|
|
Gilles
|
|
|
VVV-Venlo is al even bezig om de Nigeriaanse aanvaller Ahmed Musa naar De Koel te halen, maar de Limburgers hebben er vertrouwen in dat de transfer van de Nigeriaan binnen enkele weken afgerond kan worden. Musa heeft op dit moment geen club en de international zou dus per direct de overstap naar Venlo kunnen maken. Dit meldt Voetbal International dinsdag.
Het duurt nog wel sowieso tot 14 oktober voordat de aanvaller in aanmerking komt voor een werkvergunning in Nederland, aangezien de Nigeriaan op die dag achttien jaar wordt. De talentvolle spits kwam afgelopen seizoen uit voor Kano Pillars in zijn vaderland en werd daar met achttien doelpunten topscorer van de Nigeriaanse competitie. Musa miste het WK in Zuid-Afrika, maar maakte in september wel zijn interlanddebuut.
Jong(bijna 18), goals en gratis...
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 28 september 2010 door Gilles -- |
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
Castaignos zou ze daar ook maken en is ook bijna 18 en is toevallig al in dienst van Feyenoord |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
We hebben al een jonge zeer talentvolle spits. Als we een spits kunnen halen moet dat er een zijn die er meteen staat. 22-25 jaar, want hij moet eigenlijk ook nog doorverkocht kunnen worden |
|
|
|
|
Gilles
|
|
|
Jullie doen net alsof 1 goede jonge spits het maximum is wat een club mag hebben. Feyenoord moet het volgens mij juist hebben van zulke aankopen, want het kost amper, en levert over 3 jaar veel op. Een 2e Castaignos zou ik alleen maar toejuichen! |
|
|
|
|
opa
|
|
|
nee wat ik nou zou toejuichen is bijvoorbeeld een koevermans die er gewooon standaard minimaal 20 per seizoen inschiet. dat moet je hebben... |
|
|
|
|
Maximus
|
|
|
Is Makaay niet nog speelgerechtigd? |
|
|
|