BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Ze moeten gewoon meer schieten

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
sportdwaas
 sportdwaas - maandag 27 september 2010 - 21:21   quote  deeplink  
De enigen die zondag een schot produceerden waren Cabral en Castaignos (3x). Dat is te weinig om te winnen. Wijnaldum, Bruins en noem maar op gaan rond de zestien alleen maar hun man opzoeken.

Gewoon schieten. Niet geschoten is altijd mis.

Als ik Been 1 van deze dagen als analist zie bij de CL wedstrijden word ik boos en eis zijn ontslag als hoofdtrainer.

Dat is het voor vandaag
Els
 Els - maandag 27 september 2010 - 21:25   quote  deeplink  
Probeer die dwaze kant van je een beetje in te dammen, hou voorlopig je mond over Been.
Xapter
 Xapter - maandag 27 september 2010 - 21:25   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 september 2010 - 21:21 schreef sportdwaas het volgende:
De enigen die zondag een schot produceerden waren Cabral en Castaignos (3x). Dat is te weinig om te winnen. Wijnaldum, Bruins en noem maar op gaan rond de zestien alleen maar hun man opzoeken.

Gewoon schieten. Niet geschoten is altijd mis.

Als ik Been 1 van deze dagen als analist zie bij de CL wedstrijden word ik boos en eis zijn ontslag als hoofdtrainer.

Dat is het voor vandaag
Bij wie wil je dat eisen?
sportdwaas
 sportdwaas - maandag 27 september 2010 - 21:37   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 september 2010 - 21:25 schreef Els het volgende:
Probeer die dwaze kant van je een beetje in te dammen, hou voorlopig je mond over Been.
nee
Els
 Els - maandag 27 september 2010 - 21:40   quote  deeplink  
kan je dan gewoon stoppen met posten, het komt zo dom over dat je zegt het ontslag van Been te gaan eisen. Vooral omdat je binnen Feyenoord geen ene fuck te vertellen hebt.
Stylzz
 Stylzz - maandag 27 september 2010 - 21:46   quote  deeplink  
Buiten Feyenoord ws ook niet.
Candy
 Candy - maandag 27 september 2010 - 21:55   quote  deeplink  
Dat gemekker over Been moet inderdaad maar meteen ophouden waar het begonnen is.

Overigens over het gewoon schieten ben ik het wel eens. Alleen die Smolov.... die heeft een linker en een rechter..... puddingbuks. Zelfs mijn oma van 87 met looprek kan nog harder schieten.
Feijenoord1908
 Feijenoord1908 - maandag 27 september 2010 - 22:08   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 september 2010 - 21:40 schreef Els het volgende:
kan je dan gewoon stoppen met posten, het komt zo dom over dat je zegt het ontslag van Been te gaan eisen. Vooral omdat je binnen Feyenoord geen ene fuck te vertellen hebt.
owjee, geen kritiek op troetelkind mario want dan zwaait er wat!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 27 september 2010 door Feijenoord1908 --
Els
 Els - maandag 27 september 2010 - 22:27   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 september 2010 - 22:08 schreef Feijenoord1908 het volgende:

[..]

owjee, geen kritiek op troetelkind mario want dan zwaait er wat!
Nee, je moet het wat breder trekken, geen kritiek op Feyenoord, want dan zwaait er wat.
sportdwaas
 sportdwaas - maandag 27 september 2010 - 22:44   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 september 2010 - 21:40 schreef Els het volgende:
kan je dan gewoon stoppen met posten, het komt zo dom over dat je zegt het ontslag van Been te gaan eisen. Vooral omdat je binnen Feyenoord geen ene fuck te vertellen hebt.
òh nee
Anti-020
 Anti-020 - maandag 27 september 2010 - 22:45   quote  deeplink  
hij heeft gelijk over het schieten, ik vind ook dat ze gewoon meer op dat doel moeten schieten. verder vind ik Been een prima trainert
Els
 Els - maandag 27 september 2010 - 22:52   quote  deeplink  
Hij heeft wel vaker gelijk, maar word een beetje flauw van al die stoere kereltjes die iedereen wel eens even controversiele vragen gaan stellen. Contra-productief, en je maakt jezelf enorm belachelijk. Of ze spreken nooit iemand van Feyenoord, of ze zien iemand van Feyenoord en kunnen alleen maar hemels kijken en inhoudsloze vragen stellen, of ze staan te schreeuwen bij het Maasgebouw met een paar MEérs voor ze.
R()b
 R()b - maandag 27 september 2010 - 23:45   quote  deeplink  
Meer schieten... tjah ik denk dat iedereen dat wel ziet.
Maar dan moet je ook ballen voorin krijgen , om lekker te schieten.

En verder Been moet zelf weten of hij CL analist erbij doet , ik denk toch dat deze man al veel heeft gedaan voor Feyenoord.
Dus kom niet aan Don Mario anders ga ik met poep gooien!
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 27 september 2010 - 23:54   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 september 2010 - 21:21 schreef sportdwaas het volgende:
De enigen die zondag een schot produceerden waren Cabral en Castaignos (3x). Dat is te weinig om te winnen. Wijnaldum, Bruins en noem maar op gaan rond de zestien alleen maar hun man opzoeken.

Gewoon schieten. Niet geschoten is altijd mis.

Als ik Been 1 van deze dagen als analist zie bij de CL wedstrijden word ik boos en eis zijn ontslag als hoofdtrainer.

Dat is het voor vandaag
Verveel je je nou alweer?
El Aanmeldi
 El Aanmeldi - dinsdag 28 september 2010 - 01:49   quote  deeplink  
mr. been
bram
 bram - dinsdag 28 september 2010 - 07:01   quote  deeplink  
ik stel een ban voor,wat sportdwaas schrijft roept bij veel mensen agressie op.een wezenlijke bijdrage heeft hij nog nooit geleverd.
paco
 paco - dinsdag 28 september 2010 - 07:19   quote  deeplink  
laten we maar blij zijn dat we mario hebben
sportdwaas
 sportdwaas - dinsdag 28 september 2010 - 09:44   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 - 07:01 schreef bram het volgende:
ik stel een ban voor,wat sportdwaas schrijft roept bij veel mensen agressie op.
ligt dat aan mij of aan de mensen? oude mensen.

Als je 1 miljoen per jaar verdient, je club staat er slecht voor, de jonge jongens van je elftal zijn onzeker dan ga je voor ontspanning kaarten bij vrienden of paintball spelen met de ploeg maar je gaat geen analyses geven bij CL wedstrijden als Feyenoord1 wekelijks wedstrijden begint met 30 tot 40 terugspeelballen.

Degene van wie ik nu het meest verwacht bij Feyenoord is de hoofdtrainer. Hij moet de boel bij elkaar krijgen en een gemotiveerd elftal vanaf de 1e minuut in het veld krijgen. Als ze pas gaan voetballen na een tegendoelpunt doe je toch iets niet goed.

Ik vind Mario Been een prima vent maar met het vorstelijk salaris dat hij krijgt zou hij niet hoeven schnabbelen bij de NOS

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 28 september 2010 door sportdwaas --
remco1978
 remco1978 - dinsdag 28 september 2010 - 09:46   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 - 07:01 schreef bram het volgende:
ik stel een ban voor,wat sportdwaas schrijft roept bij veel mensen agressie op.een wezenlijke bijdrage heeft hij nog nooit geleverd.
+1
sportdwaas
 sportdwaas - dinsdag 28 september 2010 - 09:47   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 september 2010 - 23:54 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Verveel je je nou alweer?
Ik hoop gewoon dat Feyenoord met meer pit gaat spelen. Wat is er verdorie te verliezen?
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 28 september 2010 - 09:51   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 - 09:46 schreef remco1978 het volgende:

[..]

+1
-1
remco1978
 remco1978 - dinsdag 28 september 2010 - 09:54   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 - 09:51 schreef Stylzz het volgende:

[..]

-1
Tss :p.
sportdwaas
 sportdwaas - dinsdag 28 september 2010 - 09:55   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 - 07:19 schreef paco het volgende:
laten we maar blij zijn dat we mario hebben
best maar hij moet met deze jonge ploeg wel aanpassingen in speelwijze maken en dat doet hij niet. Ik heb alle wedstrijden gezien en alle wedstrijden beginnen met een ongelooflijk aantal terugspeelballen. Het veldspel is soms aardig maar op de helft van de tegenstander gaat alles teveel in de breedte en er worden geen loopacties gemaakt ook al is er ruimte achter de verdediging.

Hij verliest nu als coach 4 wedstrijden achter elkaar dus ik geef hem hier een tip ga vrijuit spelen en geef boetes voor terugspeelballen.

Wat gebeurd er namelijk bij terugspeelballen:

de tegenstander kan zijn man dekken
tempo is weg
doelman schiet de bal lukraak naar voren

De terugspeler kan die bal dus zo'n 10 tot 15 seconden eerder al verder richting aanval krijgen. 2e ballen kunnen dan makkelijker worden veroverd op vijandelijk terrein.
remco1978
 remco1978 - dinsdag 28 september 2010 - 10:00   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 - 09:55 schreef sportdwaas het volgende:

[..]

best maar hij moet met deze jonge ploeg wel aanpassingen in speelwijze maken en dat doet hij niet. Ik heb alle wedstrijden gezien en alle wedstrijden beginnen met een ongelooflijk aantal terugspeelballen. Het veldspel is soms aardig maar op de helft van de tegenstander gaat alles teveel in de breedte en er worden geen loopacties gemaakt ook al is er ruimte achter de verdediging.

Hij verliest nu als coach 4 wedstrijden achter elkaar dus ik geef hem hier een tip ga vrijuit spelen en geef boetes voor terugspeelballen.

Wat gebeurd er namelijk bij terugspeelballen:

de tegenstander kan zijn man dekken
tempo is weg
doelman schiet de bal lukraak naar voren

De terugspeler kan die bal dus zo'n 10 tot 15 seconden eerder al verder richting aanval krijgen. 2e ballen kunnen dan makkelijker worden veroverd op vijandelijk terrein.
Helemaal mee eens. Komt nog eens bij dat bij bal verlies er terug wordt gezakt naar de middenlijn. Als je vooruit speelt speel je dieper en kan je eerder druk zetten wat weer zou leiden tot eerder bal bezit
sportdwaas
 sportdwaas - dinsdag 28 september 2010 - 10:01   quote  deeplink  
Kijk daarom irriteert het me zo dat hij analist is bij CL wedstrijden. Laat eerst je eigen ploeg eens gedurfd spelen. Tegen PSV uit vorig jaar speelden ze hun beste wedstrijd tot nu toe en vaak na een achterstand worden ze wakker.

Ik vind het wat magertjes en hij verschuilt zich teveel achter geldgebrek.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 28 september 2010 door sportdwaas --
Milo
 Milo - dinsdag 28 september 2010 - 10:03   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 - 09:44 schreef sportdwaas het volgende:

[..]

ligt dat aan mij of aan de mensen? oude mensen.

Als je 1 miljoen per jaar verdient, je club staat er slecht voor, de jonge jongens van je elftal zijn onzeker dan ga je voor ontspanning kaarten bij vrienden of paintball spelen met de ploeg maar je gaat geen analyses geven bij CL wedstrijden als Feyenoord1 wekelijks wedstrijden begint met 30 tot 40 terugspeelballen.

Degene van wie ik nu het meest verwacht bij Feyenoord is de hoofdtrainer. Hij moet de boel bij elkaar krijgen en een gemotiveerd elftal vanaf de 1e minuut in het veld krijgen. Als ze pas gaan voetballen na een tegendoelpunt doe je toch iets niet goed.

Ik vind Mario Been een prima vent maar met het vorstelijk salaris dat hij krijgt zou hij niet hoeven schnabbelen bij de NOS
1000000000000000000% mee eens ik kan het niet beter verwoorden been moet zich vol storten op Feyenoord en niks anders!
ik lach me dood als ik zijn kop op tv zie, en hij gaat vertellen wat een team fout doet!
hahahahaha wat een loser! hij moet zich bezig houden met die gassies die tot diep in de nacht op stap zijn of achter de playstation zitten!
Zorg er maar eerst voor dat die Feyenoord op de rit krijgt voor dat die met zijn poffert op de tv verschijnt!

Gudde, Jacobs, Beenhakker en Been jullie maken mijn club kapot!!!!!!!!!!!!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 28 september 2010 door Milo --
bram
 bram - dinsdag 28 september 2010 - 10:06   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 - 10:03 schreef Milo het volgende:

[..]

1000000000000000000% mee eens ik kan het niet beter verwoorden been moet zich vol storten op Feyenoord en niks anders!
ik lach me dood als ik zijn kop op tv zie, en hij gaat vertellen wat een team fout doet!
hahahahaha wat een loser! hij moet zich bezig houden met dioe gassies die tot diep in de nacht op stap zijn of achter de play station zitten!
Zorg er maar eerst voor dat die Feyenoord op de rit krijgt voor dat die met zijn poffert op de tv verschijnt!

Gudde, Jacobs, Beenhakker en Been jullie je maken mijn club kapot!!!!!!!!!!!!
zie je dit bedoel ik
remco1978
 remco1978 - dinsdag 28 september 2010 - 10:09   quote  deeplink  
Ben het niet helemaal met jullie eens. Tuurlijk moeten ze gedurfder spelen maar heb er geen bezwaar tegen dat hij daar zit. Ontspanning is ook belangrijk
sportdwaas
 sportdwaas - dinsdag 28 september 2010 - 10:10   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 - 10:06 schreef bram het volgende:

[..]

zie je dit bedoel ik
dit is geen agressie maar emotie die schriftelijk geuit leidt tot innerlijke rust en vrede
Milo
 Milo - dinsdag 28 september 2010 - 10:10   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 - 10:09 schreef remco1978 het volgende:
Ben het niet helemaal met jullie eens. Tuurlijk moeten ze gedurfder spelen maar heb er geen bezwaar tegen dat hij daar zit. Ontspanning is ook belangrijk
er is geen tijd voor ontspanning!
sportdwaas
 sportdwaas - dinsdag 28 september 2010 - 10:12   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 - 10:09 schreef remco1978 het volgende:
Ben het niet helemaal met jullie eens. Tuurlijk moeten ze gedurfder spelen maar heb er geen bezwaar tegen dat hij daar zit. Ontspanning is ook belangrijk
ik vind het gewoon niet zo geloofwaardig en natuurlijk hoeven ze hem niet te ontslaan vanwege dit soort schnabbels. Maar mijn gevoel zegt dat als ik hem zo zie en elke week de wedstrijden bekijk van een team dat onzeker is dat door hem gecoached wordt dat ie zijn ontspanning elders moet zoeken.
Milo
 Milo - dinsdag 28 september 2010 - 10:18   quote  deeplink  
Been moet nee verkopen aan elk interview op tv etc...met het antwoord dat het niet gaat ivm de problemen bij Feyenoord en dat hij daar vol mee bezig is! en dat,dat alle prioriteiten heeft!

Zo komt hij als een echte prof over waardoor mensen veel meer respect tonen en allemaal positief over Feyenoord zullen zijn!
bram
 bram - dinsdag 28 september 2010 - 10:43   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 - 10:10 schreef sportdwaas het volgende:

[..]

dit is geen agressie maar emotie die schriftelijk geuit leidt tot innerlijke rust en vrede
je had dominee moeten worden
plannetje
 plannetje - dinsdag 28 september 2010 - 11:42   quote  deeplink  
Laat Fer anders alle ballen schieten!! daar hebbie tenminste wat aan op de 2e ring... dit geldt ook voor Genie...
craven
 craven - dinsdag 28 september 2010 - 11:50   quote  deeplink  
ontopic: oh moeten ze meer schieten??
fredje
 fredje - dinsdag 28 september 2010 - 12:53   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 - 11:42 schreef plannetje het volgende:
Laat Fer anders alle ballen schieten!! daar hebbie tenminste wat aan op de 2e ring... dit geldt ook voor Genie...
haha
craven
 craven - dinsdag 28 september 2010 - 13:51   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 - 11:42 schreef plannetje het volgende:
Laat Fer anders alle ballen schieten!! daar hebbie tenminste wat aan op de 2e ring... dit geldt ook voor Genie...
waarom denk je dat ze een groter stadion willen....
scarface1979
 scarface1979 - dinsdag 28 september 2010 - 14:22   quote  deeplink  
Been zou die jongens eens twee keer in de week moeten laten trainen ipv 1x.

Kunnen we een beetje extra positiespel afwerkvormen conditie gebruiken dacht ik zo..

Als hij echt een signaal wil afgeven moet hij dat doen, tot de winterstop. Extra vastigheden erin krijgen etc. Lijkt me ook normaal dat je 2x traint iedere dag.
Maar anders kan hij misschien niet meer op de golfbaan staan.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 28 september 2010 door scarface1979 --
plannetje
 plannetje - dinsdag 28 september 2010 - 14:24   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 - 13:51 schreef craven het volgende:

[..]

waarom denk je dat ze een groter stadion willen....
hehehe ja daar zit wat in..
netsurfer
 netsurfer - dinsdag 28 september 2010 - 16:19   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 september 2010 - 21:21 schreef sportdwaas het volgende:
Niet geschoten is altijd mis.
Dat is logisch.
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 28 september 2010 - 17:30   quote  deeplink  
Jee, als je hierboven leest, zou Been zich aan keiharde criteria moeten houden. Onder een steen kruipen, geen schnabbels, geen analyses.
Gaan we de Feyenoord-politie in stellen?
Els
 Els - dinsdag 28 september 2010 - 19:48   quote  deeplink  
Ooit wel eens over nagedacht dat optreden van Been cs Feyenoord en sponsorpromotie is?
Milo
 Milo - woensdag 29 september 2010 - 09:24   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 - 19:48 schreef Els het volgende:
Ooit wel eens over nagedacht dat optreden van Been cs Feyenoord en sponsorpromotie is?
Die is makkelijk els!
Els
 Els - woensdag 29 september 2010 - 10:05   quote  deeplink  
Nou, vind ik niet. Hoort er gewoon bij, ws onderdeel job description, sponsor zal er ook blij mee zijn, en voor Feyenoord is het alleen maar gunstig dat er toch weer aandacht is. Denk dat je dat soort dingen groter moet zien. Kan me ook voorstellen dat Mario liever op de bank thuis zit. Hij kan zich niet verstoppen, moet weer naar die eikels die meer sympathie voor Ajax hebben, in een competitie waarvoor Feyenoord uitgeschakeld is. Ik kan me leukere midweekse avonden voorstellen.
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 29 september 2010 - 10:48   quote  deeplink  
Wat is er nou mis aan dat Mario analyses geeft op tv? En gelukkig IS er nog een Feyenoord-uithangbord tussen al die 020-likkers.
sportdwaas
 sportdwaas - woensdag 29 september 2010 - 10:50   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 29 september 2010 - 10:48 schreef FR-Henk het volgende:
Wat is er nou mis aan dat Mario analyses geeft op tv? En gelukkig IS er nog een Feyenoord-uithangbord tussen al die 020-likkers.
Die Jeroen Gruter was gisteravond inderdaad weer vreselijk
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 29 september 2010 - 10:59   quote  deeplink  
Toppunt blijft toch 020 van Gelder. Wat een hypocriete zak. Altijd weer zijn club minimaal de helft van de zendtijd geven. De rest van de Eredivisie hangt erbij en Feyenoord is nieuws als het slecht gaat.
Hyprociet bovenal omdat ie zegt voor AFC te zijn, z'n amateurcluppie.
'k Zal dur geen topic aan wijden, is het niet waard én niet nieuw.
Is die kut ook niet waard.
sportdwaas
 sportdwaas - woensdag 29 september 2010 - 11:12   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 29 september 2010 - 10:59 schreef FR-Henk het volgende:
Toppunt blijft toch 020 van Gelder. Wat een hypocriete zak. Altijd weer zijn club minimaal de helft van de zendtijd geven. De rest van de Eredivisie hangt erbij en Feyenoord is nieuws als het slecht gaat.
Hyprociet bovenal omdat ie zegt voor AFC te zijn, z'n amateurcluppie.
'k Zal dur geen topic aan wijden, is het niet waard én niet nieuw.
Is die kut ook niet waard.
Het is waar dat de (sport-)journalistiek gedomineerd wordt door Ajacieden of Feyenoordhaters maar het is iets waar we mee moeten leren leven helaas. Hoe gefrustreerder de Feyenoordsupporters erop reageren hoe leuker ze het vinden. Die mensen zijn zelden echte Amsterdammers overigens. Kan me nog herrinneren dat de UEFA-cup van 2002 ook feitelijk werd aangemerkt als troostprijs in de landelijke pers.

Ik denk wel dat als je als supporters nu eens eenzijdig ophoudt met dat 020 en Jodengedoe en niet stadscentra anders dan Rotterdam verbouwt dat je dan wel goodwill kweekt voor de club. Maar uiteindelijk zal Feyenoord1 het op het veld moeten laten zien. Te beginnen met de afschaffing van de terugspeelbal op de keeper.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 29 september 2010 door sportdwaas --
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 29 september 2010 - 11:39   quote  deeplink  
Waar, helemaal waar, zal er geen traan om laten, maar dat neutrale publieke bestel is bedoeld voor alle clubs. Gelijkwaardiger mag best.
Vind ik VI daar gunstiger bij afsteken. En dat bij de commercielen.
hotjumper
 hotjumper - woensdag 29 september 2010 - 11:45   quote  deeplink  
VI is een jodenblad -programma, bij nieuws probeer ik gewoon tussen de rotzooi door het ware nieuws over Feyenoord te filteren.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5131
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Ze moeten gewoon meer schieten









0.0079030