|
|
FR-Han
|
|
|
theo janssen en fernandez.. eventueel de koef... wat vinden jullie? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Dat we daar geen geld voor hebben. |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
20 miljoen schuld bedoel je? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
wel meer... ik zeg halen die gasten!!! en ooijer halen.... (grapje) |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Fernandez zou ik maar eens gaan overwegen als hij zo blijft presteren. Janssen is onhaalbaar. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
Winterstop? is dat een spits? . . en waar speelt ie momenteel dan? |
|
|
|
|
Emile
|
|
|
al t geld gaat naar de schulden dus we hebben een potje voor een salaris wat we kunnen krijgen is een huurling of een transfervrije speler |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Precies en daar is niets mis mee dit jaar. |
|
|
|
|
Xapter
|
|
|
quote: Janssen was te halen samen met hofs.. Nu zal hij zo'n 15 miljoen moeten opleveren voor Twente |
|
|
|
|
3036
|
|
|
En jansen zou niet eens naar Feyenoord willen |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote: Ga je ze kopen dan ? |
|
|
|
|
Pietje1
|
|
|
quote: Hun foto's misschien, maar meer niet.. |
|
|
|
|
fredje
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Aankopen winterstop? Nou misschien kun je Obiku nog gek krijgen? En anders Bombarda? |
|
|
|
|
klaas vaak
|
|
|
met 20 miljoen wordt de schuld kleiner maar er is dan nog steeds geen geld voor topaankopen |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Janssen is een prima voetballer. Maar volkomen onhaalbaar. Zelfs al zou hij haalbaar zijn, dan nog niet doen, aangezien je dan precies hetzelfde krijgt als we hebben gehad met De Cler en Hofland. Kan je niet voor veel geld doorverkopen. Mocht er een potje geld zijn. Spits kopen van 22-25 jaar.
Fernandez is bij lange na niet goed genoeg. |
|
|
|
|
klaas vaak
|
|
|
van wolfswinkel halen maar ook alweer te duur |
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
Nog 1 nachtje slapen jo ken je ze allemaal kopen (FIFA 2011) |
|
|
|
|
FR Waussie
|
|
|
Feyenoord kan verlopig niks halen ze moeten het doen met wat er nu staat
Jeugt is voor feyenoord verlopig het enige |
|
|
|
|
Vnny
|
|
|
|
|
|
scarface1979
|
|
|
in dw winterstop is het zaak om een paar goede transfervrije spelers aan te trekken |
|
|
|
|
klaas vaak
|
|
|
|
|
|
klaas vaak
|
|
|
|
|
|
klaas vaak
|
|
|
quote:Op maandag 27 september 2010 - 17:50 schreef FR Waussie het volgende:Feyenoord kan verlopig niks halen ze moeten het doen met wat er nu staat Jeugt is voor feyenoord verlopig het enige hep je je inburgeringscursus afgeront ? |
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
|
|
|
feyenoord-fr12info
|
|
|
quote: 3 nachtjes slapen toch? |
|
|
|
|
scarface1979
|
|
|
|
|
|
scarface1979
|
|
|
Is al een paar jaar een goede speler die eenpaar keer voor denemarken is uitgekomen. Teamplayer met functionele techniek en loopvermogen/beweging zonder bal. Alleen wel een beetje blessuregevoelig in het verleden. |
|
|
|
|
DJFR
|
|
|
|
|
|
MauricioAros
|
|
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: zou gewoon graag Paul Bosvelt willen zien, . . . maar ja, . . die trekt het nu ook niet meer |
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
quote: Nee dinsdag 28 september heb ik gelezen en gehoord dus gaat er van uit dat die nu in de winkels leg |
|
|
|
|
remco1978
|
|
|
quote:Op dinsdag 28 september 2010 - 08:00 schreef RedDevil1990 het volgende:[..] Nee dinsdag 28 september heb ik gelezen en gehoord dus gaat er van uit dat die nu in de winkels leg Gister nog ff de gameshop ingelopen en vernomen dat ze al wel onderweg zijn maar hij kon niet zeggen wanneer hij ze had. Zit nu ongeduldig naast me tel te wachten;) |
|
|
|
|
remco1978
|
|
|
Ik zeg Boelykin van ADO. Blijft vechten en gaan |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: word verzonden op 30.09.2010 Vrijdag in huis. |
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
Ja kwam er vandaag ook achter maar maanden geleden zeide ze 28 sept maar ja dan zouden ze wel Nederland ingekomen zijn en dan moeten ze nog naar verschillende maatschappijen en dan pas naar de winkels |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
Ik denk dat ik een paar warme handschoenen koop voor de winterstop. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: FIFA vind ik ook altijd wel leuk om te spelen.. Heb de screenshots van Feyenoord al gezien, valt me nog mee..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 28 september 2010 door MMM -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ja vraag me af of ik daar ooit uit groei. |
|
|
|
|
scarface1979
|
|
|
quote:Op dinsdag 28 september 2010 - 18:40 schreef MMM het volgende:[..] FIFA vind ik ook altijd wel leuk om te spelen.. Heb de screenshots van Feyenoord al gezien, valt me nog mee.. Waar kan je die vinden? |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
opa
|
|
|
jongeeeee castaginos schiet er 20 in voor de winterstop en daarna hebben we tomasson dr bij die schiet er nog ff 40 in feyenoord kampioen volgend jaar champions leaque in de finale tegen barca winnen we en dirk kuyt komt terug en neemt torres mee. Dit scenario heeft een even grote kans van slagen als dat we in de winterstop en spits kopen als bijvoorbeeld koevermans... |
|
|
|
|
craven
|
|
|
btje redeneren, er is geen geld>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> |
|
|
|
|
KKL
|
|
|
Wat we echt nodig hebben is een balvaste spits die rust in het spel brengt en de linies kan laten aansluiten.(type Sibon) Dan praat ik niet eens over goals maar puur over voetbaltechnisch waardoor het elftal veel makkelijker en beter kan gaan voetballen. |
|
|
|
|
Els
|
|
|
Ja, maar waar kunnen we er zo een gratis ophalen? |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: ik neem wel een paar Veterano's |
|
|
|
|
Anti-020
|
|
|
|
|
|
InappropriateName
|
|
|
quote: Nee, hoor. De inburgeringscursus wordt mondeling (telefonisch) afgenomen. Kunnen schrijven is dus geen vereiste.
On topic: Alsjeblieft geen aankopen in de winterstop. Laat ze eerst de schulden maar een heel stuk saneren voor ze weer geld uit gaan geven. |
|
|
|