|
|
feyenoord-rotterdam
|
|
|
Voor Eredivisie Live; UQSMEUZB XVPAUYNH GRTCPXMS BHCCHBJH SSMCRZYC ZJCGWWRM ACQWTQBE PWQHFHJK HDZJMSYQ KAEVRFSM AXZTVWRG RZVJKPMU QZSVZAAV ZNTZGRQV |
|
|
|
|
Vetnek
|
|
|
Hallo beste, Via deze weg probeer ik een paar gelukkige zondagen te krijgen door heel misschien in aanmerking te komen voor een kijkcode. |
|
|
|
|
Xapter
|
|
|
waar kan ik die invullen?
gevonden
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 28 september 2010 door Xapter -- |
|
|
|
|
fey21
|
|
|
|
|
|
FR-girl
|
|
|
ik kan het ook niet vinden;) |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
|
|
|
Xapter
|
|
|
quote: GEJAT! en je forum is medeplichtig aan het verspreiden van gestolen waar! |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote: Hoe kun je die dingen nou jatten? Als je toch betaald voor zo'n code wissel je hem toch in? |
|
|
|
|
feyenoord-rotterdam
|
|
|
Jongens ik geef jullie iets gratis dus zeur niet! |
|
|
|
|
fey21
|
|
|
ja, maar hoe gebruik je t dan? als ik klik op 'koop een code', kan ik nergens een code invullen. waarvoor zijn de codes eigenlijk? CL voetbal of voor de komende eredivisie wedstrijden? |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op woensdag 29 september 2010 - 17:15 schreef fey21 het volgende:ja, maar hoe gebruik je t dan? als ik klik op 'koop een code', kan ik nergens een code invullen. waarvoor zijn de codes eigenlijk? CL voetbal of voor de komende eredivisie wedstrijden? Het lijkt mij sterk dat je nu al gebruik kan maken van een code voor zondag??? Gewoon die sopcast gebruiken die jullie mij geleerd hebben te downloaden ;) |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
quote:Op woensdag 29 september 2010 - 17:15 schreef fey21 het volgende:ja, maar hoe gebruik je t dan? als ik klik op 'koop een code', kan ik nergens een code invullen. waarvoor zijn de codes eigenlijk? CL voetbal of voor de komende eredivisie wedstrijden? Een uur voor aanvang van de wedstrijd kun je m invullen |
|
|
|
|
feyenoord-rotterdam
|
|
|
Je moet de codes snel invoeren want op=op |
|
|
|