BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax - FC Utrecht (02-10-2010, 12:30): 1-2

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Guyt
 Guyt - zondag 03 oktober 2010 - 15:30   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 oktober 2010 - 15:14 schreef remco k het volgende:

[..]

Tuurlijk gaat hij makkelijk liggen, maar doet Suarez dat niet 50 keer per seizoen dan??
Ja deed hij ja maar nu niet meer want dan krijgt hij geel.
joey
 joey - zondag 03 oktober 2010 - 15:31   quote  deeplink  
hij mag het niet meer van jolletje!..:P
remco k
 remco k - zondag 03 oktober 2010 - 15:34   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 oktober 2010 - 15:30 schreef Guyt het volgende:

[..]

Ja deed hij ja maar nu niet meer want dan krijgt hij geel.
niet?? ging hij nu ook niet bij Vorm weer makkelijk liggen, probeerde hij dara niet ook een penalty te versieren, nee sorry, maar iedere andere speler had in die positie hetzelfde gadaan als Utrecht, gewoon een terechte penalty...
anti010
 anti010 - zondag 03 oktober 2010 - 15:38   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 oktober 2010 - 15:14 schreef remco k het volgende:

[..]

Tuurlijk gaat hij makkelijk liggen, maar doet Suarez dat niet 50 keer per seizoen dan??
Ga het nou niet gelijk de scheidsrechter de schuld geven, Ajax speelde gewoon KUT, geen bezieling, geen inzet. De Zeeuw ( moet nou toch een keer voor basisplaats vrezen, echt waardeloos) De Jong ( behalve doelpunt veel foute passes en niet gevaarlijk) Emanuelson ( verkeerde plaats, maar eigenlijk overal waardeloos) El Hammie ( heeft nog wel wat respijt, maar alles met buitenkant voet, hou daar nou eens mee op) Suarez ( had slaap eeste helft, tweede wat beter, maar alles moet via hem) Hoop dat verder de bankzitters nu hun kansen gaan grijpen en Ajax weer beter maken, want als dit zo doorgaat ga je er ook aan tegen Auxerre ( die wel weer aan het winnen is) en we moeten door in europa.En in de competitie komt alles ook wel goed, je kan geen 60 wedstrijden achter elkaar ongeslagen blijven, alleen jammer dat het tegen KUTrecht gebeurd, mijn middag wel naar de klote!!!!
joey
 joey - zondag 03 oktober 2010 - 16:07   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 oktober 2010 - 15:38 schreef anti010 het volgende:

[..]

Ga het nou niet gelijk de scheidsrechter de schuld geven, Ajax speelde gewoon KUT, geen bezieling, geen inzet. De Zeeuw ( moet nou toch een keer voor basisplaats vrezen, echt waardeloos) De Jong ( behalve doelpunt veel foute passes en niet gevaarlijk) Emanuelson ( verkeerde plaats, maar eigenlijk overal waardeloos) El Hammie ( heeft nog wel wat respijt, maar alles met buitenkant voet, hou daar nou eens mee op) Suarez ( had slaap eeste helft, tweede wat beter, maar alles moet via hem) Hoop dat verder de bankzitters nu hun kansen gaan grijpen en Ajax weer beter maken, want als dit zo doorgaat ga je er ook aan tegen Auxerre ( die wel weer aan het winnen is) en we moeten door in europa.En in de competitie komt alles ook wel goed, je kan geen 60 wedstrijden achter elkaar ongeslagen blijven, alleen jammer dat het tegen KUTrecht gebeurd, mijn middag wel naar de klote!!!!
NE tuurlijk! JE hebt gelijk man.., dit mag niet verder zo.. MAar je we moeten ons er bij neer leggen en koppies omhoog en verder!!! AJAX!!!
Ook in Europa moeten we gewoon op ons best gaan spelen! Want, we moeten Auxerre pijn doen, anders behaal je de EL geen eens! KOM OP JONGENS!!
remco k
 remco k - zondag 03 oktober 2010 - 16:46   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 oktober 2010 - 15:38 schreef anti010 het volgende:

[..]

Beter lezen, ik geef de scheids helemaal niet de schuld, sterker nog, ik zeg hetzelfde als jij zegt, dus aun volgende keer eerst goed lezen voordat je reageerd
nummer10
 nummer10 - zondag 03 oktober 2010 - 16:57   quote  deeplink  
dezeeuw, de jong, sulejmani.. kortom waardeloos vandaag... el ham suarez vdwiel sorry maar het was allemaal niks.. enige die mij positief opviel was ema.. wanneer hij mee ging naar voren gebeurde er in iedergeval wat.. de wissels van jol onbegrijpelijk.. (tegen real had ik ook al mijn ?) en je maakt mij niet wijs dat je geen andere linksback hebt.. gewoon daley een kans geven op linksback of iemand uit de jeugd en lekker ema linksvoor laten..
joduh
 joduh - zondag 03 oktober 2010 - 17:00   quote  deeplink  
jezussss,het is gewoon gvd gvd gvd.Gaan we nu dus alweer achter pisvee aanlopen.....waarom dat nivoverschil toch telkens?ben gvd blij na afgelopen weekend en dinsdag en dan dit weer.........Veel biertjes vanavond.........
remco k
 remco k - zondag 03 oktober 2010 - 17:05   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 oktober 2010 - 16:57 schreef nummer10 het volgende:
dezeeuw, de jong, sulejmani.. kortom waardeloos vandaag... el ham suarez vdwiel sorry maar het was allemaal niks.. enige die mij positief opviel was ema.. wanneer hij mee ging naar voren gebeurde er in iedergeval wat.. de wissels van jol onbegrijpelijk.. (tegen real had ik ook al mijn ?) en je maakt mij niet wijs dat je geen andere linksback hebt.. gewoon daley een kans geven op linksback of iemand uit de jeugd en lekker ema linksvoor laten..
JIJ BENT ECHT DE MEEST BLINDE PERSOON OP DIT FORUM!!!!!.

Sulejmani was veruit de beste man bij AJAX, 3/4 goede schoten en een aantal redelijke opgezette combinaties.

Dan Urby, niet 1 goede voorzet (5 pogingen) een vrije trap in de tweede ring. En tweede helft verdedigend gewoon niet meer verdedigend meelopen twee keer, hier kwamen levengrote kansen uit.

Het kan zijn dat je Urby fan bent, maar dit slaat echt helemaal nergens meer op...

Oohw ja, vergeet ik nog bijna dat schot van 35 meter dat de keeper al maanden van te voren over zag gaan

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 03 oktober 2010 door remco k --
remco k
 remco k - zondag 03 oktober 2010 - 17:05   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 oktober 2010 - 17:00 schreef joduh het volgende:
jezussss,het is gewoon gvd gvd gvd.Gaan we nu dus alweer achter pisvee aanlopen.....waarom dat nivoverschil toch telkens?ben gvd blij na afgelopen weekend en dinsdag en dan dit weer.........Veel biertjes vanavond.........
YUP, dikke kutzooi is het.
joey
 joey - zondag 03 oktober 2010 - 17:07   quote  deeplink  
Fc groningen heeft verloren en Pisvee staat voorlopig nog 0-0 na bijna 3kwartier,, Dus voorlopig staat ajax nog op 1e plek hoor!:)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 03 oktober 2010 door joey --
joduh
 joduh - zondag 03 oktober 2010 - 17:09   quote  deeplink  
yep joey,maar pisvee kennende schieten ze er 10 min voor tijd een stuk of 3 in jongen!maar we shall see en ?dont worry about a thing,cause every little thing is gonna be allright!
joey
 joey - zondag 03 oktober 2010 - 17:13   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 oktober 2010 - 17:09 schreef joduh het volgende:
yep joey,maar pisvee kennende schieten ze er 10 min voor tijd een stuk of 3 in jongen!maar we shall see en ?dont worry about a thing,cause every little thing is gonna be allright!
Ik maak me geen zorgen hoor!:P haha
Inderdaad afwachten!
Vandaag was kut, maar Psv , mochten ze winnen, moet nog meer toppers spelen..Dus zal vast wel punten laten liggen!
joduh
 joduh - zondag 03 oktober 2010 - 17:20   quote  deeplink  
ik hoop dat je gelijk krijgt man.maar ons progr is ook wel aardig zwaar in nov?
remco k
 remco k - zondag 03 oktober 2010 - 17:21   quote  deeplink  
Inderdaad, wij hebben Utrecht thuis, Groningen uit, Twente uit, en Feyenoord uit al gehad, PSV nog geen enkele topper gespeeld, op Groningen en AZ thuis na.

Nu ik erover nadenk heeft de knvb wel weer een lekker eerlijk programma neergelegd of niet?
remco k
 remco k - zondag 03 oktober 2010 - 17:21   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 oktober 2010 - 17:20 schreef joduh het volgende:
ik hoop dat je gelijk krijgt man.maar ons progr is ook wel aardig zwaar in nov?
Die pot tegen PSV moet gewoon gewonnen worden, die is echt nog veel belangrijker dan tegen TWente
Guyt
 Guyt - zondag 03 oktober 2010 - 17:32   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 oktober 2010 - 17:05 schreef remco k het volgende:

[..]

JIJ BENT ECHT DE MEEST BLINDE PERSOON OP DIT FORUM!!!!!.

Sulejmani was veruit de beste man bij AJAX, 3/4 goede schoten en een aantal redelijke opgezette combinaties.

Dan Urby, niet 1 goede voorzet (5 pogingen) een vrije trap in de tweede ring. En tweede helft verdedigend gewoon niet meer verdedigend meelopen twee keer, hier kwamen levengrote kansen uit.

Het kan zijn dat je Urby fan bent, maar dit slaat echt helemaal nergens meer op...

Oohw ja, vergeet ik nog bijna dat schot van 35 meter dat de keeper al maanden van te voren over zag gaan
Urby 2 keer zn mannetje laten lopen en dat in een hele wedstrijd dat is toch niet slecht.Dat gebeurd de beste verdedigers van de wereld ook wel eens hoor.Ik vind dat Urby het geweldig heb gedaan. Daar kwamen 2 kansen uit die Utrecht niet benutte dus waar praat je over man.Als je zo moet lullen ken je bij Suarez beginnen ,waarom stak hij zn hand omhoog.Waarom raakte Enoh zn tegenstander even licht aan.Als zij dat niet gedaan hadden zou Ajax echt niet verliezen hoor.Dus kijk eens verder dan je neus lang is.
kansenbenutter
 kansenbenutter - zondag 03 oktober 2010 - 17:36   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 oktober 2010 - 17:07 schreef joey het volgende:
Fc groningen heeft verloren en Pisvee staat voorlopig nog 0-0 na bijna 3kwartier,, Dus voorlopig staat ajax nog op 1e plek hoor!:)
je bent niet al te snugger als je hoopte dat groninigen van twente verloor.
dan had je al 1 concurrent op een grote achterstand gezet.
nu is t weer vechten met zn 3en voor de schaal.
voor de anonieme toeschouwer is het weer genieten dat twente weer terug in de race is.
joey
 joey - zondag 03 oktober 2010 - 17:41   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 oktober 2010 - 17:36 schreef kansenbenutter het volgende:

[..]

je bent niet al te snugger als je hoopte dat groninigen van twente verloor.
dan had je al 1 concurrent op een grote achterstand gezet.
nu is t weer vechten met zn 3en voor de schaal.
voor de anonieme toeschouwer is het weer genieten dat twente weer terug in de race is.
ik zeg niet dat ik hoopte dat ze zouden winnen. had het liefst 2-2 gehad hoor..Dus verd nog iets!?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 03 oktober 2010 door joey --
Pietje
 Pietje - zondag 03 oktober 2010 - 17:44   quote  deeplink  
Kom ik net terug van vier dagen Verenigde Staten, de laatste loodjes voor mijn werk. Vanaf nu ben ik een gepensioneerd man!! Ik kom op Schiphol aan in feeststemming. Eindelijk vrijheid. Mijn vrouw (zij haat voetballen, dus wist geen uitslag en en blackberry heb ik niet) haalde mij af van het vliegveld. Kom ik thuis binnen, nog steeds in jubelstemming en zet gelijk teletekst aan om even de overwinning te zien van mijn Ajax thuis tegen Utrecht... GODVERDEGODVER!!! In een enkele seconde is mijn feest- en jubelstemming verdwenen. Thuis MOET je elke competitiewedstrijd winnen. In plaats van een feestje hier bij ons ben ik weer dagen chagrijnig. Ik heb de wedstrijd niet gezien; kan iemand van jullie mij vertellen hoe Ajax gespeeld heeft? (Ik kan onmogelijk alle posts gaan doorlezen). Alweer 7 verliespunten na 8 wedstrijden, dat is veel te veel. Dag kampioenschap en derde ster. Dit is echt ongelooflijk. Johan Cruijff sta op en help ons alsjeblieft!!!
remco k
 remco k - zondag 03 oktober 2010 - 17:45   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 oktober 2010 - 17:32 schreef Guyt het volgende:

[..]

Urby 2 keer zn mannetje laten lopen en dat in een hele wedstrijd dat is toch niet slecht.Dat gebeurd de beste verdedigers van de wereld ook wel eens hoor.Ik vind dat Urby het geweldig heb gedaan. Daar kwamen 2 kansen uit die Utrecht niet benutte dus waar praat je over man.Als je zo moet lullen ken je bij Suarez beginnen ,waarom stak hij zn hand omhoog.Waarom raakte Enoh zn tegenstander even licht aan.Als zij dat niet gedaan hadden zou Ajax echt niet verliezen hoor.Dus kijk eens verder dan je neus lang is.
LEZEN,LEZEN,LEZEN.
Dat was het eerste waar ik over begon, ik gaf direct aan dat bijna geheel ajax slecht speelde, met Suarez Enoh De Zeeuw en Wiel in de hoofdrol, ik wou helemaal niet over Urby beginnen, maar als iemand dan zegt dat hij de beste ajacied was, of dat hij een hele goede wedstrijd heeft gespeeld, dan spreek ik dat tegen...
Urby was ook absoluut niet de minste van het veld, maar zeker nietr goed.

EN jij vind het niet erg dat we twee levensgrote kansen weggeven doordat een speler van ons te lui is om terug te lopen??? maar je wilt waarschijnlijk wel dat AJAX weer mee gaat doen om de echte prijzen??? die combinatie klopet niet echt of vind je wel?
XXX
 XXX - zondag 03 oktober 2010 - 17:45   quote  deeplink  
domme wedstrijd...domme overtredingen...domme instelling...domme domme domme...
joduh
 joduh - zondag 03 oktober 2010 - 17:45   quote  deeplink  
wtf blijf je toch hier zoeken kansenbenutter?pleur nou ff lekker op naar je eigene forum man.
joey
 joey - zondag 03 oktober 2010 - 17:57   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 oktober 2010 - 17:44 schreef Pietje het volgende:
Kom ik net terug van vier dagen Verenigde Staten, de laatste loodjes voor mijn werk. Vanaf nu ben ik een gepensioneerd man!! Ik kom op Schiphol aan in feeststemming. Eindelijk vrijheid. Mijn vrouw (zij haat voetballen, dus wist geen uitslag en en blackberry heb ik niet) haalde mij af van het vliegveld. Kom ik thuis binnen, nog steeds in jubelstemming en zet gelijk teletekst aan om even de overwinning te zien van mijn Ajax thuis tegen Utrecht... GODVERDEGODVER!!! In een enkele seconde is mijn feest- en jubelstemming verdwenen. Thuis MOET je elke competitiewedstrijd winnen. In plaats van een feestje hier bij ons ben ik weer dagen chagrijnig. Ik heb de wedstrijd niet gezien; kan iemand van jullie mij vertellen hoe Ajax gespeeld heeft? (Ik kan onmogelijk alle posts gaan doorlezen). Alweer 7 verliespunten na 8 wedstrijden, dat is veel te veel. Dag kampioenschap en derde ster. Dit is echt ongelooflijk. Johan Cruijff sta op en help ons alsjeblieft!!!
Het kampioenschap is nog niet verspeeld.
Alles thuis winnen, dat lukt echt haast nooit! Ik snap het wel, maar puntenverlies hoort er gewwon eenmaal bij, het is niet mooi! NEE! Maar mocht psv winnen, zouden ze zich moeten terugknokken, en ik denk dat psv ook nog wel punten gaan laten liggen hoor!!!!:)
En Sjaa... Ik zou Cruijffje ook graag terugzien.. MAar het bestuur gaat hem denk ik niet meer binnenlaten..
remco k
 remco k - zondag 03 oktober 2010 - 17:58   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 oktober 2010 - 17:44 schreef Pietje het volgende:
Gefeliciteerd met je pensioen kerel.

AJAX speelde dramatisch slecht de eerste 20 minuten, maar ondanks dat kreeg Utrecht niet echt grote kansen door veldvoetbal. Utrecht krijgt volkomen terecht een penalty nadat Suarez een hele domme handsbal maakte, 0-1 vlak daarna had Utrecht recht op weer een penalty door een lichte overtreding van Vertongen, gelukkig voor ons werd deze niet gegeven, maar 5 minutjes later stond Enoh te slapen bij een teruggetrokken bal van Mertens? waardoor Enoh op domme wijze een penaty veroorzaakt 0-2 van Wolfswinkel benutte beide penalty feiloos.
Verder heeft utrecht niet veel kansen gehad..... De tweede helft was ajax stukken beter, Sulejmani was goed de tweede helft, de rest vrij matig, suarez uiteindelijk nog twee ballen op de lat en 1 op de paal. de 2-1 was een heel mooi schot van de Jong, maar kwam wel te laat.

Eriksen speelde een redelijk goede tweede helft met een aantal goede steekpasses, maar de enige spelers met dreiging waren Suarez (alleen tweede helft) en Sulejmani.

Al met al dus een matige wedstrijd van ajax
joduh
 joduh - zondag 03 oktober 2010 - 18:03   quote  deeplink  
hey remco?je vergeet te zeggen dat urby slecht speelde? en btw proficiat pietje!Heb je mooi de hele dagen vrij om achter de vrouw aan te zitten........want die is met al die zakenreisjes van jou wel wat tekort gekomen heeft ze mij verteld....;-)
remco k
 remco k - zondag 03 oktober 2010 - 18:05   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 oktober 2010 - 18:03 schreef joduh het volgende:
hey remco?je vergeet te zeggen dat urby slecht speelde? en btw proficiat pietje!Heb je mooi de hele dagen vrij om achter de vrouw aan te zitten........want die is met al die zakenreisjes van jou wel wat tekort gekomen heeft ze mij verteld....;-)
hahaha, heeft ze jou dat verteld:):) grappig man....... Ken jij hem wel in de lucht steken dan??
remco k
 remco k - zondag 03 oktober 2010 - 18:05   quote  deeplink  
quote:
Ik begon niet over Urby he, dat waren andere mensen, Urby was niet goed en niet slecht vandaag.
joey
 joey - zondag 03 oktober 2010 - 18:06   quote  deeplink  
Nu is hij opeens niet slecht vandaag..
joduh
 joduh - zondag 03 oktober 2010 - 18:06   quote  deeplink  
alleen die eerste regel was voor jou bedoeld hey.hahah
Pietje
 Pietje - zondag 03 oktober 2010 - 18:09   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 oktober 2010 - 17:57 schreef joey het volgende:

[..]

Het kampioenschap is nog niet verspeeld.
Alles thuis winnen, dat lukt echt haast nooit! Ik snap het wel, maar puntenverlies hoort er gewwon eenmaal bij, het is niet mooi! NEE! Maar mocht psv winnen, zouden ze zich moeten terugknokken, en ik denk dat psv ook nog wel punten gaan laten liggen hoor!!!!:)
En Sjaa... Ik zou Cruijffje ook graag terugzien.. MAar het bestuur gaat hem denk ik niet meer binnenlaten..
Ik hoop dat je gelijk hebt, joey...
Pietje
 Pietje - zondag 03 oktober 2010 - 18:10   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 oktober 2010 - 17:58 schreef remco k het volgende:

[..]

AJAX speelde dramatisch slecht de eerste 20 minuten, maar ondanks dat kreeg Utrecht niet echt grote kansen door veldvoetbal. Utrecht krijgt volkomen terecht een penalty nadat Suarez een hele domme handsbal maakte, 0-1 vlak daarna had Utrecht recht op weer een penalty door een lichte overtreding van Vertongen, gelukkig voor ons werd deze niet gegeven, maar 5 minutjes later stond Enoh te slapen bij een teruggetrokken bal van Mertens? waardoor Enoh op domme wijze een penaty veroorzaakt 0-2 van Wolfswinkel benutte beide penalty feiloos.
Verder heeft utrecht niet veel kansen gehad..... De tweede helft was ajax stukken beter, Sulejmani was goed de tweede helft, de rest vrij matig, suarez uiteindelijk nog twee ballen op de lat en 1 op de paal. de 2-1 was een heel mooi schot van de Jong, maar kwam wel te laat.

Eriksen speelde een redelijk goede tweede helft met een aantal goede steekpasses, maar de enige spelers met dreiging waren Suarez (alleen tweede helft) en Sulejmani.

Thanks Remco! Ik zag op teletekst 2 x penalty binnen 15 minuten. Ongelooflijk...
Pietje
 Pietje - zondag 03 oktober 2010 - 18:13   quote  deeplink  
quote:
Hahaha!! Nee, hoor ik blijf lekker met mijn eigen vrouw, al bijna 36 jaar. En die zakenreizen zijn godzijdank afgelopen. Vaak leuk, maar zeker niet altijd. En al helemaal niet wanneer mijn (en jouw) club speelde en ik niks kon zien. Enne... stiekem met mijn vrouw smoezen..? ;-) hahaha!
remco k
 remco k - zondag 03 oktober 2010 - 18:14   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 oktober 2010 - 18:06 schreef joey het volgende:
Nu is hij opeens niet slecht vandaag..
waar zeg ik dat hij de hele wedstrijd slecht speelde??
Guyt
 Guyt - zondag 03 oktober 2010 - 18:15   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 oktober 2010 - 17:58 schreef remco k het volgende:

[..]

Eriksen???? Deed die mee dan whahahaha.Oja Piet Urby speelde ook aardig vandaag was Remko even vergeten te melden. Maar maak niet uit help hem graag eventjes.
remco k
 remco k - zondag 03 oktober 2010 - 18:17   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 oktober 2010 - 18:15 schreef Guyt het volgende:

[..]

Eriksen???? Deed die mee dan whahahaha.Oja Piet Urby speelde ook aardig vandaag was Remko even vergeten te melden. Maar maak niet uit help hem graag eventjes.
hij was ook niet aardig goed, huij speelde matig
remco k
 remco k - zondag 03 oktober 2010 - 18:20   quote  deeplink  
Eriksen speelde aardig, hij had een paar prima steekpasses waar een aantal mogelijkheden uitkwam, daar stond hij toch voor of niet??
Guyt
 Guyt - zondag 03 oktober 2010 - 18:23   quote  deeplink  
De Zeeuw op het moment Ajax onwaardig. De Jong ook.Deze 2 spelers irriteer ik me de laatste tijd het meest aan. Eigenlijk het hele nieuwe seizoen al.Maar ook aan El HAMMIE vandaag vreselijk dat hij er niet 1 wist in te schieten had toch aardig wat kansen.
freakie
 freakie - zondag 03 oktober 2010 - 18:25   quote  deeplink  
Ja guyt.. Die deed meer dan urby in 1 hele wedstrijd deed.. Iets wat eriksen goed kan en urby niet is de bal bij zich houden.. Iets wat sulejmani deed is een actie maken die simpel was en niet zo ingewikkeld en daardoor de bal hield en nog kan schieten ook.. EN OP DOEL!!!! :O Al tijden niet gezien met urby aan de zijkant.. Urby deed het inderdaad redelijk maar daar waren remco en ik in de 2e pagina en dan ergens in het midden al over eens.. Even over dat van urby dat hij 2 kansen weg gaf.. Dat was in de 2e helft he? Nou dat waren dan toevallig de enige kansen???
Guyt
 Guyt - zondag 03 oktober 2010 - 18:29   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 oktober 2010 - 18:25 schreef freakie het volgende:
Ja guyt.. Die deed meer dan urby in 1 hele wedstrijd deed.. Iets wat eriksen goed kan en urby niet is de bal bij zich houden.. Iets wat sulejmani deed is een actie maken die simpel was en niet zo ingewikkeld en daardoor de bal hield en nog kan schieten ook.. EN OP DOEL!!!! :O Al tijden niet gezien met urby aan de zijkant.. Urby deed het inderdaad redelijk maar daar waren remco en ik in de 2e pagina en dan ergens in het midden al over eens.. Even over dat van urby dat hij 2 kansen weg gaf.. Dat was in de 2e helft he? Nou dat waren dan toevallig de enige kansen???
Goed daar zijn de meningen over verdeeld.Feit blijft dat ik me niet geirriteerd heb aan Urby maar wel aan de Zeeuw, de Jong En Mounir.Eriksen is in mijn ogen niet iemand die AJAX sterker maakt.Ik ben geen fan van de jongen en op dit moment geloof ik niet in hem.
Guyt
 Guyt - zondag 03 oktober 2010 - 18:30   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 oktober 2010 - 18:25 schreef freakie het volgende:
SMOELEJMANI WHAHAHAHAHA.
joduh
 joduh - zondag 03 oktober 2010 - 18:31   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 oktober 2010 - 14:49 schreef 046afca het volgende:
echt erg dat linkerbeen van el ham.. dat dit op dit niveau kan. 1 keer schoot hij ( probeerde hij ) met links te schieten rolde die naast en erna kreeg hij eens wilde hij met rechts aannemen en met buitenkant rechts afmaken, ipv links binnenschieten, echt triest op dit niveau
Yep dat heb jij heel goed gezien man.dat heeft ons al meer goals gekost......heel zwaar minpunt voor hem.....
joduh
 joduh - zondag 03 oktober 2010 - 18:32   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 oktober 2010 - 18:29 schreef Guyt het volgende:

[..]

Goed daar zijn de meningen over verdeeld.Feit blijft dat ik me niet geirriteerd heb aan Urby maar wel aan de Zeeuw, de Jong En Mounir.Eriksen is in mijn ogen niet iemand die AJAX sterker maakt.Ik ben geen fan van de jongen en op dit moment geloof ik niet in hem.
ook helemaal mee eens guyt
joey
 joey - zondag 03 oktober 2010 - 18:33   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 oktober 2010 - 18:14 schreef remco k het volgende:

[..]

waar zeg ik dat hij de hele wedstrijd slecht speelde??
hahahhaaa...Grapje man...:P
Pietje
 Pietje - zondag 03 oktober 2010 - 18:35   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 oktober 2010 - 18:32 schreef joduh het volgende:

[..]

ook helemaal mee eens guyt
Eens, joduh!!! (en guyt)
Guyt
 Guyt - zondag 03 oktober 2010 - 18:47   quote  deeplink  
Zo zo ben een beetje van mijn woede kwijt gelukkig. Kop op en over 2 weken dan moeten we NAC maar pakken.AJAX AMSTERDAM mijn club, mijn ideaal dit is de mooiste club van allemaal.Hier ligt mn hart me vreugde en mn verdriet.Het kan dooien het kan vriezen we kunnen winnen of verliezen maar een betere club dan deze is er niet.
joduh
 joduh - zondag 03 oktober 2010 - 18:52   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 oktober 2010 - 18:13 schreef Pietje het volgende:

[..]

Hahaha!! Nee, hoor ik blijf lekker met mijn eigen vrouw, al bijna 36 jaar. En die zakenreizen zijn godzijdank afgelopen. Vaak leuk, maar zeker niet altijd. En al helemaal niet wanneer mijn (en jouw) club speelde en ik niks kon zien. Enne... stiekem met mijn vrouw smoezen..? ;-) hahaha!
hohoho,ik zei ook achter de vrouw aan gaan pietje?niet achter de vrouwen!!!!!!goedzo!!!
joey
 joey - zondag 03 oktober 2010 - 18:53   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 oktober 2010 - 18:47 schreef Guyt het volgende:
Zo zo ben een beetje van mijn woede kwijt gelukkig. Kop op en over 2 weken dan moeten we NAC maar pakken.AJAX AMSTERDAM mijn club, mijn ideaal dit is de mooiste club van allemaal.Hier ligt mn hart me vreugde en mn verdriet.Het kan dooien het kan vriezen we kunnen winnen of verliezen maar een betere club dan deze is er niet.
TOP!
Pietje
 Pietje - zondag 03 oktober 2010 - 19:08   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 oktober 2010 - 18:52 schreef joduh het volgende:

[..]

hohoho,ik zei ook achter de vrouw aan gaan pietje?niet achter de vrouwen!!!!!!goedzo!!!
Hahahaha!!
joey
 joey - zondag 03 oktober 2010 - 19:11   quote  deeplink  
Helaas heeft psv gewonnen met 3-0..:(

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5998
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax - FC Utrecht (02-10-2010, 12:30): 1-2

0.0086741