BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Wie is Pim Blokland?

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
feyenoord-rotterdam
 feyenoord-rotterdam - maandag 27 september 2010 - 14:35   quote  deeplink  
Pim Blokland ziet weer optimisme
Geschat vermogen: onbekend
Pim Blokland verdiende zijn vermogen met de verkoop van zijn bedrijf in onder meer spanbanden, waarvoor hij over de hele wereld zaken deed. De Rotterdammer, wonend in Hillegersberg, is vandaag de dag vaak op de green van golfclub Oude Maas in Rhoon te vinden. Hij is daar zelfs voorzitter van de Vriendenclub van deze vereniging.
Blokland is een van die vele Feyenoord-supporters die met lede ogen toe hebben moeten zien dat hun favoriete club steeds maar verder afzakte.
Hij verwoordde laatst in voetbalweekblad Voetbal International (VI) de stemming, die nu onder veel aanhangers heerst. Dat alleen echte Rotterdammers als Leo Beenhakker en Mario Been Feyenoord er weer bovenop zouden kunnen helpen.
,,Ik dacht eerst: wéér Beenhakker? Beenhakker kwam zijn laatste klus in de Kuip doen en werd daarna technisch directeur bij Ajax. Maar gek genoeg neemt niemand hem dat kwalijk. Ik vierde pas een feestje, waar ook een aantal investeerders was. Iedereen gelooft er weer in, de stemming is optimistisch. Het was zo negatief allemaal. Beenhakker heeft Feyenoord een push gegeven die nodig was, aldus Blokland onlangs in VI.

Bron:AD

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 27 september 2010 door feyenoord-rotterdam --
MMM
 MMM - maandag 27 september 2010 - 15:00   quote  deeplink  
We mogen heel blij zijn met deze man, als alles rond gaat komen.
Xapter
 Xapter - maandag 27 september 2010 - 15:35   quote  deeplink  
tot nu toe was het de afgelopen jaren veel woorden weinig daden..
moet het dus allemaal nog ff zien!
fredje
 fredje - maandag 27 september 2010 - 17:02   quote  deeplink  
Mocht allemaal graag wat eerder natuurlijk
Maar opzich een goed zaken man.
Zaken doen als de club instabiel is
FR
 FR - maandag 27 september 2010 - 17:11   quote  deeplink  
http://nieuws.nl.msn.com/sport/article.aspx?cp-documentid=154780944

'Injectie twintig miljoen voor Feyenoord'
(Novum) - Een groep investeerders staat op het punt een groot deel van het aandelenpakket van Feyenoord over te nemen. Dat meldt het Algemeen Dagblad. De deal zou al in een vergevorderd stadium zijn en moet eind oktober afgerond zijn. Het gaat naar verluidt om een bedrag van twintig miljoen euro. Een voorlichter van de club wilde het bericht ' bevestigen noch ontkennen'.

De potentiële koper is een investeerdersclub rond Pim Blokland, die de Rotterdammers in het verleden al vaker financieel heeft gesteund. Feyenoord zou in ruil voor de koop een deel van de zeggenschap af moeten staan. Met de deal zou de club niet in eén klap uit de schulden komen. Wel zou de injectie ervoor zorgen dat de club niet langer onder categorie 1, de gevarenzone van de licentiecommissie van de KNVB, valt.

De statuten van Feyenoord bepalen dat 49 procent van de aandelen verhandeld kunnen worden. Het overige deel moet in handen blijven van de club.

Ben benieuwd!
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 27 september 2010 - 17:19   quote  deeplink  
Waar ligt voor een club de grens of ze in de 1e dan wel 2e categorie valt?
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 27 september 2010 - 18:05   quote  deeplink  
Nog ff een klein vraagje,als meneer Blokland nu al naar eerdere verhalen zo`n 10 miljoentjes eerder heeft gestopt in Feyenoord.En nu komt daar met meerdere investeerders nog zo`n kleine 20 miljoen bij,hoe moeten ik en de rest het dan zien??

In alle stilte hebben we maar 1 echte held tot nu toe.. PIM///HELD..
klaas vaak
 klaas vaak - maandag 27 september 2010 - 18:09   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 september 2010 - 18:05 schreef Leon FR1908 het volgende:
Nog ff een klein vraagje,als meneer Blokland nu al naar eerdere verhalen zo`n 10 miljoentjes eerder heeft gestopt in Feyenoord.En nu komt daar met meerdere investeerders nog zo`n kleine 20 miljoen bij,hoe moeten ik en de rest het dan zien??

In alle stilte hebben we maar 1 echte held tot nu toe.. PIM///HELD..
ja een standbeeld voor pim
craven
 craven - maandag 27 september 2010 - 18:43   quote  deeplink  
Pim//fortuin?
Red
 Red - maandag 27 september 2010 - 18:54   quote  deeplink  
PFFF wat nou held???
Als die zo'n held is had die zich veel eerder moeten melden en niet nu die voor een duppie de halve boel op kan kopen.
En in het Maasgebouw blijven ze maar knikken....

....eigen belang.....zelf beter van worden.....ROT OP!
FEYENOORD IS DE CLUB!
Red
 Red - maandag 27 september 2010 - 19:05   quote  deeplink  
En ik wil toch wel eens weten wie elke keer al die roddels, geruchten en andere crap verzint. Weer een lek bij ons cluppie?
klaas vaak
 klaas vaak - maandag 27 september 2010 - 19:22   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 september 2010 - 19:05 schreef Red het volgende:
En ik wil toch wel eens weten wie elke keer al die roddels, geruchten en andere crap verzint. Weer een lek bij ons cluppie?
terreinknecht misschien ?
craven
 craven - maandag 27 september 2010 - 19:29   quote  deeplink  
Red: pim blokland is al een gehele tijd betrokken bij feyenoord, naast financiele steun vraagt hij inspraak omdat hij wil weten wat er met het geld gebeurd, aangezien de huidige RVC dit niet weet!
klaas vaak
 klaas vaak - maandag 27 september 2010 - 19:32   quote  deeplink  
zal wel in de zakken van de rvc verdwenen zijn
klaas vaak
 klaas vaak - maandag 27 september 2010 - 19:34   quote  deeplink  
deze rvc moeten ze gelijk opdoeken voegt niks toe en weten niet eens waar het geld blijft zogenaamd
Stylzz
 Stylzz - maandag 27 september 2010 - 20:25   quote  deeplink  
Eerst zien.
Er word te veel geluld in de ruimte.
Red
 Red - maandag 27 september 2010 - 23:11   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 september 2010 - 19:29 schreef craven het volgende:
Red: pim blokland is al een gehele tijd betrokken bij feyenoord, naast financiele steun vraagt hij inspraak omdat hij wil weten wat er met het geld gebeurd, aangezien de huidige RVC dit niet weet!
Ik weet wel wie het is maar hij heeft inmiddels diverse keren praatjes gehad en geen daden uitgevoerd.
Vorige keer krabbelde die al terug omdat die niet bekend wou worden. Feyenoord heeft hem al eens afgewimpeld omdat die teveel zeggenschap wou hebben. Hij heeft wel diverse keren een investering gedaan maar niet op het moment dat het echt nard nodig is.
Ik wil niet zeggen dat het nu t laat is, beter laat dan nooit maar als ik een fortuin had dan had ik een mooi, goed doorgelicht contract opgesteld en een leuk bedrag over gemaakt waar ONZE club wel iets aan heeft maar dat is natuurlijk makkelijk praten.
craven
 craven - maandag 27 september 2010 - 23:21   quote  deeplink  
Ik denk idd dat het makkelijk praten is, hoe het precies zit weet niemand, maar zal vast wel weer overwaaien....
kansenbenutter
 kansenbenutter - maandag 27 september 2010 - 23:30   quote  deeplink  
geld=geld
t enige wat feyenoord kan redden is geld.
en dat is echt een kwestie van tijd.want elke feyenoorder zou zn halve vermogen voor zn club overhebben..of t nou een euro of een miljard is.
dus ook deze centen zijn van harte welkom.
chapeau Pim!
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 27 september 2010 - 23:58   quote  deeplink  
Ik heb nog geen geld gezien en Droef de Hond Derksen heeft het zelfs al over 30 miljoen.
Pas als het besluit openbaar wordt gemaakt via officiële kanalen, wil ik het geloven.
Red
 Red - maandag 27 september 2010 - 23:58   quote  deeplink  
quote:
"Overigens verkoopt Feyenoord ook een deel van de zeggenschap. De geldschieters zijn niet van plan het bedrag zo maar te schenken. Zij eisen inspraak op het te voeren beleid en krijgen naar verluidt tenminste twee zetels in de raad van commissarissen én wellicht ook een afgevaardigde in de dagelijkse leiding."
Dit is geen clubliefde, dit is zakelijk! Ze zullen er hoe dan ook iets op willen verdienen, anders zijn het ook geen investeerders. Als ik Feyenoord geld geef, wil ik dat er gepresteerd word maar ik hoef er geen rente bij ;)

Het is trouwens voor de spelers mischien een idee om een prestatiecontract te tekenen. Presteer je goed, krijg je normaal betaald. Presteer je echt goed, krijg je bonussen. Spelen ze zoals nu, krijgen ze een zak brood en een pak bar-le-duc.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 28 september 2010 door Red --
kansenbenutter
 kansenbenutter - dinsdag 28 september 2010 - 00:04   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 september 2010 - 23:58 schreef Red het volgende:

[..]

daarom heeft pim dus meer centjes dan jij hebt.

(door t feit dat hij zn geld niet door die hersenloze van de afgelopen jaren bij feyenoord laat beheren)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 28 september 2010 door kansenbenutter --
Red
 Red - dinsdag 28 september 2010 - 00:12   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 - 00:04 schreef kansenbenutter het volgende:

[..]

daarom heeft pim dus meer centjes dan jij hebt.

(door t feit dat hij zn geld niet door die hersenloze van de afgelopen jaren bij feyenoord laat beheren)
Eens maar wanneer weet zo iemand nou of die centjes daadwerkelijk wel of niet goed benut gaan worden.
Hij kon/kan een contract opstellen waarin voorwaarde staan. En dan heb ik het niet over voorwaarde dat hij er perse op verdient. Hij mag natuurlijk wel eisen dat zijn geld nuttig besteed word naar zijn mening.

Feyenoord krijgt er spijt van om voor een prikkie die aandelen van de hand te doen. Het komt wel een keer goed, geduld!
El Aanmeldi
 El Aanmeldi - dinsdag 28 september 2010 - 01:35   quote  deeplink  
.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 25 september 2018 door El Aanmeldi --
Els
 Els - dinsdag 28 september 2010 - 08:14   quote  deeplink  
Met deze aandelen kopen ze inspraak, geen zeggenschap. Er wordt tenslotte maar max 49% verkocht. Met een afgevaardigde in de RvC en het bestuur wordt de invloed wel groter. Het lijkt mij sowieso verstandig. Dat Blokland Feyenoordsupporter is, hoeft hij niet meer te bewijzen. Maar als ze de 3,5 miljoen die je ze geeft aan Cisse besteden, en dat blijkt zo,n miskoop, dan zou ik er ook voortaan bovenop willen zitten.
ZeikerT
 ZeikerT - dinsdag 28 september 2010 - 08:19   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 september 2010 - 18:54 schreef Red het volgende:
PFFF wat nou held???
Als die zo'n held is had die zich veel eerder moeten melden en niet nu die voor een duppie de halve boel op kan kopen.
En in het Maasgebouw blijven ze maar knikken....

....eigen belang.....zelf beter van worden.....ROT OP!
FEYENOORD IS DE CLUB!
Wat een hersenloze opmerking is dit zeg, Blokland stond aan het hoofd van de vorige groep investeerders, Toen de GKL zijn zeggenschap niet wilde delen. Zelfs daarna heeft dhr. Gudde hem ook afgewezen op het feit dat er zeggenschap gedeelt zou moeten worden.
Kortom het aanbod van Blokland blijft min of meer hetzelfde alleen staat FEYENOORD nu met de rug tegen de muur en moeten zij wel toegeven aan de gedeelde zeggenschap!
Rovert
 Rovert - dinsdag 28 september 2010 - 08:29   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 september 2010 - 23:58 schreef Red het volgende:

[..]
Het is trouwens voor de spelers mischien een idee om een prestatiecontract te tekenen. Presteer je goed, krijg je normaal betaald. Presteer je echt goed, krijg je bonussen. Spelen ze zoals nu, krijgen ze een zak brood en een pak bar-le-duc.
Dat lijkt me een geweldig idee om de beste spelers per direct weg te jagen....
christ
 christ - dinsdag 25 januari 2011 - 18:25   quote  deeplink  
ja bedankt pim .nu nog mario been eruit anders is alles voorniets geweest .been maakt heel feyenoord kapot .ik hoop dat je het leest.een ander alsjeblieft willem van hanegem is de enigste die dit feyenoord kan redden .
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 25 januari 2011 - 18:29   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 januari 2011 - 18:25 schreef christ het volgende:
ja bedankt pim .nu nog mario been eruit anders is alles voorniets geweest .been maakt heel feyenoord kapot .ik hoop dat je het leest.een ander alsjeblieft willem van hanegem is de enigste die dit feyenoord kan redden .
Kortzichtig figuur!
piet de paler
 piet de paler - dinsdag 25 januari 2011 - 18:30   quote  deeplink  
het zou goed zijn als feyenoord deze moeilijke periode zakelijk gerund zou worden (daar hoort ook geen ambtenaar als Gudde bij)Het zal dan wel even slikken zijn als het sentiment even niet meetelt.Maar eerst gezond worden financieel,dan stapje voor stapje terug komen.Ik zat ook een zaterdag op de tribune en was ook behoorlijk kwaad.maar het is even niet anders.Ik zou willen dat ik een Bill gates was zou ik feyenoord opkopen maar ja ik ben geen milionair maar hou wel van feyenoord.en een ieder die mijn club helpt dus Pim mijn steun heb je
de flh
 de flh - dinsdag 25 januari 2011 - 18:31   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 september 2010 - 14:35 schreef feyenoord-rotterdam het volgende:
Hij verwoordde laatst in voetbalweekblad Voetbal International (VI) de stemming, die nu onder veel aanhangers heerst. Dat alleen echte Rotterdammers als Leo Beenhakker en Mario Been Feyenoord er weer bovenop zouden kunnen helpen.
,,Ik dacht eerst: wéér Beenhakker? Beenhakker kwam zijn laatste klus in de Kuip doen en werd daarna technisch directeur bij Ajax. Maar gek genoeg neemt niemand hem dat kwalijk. Ik vierde pas een feestje, waar ook een aantal investeerders was. Iedereen gelooft er weer in, de stemming is optimistisch. Het was zo negatief allemaal. Beenhakker heeft Feyenoord een push gegeven die nodig was, aldus Blokland onlangs in VI.

hotjumper
 hotjumper - dinsdag 25 januari 2011 - 18:32   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 januari 2011 - 18:30 schreef piet de paler het volgende:
het zou goed zijn als feyenoord deze moeilijke periode zakelijk gerund zou worden (daar hoort ook geen ambtenaar als Gudde bij)Het zal dan wel even slikken zijn als het sentiment even niet meetelt.Maar eerst gezond worden financieel,dan stapje voor stapje terug komen.Ik zat ook een zaterdag op de tribune en was ook behoorlijk kwaad.maar het is even niet anders.Ik zou willen dat ik een Bill gates was zou ik feyenoord opkopen maar ja ik ben geen milionair maar hou wel van feyenoord.en een ieder die mijn club helpt dus Pim mijn steun heb je
Het wordt de laatste jaren al zakelijk gerund. je hebt gezien waar dat toe geleid heeft.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3097
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Wie is Pim Blokland?









0.0115909