BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Mario en luigi, onafscheidelijk.....

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 02 oktober 2010 - 15:49   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 02 oktober 2010 - 15:45 schreef de flh het volgende:

[..]

een heeeel klein beetje ervaring in het team kan ook geen kwijt.
Bahia staat er toch.
de flh
 de flh - zaterdag 02 oktober 2010 - 15:54   quote  deeplink  
Vind ik toch iets te weinig.
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 02 oktober 2010 - 16:46   quote  deeplink  
De cler is toch geen ervaring meer.
Dat is paniek
splie09
 splie09 - zaterdag 02 oktober 2010 - 16:52   quote  deeplink  
waarom staat die bruins er toch iedere week weer in.
in mijn ogen is hij de minste voorop 10.
ik zie toch liever smolov daar spelen en dan luc in de spits.

bruins is niet creatief en scoort niet, genoeg redenen om hem aan de kant te houden.

jullie mening hierover ?
Maximus
 Maximus - zaterdag 02 oktober 2010 - 17:33   quote  deeplink  
gelul!
de flh
 de flh - zaterdag 02 oktober 2010 - 17:38   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 02 oktober 2010 - 16:46 schreef Stylzz het volgende:
De cler is toch geen ervaring meer.
Dat is paniek
Hij is niet echt de rust zelve idd en de manier waarop hij coacht slaat ook nergens op. Maar hij is wel de enige die meer ziet dan de rest.. op misschien v Dijk na dan.
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 02 oktober 2010 - 18:15   quote  deeplink  
Tzsja maar meer zien en dr niets mee doen en onmachtig om t over te brengen
sevillana
 sevillana - zaterdag 02 oktober 2010 - 18:18   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 02 oktober 2010 - 17:33 schreef Maximus het volgende:
gelul!
idd
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - zondag 03 oktober 2010 - 10:31   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 02 oktober 2010 - 16:52 schreef splie09 het volgende:
waarom staat die bruins er toch iedere week weer in.
in mijn ogen is hij de minste voorop 10.
ik zie toch liever smolov daar spelen en dan luc in de spits.

bruins is niet creatief en scoort niet, genoeg redenen om hem aan de kant te houden.

jullie mening hierover ?
Eerst eens verder lezen en dan zi je dat de meerderheid het niet met je eens is. Bruins is op dit moment een van onze lichtpuntjes!
fredje
 fredje - maandag 08 november 2010 - 13:34   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 oktober 2010 - 10:31 schreef Feyenoord till i die het volgende:

[..]

Eerst eens verder lezen en dan zi je dat de meerderheid het niet met je eens is. Bruins is op dit moment een van onze lichtpuntjes!
Het was echter maar een waak vlammetje achteraf gebleken.
Wolfmen
 Wolfmen - maandag 08 november 2010 - 15:06   quote  deeplink  
volgens mij zal een bruins in een beter ingespeeld technisch team alla Arsenal prima kunen meedraaien,maar niet het verschil maken.
En dat is volgens mij wat we op dit moment nodig hebben,op pracktisch elke linie 1 zo'n speler en anders toch het liefst op het middenveld.
En dan denk ik na bijn 4 jr denk ik dat je niet kan zeggen dat hij nooit de kans heeft gehad
MMM
 MMM - maandag 08 november 2010 - 16:11   quote  deeplink  
Komt vast door dat computerspel..
craven
 craven - zaterdag 10 september 2011 - 11:17   quote  deeplink  
einde aan de samenwerking, het "dynamische" duo is niet meer...
Els
 Els - zaterdag 10 september 2011 - 11:28   quote  deeplink  
Dus alweer een verkeerde inschatting.
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 10 september 2011 - 11:30   quote  deeplink  
Hoe bedoel je?
craven
 craven - zaterdag 10 september 2011 - 12:33   quote  deeplink  
dat Mario dacht dat luigi van toegevoegde waarde kon zijn, maar weer ernaast zat?
Els
 Els - zaterdag 10 september 2011 - 13:00   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 10 september 2011 - 11:30 schreef FR-Henk het volgende:
Hoe bedoel je?
Dat ze onafscheidelijk zijn. Is ook onwaarschijnlijk, maar heel weinig mensen zijn onafscheidelijk van een ander....
craven
 craven - zaterdag 10 september 2011 - 13:25   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 10 september 2011 - 13:00 schreef Els het volgende:

[..]

Dat ze onafscheidelijk zijn. Is ook onwaarschijnlijk, maar heel weinig mensen zijn onafscheidelijk van een ander....
je moet het ook niet te letterlijk nemen, maar bij excelsior-feyenoord hebben ze samengewerkt, nu was er mogelijk ook de intentie om Bruins bij Genk te halen. Soms moet je ook "loslaten"...
Els
 Els - zaterdag 10 september 2011 - 13:29   quote  deeplink  
Ik neem het niet letterlijk, maar de topic-starter (!) had er toch wel een bepaalde suggestie in gelegd?
craven
 craven - zaterdag 10 september 2011 - 13:36   quote  deeplink  
Klopt, was in een periode waar Bruins opgesteld werd ondanks dat hij niet presteerde(algemene mening toen). De discussie was toen dat mario hem erg de hand boven het hoofd hield...
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 10 september 2011 - 13:54   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 10 september 2011 - 13:00 schreef Els het volgende:

[..]

Dat ze onafscheidelijk zijn. Is ook onwaarschijnlijk, maar heel weinig mensen zijn onafscheidelijk van een ander....
Ach ja, prille liefde maakt ook een beetje blind.
Maar Been zat toen ook in een zoektocht.
Els
 Els - zaterdag 10 september 2011 - 14:05   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 10 september 2011 - 13:36 schreef craven het volgende:
Klopt, was in een periode waar Bruins opgesteld werd ondanks dat hij niet presteerde(algemene mening toen). De discussie was toen dat mario hem erg de hand boven het hoofd hield...
Als je in iemands talent gelooft, en die persoon de kans wil geven, weet dat je er maar weinig voor nodig hebt om dat talent tot een waardevol teamlid te laten worden, dan wordt dat door anderen nog wel eens uitgelegd als 'de hand boven het hoofd' houden. Is meestal onzin, en zichtbaar als de investering zich uitbetaalt. Meeste teamleiders cq peoplemanagers zullen het dillema wel herkennen.
dreamteam
 dreamteam - zaterdag 10 september 2011 - 15:03   quote  deeplink  
Ik vind het wel grappig dat Racing Genk zegt dat er geen geld aanwezig is om Luigi Bruins aan te trekken.
craven
 craven - zaterdag 10 september 2011 - 15:25   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 10 september 2011 - 14:05 schreef Els het volgende:

[..]

Als je in iemands talent gelooft, en die persoon de kans wil geven, weet dat je er maar weinig voor nodig hebt om dat talent tot een waardevol teamlid te laten worden, dan wordt dat door anderen nog wel eens uitgelegd als 'de hand boven het hoofd' houden. Is meestal onzin, en zichtbaar als de investering zich uitbetaalt. Meeste teamleiders cq peoplemanagers zullen het dillema wel herkennen.
In het geval van Bruins is er mijn inziens voldoende ruimte gegeven om zijn talenten te ontplooien, Mario heeft in diverse interviews aangegeven zeer gecharmeerd te zijn van Bruins zijn kwaliteiten. ik denk dat je zal beamen dat Bruins zijn talent er niet helemaal is uitgekomen, of zie ik dit verkeerd?. Na zijn feyenoordjaren heeft Bruins behoorlijk afgegeven op Been, hij zou terleurgesteld zijn geweest in diens selectiebeleid(vooral zichzelf betreffend). Daarom was ik enigzins verbaast dat been hem weer op proef nam.
Dat Luigi geen club heeft op 24 jarige leeftijd vindt ik wel schrijnend...
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 10 september 2011 - 15:34   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 10 september 2011 - 14:05 schreef Els het volgende:

[..]

Als je in iemands talent gelooft, en die persoon de kans wil geven, weet dat je er maar weinig voor nodig hebt om dat talent tot een waardevol teamlid te laten worden, dan wordt dat door anderen nog wel eens uitgelegd als 'de hand boven het hoofd' houden. Is meestal onzin, en zichtbaar als de investering zich uitbetaalt. Meeste teamleiders cq peoplemanagers zullen het dillema wel herkennen.
Nou en of, en ook een talent moet wel eens kunnen vallen.
Maar het houdt ook een keer op.
craven
 craven - zaterdag 10 september 2011 - 15:34   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 10 september 2011 - 15:34 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Nou en of, en ook een talent moet wel eens kunnen vallen.
Maar het houdt ook een keer op.
eens...
Els
 Els - zaterdag 10 september 2011 - 18:56   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 10 september 2011 - 15:25 schreef craven het volgende:

[..]

In het geval van Bruins is er mijn inziens voldoende ruimte gegeven om zijn talenten te ontplooien, Mario heeft in diverse interviews aangegeven zeer gecharmeerd te zijn van Bruins zijn kwaliteiten. ik denk dat je zal beamen dat Bruins zijn talent er niet helemaal is uitgekomen, of zie ik dit verkeerd?. Na zijn feyenoordjaren heeft Bruins behoorlijk afgegeven op Been, hij zou terleurgesteld zijn geweest in diens selectiebeleid(vooral zichzelf betreffend). Daarom was ik enigzins verbaast dat been hem weer op proef nam.
Dat Luigi geen club heeft op 24 jarige leeftijd vindt ik wel schrijnend...
Het talent van Bruins is er absoluut niet uitgekomen. En zowel Feyenoord als Bruins moet een heel goed gaan nadenken hoe dat komt. Bruins omdat hij m.i. alleen met de nodige zelfreflectie zijn carriere kan redden, Feyenoord omdat dit toch weer een gevalletje waterschade is.
Els
 Els - zaterdag 10 september 2011 - 18:57   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 10 september 2011 - 15:34 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Nou en of, en ook een talent moet wel eens kunnen vallen.
Maar het houdt ook een keer op.
Eens, ik kan de beslissing van Feyenoord inzake Bruins dan ook billijken.
FR-Elmo
 FR-Elmo - zaterdag 10 september 2011 - 20:16   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 10 september 2011 - 18:57 schreef Els het volgende:

[..]

Eens, ik kan de beslissing van Feyenoord inzake Bruins dan ook billijken.
Genk heeft het alleen maar bevestigd...
Els
 Els - zaterdag 10 september 2011 - 20:20   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 10 september 2011 - 20:16 schreef FR-Douwe het volgende:

[..]

Genk heeft het alleen maar bevestigd...
Weet ik niet. Is dat zo? Is de situatie bij Genk precies hetzelfde als bij Feyenoord? Nemen ze daarom ook dezelfde beslissingen? Dezelfde afwegingen? Wij konden ons niet plaatsen voor de play-offs voor Europees voetbal, zij kwalificeren zich voor CL. Tja, simplistisch gezien nemen ze dezelfde beslissing, maar de redenen waarom kunnen wel heel anders zijn.
FR-Elmo
 FR-Elmo - zaterdag 10 september 2011 - 20:23   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 10 september 2011 - 20:20 schreef Els het volgende:

[..]

Weet ik niet. Is dat zo? Is de situatie bij Genk precies hetzelfde als bij Feyenoord? Nemen ze daarom ook dezelfde beslissingen? Dezelfde afwegingen? Wij konden ons niet plaatsen voor de play-offs voor Europees voetbal, zij kwalificeren zich voor CL. Tja, simplistisch gezien nemen ze dezelfde beslissing, maar de redenen waarom kunnen wel heel anders zijn.
heb je gelijk in maar als Bruins overliep van talent etc dan hadden ze hem echt wel transfervrij aangenomen lijkt me.
Els
 Els - zaterdag 10 september 2011 - 20:28   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 10 september 2011 - 20:23 schreef FR-Douwe het volgende:

[..]

heb je gelijk in maar als Bruins overliep van talent etc dan hadden ze hem echt wel transfervrij aangenomen lijkt me.
Zeer waarschijnlijk, maar als hij wel als talentvol wordt gezien, maar niet de kwaliteiten heeft die ze nodig hebben, ga je ook het salaris niet investeren.
Laten we gewoon constateren dat het jammer is dat het onduidelijk is of een 26jarige wel of niet een talent is, dat Feyenoord te weinig perspectief zag om het contract te verlengen en dat een groot talent van Excelsior nu met de nodige teleurstelling terug is bij af, en nog geen uitzicht heeft op een goed betaalde baan.
FR-Elmo
 FR-Elmo - zaterdag 10 september 2011 - 20:36   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 10 september 2011 - 20:28 schreef Els het volgende:

[..]

Zeer waarschijnlijk, maar als hij wel als talentvol wordt gezien, maar niet de kwaliteiten heeft die ze nodig hebben, ga je ook het salaris niet investeren.
Laten we gewoon constateren dat het jammer is dat het onduidelijk is of een 26jarige wel of niet een talent is, dat Feyenoord te weinig perspectief zag om het contract te verlengen en dat een groot talent van Excelsior nu met de nodige teleurstelling terug is bij af, en nog geen uitzicht heeft op een goed betaalde baan.
klopt, misschien dat er wat moois inzit voor Excelsior...
Els
 Els - zaterdag 10 september 2011 - 20:37   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 10 september 2011 - 20:36 schreef FR-Douwe het volgende:

[..]

klopt, misschien dat er wat moois inzit voor Excelsior...
Zou leuk zijn. Kan Excelsior wel gebruiken ook.
craven
 craven - zaterdag 10 september 2011 - 20:58   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 10 september 2011 - 20:28 schreef Els het volgende:

[..]

Zeer waarschijnlijk, maar als hij wel als talentvol wordt gezien, maar niet de kwaliteiten heeft die ze nodig hebben, ga je ook het salaris niet investeren.
Laten we gewoon constateren dat het jammer is dat het onduidelijk is of een 26jarige wel of niet een talent is, dat Feyenoord te weinig perspectief zag om het contract te verlengen en dat een groot talent van Excelsior nu met de nodige teleurstelling terug is bij af, en nog geen uitzicht heeft op een goed betaalde baan.
24...
Els
 Els - zaterdag 10 september 2011 - 21:00   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 10 september 2011 - 20:58 schreef craven het volgende:

[..]

24...
Dan ziet 'ie er oud uit ;-)
salemi
 salemi - zaterdag 10 september 2011 - 22:03   quote  deeplink  
Ik hoop voor zowel Mario als Luigi dat zij elders hun draai vinden. Soms ik clubliefde niet genoeg om succesvol te zijn. Je komt daar alleen achter door het te proberen. Leerzaam voor iedereen. Feyenoord, Mario, Luigi, en ook voor ons de supporters. Als ik Luigi was zou ik toch eens naar een andere zaakwaarnemer omkijken, er moet toch een club voor deze jongen te vinden zijn. Tweede Engelse of Duitse divisie, Frankrijk, Serie B?
craven
 craven - zaterdag 10 september 2011 - 22:38   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 10 september 2011 - 21:00 schreef Els het volgende:

[..]

Dan ziet 'ie er oud uit ;-)
krijg je van dat harde trainen ;)
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 11 september 2011 - 12:03   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 10 september 2011 - 18:56 schreef Els het volgende:

[..]

Het talent van Bruins is er absoluut niet uitgekomen. En zowel Feyenoord als Bruins moet een heel goed gaan nadenken hoe dat komt. Bruins omdat hij m.i. alleen met de nodige zelfreflectie zijn carriere kan redden, Feyenoord omdat dit toch weer een gevalletje waterschade is.
Ik kan me ook niets herinneren m.b.t. enige verklaring uit Feyenoordhoek waaróm Bruins niet doorbrak.
Laat staan dat er enige zelfkritiek van Bruins zélf is doorgekomen.
En jammer: deze jongen heeft de club dus ook geen transfergeld opgebracht.

In ieder geval maak ik me zorgen over de (voetbal)toekomst van Luigi. Hij is m.i. mentaal bepaald niet sterk.
dreamteam
 dreamteam - zondag 11 september 2011 - 13:46   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 september 2011 - 12:03 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Ik kan me ook niets herinneren m.b.t. enige verklaring uit Feyenoordhoek waaróm Bruins niet doorbrak.
Laat staan dat er enige zelfkritiek van Bruins zélf is doorgekomen.
En jammer: deze jongen heeft de club dus ook geen transfergeld opgebracht.

In ieder geval maak ik me zorgen over de (voetbal)toekomst van Luigi. Hij is m.i. mentaal bepaald niet sterk.
Het lijkt me niet dat Feyenoord hierover hoeft na te denken! Luigi Bruins moet eens heel goed in de spiegel gaan kijken en wat meer aan zijn mentaliteit gaan doen. En vooral niet steeds anderen de schuld geven voor zijn falen. Het is en blijft een sierlijke voetballer maar helaas met een mentaliteits probleem en daar moet hij zelf iets aan doen.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3166
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Mario en luigi, onafscheidelijk.....









0.0074682