|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op zondag 03 oktober 2010 - 18:47 schreef Guyt het volgende:Zo zo ben een beetje van mijn woede kwijt gelukkig. Kop op en over 2 weken dan moeten we NAC maar pakken.AJAX AMSTERDAM mijn club, mijn ideaal dit is de mooiste club van allemaal.Hier ligt mn hart me vreugde en mn verdriet.Het kan dooien het kan vriezen we kunnen winnen of verliezen maar een betere club dan deze is er niet. Ik niet. Wanneer Ajax verloren heeft, heb ik dagen de ziekte in. Mijn club zit in mijn genen. Kortom: het zal nog wel even duren :-( Bovendien heb ik last van een jetlag, dat maakt het allemaal niet plezieriger, terwijl ik een feestje (i.v.m. mijn pensioen) voor ogen had... Nou ja, van de week dan maar... |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote: hahah wat zei ik joey?kutpisvee! |
|
|
|
|
joey
|
|
|
quote: Sjaa.. die eerste helft was och wel hoopgevend, maargioed VVV heeft geen Honda meer heh!!:P hahaha.. Ach goed.. Nu weer koppies omhoog en de volgende wedstrijden gewoon winnen! En psv gaat zeker wel punten verliezen, daar ben ik zeker van overtuigt!! |
|
|
|
|
morkanne
|
|
|
Wat een slechte scheidsrechter! Mulenga kan bij die actie alleen voor stekelenburg inschieten en hij wordt vastgehouden door Enoh. Volgens mij is dit dus een doelrijpe kans dus ROOD! |
|
|
|
|
joey
|
|
|
je hebt gelijk man! En nu!? |
|
|
|
|
Pema
|
|
|
Er wordt veel gereageerd op indiviuele spelers maar volgens mij is het probleem veel breder. De balans is niet aanwezig. Denk aan: leeftijd, kwaliteit, beleving, beloning etc. |
|
|
|
|
Guyt
|
|
|
quote:Op zondag 03 oktober 2010 - 19:11 schreef Pietje het volgende:[..] Ik niet. Wanneer Ajax verloren heeft, heb ik dagen de ziekte in. Mijn club zit in mijn genen. Kortom: het zal nog wel even duren :-( Bovendien heb ik last van een jetlag, dat maakt het allemaal niet plezieriger, terwijl ik een feestje (i.v.m. mijn pensioen) voor ogen had... Nou ja, van de week dan maar... Oke heb ook nog wel een naar gevoel Pietje maar moet beetje positief blijven en wil deze wedstrijd ook snel vergeten.Wel klote dat je weer interland wedstrijden heb tussendoor, ligt de eredivisie weer 2 weken stil.Daar heb ik altijd zo de pest over in bah. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op zondag 03 oktober 2010 - 18:20 schreef remco k het volgende:Eriksen speelde aardig, hij had een paar prima steekpasses waar een aantal mogelijkheden uitkwam, daar stond hij toch voor of niet?? o_O gast je hebt echt een andere bril dan de rest sorry.... |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
kan echt aan mij liggen maar we hebben zo ik zie maar 2 man Anti Urby.. freakie en remco.. en pro talentjes die totaal niks brengen.. ik snap er niks meer van.. ze zien echt alien dingen die een ander niet ziet.. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op zondag 03 oktober 2010 - 18:05 schreef remco k het volgende:[..] Ik begon niet over Urby he, dat waren andere mensen, Urby was niet goed en niet slecht vandaag. zullen we nu si ophouden over sulejmani/urby.. tis nu wel duidelijk remco.. jij houd van Sulemani maar die jongen komt er niet.. die is volgend jaar gewoon weg denk ik (hoop dat ik er naast zit) tis gewoon dat er geen andere linksback is anders had sulejmani er nooit ingestaan.. mjah nogmaals hoop dat ik er naast zit en dat hij tot wederopstanding komt |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op zondag 03 oktober 2010 - 18:13 schreef Pietje het volgende:[..] Hahaha!! Nee, hoor ik blijf lekker met mijn eigen vrouw, al bijna 36 jaar. En die zakenreizen zijn godzijdank afgelopen. Vaak leuk, maar zeker niet altijd. En al helemaal niet wanneer mijn (en jouw) club speelde en ik niks kon zien. Enne... stiekem met mijn vrouw smoezen..? ;-) hahaha! gheghegheghe denk alleen via de telefoon hoor pietje.. :D |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
Nou nummer10 we will see.. Toch toevallig dat urby er steeds vaker niet bij zit.. of dat hij niet zo onmisbaar is als linksbuiten.. Want anders had hij vandaag linksbuiten gespeeld en een andere speler linksback.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: dus hij heeft geen steekpasses gegeven?? hij speelde niet 2 keer Suarez aan waar die vrije trap uit kwam die Suarez op de lat schoot en ojaa, die vrije trap die Urby de 2e ring inschoot.....
Die ballen heeft hij niet gegeven?? en ook niet een bal op Hammie die daarna Suarez probeert te bereiken maar over z'n eigen benen struikelt, allemaal dus niet gebeurt volgens jou?? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 03 oktober 2010 - 21:56 schreef freakie het volgende:Nou nummer10 we will see.. Toch toevallig dat urby er steeds vaker niet bij zit.. of dat hij niet zo onmisbaar is als linksbuiten.. Want anders had hij vandaag linksbuiten gespeeld en een andere speler linksback.. zal vast ook de reden zijn dat hij nooit meer wordt opgeroepen voor het NL elftal, als iedereen er gewoon bij is.... |
|
|
|
|
Guyt
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: en dan zelf oproepen om te stoppen met over Urby te praten, je bent echt een slimme jongen zeg.
Maar inderdaad wat een held gister, hij zorgde er wel bijna voor dat we nog konden winnen |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op zondag 03 oktober 2010 - 22:19 schreef remco k het volgende:[..] dus hij heeft geen steekpasses gegeven?? hij speelde niet 2 keer Suarez aan waar die vrije trap uit kwam die Suarez op de lat schoot en ojaa, die vrije trap die Urby de 2e ring inschoot..... Die ballen heeft hij niet gegeven?? en ook niet een bal op Hammie die daarna Suarez probeert te bereiken maar over z'n eigen benen struikelt, allemaal dus niet gebeurt volgens jou?? zow mag urby keer niet op doel schieten ? overkomt suarez ook wel eens en zelfs Ronaldo.. daarbij ging die de eerste ring in... hier om snap ik jou dus niet helemaal en meerdere mensen die jou niet meer kunnen volgen.. de bal op de lat was in de eerste helft van suarez toen stond eriksen er nog niet eens in. FEIT.. gast ga fietsen gappen ofzo met je onzinnige gezwam |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op maandag 04 oktober 2010 - 09:51 schreef remco k het volgende:[..] en dan zelf oproepen om te stoppen met over Urby te praten, je bent echt een slimme jongen zeg. Maar inderdaad wat een held gister, hij zorgde er wel bijna voor dat we nog konden winnen doet die in iedergeval wat.. kan je van Sulejmani, de jong, dezeeuw, vdwiel, niet zeggen.. oja nog een vraag moeten we nu ook jeroen verhoeven erin zetten omdat steek weer een verkeerde inschattings fout heeft gemaakt met die bal op de lat in de 4de min ? |
|
|
|
|
Guyt
|
|
|
quote:Op maandag 04 oktober 2010 - 09:51 schreef remco k het volgende:[..] en dan zelf oproepen om te stoppen met over Urby te praten, je bent echt een slimme jongen zeg. Maar inderdaad wat een held gister, hij zorgde er wel bijna voor dat we nog konden winnen URBY EMANUELSON HELD... |
|
|
|
|
adriu
|
|
|
kuiten bijters moet ajax hebben! |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Hahaha, nummer10, ik laat voortaan ook maar m'n telefoon afluisteren ;) |
|
|
|
|
kansenbenutter
|
|
|
quote: de knvb kennende had hij bij een eventuele rode kaart op 1 wedstrijd (nac thuis)schorsing komen te staan. en t enige profeit dat utreg aan een rode had gehad was dat ze nog makkelijker hadden gewonnen(of juist niet(H)) nu bekijken tegen wie enoh geschorst wordt ten gevolge van een gele kaart.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 04 oktober 2010 door kansenbenutter -- |
|
|
|
|
kansenbenutter
|
|
|
quote:Op zondag 03 oktober 2010 - 17:45 schreef joduh het volgende:wtf blijf je toch hier zoeken kansenbenutter?pleur nou ff lekker op naar je eigene forum man. het kansenbenuttersforum bedoel je(H) |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
Suarez had zijn dag niet gisteren en zie het resultaat. Wanneer Suarez niet meedoet of een slechte dag heeft, blijft er niet veel over van AJAX. In de 1e helft schoten de tranen me in mijn ogen, wat was dat slecht zeg. De 2e helft speelden we meer gedurfd en gelijk was het een stuk gevaarlijker. Lindgren speelde prima als inschuivende libero en zo hoeft het middenveld niet zoveel meters te overbruggen en zit er meer lijn in het spel. Ik word gek als ik El Hamdaoui op het middenveld zie lopen en Eriksen/Sulejmani zijn in mijn ogen basisspelers op dit moment. De Zeeuw 3 weken op vakantie sturen en Enoh/Wiel worden minder. Ik ben bang dat die 3e ster volgend seizoen weer niet op het shirt prijkt, maar dat is ook niet verwonderlijk zolang druiloren binnen AJAX Cruijff niet serieus nemen. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op maandag 04 oktober 2010 - 16:58 schreef alibabba het volgende:Suarez had zijn dag niet gisteren en zie het resultaat. Wanneer Suarez niet meedoet of een slechte dag heeft, blijft er niet veel over van AJAX. In de 1e helft schoten de tranen me in mijn ogen, wat was dat slecht zeg. De 2e helft speelden we meer gedurfd en gelijk was het een stuk gevaarlijker. Lindgren speelde prima als inschuivende libero en zo hoeft het middenveld niet zoveel meters te overbruggen en zit er meer lijn in het spel. Ik word gek als ik El Hamdaoui op het middenveld zie lopen en Eriksen/Sulejmani zijn in mijn ogen basisspelers op dit moment. De Zeeuw 3 weken op vakantie sturen en Enoh/Wiel worden minder. Ik ben bang dat die 3e ster volgend seizoen weer niet op het shirt prijkt, maar dat is ook niet verwonderlijk zolang druiloren binnen AJAX Cruijff niet serieus nemen. Over de wedstrijd zelf kan ik niet oordelen, simpelweg omdat ik die niet gezien heb. Ik was op de terugweg naar huis. Oorspronkelijk had ik er goed de ziekte over in dat ik niet naar mijn cluppie kon. Nu, nadat ik de krant heb gelezen en alle reacties hier op het forum, denk ik dat ik eigenlijk erg blij moet zijn dat ik de match niet gezien heb. Wat betreft Johan Cruijff heb je natuurlijk helemaal gelijk. Ik roep het ook al erg lang. Maar ik vrees dat het bestuur het 3 x niet doet: nu niet, dan niet en nooit niet. En waarom niet? Angst! Coronel en de zijnen schijten 7 kleuren voor onze Johan. Want reken maar dat die pluche-zitters er slecht vanaf zullen gaan komen wanneer Cruijffie zich ermee zou gaan bemoeien... |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote:Op maandag 04 oktober 2010 - 17:15 schreef Pietje het volgende:[..] Over de wedstrijd zelf kan ik niet oordelen, simpelweg omdat ik die niet gezien heb. Ik was op de terugweg naar huis. Oorspronkelijk had ik er goed de ziekte over in dat ik niet naar mijn cluppie kon. Nu, nadat ik de krant heb gelezen en alle reacties hier op het forum, denk ik dat ik eigenlijk erg blij moet zijn dat ik de match niet gezien heb. Wat betreft Johan Cruijff heb je natuurlijk helemaal gelijk. Ik roep het ook al erg lang. Maar ik vrees dat het bestuur het 3 x niet doet: nu niet, dan niet en nooit niet. En waarom niet? Angst! Coronel en de zijnen schijten 7 kleuren voor onze Johan. Want reken maar dat die pluche-zitters er slecht vanaf zullen gaan komen wanneer Cruijffie zich ermee zou gaan bemoeien... Bij een volgende crisis, zullen de supporters eisen dat JC komt en gaat het wel gebeuren denk ik. Cruijff heeft vele mensen achter zich staan, ook mensen die nu werken bij AJAX, maar in de top is het niet goed. Ik weet zeker dat Danny Blind het eens is met Johan en dat is toch lastig werken met Jol aan zijn zijde. Eens gaat het gebeuren en ik zie dat liever vandaag dan morgen gebeuren. Ik hoorde dat je met pensioen was nu? Gefeliciteerd daarmee en veel geluk Pietje! |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op maandag 04 oktober 2010 - 17:23 schreef alibabba het volgende:[..] Bij een volgende crisis, zullen de supporters eisen dat JC komt en gaat het wel gebeuren denk ik. Cruijff heeft vele mensen achter zich staan, ook mensen die nu werken bij AJAX, maar in de top is het niet goed. Ik weet zeker dat Danny Blind het eens is met Johan en dat is toch lastig werken met Jol aan zijn zijde. Eens gaat het gebeuren en ik zie dat liever vandaag dan morgen gebeuren. Ik hoorde dat je met pensioen was nu? Gefeliciteerd daarmee en veel geluk Pietje! Laat ik vooropstellen dat ik hoop dat er geen nieuwe crisis komt bij Ajax... En wij supporters kunnen zoveel eisen, maar de vraag is of het bestuur op enigerlei wijze daaraan tegemoet komt. Dat verwacht ik niet, immers, die zitten heerlijk hoog en zacht op het pluche! Het is toch te gek voor woorden, dat de schrijver van het rapport Coronel, nu de voorzitter, he-le-maal niets van zijn eigen bevindingen heeft op- of aangepakt! En eerlijk gezegd geloof ik niet dan Danny Blind stelling durft te nemen tegen zijn baas, Martin Jol. Bovendien zie ik Jol nou ook niet direct als de veroorzaker, de kwade genius van dit geheel. Maar we zijn het eens: ER MOET IETS GAAN GEBEUREN EN WEL SNEL! Mijn club moet nu eindelijk eens kampioen worden. Ik wil, sterker, ik eis die derde ster!! En je hebt het goed gelezen (of gehoord) ik ben (officieel per 1 oktober) vervroegd met pensioen, echter, ik moest eerst nog iets in de Verenigde Staten regelen. Maar vanaf afgelopen zondagmiddag, eenmaal thuis, is het echt! Bedankt voor je goede wensen. Ik heb 44 jaar gewerkt en de eerste 9 jaar daarvan heb ik ook in de avonduren gestudeerd. Eerst economische wetenschappen in Amsterdam en later politieke wetenschappen in Utrecht. Ik vind zelf (en mijn directe omgeving, ook trouwens) dat ik mijn sporen wel heb verdiend... Dus nu heb ik wat regelmatiger tijd voor dit forum (en andere zaken...) en heb ik ook meer tijd om wat frequenter naar de ArenA te gaan. Hoewel,dat laatste lijkt mijn echtgenote niet zo'n goed idee... ;-) En dan hebben we ook nog eens sinds ruim een half jaar een kleindochter. Over ouder worden gesproken: ik ben nu dus een gepensioneerde opa! Ach, ach, ach ;-) |
|
|
|