|
|
Echte liefhebber
|
|
|
'Vak 410' heeft gisterenavond naar mijn idee weer eens laten zien met welke reden zij in het stadion zitten. Voor zichzelf en na een heel tijdje niets misschien ook nog een béétje voor Ajax. De - inderdaad te -hoge prijzen voor de toegangskaarten zijn gisteren misbruikt om weer even alle schijnwerpers op de heren gericht te krijgen. De discussie over de prijzen is in alle media al voldoende gevoerd, waarbij Ajax zelf - misschien zonder het met zoveel woorden te zeggen - duidelijk heeft laten blijken de boodschap begrepen te hebben. Nu nog actie voeren diende geen enkel doel meer. En dan de manier erop: vuurwerk in een Europese wedstrijd levert je club altijd vele duizenden euro's boete op. En wat nu gebeurde met fakkels en vuurwerk dat tussen volmaakt onschuldige toeschouwers in werd geworpen, is ronduit misdadig. Ik denk dat met mij vele toeschouwers hoopten dat de ME direct hierna het vak zouden schoonvegen, een gemiste kans. 'Supporters'? Als je bij een van de belangrijkste wedstrijden van je team zorgt voor een volledige verstoring van de concentratie? Nog een geluk dat de arbitrage niet iedereen van het velde haalde. Gelukkig dat spelers na afloop bij het bedanken van het publiek Vak 410 opvallend duidelijk links lieten liggen. 410, doe waarvoor je op bent opgericht, steun je club, laat je stem op een normale en beschaafde wijze horen bij het bestuur wanneer je het ergens niet mee eens bent (dat doen andere supporters ook), maar berokken je eigen team geen schade!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 30 september 2010 door Boudewijn -- |
|
|
|
|
KAb
|
|
|
...
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 29 september 2010 door KAb -- |
|
|
|
|
eSCee
|
|
|
Terrecht dat ze het zelf mogen betalen.
Vond het gister ook een actie die de plank misssloeg.
de warming up en de eerste 5 minuten niet aanwezig zijn, benadeeld de ploeg. Niet het bestuur, want die zitten toch binnen in de sky box.
dan de eerste 5 minuten die cruciaal kunnen zijn afwezig zijn. Zeer vreemd.. tuurlijk zijn de prijzen aan de hoge kant, maar na de actie van gister wordt het in de toekomst alleen maar gerechtvaardigd..
ps. het spandoek voor clarence was wel mooi, al had ik iets groters voor hem verwacht, oud spelers eren blijft positieve reclame voor supporters, club en betreffende speler |
|
|
|
|
KAb
|
|
|
quote:Op woensdag 29 september 2010 - 12:43 schreef eSCee het volgende:Terrecht dat ze het zelf mogen betalen. Vond het gister ook een actie die de plank misssloeg. de warming up en de eerste 5 minuten niet aanwezig zijn, benadeeld de ploeg. Niet het bestuur, want die zitten toch binnen in de sky box. dan de eerste 5 minuten die cruciaal kunnen zijn afwezig zijn. Zeer vreemd.. tuurlijk zijn de prijzen aan de hoge kant, maar na de actie van gister wordt het in de toekomst alleen maar gerechtvaardigd.. ps. het spandoek voor clarence was wel mooi, al had ik iets groters voor hem verwacht, oud spelers eren blijft positieve reclame voor supporters, club en betreffende speler Als de prijzen zo blijven zijn ze misschien de volgende keer wel helemaal niet meer aanwezig.! Kijken of er dan nog sfeer is in de arena. |
|
|
|
|
Aaaaight
|
|
|
|
|
|
eSCee
|
|
|
quote:Op woensdag 29 september 2010 - 12:47 schreef KAb het volgende:[..] Als de prijzen zo blijven zijn ze misschien de volgende keer wel helemaal niet meer aanwezig.! Kijken of er dan nog sfeer is in de arena. moeten ze maar een keer proberen. Qua sfeer zonde, maar van 1996 tot 2006 hebben we het ook met minder sfeer gedaan.
let wel. ik snap ze wel, en vind het vuurwerk mooi om te zien hoor. de opkomst in rook was best cool. maar met deze actie bereiken ze hun doel niet, vandaar dat ze de plank misslaan.. |
|
|
|
|
Aaaaight
|
|
|
ze denken gewoon van.. Wat wij betalen?? jullie helemaal a.u.b!! |
|
|
|
|
jimmyrese
|
|
|
Dat met dat vuurwerk was idd geen slimme actie. Maar zonder vak410 is de sfeer in de Arena stukken minder. Vak410 blijft ten alle tijden achter de ploeg staan en zorgen voor de maximale steun. Deze mensen hebben 100% een echt ajax hart. |
|
|
|
|
dege
|
|
|
het vuurwerk is inderdaad mooi en leuk, maar helaas gaat het Ajax wederom geld kosten. Als ze iets duidelijk willen maken naar het bestuur doe het dan op een andere manier, maar niet op een manier die je club financieel leed kan doen. |
|
|
|
|
Ride
|
|
|
|
|
|
Ride
|
|
|
Geeft wel een gave sfeer hoor... vuurwerk in publiek gooien is een brug te ver maar sfeer maken doen zijn meer dan alle anderen in het stadion. de F-side...waar ik ook zit doet zijn best maar zijn andere belevers dan deze mannen.
Voor mij persoonlijk geld dat ze me trots maken om in het stadion te zitten. Kan er echt enorm van genieten om ze op de achtergrond en voorgrond de hele tijd te horen zingen/joelen/toejuichen/etc. Kan de rest van het stadion best nog wat van opsteken...
VAK410 rules... ik ben zelf een te oude lul maar als mijn kleine van 2 straks opgroeit tot sfeerhooligan... juich ik het van harte toe. |
|
|
|
|
M Santos
|
|
|
Voor Echte Liefhebber,
zie liever dit dan elke week in een stadion te zitten met een begravenissfeer waarbij de uitsupporters meer sfeer maken dan de eigen " echte liefhebbers". |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op woensdag 29 september 2010 - 13:40 schreef Ride het volgende:Geeft wel een gave sfeer hoor... vuurwerk in publiek gooien is een brug te ver maar sfeer maken doen zijn meer dan alle anderen in het stadion. de F-side...waar ik ook zit doet zijn best maar zijn andere belevers dan deze mannen. Voor mij persoonlijk geld dat ze me trots maken om in het stadion te zitten. Kan er echt enorm van genieten om ze op de achtergrond en voorgrond de hele tijd te horen zingen/joelen/toejuichen/etc. Kan de rest van het stadion best nog wat van opsteken... VAK410 rules... ik ben zelf een te oude lul maar als mijn kleine van 2 straks opgroeit tot sfeerhooligan... juich ik het van harte toe. same... alleen bij die van mij duurt het iets minder lang denk ik voordat die er zit.. :D |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op woensdag 29 september 2010 - 14:00 schreef M Santos het volgende:Voor Echte Liefhebber, zie liever dit dan elke week in een stadion te zitten met een begravenissfeer waarbij de uitsupporters meer sfeer maken dan de eigen " echte liefhebbers". mmmm was dat niet zo tegen Twente ???? :D ik hoorde 9 van de 10 keer de ajacieden zingen ipv de twente supporters.. ja de wannabee liverpool song mjah.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Een protestactie ok, en ook terecht, maar doe dat dan inderdaad richting het bestuur, en niet op een manier die ajax veel geld gaat kosten, 50.000 Euro is geen grap meer namelijk... |
|
|
|
|
M Santos
|
|
|
quote:Op woensdag 29 september 2010 - 14:01 schreef nummer10 het volgende:[..] mmmm was dat niet zo tegen Twente ???? :D ik hoorde 9 van de 10 keer de ajacieden zingen ipv de twente supporters.. ja de wannabee liverpool song mjah.. Wat ik dus wil zeggen is dat er zonder deze jongens van vak 410 maar weinig ( tot geen ) sfeer is in het stadion. Blijkbaar hebben de "echte liefhebbers" het te druk met negatief commentaar leveren. |
|
|
|
|
dapp're strijder
|
|
|
Nouja, altijd alle lof voor VAK410. Maar deze actie was gewoon nutteloos en ergerlijk. |
|
|
|
|
Ride
|
|
|
quote: ? nutteloos en ergerlijk... in welk opzicht dan?
hoogstens het vuurwerk wat in het vak bij kinderen terecht kwam. Dat getuigt van een dommigheid die ik ook niet waardeer. Andere vakkie gooit zelf ook met vuurwerk dus ja.. als je ermee speelt kan je een knalletje verwachten. Verder vond ik het een strak geregisseerde aktie. wordt er zelfs steeds enthousiaster van. Elke keer wordt er geroepen dat we er wat aan moeten doen. Ik zie nog niemand zichzelf vastketenen aan de voordeur van de Arena.
Ludieke akties zoals deze zijn geen probleem voor mij en rookbommen is toch geen vuurwerk ;) |
|
|
|
|
padvr
|
|
|
Sorry hoor, maar dit gedrag is gewoon niet goed te praten. Wie haalt het in godsnaam in zijn hoofd om vuurwerk mee te nemen naar zo'n wedstrijd terwijl je weet dat er boetes op staan? Dan heb je toch zeker een gaatje in je hoofd. Waarom heb je uberhaubt vuurwerk in huis? En dan ook nog vuurwerk in een vak met onschuldige mensen gooien zonder erbij na te denken. Soms schaam ik me voor dit soort zielige figuren om Ajaxied te zijn. Spandoeken prima. Daarmee kun je ook een punt maken. Hou dat vuurwerk aub buiten het stadion! |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
vind het ook rond uit belachelijk dat de beveiliging dit niet is opmerkt.. wel altijd de deo van een vriendin afpakken uit de hand tas maar fakkels worden niet opgemerkt... :S |
|
|
|
|
Ride
|
|
|
|
|
|
dapp're strijder
|
|
|
quote: Nou, ten eerste is het statement al lang duidelijk gemaakt, denk je dat Ajax mochten volgend jaar weer Champions League spelen, de prijzen door deze actie maar laag gaat houden?
Ten tweede wilden de meeste mensen gewoon het vak op. Om de opkomst, vlaggetjesactie en de eerste 5 minuten mee te maken, die daarvoor vanuit school of werk, snel naar het stadion zijn gekomen... en die worden tegengehouden door een andere groep.
Ik ben het vaak met de statements van 410 eens, maar dit had geen nut, en ik denk dat het meerendeel van het vak het er niet eens mee eens was. Genoeg mensen die naar 426 zijn gegaan.
En nouja, het vuurwerk naar Zuid 1 is niet de bedoeling, maar het vuurwerk opzich heb ik weinig op tegen... Altijd lekker sfeerverhogend.
De vocale steun gister was natuurlijk wel weer te prijzen. Ik vind alleen al het gedoe om de prijzen een beetje overdreven. |
|
|
|
|
Twan
|
|
|
Mooie sfeer gister,maar het had wel invloed op de wedstrijd,en dat is niet de bedoeling. Voor hetzelfde geldt waren ze helemaal uit hun doen,gelukkig was dat niet zo. Ajax doet er goed aan om vak410 die boete te laten betalen,aangezien hun hoofd verantwoordelijk zijn er voor. Bij FcTwente zijn het gewoon een stelletje na wannabe's...song van Liverpool en Celtic gebruiken,heel erg origineel ook.. |
|
|
|
|
Ride
|
|
|
quote:Op woensdag 29 september 2010 - 16:24 schreef dapp're strijder het volgende:[..] Nou, ten eerste is het statement al lang duidelijk gemaakt, denk je dat Ajax mochten volgend jaar weer Champions League spelen, de prijzen door deze actie maar laag gaat houden? Ten tweede wilden de meeste mensen gewoon het vak op. Om de opkomst, vlaggetjesactie en de eerste 5 minuten mee te maken, die daarvoor vanuit school of werk, snel naar het stadion zijn gekomen... en die worden tegengehouden door een andere groep.Ik ben het vaak met de statements van 410 eens, maar dit had geen nut, en ik denk dat het meerendeel van het vak het er niet eens mee eens was. Genoeg mensen die naar 426 zijn gegaan. En nouja, het vuurwerk naar Zuid 1 is niet de bedoeling, maar het vuurwerk opzich heb ik weinig op tegen... Altijd lekker sfeerverhogend. De vocale steun gister was natuurlijk wel weer te prijzen. Ik vind alleen al het gedoe om de prijzen een beetje overdreven. Oke, daar heb je wel een punt... maar statement maken op t.v. is sterker dan via je eigen website.
Maar goed, we gaan wel zien wat voor consequenties dit heeft. Zal mij benieuwen. Weet iemand ook waarom al die ME buiten stond? Leek wel of ze ons moesten tegenhouden om daar naar binnen te gaan? |
|
|
|
|
dapp're strijder
|
|
|
quote:Op woensdag 29 september 2010 - 16:31 schreef Ride het volgende:[..] Oke, daar heb je wel een punt... maar statement maken op t.v. is sterker dan via je eigen website. Maar goed, we gaan wel zien wat voor consequenties dit heeft. Zal mij benieuwen. Weet iemand ook waarom al die ME buiten stond? Leek wel of ze ons moesten tegenhouden om daar naar binnen te gaan? ME is me niet echt opgevallen, dat dat meer was dan normaal? Niet echt opgelet... Maargoed, het zal wel iets van 80.000 eurootjes worden.
Aan de ene kant verkoopt Ajax voor (50.000 x Gemiddeld 50 =) 2,5 Miljoen euro kaartjes, en halen ze een punt, dus 400.000 prijzengeld, dan is die 80.000 van die 3 miljoen af, niet zo'n hele grote ramp.
Aan de andere kant is het natuurlijk niet niks, 80.000 euro. Iets wat normaal niet hoeft. Maargoed, het zou van mij een beetje schijnheilig klinken. Aangezien ik zoals 410 dat noemt 'Pro Pyro' ben;) Haha. Het hoort er een beetje bij, jammer dat de UEFA daar zo'n groot probleem van maakt. Alleen wanneer het dus op het veld terecht komt ofzo, of echt mensen ernstig in gevaar brengt, is het wat anders. |
|
|
|
|
bird
|
|
|
vuurwerk is mooi maar andere mensen in gevaar brengen gaat te ver volgende keer uit kijken 410 maak er een feest van geen ramp |
|
|
|
|
vak414
|
|
|
voor de sfeer zijn ze goed in de arena alle lof. maar gisteren slaat echt nergens op ik vond het mooi dat de f-side sukkeltjes tegen vak410 begonnen te zingen. ik zie persoonlijk vak410 als een puber vak die zich oplaten naaien door sommige f-side mannen om erbij te horen. |
|
|
|
|
Patrick Buisman
|
|
|
wat er simpelweg door de supporters uit 410 werd gedaan was simpelweg een SCHANDE!!! als je het ergens niet mee eens bent, okay....dat je je stem wilt laten horen, ook okay, maar dat je op deze voor alle ajacieden schadelijke wije te werk gaat is gewoon SCHANDALIG...het zou het bestuur prijzen als ook voor deze fans dezelfde regels gelden als voor een ieder die de stadionregels overtreedt..... |
|
|
|
|
KAb
|
|
|
Ik vind het raar dat "f-side' sukkeltjes en laat je club maar in de steek zingt .. 410 zijn er altijd en overal en zijn de enige die voor sfeer zorgen. zuid 1 daar en tegen zie je steeds minder in de competitie is dat vak lang niet vol. IK vind ook dat het vuurwerk niet in andere vakken had mogen komen !!! maar sta wel achter de actie |
|
|
|
|
Yordee1
|
|
|
Vuurwerk is leuk. Maar het is duidelijk door Ajax van te voren aangegeven dat er geen vuurwerk meegenomen mag worden. Dit levert hoge boetes op! Anders moet Ajax maar meer fouilleren, om alle kleutertjes met vuurwerk buiten de deur te houden. |
|
|
|
|
Aaaaight
|
|
|
ben het echt met vak410 eens!! opdonderen zoveel geld!!!! niet luisteren dan maar boetes incasseren!! en dan mensen die zeggen vind het niet kunnen blablabla kijk oke das in dat kindervak is niet goed te praten maar de actie opzich vind ik ideaal!! |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
strakke actie he?hahahahaa laat ze maar ff voelen,want luisteren doen ze niet! |
|
|
|
|
h4lputtenh4l
|
|
|
Zorgen in ieder geval voor sfeer, zonder hen zou het t een stuk stiller wezen! Had er graag tussen gestaan kan ik je wel vertellen ;) |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
|
|
|
padvr
|
|
|
Zorgen voor sfeer is prima (graag zelfs), maar heb je dan groen licht om dan met vuurwerk te gaan gooien? Het is wel duidelijk dat het verstand bij dit soort mensen ver te zoeken is. Je zou bijna denken dat het merendeel van deze mensen de middelbare school niet heeft afgemaakt. Normen en waarden zijn erg ver te zoeken. En als je dan reacties hierboven leest, dan bevestigt dit alleen maar mijn vermoeden. |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
|
|
|
Aaaaight
|
|
|
quote:Op woensdag 29 september 2010 - 18:19 schreef padvr het volgende:Zorgen voor sfeer is prima (graag zelfs), maar heb je dan groen licht om dan met vuurwerk te gaan gooien? Het is wel duidelijk dat het verstand bij dit soort mensen ver te zoeken is. Je zou bijna denken dat het merendeel van deze mensen de middelbare school niet heeft afgemaakt. Normen en waarden zijn erg ver te zoeken. En als je dan reacties hierboven leest, dan bevestigt dit alleen maar mijn vermoeden. dus als je je middelbare school niet afmaakt heb je geen normen en waarden??? oke heeeeeeeeel logisch ;) |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
ehhhh????groen licht?er staan geen verkeerslichten in de arena hoor? duhhhhh |
|
|
|
|
Aaaaight
|
|
|
|
|
|
Jacco
|
|
|
Vak410 zorgt altijd voor veel sfeer en ik ben blij dat ze er zijn want het was pijnlijk stil die 1e 5 minuten. Ik had zelf het idee dat het hun plan was om het vuurwerk alleen in hun vak te gooien om een rookgordijn te creëren en dan er vervolgens 'ineens' te staan met z'n allen. Volgens mij vielen er per ongeluk (door adrenaline of door niet bijzonder getalenteerde gooiers) wat vakkels naar de vakken onder hun, maar was dit niet de bedoeling. Ik kan het natuurlijk helemaal fout hebben maar zo kwam het bij mij over. |
|
|
|
|
Oceanu
|
|
|
Kan altijd genieten van de sfeer en de initiatieven van 410. De actie van gisteren was echter buiten alle proporties. Ben het wel eens met Joduh in dit geval: Laat ze maar effe voelen !!!
Lekker alle kosten van boetes e.d. doorberekenen op de debielen die het nodig vonden om vuurwerk af te steken en hier onschuldige mensen zwaar overlast mee te bezorgen. Stadionverbodje erbij van een jaar of 5 doet het ook wel lekker voor dat soort klanten.
Ajax heeft in ieder geval weer een reden om de prijzen van de kaartjes volgend jaar te verhogen. Goed voor elkaar jongens !!!!!!!! En maar zeiken dat het zo duur is. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 29 september 2010 - 15:36 schreef Ride het volgende:[..] ? nutteloos en ergerlijk... in welk opzicht dan? hoogstens het vuurwerk wat in het vak bij kinderen terecht kwam. Dat getuigt van een dommigheid die ik ook niet waardeer. Andere vakkie gooit zelf ook met vuurwerk dus ja.. als je ermee speelt kan je een knalletje verwachten. Verder vond ik het een strak geregisseerde aktie. wordt er zelfs steeds enthousiaster van. Elke keer wordt er geroepen dat we er wat aan moeten doen. Ik zie nog niemand zichzelf vastketenen aan de voordeur van de Arena. Ludieke akties zoals deze zijn geen probleem voor mij en rookbommen is toch geen vuurwerk ;) ach ja, en die 50.000 EURO BOETE moet AJAX maar ff ophoesten?? waar hebben we het eigenlijk over of niet joh!! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 29 september 2010 - 18:01 schreef Aaaaight het volgende:ben het echt met vak410 eens!! opdonderen zoveel geld!!!! niet luisteren dan maar boetes incasseren!! en dan mensen die zeggen vind het niet kunnen blablabla kijk oke das in dat kindervak is niet goed te praten maar de actie opzich vind ik ideaal!! Ooit van de voetbalwet gehoord??? het mag gewoon niet, en het gaat mensen een stadionverbod opleveren, er zijn andere mensen mee in gevaar gebracht, en het kost AJAX minimaal 50.000 Euro. Ja joh, het was zeker een actie die te rechtvaardigen was, je hebt helemaal gelijk |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
ja,ik ben niet zo erg intelligent als de meesten hier,maar dat is oud nieuws toch? maar on topic: de trouwste aanhangers worden het zwaarst getroffen met die prijzen....en jullie betalen 10 euro voor erdevisie live........ |
|
|
|
|
Oceanu
|
|
|
quote:Op woensdag 29 september 2010 - 21:00 schreef joduh het volgende:ja,ik ben niet zo erg intelligent als de meesten hier,maar dat is oud nieuws toch? maar on topic: de trouwste aanhangers worden het zwaarst getroffen met die prijzen....en jullie betalen 10 euro voor erdevisie live........ de trouwste aanhangers worden het zwaarst getroffen ?? Die kiezen daar volgens mij geheel zelf voor. De reden dat veel mensen niet gaan, zijn dit soort idiote acties. De aanhangers van 410 zouden eens wat vaker eredivisie live moeten kijken, teken dat iedereen in het stadion veilig kan kijken.
Jij doet het gewoon af als geheel terecht wat er gisteren gebeurd is. Zoals remco zegt gaan we op deze manier op fey....rd lijken. Dit soort acties is trouwens ook de reden dat de F-side bij de verhuizing naar de Arena uit elkaar getrokken werd. Ajax heeft na vele smeekbedes een nieuwe poging gewaagd met 410. Dit heeft geleid tot geweldige acties in het stadion en een geweldige sfeer. De actie van gisteren was echter van geen enkel nivo.
De sfeer die ze daarna brachten was fantastisch. |
|
|
|
|
Oceanu
|
|
|
quote:Op woensdag 29 september 2010 - 21:51 schreef joduh het volgende:ja,als je in stadion zit hou ik me niet bezig op welke zender het uitgezonden wordt he? ;-),maar ik bedoel ermee te zeggen dat sommigen al meer uitgeven dan ze eigenlijk kunnen voor HUN Ajax!en dat zijn niet die suporters die 2x per jaar naar een wedstrijd gaan.Maar als je dat er niet uit kan halen dat ik dat bedoelde dan is jouw iq ook niet zo hoog als je voordoet te hebben.... Ik kon het er wel uithalen hoor Joduh, maar zoals gezegd: Mensen kiezen er zelf voor om zoveel geld aan Ajax uit te geven maar niets rechtvaardigt het gedrag van sommige zogenaamde "trouwste supporters". |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote:Op woensdag 29 september 2010 - 17:39 schreef Patrick Buisman het volgende:wat er simpelweg door de supporters uit 410 werd gedaan was simpelweg een SCHANDE!!! als je het ergens niet mee eens bent, okay....dat je je stem wilt laten horen, ook okay, maar dat je op deze voor alle ajacieden schadelijke wije te werk gaat is gewoon SCHANDALIG...het zou het bestuur prijzen als ook voor deze fans dezelfde regels gelden als voor een ieder die de stadionregels overtreedt..... wat voor actie zou jij doen? |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote:Op woensdag 29 september 2010 - 22:03 schreef Oceanu het volgende:[..] Ik kon het er wel uithalen hoor Joduh, maar zoals gezegd: Mensen kiezen er zelf voor om zoveel geld aan Ajax uit te geven maar niets rechtvaardigt het gedrag van sommige zogenaamde "trouwste supporters". luister oceanu.sommigen geven MEER uit dan eigenlijk kan....voor hun cluppie......en ajax zit diep van binnen...moet je die dan het vel over de oren trekken? kom op man!en tuuurlijkis het zonde geld....maar handtekeningen helpen niet hey |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Ik denk dat de trouwste supporters van AJAX niet in vak 410 zitten maar in de rest van de Arena,namelijk de vaders en zonen cq opa's en kleinkinderen die hun (klein)kinderen opvoeden met het fenomeen AJAX.Supporters die willens en wetens vuurwerk binnen smokkelen (410) schaden alleen maar hun club en dat weten ze donders goed,buiten het feit dat de kaarten nog duurder worden(boete wordt doorberekend)brengen ze mede supporters in gevaar. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Massaal thuis blijven en tv kijken,is het kaartje voor de volgende wedstrijd de helft goedkoper |
|
|
|