BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Aanvoerders band bij Fer weghalen!!

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
DJFR
 DJFR - maandag 27 september 2010 - 16:33   quote  deeplink  
Hij voelt teveel druk denk ik want hij is nog geen schim van vorig seizoen geef die band aan bahia is niet bang om de toon te zetten of aan van dijk. maar niet meer bij Leroy kan hij weer lekker vrij uit voetballen...
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 27 september 2010 - 16:57   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 september 2010 - 16:33 schreef DJFR het volgende:
Hij voelt teveel druk denk ik want hij is nog geen schim van vorig seizoen geef die band aan bahia is niet bang om de toon te zetten of aan van dijk. maar niet meer bij Leroy kan hij weer lekker vrij uit voetballen...
Op zich wel mee eens. Fer doet erg zijn best om zijn teamgenoten te helpen, maar het gaat vooralsnog ten koste van zijn eigen spel. Hij is onzichtbaar, terwijl een goede Fer juist erg aanwezig is in het spel van Feyenoord.

Bahia lijkt me ook geen echte aanvoerder. Vind hem geen natuurlijke leider, hij spreekt volgens ook nog steeds matig nederlands, wat wel handig is bij een Nederlandse ploeg. Van Dijk is geen basisspeler en zal zijn plek moeten afstaan aan Mulder, dus dat is geen optie.

Naast natuurlijke leiders Vlaar en Tomasson blijven er nog 2 reeele opties over. De Cler en El Ahmadi. Waar die laatste mij het best lijkt. Is een van de beste spelers en bovendien ook een van de meer ervaren binnen de selectie. Geeft hem ook die extra stimulans die El Ahmadi af en toe nodig heeft. Lijkt mij een goede keuze.
Kale kev
 Kale kev - maandag 27 september 2010 - 16:58   quote  deeplink  
Goed idee!! Daarbij vindt ik dat je zo een jonge jongen nooit zoveel verantwoording had moeten geven , hier had veel beter over nagedacht moeten worden
R()b
 R()b - maandag 27 september 2010 - 16:59   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 september 2010 - 16:57 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]
Van Dijk is geen basisspeler en zal zijn plek moeten afstaan aan Mulder, dus dat is geen optie.

Dat hoop ik toch echt niet!
Van Dijk in de basis verdient het door zijn goede optredens!
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 27 september 2010 - 17:07   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 september 2010 - 16:59 schreef R()b het volgende:

[..]

Dat hoop ik toch echt niet!
Van Dijk in de basis verdient het door zijn goede optredens!
Hij heeft een aantal goede wedstrijden gekeept, maar Mulder ook. Beide keepers hebben zo hun beperkingen en ze zijn ook beiden al meer dan eens in de fout gegaan. Mulder in de eerste paar wedstrijden en Van Dijk zag er bijvoorbeeld tegen NAC 2x niet goed uit.

Grote voordeel is dat Mulder (en ook Darley) nog verder groeien en alleen maar beter worden, terwijl Van Dijk al 42 is. Ik vind het eerlijk gezegd al een wonder dat hij zo goed keept. Was toch nooit meer dan een ideale standin, maar hij laat goede dingen zien.
klaas vaak
 klaas vaak - maandag 27 september 2010 - 17:19   quote  deeplink  
en op de reservebank
chrissie
 chrissie - maandag 27 september 2010 - 17:26   quote  deeplink  
als die band de reden is dat hij zo voetbalt als nu dan zeg ik geef die band aan Bahia!
klaas vaak
 klaas vaak - maandag 27 september 2010 - 17:32   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 september 2010 - 17:26 schreef chrissie het volgende:
als die band de reden is dat hij zo voetbalt als nu dan zeg ik geef die band aan Bahia!
en snel
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 27 september 2010 - 18:09   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 september 2010 - 17:26 schreef chrissie het volgende:
als die band de reden is dat hij zo voetbalt als nu dan zeg ik geef die band aan Bahia!
Vanaf halverwege vorig seizoen voetbald die jongen al als snot..
Maar als we onze spelers kapot willen maken moet je vooral die band afpakken..

Onze jeugdige spelers kunnen op dit moment gewoon niet beter en het
enige wat wij kunnen doen is ze tenkoste van alles onvoorwaardelijk steunen!!!
R()b
 R()b - maandag 27 september 2010 - 18:27   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 september 2010 - 17:07 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Hij heeft een aantal goede wedstrijden gekeept, maar Mulder ook. Beide keepers hebben zo hun beperkingen en ze zijn ook beiden al meer dan eens in de fout gegaan. Mulder in de eerste paar wedstrijden en Van Dijk zag er bijvoorbeeld tegen NAC 2x niet goed uit.
Eigenlijk ben ik helemaal niet onder de indruk van Mulder , en ook geen voorstander om hem te zien als basisspeler.
Veel te hoog van de toren geblazen , hij kon het , hij was DE keeper , hij wou kansen ... en allemaal van dat soort teksten.
Misschien mede daarom dat het verwachtingspatroon bij mij zo hoog was van Mulder.
Ik ga ervan uit als je zulke teksten eruit knalt , dat je ook waar maakt wat je zegt (ook al ben je jong).
En dat heb ik dus nog niet gezien.
Darley vindt ik dan eerder in aanmerking komen.
Maar dat is geheel persoonlijk.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 27 september 2010 door R()b --
Els
 Els - maandag 27 september 2010 - 18:50   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 september 2010 - 16:57 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Op zich wel mee eens. Fer doet erg zijn best om zijn teamgenoten te helpen, maar het gaat vooralsnog ten koste van zijn eigen spel. Hij is onzichtbaar, terwijl een goede Fer juist erg aanwezig is in het spel van Feyenoord.

Bahia lijkt me ook geen echte aanvoerder. Vind hem geen natuurlijke leider, hij spreekt volgens ook nog steeds matig nederlands, wat wel handig is bij een Nederlandse ploeg. Van Dijk is geen basisspeler en zal zijn plek moeten afstaan aan Mulder, dus dat is geen optie.

Naast natuurlijke leiders Vlaar en Tomasson blijven er nog 2 reeele opties over. De Cler en El Ahmadi. Waar die laatste mij het best lijkt. Is een van de beste spelers en bovendien ook een van de meer ervaren binnen de selectie. Geeft hem ook die extra stimulans die El Ahmadi af en toe nodig heeft. Lijkt mij een goede keuze.
Intrigerende gedachtengang: van Dijk geen aanvoerder, want geen basisspeler. En dan kom jij aan met El Ahmadi? Wat is hij dan?
Biernaldum
 Biernaldum - maandag 27 september 2010 - 18:59   quote  deeplink  
Aanvoerders band Fer weg halen?
Haal heel die Fer maar weg!
Red
 Red - maandag 27 september 2010 - 19:03   quote  deeplink  
Fer moet eens wat minder gaan gangsteren en twitteren en met z'n vrouwtje bezig zijn. VOETBALLEN GVD!!!!
klaas vaak
 klaas vaak - maandag 27 september 2010 - 19:16   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 september 2010 - 18:59 schreef Biernaldum het volgende:
Aanvoerders band Fer weg halen?
Haal heel die Fer maar weg!
eens
sevillana
 sevillana - maandag 27 september 2010 - 20:20   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 september 2010 - 16:59 schreef R()b het volgende:

[..]

Dat hoop ik toch echt niet!
Van Dijk in de basis verdient het door zijn goede optredens!
vind 't ook helemaal niet zo'n slecht idee om Rob van Dijk (reserve) aanvoerder te laten zijn bij afwezigheid van Ron Vlaar. denk dat hij wel met die "druk" kan omgaan na al die jaren ervaring op 't veld.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 27 september 2010 - 20:22   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 september 2010 - 20:20 schreef sevillana het volgende:

[..]

vind 't ook helemaal niet zo'n slecht idee om Rob van Dijk (reserve) aanvoerder te laten zijn bij afwezigheid van Ron Vlaar. denk dat hij wel met die "druk" kan omgaan na al die jaren ervaring op 't veld.
Nee joh dat kan nu niet meer,zou ZO slecht zijn nu nog..
sevillana
 sevillana - maandag 27 september 2010 - 20:25   quote  deeplink  
En ik ga nog een stappie verder, . . . Fer en Wijnaldum de eerstvolgende wedstrijd op de bank. Fer omdat hij de weg kwijt is dus ff tot rust moet komen en Wijnaldum omdat hij blijft volharden in z'n eigen acties doorvoeren ipv oog te hebben voor medespelers!
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 27 september 2010 - 20:41   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 september 2010 - 20:25 schreef sevillana het volgende:
En ik ga nog een stappie verder, . . . Fer en Wijnaldum de eerstvolgende wedstrijd op de bank. Fer omdat hij de weg kwijt is dus ff tot rust moet komen en Wijnaldum omdat hij blijft volharden in z'n eigen acties doorvoeren ipv oog te hebben voor medespelers!
Ja dit begrijp ik wel,ingrijpen voor hun eigen bestwil..
Ter bescherming voor hun zelf,alleen die aanvoedersband afpakken
dat gaat nog niet werken en wat betreft Wijnaldum dat is de enige
die fysieke kracht in het spel gooit.Best belangerijk toch?
sportdwaas
 sportdwaas - maandag 27 september 2010 - 20:56   quote  deeplink  
Zou het helpen? Fer is hopeloos de weg kwijt en Wijnaldum is afgezien van zijn spetter tegen Heracles meer ijverig dan efficient. De trainers moeten bij die jongens de puntjes op de i zien te krijgen. Voor dat miljoen moet Been maar langs de kant staan en aanwijzingen blijven geven.

Die 120 terugspeelballen per wedstrijd die brengen het team in de problemen en of Smolov dan aanvoerder is of Mokotjo dat maakt volgens mij niet uit. Die kale man, van Noortwijk geloof ik, Vlemix en Lodewijks zijn gewoon niet geschikt als assistent. Bosvelt of van Hanegem moeten ze daar neer zetten.

Dacht je nou dat Feyenoord in de 60er en 70er jaren van de vorige eeuw elke week een makkie had? En toen waren ze 1 van de weinige clubs die 5x per week trainden.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 27 september 2010 door sportdwaas --
sportdwaas
 sportdwaas - maandag 27 september 2010 - 20:57   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 september 2010 - 20:56 schreef sportdwaas het volgende:
Zou het helpen?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 27 september 2010 door sportdwaas --
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - dinsdag 28 september 2010 - 03:25   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 september 2010 - 18:50 schreef Els het volgende:

[..]

Intrigerende gedachtengang: van Dijk geen aanvoerder, want geen basisspeler. En dan kom jij aan met El Ahmadi? Wat is hij dan?
Okee. Gelijk heb je. Klinkt tegenstrijdig. Maar ik zie in El Ahmadi een basisspeler en volgens mij Been ook alleen heeft Karim af en toe een schop onder zijn hol nodig. Juist daarom denk ik dat een aanvoerdersband hem dat beetje verantwoordelijkheid brengt, zodat hij elke week opnieuw er staat. El Ahmadi heeft de kwaliteiten om op het middenveld te heersen.

Van Dijk is in mijn ogen een ideale 2de keeper, maar zeker niet meer dan dat. Daarom komt hij zeker niet in aanmerking als vice-aanvoerder. Hoewel het wel het overwegen waard is om in de wedstrijden dat hij speelt (en Vlaar en Tomasson afwezig zijn) hem die band te geven.
scarface1979
 scarface1979 - dinsdag 28 september 2010 - 14:26   quote  deeplink  
Je kan die band niet meer weghalen.

Nergens voor nodig ook. Hier komt Fer alleen maar sterker uit. Dit is allemaal bagage die hij meeneemt. En hij staat iedere week netjes de pers te woord.

Ga er maar aanstaan na zon vertoning van jou en je teamgenoten. Gemiste pingel, verliezen van matige ploegen.
RESPECT

En voetballend komt het ook wel weer goed met hem en iedereen. Behalve de Cler en Bruins natuurlijk
el-loco
 el-loco - dinsdag 28 september 2010 - 14:33   quote  deeplink  
Aanvoerdersband bij Fer weg! Van dijk aanvoerder maken. Als hij van dijk eruit haalt voor mulder is Been GEK!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 28 september 2010 door el-loco --
MMM
 MMM - dinsdag 28 september 2010 - 17:11   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 - 14:33 schreef el-loco het volgende:
Als hij van dijk eruit haalt voor mulder is Been GEK!
Eens.
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 28 september 2010 - 17:30   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 - 17:11 schreef MMM het volgende:

[..]

Eens.
-1
Feijenoord1908
 Feijenoord1908 - dinsdag 28 september 2010 - 17:49   quote  deeplink  
het is een te zware last op zijn schouders, zeker nu hij zelf dramatisch speelt
jarjar78
 jarjar78 - donderdag 30 september 2010 - 12:34   quote  deeplink  
waarom is andre bahia geen tweede aanvoeder?

is het langst bij feyenoord dus ervaring zat in het elftal en heeft bijna altijd een basisplaats.
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - donderdag 30 september 2010 - 12:51   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 september 2010 - 12:34 schreef jarjar78 het volgende:
waarom is andre bahia geen tweede aanvoeder?

is het langst bij feyenoord dus ervaring zat in het elftal en heeft bijna altijd een basisplaats.
Dat vind ik een tien keer betere optie!! Die Fer moet zich eens wat meer met voetbal bezig houden. In plaats dat hij met zijn matties gaat stappen in 020 of over zijn wijf twittert!!
Milo
 Milo - vrijdag 01 oktober 2010 - 09:19   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 september 2010 - 19:03 schreef Red het volgende:
Fer moet eens wat minder gaan gangsteren en twitteren en met z'n vrouwtje bezig zijn. VOETBALLEN GVD!!!!
kijk dit is pas een goede opmerking! voetballen voor kenkergeld!!!!!!!!!!!!!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 01 oktober 2010 door Milo --
scarface1979
 scarface1979 - vrijdag 01 oktober 2010 - 09:45   quote  deeplink  
Aan Fer zijn inzet heeft nooit wat gemankeert.

Hij wil eerder TE graag

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 01 oktober 2010 door scarface1979 --

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3162
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Aanvoerders band bij Fer weghalen!!









0.0069601