|
|
bangoo
|
|
|
Hij is nu toch wel opgelapt of niet? WK is al een tijd geleden man |
|
|
|
|
Royaal
|
|
|
De tijd die nodig is voor een breuk om te herstellen, hangt af van de leeftijd en van de soort breuk. Bij kinderen is een kleine breuk in enkele weken volledig genezen. Bij ouderen kan het herstel van een breuk soms maandenlang duren. In enkele gevallen zal bij een erg langzaam genezende breuk een tweede operatie nodig zijn, waarbij dan botweefsel uit een ander bot wordt ingebracht om de breuk te repareren. Botweefsel voor een transplantatie wordt vaak uit de bekkenkam weggenomen.
opa john wordt oud |
|
|
|
|
jorisje
|
|
|
hij zit in het bejaardehuis |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
tot de winterstop uitgeschakeld |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote: Sja ... heeft ook uitgebreid op headliner gestaan. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Maar hij heeft het over tommasson... Die ken ik niet. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
ja maar toch simpathiek van mij he |
|
|
|
|
BRAYY
|
|
|
Tomasson, wat een aanfluiting is dat dit jaar. |
|
|
|
|
Ronnie W
|
|
|
verleden jaar ook al miste ie ook al het begin van hjet seizoen |
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
Als je zijn salaris per gespeelde wedstrijd gaat terugrekenen, is hij een hele dure jongen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Tsja...Kan die jongen ook niets aan doen. |
|
|
|
|
Pietje1
|
|
|
quote: Beetje vreemde reactie dit, hij kiest er niet voor om geblesseerd te zijn denk ik dan. Een aanfluiting is een blunder, niet spelen vanwege een blessure niet.
Wat ik wel zorgelijk vind is dat onze geblesseerde spelers ontzettend lang in de lappenmand verblijven. Lijkt wel of hun behandelingen de blessure erger maken ipv beter. wellicht was het verlengen van de contracten van de medische staf toch niet zo'n goed idee.... |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
El Aanmeldi
|
|
|
zit nog op de wc maar het papier is op |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Hahahaha! Nieuwe actie: WC-papier voor Tomasson. Rekeningnummer openen, Popla sponsor. |
|
|
|