
 joey - zondag 03 oktober 2010 - 14:19   quote  deeplink  
@ALTIJD PRIJS

Wat denk je nou, dat we het kampioenschap zullen winnen zonder punten te laten liggen!!!???..Kom op zeg.. Wees realistisch!
Dat is nog nooit een clun gelukt., Dus ajax zal dat ook niet doen, ze hebben vandaag punten laten liggen, dat is kut! Maar dan moet je je weer focussen op de volgende wedstrijd en die wel gewoon winnen! LAten we hopen dat Psv punten laat liggen tegen Vvv.. je weet maar nooit!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 03 oktober 2010 door joey --
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - zondag 03 oktober 2010 - 14:19   quote  deeplink  
Te triest voor woorden!
Ik schaam me dood morgen op mn werk, zo slecht is ajax nog niet geweest!
psv tegen vvv 3 punten, hoppa, 2e plek!

Domme suarez met zn totaal onnodige handsbal en domme enoh met een slaapverwekkende actie!

KUTWEEKEND!! pfffffff thuis tegen utrecht.........slappe kinderen!
thomASS
 thomASS - zondag 03 oktober 2010 - 14:24   quote  deeplink  
Ajax speelt echt kut. El hamdaoui niet lekker in de wedstrijd, zelfde voor Suarez.
Sulejmani was de enige die een beetje redelijk speelde.
joey
 joey - zondag 03 oktober 2010 - 14:24   quote  deeplink  
1-2!! zou het nog lukken??..
freakie
 freakie - zondag 03 oktober 2010 - 14:28   quote  deeplink  
Joey.. Ja ajax speelde veeeel beter in de 2e helft.. Heb utrecht niet meer gezien.. Ajax had nu de pech dat er niet 2 ingingen.. Ja op het laatst 1 doelpunt van siem de jong.. Geweldig doelpunt.. Hij was de eerste helft ook niet om aan te zien. Maar de 2e helft was siem een stuk beter!
hj2000
 hj2000 - zondag 03 oktober 2010 - 14:28   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 oktober 2010 - 14:19 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:
Te triest voor woorden!

Domme suarez met zn totaal onnodige handsbal en domme enoh met een slaapverwekkende actie!

Dikke kans dat we rond half 7 3e staan man. En dat duurt dan ook minstens 2 weken vanwege die ... interlands. Gelukkig heb ik vakantie
Guyt
 Guyt - zondag 03 oktober 2010 - 14:31   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 oktober 2010 - 14:08 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:
Hij heb toch gelijk wat een luie tering honden joh.Was blij dat de Zeeuw er uit ging.Iedereen speelde zeer zwak verschrikkelijk.Urby deed het aardig acher in.
remco k
 remco k - zondag 03 oktober 2010 - 14:31   quote  deeplink  
AJAX verliest door 2 domme persoonlijke fouten (suarez enoh). Verder heeft Utrecht slechts 1 kans gehad. AJAX speelde een redelijke tweede helft, waarbij SUlejmani de beste man bij AJAX was, verschillende schoten en acties leiden tot een aantal kansen.

Maar AJAX moet echte eens gaan leren met een andere instelling te beginnen aan een wedstrijd, want het gebeurt namelijk wel vaker, alleen hadden we nu niet het geluk wat we normaal wel vaak hebben.
Kan iemand mij trouwens vertellen waarom Urby die vrije trap uberhaubt mocht nemen, het is toch algemeen bekend dat die vaker in de tweede ring belanden dan op goal.
Eriksen viel ook goed in, een aantal goede steekpasses op Suarez en hammie.

Slechtste mensen van AJAX waren in de eerste helft SUAREZ, ENOH, DE ZEEUW WIEL en HAMMIE en eigenlijk niemand die wel goed speelde.
Tweede helft speelt ajax redelijk, maar spelen Urby, De Zeeuw Hammie en de Jong (wel mooie goal) ver onder de maat, dit kan en mag gewoon niet.
Al met al toch ook weer een hoop pech, 2 keer de lat, 1keer de paal, en 2/3 schoten die 100% zeker een doelpunt opleveren als ze niet door het midden waren geschoten, we hebben geoeg grote kansen gehad, maar als we ze zelf niet maken verdienen we ook niet te winnen.
Guyt
 Guyt - zondag 03 oktober 2010 - 14:31   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 oktober 2010 - 14:16 schreef remco k het volgende:
Sulejmani in ieder geval beste man bij AJAX...
Vergeet je Urby niet .
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - zondag 03 oktober 2010 - 14:31   quote  deeplink  
hou op !!

ben er echt ziek van!! antiploeg!
Guyt
 Guyt - zondag 03 oktober 2010 - 14:32   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 oktober 2010 - 14:19 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:
Te triest voor woorden!

En als groningen van twente wint sta je op de 3de plek.
remco k
 remco k - zondag 03 oktober 2010 - 14:32   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 oktober 2010 - 14:31 schreef Guyt het volgende:

[..]

Hij heb toch gelijk wat een luie tering honden joh.Was blij dat de Zeeuw er uit ging.Iedereen speelde zeer zwak verschrikkelijk.Urby deed het aardig acher in.
eerste helft wel, tweede helft behoorde hij tot de slechste mensen, hij had nemanelij geen enkele man meer, 5 keer een poging gedaan tot voorzet, en niet 1 bal die aankwam. en niette vergeten die poging tot een vrije trap. Je moet eens naar zijn ogen kijken tijdens een wedstrijd, het lijkt er wel eens op alsof hij geen zin heeft, tenminste daar leek het vandaag op
Guyt
 Guyt - zondag 03 oktober 2010 - 14:33   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 oktober 2010 - 14:31 schreef remco k het volgende:
AJAX verliest door 2 domme persoonlijke fouten (suarez enoh). Verder heeft Utrecht slechts 1 kans gehad. AJAX speelde een redelijke tweede helft, waarbij SUlejmani de beste man bij AJAX was, verschillende schoten en acties leiden tot een aantal kansen.

Maar AJAX moet echte eens gaan leren met een andere instelling te beginnen aan een wedstrijd, want het gebeurt namelijk wel vaker, alleen hadden we nu niet het geluk wat we normaal wel vaak hebben.
Kan iemand mij trouwens vertellen waarom Urby die vrije trap uberhaubt mocht nemen, het is toch algemeen bekend dat die vaker in de tweede ring belanden dan op goal.
Eriksen viel ook goed in, een aantal goede steekpasses op Suarez en hammie.

Slechtste mensen van AJAX waren in de eerste helft SUAREZ, ENOH, DE ZEEUW WIEL en HAMMIE en eigenlijk niemand die wel goed speelde.
Tweede helft speelt ajax redelijk, maar spelen Urby, De Zeeuw Hammie en de Jong (wel mooie goal) ver onder de maat, dit kan en mag gewoon niet.
Al met al toch ook weer een hoop pech, 2 keer de lat, 1keer de paal, en 2/3 schoten die 100% zeker een doelpunt opleveren als ze niet door het midden waren geschoten, we hebben geoeg grote kansen gehad, maar als we ze zelf niet maken verdienen we ook niet te winnen.
Hhahahahaha onze Urby hater weer.Hij heeft ze er ook vaak genoeg ingeschoten lummel.
remco k
 remco k - zondag 03 oktober 2010 - 14:33   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 oktober 2010 - 14:31 schreef Guyt het volgende:

[..]

Vergeet je Urby niet .
Urby behoorde tot de minste vandaag, ben wel benieuwd wat jij vind dta hij goed gedaan heeft dan.
Guyt
 Guyt - zondag 03 oktober 2010 - 14:34   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 oktober 2010 - 14:32 schreef remco k het volgende:

[..]

eerste helft wel, tweede helft behoorde hij tot de slechste mensen, hij had nemanelij geen enkele man meer, 5 keer een poging gedaan tot voorzet, en niet 1 bal die aankwam. en niette vergeten die poging tot een vrije trap. Je moet eens naar zijn ogen kijken tijdens een wedstrijd, het lijkt er wel eens op alsof hij geen zin heeft, tenminste daar leek het vandaag op
Hoe kan die jongen het zo kwijt zijn zeg.De jong maakte mooie goal maar was ook weer erg zwak en iedere keer stelt die jol hem op.
Guyt
 Guyt - zondag 03 oktober 2010 - 14:35   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 oktober 2010 - 14:33 schreef remco k het volgende:

[..]

Urby behoorde tot de minste vandaag, ben wel benieuwd wat jij vind dta hij goed gedaan heeft dan.
Heb geen enkele zin om met jou deze discussie aan te gaan.Je praat echt poep jij.
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - zondag 03 oktober 2010 - 14:35   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 oktober 2010 - 14:18 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

ik heb alleen de tweede helft gezien maar Ajax is nu oppermachtig, maar de bal wil er niet in. Enorme vechtlust Suarez en een commentator die een beetje scheel is.
Er is maar 1 man die een wedstrijd echt kan verslaan, Jack v Gelder!

De rest is anti Ajax of ziet gewoon niet wat er allemaal gebeurd op het veld!

Ajax (U)terecht verloren!!

Ik ga kotsen!
joey
 joey - zondag 03 oktober 2010 - 14:36   quote  deeplink  
Ik denk dat psv makkelijk wint, en dat twente wint met 2-1 of gelijk speelt 1-1.. Dus dan xouden we 2e gaan staan idd..Heeft ajax aan zichzelf te danken, maar het kampioenschap is niet meteen weggegooid!!!..Kom op zeg!
Zie vorig jaar wat een inhaal!!
joey
 joey - zondag 03 oktober 2010 - 14:38   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 oktober 2010 - 14:33 schreef Guyt het volgende:

[..]

Hhahahahaha onze Urby hater weer.Hij heeft ze er ook vaak genoeg ingeschoten lummel.
Echt heh!! XD Om te janken gewoon zeg!
Guyt
 Guyt - zondag 03 oktober 2010 - 14:38   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 oktober 2010 - 14:36 schreef joey het volgende:
Ik denk dat psv makkelijk wint, en dat twente wint met 2-1 of gelijk speelt 1-1.. Dus dan xouden we 2e gaan staan idd..Heeft ajax aan zichzelf te danken, maar het kampioenschap is niet meteen weggegooid!!!..Kom op zeg!
IK BEN WOEDEND.
freakie
 freakie - zondag 03 oktober 2010 - 14:38   quote  deeplink  
Remco helemaal gelijk maar over urby ben ik het niet eens.. Verdedigend was het niet slecht.. Het was zeker niet goed maar ook niet slecht.. De jog vond ik een stuk beter voetballen in de 2e helft.. kwam dat omdat ook eriksen in het veld kwam? Sulejmani had snelheid en was erg dreigend.. Het zag er bij hem weer goed uit..

We hebben de punten verloren op 2 domme fouten.. De 2e penalty was geen penalty maar als je slim bent ga je ook niet op dat punt zo een duel aan..

Suarez was de eerste helft niks omdat er totaal niks goed ging bij ajax..

Die vrijetrap van urby snap ik ook niet helemaal remco maar ik denk dat het de bedoeling was om de keeper op het verkeerde been te zetten.. Maar dat soort acties hebben nooit zin..
remco k
 remco k - zondag 03 oktober 2010 - 14:38   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 oktober 2010 - 14:35 schreef Guyt het volgende:

[..]

Heb geen enkele zin om met jou deze discussie aan te gaan.Je praat echt poep jij.
geef dan eens antwoord als je wilt.

Er waren 2 ajacieden met meer balverlies bij AJAX, De Zeeuw en SUarez, en dat terwijl Urby verdediger is vandaag.

Maar nogmaals, geef eens aan wat hij gioed heeft gedaan dan, waar was hij bij die koppal die net over ging tweede helft en waar was hij toen die rechtsback van Utrecht vrij kon doorlopen tot in de 16 (redding van Steek). 2 momenten waar hij verdedigend moet zijn , maar gewoon alles en iedereen aan zich voorbij laat lopen, hoe kun je dan van een goede pot praten???
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - zondag 03 oktober 2010 - 14:38   quote  deeplink  
ja, maar we moeten nu eens zorgen dat ze achter ons aan moeten jagen!!

elke keer dat domme puntverlies!

Tuurlijk is niet meteen het kampioenschap weg, maar zo voelt het nu wel ff!

KUT!
kansenbenutter
 kansenbenutter - zondag 03 oktober 2010 - 14:40   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 oktober 2010 - 14:36 schreef joey het volgende:
inhaal?
deze wedstrijd staat symbool voor de laatste seizoenen van ajax...
hoop hebben tot de laatste snik en dan toch met lege handen staan aan t einde vd rit.
freakie
 freakie - zondag 03 oktober 2010 - 14:41   quote  deeplink  
Remco mag ik je vragen of van der wiel vandaag wel en voortzet of een schot heeft gelost dat goed was.. Urby was vandaag verdedigend redelijk..
Guyt
 Guyt - zondag 03 oktober 2010 - 14:41   quote  deeplink  
Wat vonden jullie van de scheids?? Leek ons ook steeds tegen te zitten of heb ik dat verkeerd gezien??
R!ck
 R!ck - zondag 03 oktober 2010 - 14:42   quote  deeplink  
Ik heb zo het idee dat Jol de opstelling iets moet veranderen want het lijkt alsof De Jong nu heel anders speelt? Vorig seizoen kon je echt gwn genieten van zo'n jongen en dan zien hoe hij werkt ophaalt afspeelt en vaak er zelf zin schiet maar ik weet t niet meer. Overigens wel een domme actie van suarez zeg.....
joey
 joey - zondag 03 oktober 2010 - 14:43   quote  deeplink  
That's football!
remco k
 remco k - zondag 03 oktober 2010 - 14:43   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 oktober 2010 - 14:38 schreef freakie het volgende:
Remco helemaal gelijk maar over urby ben ik het niet eens.. Verdedigend was het niet slecht.. Het was zeker niet goed maar ook niet slecht.. De jog vond ik een stuk beter voetballen in de 2e helft.. kwam dat omdat ook eriksen in het veld kwam? Sulejmani had snelheid en was erg dreigend.. Het zag er bij hem weer goed uit..

We hebben de punten verloren op 2 domme fouten.. De 2e penalty was geen penalty maar als je slim bent ga je ook niet op dat punt zo een duel aan..

Suarez was de eerste helft niks omdat er totaal niks goed ging bij ajax..

Die vrijetrap van urby snap ik ook niet helemaal remco maar ik denk dat het de bedoeling was om de keeper op het verkeerde been te zetten.. Maar dat soort acties hebben nooit zin..
Suarez moest gewoon die vrije trap nemen, hij was er al twee keer dichtbij.

Ook di tweede was gewoon een panalty, hij pakt hem vast en hij gata liggen, Enohkomt daar zelfs goed weg, want het is een 100% scoringskans die hij hem ontneemt, en daar staat gewoon rood voor.

Urby speelde een redelijke eerste helft, in ieder gavel beter dan De Zeeuw Wiel, Enoh en SUarez. Maar de tweede helft speelde hij gewoon slecht, als je 4/5 keer probeert een bal hoog voor te geven in de 16 en er komt niet 1 bal aan, verdedigend twee keer gewoon blijft staan, je man laat lopen waar de enige 2 kansen voor Utrecht uitkomen, dan kun je niet van een goede wedstrijd spelen, dan heb je namelijk een hele slechte instelling, en totaal geen geloof. Je behoort gewoon 90 minuten lang verdedigend je werk te doen, als je dat niet doet heb je het gewoon niet goed gedaan, ik kan er niet meer van maken.
remco k
 remco k - zondag 03 oktober 2010 - 14:46   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 oktober 2010 - 14:41 schreef freakie het volgende:
Remco mag ik je vragen of van der wiel vandaag wel en voortzet of een schot heeft gelost dat goed was.. Urby was vandaag verdedigend redelijk..
Ik gaf al meerdere malen aan dat Wiel vandaag echt heel slecht was, zowel aanvallend als verdedigend, Wiel had trouwens wel 1 voorzet op het hoofd van Siem. Urby was verdedigend niet goed, beide kansen van utrecht de tweede helft werden mede moeglijk gemaakt daardat Urby ergens anders stond te slapen, hij speelt linksback, en aangezien hij aanvallen helemaal niks kon vandaag, moet hij zorgen dat hij die taken goed uitvoerd, en dat heeft hij niet gedaan.
freakie
 freakie - zondag 03 oktober 2010 - 14:46   quote  deeplink  
Nee dat zitten we op de zelfde lijn.. Prima.. Maar enoh die deed echt niet z veel daar en een 100% scoringskans dacht ik ok niet.. Maar ach dan zie ik het vanavond nog een keer.. Maar over suarez hij speelde inderdaad niet goed maar dat kwam omdat ajax nauwelijk de bal kreeg bij suarez..
remco k
 remco k - zondag 03 oktober 2010 - 14:46   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 oktober 2010 - 14:42 schreef R!ck het volgende:
Ik heb zo het idee dat Jol de opstelling iets moet veranderen want het lijkt alsof De Jong nu heel anders speelt? Vorig seizoen kon je echt gwn genieten van zo'n jongen en dan zien hoe hij werkt ophaalt afspeelt en vaak er zelf zin schiet maar ik weet t niet meer. Overigens wel een domme actie van suarez zeg.....
je hebt helemaal gelijk, maar dit komt niet door De Jong, maar door de manier van spelen van Hammie, en hoe de Zeeuw en Enoh tegenwoordig moeten staan.
remco k
 remco k - zondag 03 oktober 2010 - 14:48   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 oktober 2010 - 14:46 schreef freakie het volgende:
Nee dat zitten we op de zelfde lijn.. Prima.. Maar enoh die deed echt niet z veel daar en een 100% scoringskans dacht ik ok niet.. Maar ach dan zie ik het vanavond nog een keer.. Maar over suarez hij speelde inderdaad niet goed maar dat kwam omdat ajax nauwelijk de bal kreeg bij suarez..
Kijk die penal nog maar een keer terug dan inderdaad, maar dan wel zonder AJAX bril he:).

Hij pakt hem heel lichtjes vast, maar hij gaat slim liggen, en ook was het een 100% scoringskans, de bal werd goed aangespeeld, en als hij hem in 1 keer neemt, staat alleen Stekelenburg nog voor zijn neus.
046afca
 046afca - zondag 03 oktober 2010 - 14:49   quote  deeplink  
echt erg dat linkerbeen van el ham.. dat dit op dit niveau kan. 1 keer schoot hij ( probeerde hij ) met links te schieten rolde die naast en erna kreeg hij eens wilde hij met rechts aannemen en met buitenkant rechts afmaken, ipv links binnenschieten, echt triest op dit niveau
remco k
 remco k - zondag 03 oktober 2010 - 14:50   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 oktober 2010 - 14:49 schreef 046afca het volgende:
echt erg dat linkerbeen van el ham.. dat dit op dit niveau kan. 1 keer schoot hij ( probeerde hij ) met links te schieten rolde die naast en erna kreeg hij eens wilde hij met rechts aannemen en met buitenkant rechts afmaken, ipv links binnenschieten, echt triest op dit niveau
klopt helemaal, Hammie speelde zoiezo slecht vandaag, ook de combinaties mislukten vandaag volledig.
046afca
 046afca - zondag 03 oktober 2010 - 14:55   quote  deeplink  
enoh laat ook erg vaak zijn man lopen, ook al bij twente goals
046afca
 046afca - zondag 03 oktober 2010 - 14:55   quote  deeplink  
mede door hem.
Guyt
 Guyt - zondag 03 oktober 2010 - 14:58   quote  deeplink  
Toch was er na mij idee niet veel aan de hand die speler ging heel makkelijk liggen in het strafschopgebied. Scheids vond ik ook erg zwak fluiten.
hj2000
 hj2000 - zondag 03 oktober 2010 - 15:00   quote  deeplink  
Lees nu overal dat dit ons het eventuele kampioenschap kost. Bullshit, niks aan de hand. Vandaag zat bij Ajax veel tegen en bij Utrecht veel mee. Ajax heeft Twente Groningen en Feyenoord al uit gehad. PSV moet daar allemaal nog heen en zal vast punten laten liggen.
remco k
 remco k - zondag 03 oktober 2010 - 15:13   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 oktober 2010 - 14:55 schreef 046afca het volgende:
enoh laat ook erg vaak zijn man lopen, ook al bij twente goals
klopt inderdaad, normaal altijd een zekerheid, ook heel erg goed tegen Milan, maar tegen Twente en vandaag tegen Utrecht absoluut niet goed...
remco k
 remco k - zondag 03 oktober 2010 - 15:14   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 oktober 2010 - 14:58 schreef Guyt het volgende:
Toch was er na mij idee niet veel aan de hand die speler ging heel makkelijk liggen in het strafschopgebied. Scheids vond ik ook erg zwak fluiten.
Tuurlijk gaat hij makkelijk liggen, maar doet Suarez dat niet 50 keer per seizoen dan??
joey
 joey - zondag 03 oktober 2010 - 15:20   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 oktober 2010 - 15:00 schreef hj2000 het volgende:
Lees nu overal dat dit ons het eventuele kampioenschap kost. Bullshit, niks aan de hand. Vandaag zat bij Ajax veel tegen en bij Utrecht veel mee. Ajax heeft Twente Groningen en Feyenoord al uit gehad. PSV moet daar allemaal nog heen en zal vast punten laten liggen.
Juist!!!;)

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5945
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax - FC Utrecht (02-10-2010, 12:30): 1-2

0.0065159