BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Koevermans in ruil voor El Ahmadi?!

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Red
 Red - donderdag 30 september 2010 - 12:42   quote  deeplink  
Hugo Borst en Koert Westerman zijn weer terug met gloednieuwe afleveringen van de Betweters. In het eerste deel, vandaag, gaat Borst in op een mogelijke ruil tussen PSV en Feyenoord. Karim El Ahmadi zou naar Eindhoven gaan, Danny Koevermans naar de Kuip. Hij gaat Feyenoord aan doelpunten helpen.



Bron: hier

Het zoveelste gerucht maare roept u maar!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 30 september 2010 door Red --
FR-girl
 FR-girl - donderdag 30 september 2010 - 12:46   quote  deeplink  
Ik ga El Ahmadi wel brengen naar Lampegat. Ik denk dat dit een hele mooie ruil zou kunnen zijn.
Maar eerst zien dan geloven;)
raket
 raket - donderdag 30 september 2010 - 12:46   quote  deeplink  
He,eventjes wachten nou dat was mijn idee!!Die hugo borst is gewoon een ouwe pikkerd
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - donderdag 30 september 2010 - 12:49   quote  deeplink  
Per direct doen!! Weg met die El Dramadi!!
El Aanmeldi
 El Aanmeldi - donderdag 30 september 2010 - 12:56   quote  deeplink  
Nee!!! El ahmadi heeft zoveel potentie... hij moet alleen beter in zn vel gaan zitten..

Koevermans is al te oud!
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - donderdag 30 september 2010 - 12:57   quote  deeplink  
Potentie zat maar het laten zien ho maar!! Er moeten nu spijkers met koppen geslagen worden dus, weg met die gozer!!
Stylzz
 Stylzz - donderdag 30 september 2010 - 13:06   quote  deeplink  
Ja.. t gaat er niet meer uit komen ben ik bang..
Phyxsius
 Phyxsius - donderdag 30 september 2010 - 13:24   quote  deeplink  
Puur na de positie gekeken vind ik het prachtig
We hebben zat verdedigende middenvelders en een scorende spits hebben we hard nodig
Dus waarom niet?
Marsss
 Marsss - donderdag 30 september 2010 - 13:45   quote  deeplink  
El Dramadi is geen aanvallende- en geen verdedigende middenvelder. Het is een slaapwandelende middenvelder. Hij heeft een inzet van 0,niks en als hij eens iets goed doet is hij het kwartier er na nog steeds aan het nagenieten van een mooie actie (want hij kan het wel) die weer niets opleverde). Ik zou zeggen al is Koevermans 84 dan heeft hij nog meer bijdrage aan het elftal dan El Dramadi nu heeft. Ik hoorde pas een interview met hem waarin hij letterlijk heeft gezegd dat het hem niets doet dat hij wordt uitgefloten. Ten eerste geloof ik daar niets van en ten tweede moet hij zich kapot schamen voor dergelijke opmerkingen want het zegt alles over zijn waardeloze instelling. Ik hoop dat Koevermans bereid is hier een held te worden want hij heeft alles om bij ' Ons Feyenoord' te kunnen slagen.
craven
 craven - donderdag 30 september 2010 - 14:06   quote  deeplink  
is dit gewoon geen gelul allemaal...
Vnny
 Vnny - donderdag 30 september 2010 - 14:10   quote  deeplink  
waarschijnlijk gelul, maar mocht het zo zijn: DOEN
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - donderdag 30 september 2010 - 14:43   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 september 2010 - 13:45 schreef Marsss het volgende:
El Dramadi is geen aanvallende- en geen verdedigende middenvelder. Het is een slaapwandelende middenvelder. Hij heeft een inzet van 0,niks en als hij eens iets goed doet is hij het kwartier er na nog steeds aan het nagenieten van een mooie actie (want hij kan het wel) die weer niets opleverde). Ik zou zeggen al is Koevermans 84 dan heeft hij nog meer bijdrage aan het elftal dan El Dramadi nu heeft. Ik hoorde pas een interview met hem waarin hij letterlijk heeft gezegd dat het hem niets doet dat hij wordt uitgefloten. Ten eerste geloof ik daar niets van en ten tweede moet hij zich kapot schamen voor dergelijke opmerkingen want het zegt alles over zijn waardeloze instelling. Ik hoop dat Koevermans bereid is hier een held te worden want hij heeft alles om bij ' Ons Feyenoord' te kunnen slagen.
Precies!!!
sterski010
 sterski010 - donderdag 30 september 2010 - 14:44   quote  deeplink  
Ik denk dat ze Mokotjo eerder een paar knaken zien opleveren dan El Ahmadi dus helemaal vreemd zou dat ook niet zijn. Beetje ervaring voorin kan ook geen kwaad, al onze ervaring staat achterin of zit in de ziekenboeg. En Mokotjo moet spelen...
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - donderdag 30 september 2010 - 14:45   quote  deeplink  
100% eens!
Ronnie W
 Ronnie W - donderdag 30 september 2010 - 14:48   quote  deeplink  
Niet doen natuurlijk
El ahmadi heeft veel talent. Koevermans komt gewoon doordat de financieele stand weer wat draaglijker wordt voor Feyenoord
3036
 3036 - donderdag 30 september 2010 - 14:50   quote  deeplink  
Ik denk dat El Ahmadi beter uit de sloffen komt in Eindhoven dan in Rotterdam.
En het zelfde van Koevermans.
Laatst in een interview zat die er zwaar mee dat hij geen basisplek krijgt bij psv.
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - donderdag 30 september 2010 - 14:55   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 september 2010 - 14:48 schreef Ronnie W het volgende:
Niet doen natuurlijk
El ahmadi heeft veel talent. Koevermans komt gewoon doordat de financieele stand weer wat draaglijker wordt voor Feyenoord
???????? Oogkleppen???
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - donderdag 30 september 2010 - 15:18   quote  deeplink  
Dit zou de domste ruil ooit zijn natuurlijk. Koevermans is al ruim in de dertig en heeft bovendien een aflopend contract. Die is niet meer dan een paar ton waard. El Ahmadi is naar mijn mening een van de beste spelers van Feyenoord. Dat heeft hij in de 2de helft van vorig seizoen ook laten zien. Bovendien is El Ahmadi voor 5 miljoen gekocht, die ga je toch niet ruilen voor een spits van in de dertig, met notabene een aflopend contract.

Absoluut niet doen dus.
Emile
 Emile - donderdag 30 september 2010 - 15:22   quote  deeplink  
rot op met je koevermans idd el ahmadi is beter
(als ie zn dag heeft dan)
3036
 3036 - donderdag 30 september 2010 - 15:26   quote  deeplink  
Ruilen voor Koevermans en 3 miljoen
hotjumper
 hotjumper - donderdag 30 september 2010 - 16:07   quote  deeplink  
dan moet er flink geld bij, El Ahmadi heeft hetzelfde probleem als Bruins, hij kan de bal niet kwijt vooruit, omdat onze voorhoede geen idee heeft van positie spel.
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 30 september 2010 - 16:59   quote  deeplink  
Niet doen. Is kapitaalvernietiging. El Ahmadi kan meer opbrengen.
guido1
 guido1 - donderdag 30 september 2010 - 17:07   quote  deeplink  
el ahmadi is geen verdedigende middenvelder en dus speelt hij op de verkeerde plek. nu speelt mario met twee verdedigende middenvelders en een aanvallende middenvelder. ahmadi is geen van beide. dus verkopen/ruilen/kado weet ikwat.
hij houd zich niet aan zijn taak als vm en mist creativiteit als aanvallende middenvelder.
door het spel van dramadi komt de verdediging te zwaar onder druk,moet bruins teveel meeverdedigen enz enz.
fransie27
 fransie27 - donderdag 30 september 2010 - 17:09   quote  deeplink  
doen want aan die draak hebben we niks wat we nu nodig hebben zijn doelpunten!
El Aanmeldi
 El Aanmeldi - donderdag 30 september 2010 - 17:14   quote  deeplink  
el ahmadi mist geen creativiteit hoor... een van de creatiefste spelers van de nl velden... hij mist lopende spelers om zich heen.
Dieren
 Dieren - donderdag 30 september 2010 - 17:18   quote  deeplink  
precies die het vuile werk opknappen.
hotjumper
 hotjumper - donderdag 30 september 2010 - 17:23   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 september 2010 - 17:18 schreef Dieren het volgende:
precies die het vuile werk opknappen.
Nee, spelers die op tijd vrij lopen zodat hij zijn pirrouetjes niet hoeft te draaien omdat hij de bal niet kwijt kan.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 30 september 2010 door hotjumper --
R()b
 R()b - donderdag 30 september 2010 - 17:28   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 september 2010 - 16:07 schreef hotjumper het volgende:
dan moet er flink geld bij, El Ahmadi heeft hetzelfde probleem als Bruins, hij kan de bal niet kwijt vooruit, omdat onze voorhoede geen idee heeft van positie spel.
Eindelijk een medestander.
hotjumper
 hotjumper - donderdag 30 september 2010 - 17:30   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 september 2010 - 17:28 schreef R()b het volgende:

[..]

Eindelijk een medestander.
Kut
R()b
 R()b - donderdag 30 september 2010 - 17:30   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 september 2010 - 17:30 schreef hotjumper het volgende:

[..]

Kut
Echt niet :D
craven
 craven - donderdag 30 september 2010 - 18:02   quote  deeplink  
Gedeeltelijk eens, el ahmadhi draait wel ERG veel rondjes
Xapter
 Xapter - donderdag 30 september 2010 - 18:12   quote  deeplink  
hoeveel euro krijgen we bij?
25 jaar.. 31 jaar..
technisch geweldig.. goede afmaker

lijkt me duidelijk dat we geld bij moeten krijgen!
psv zit te springen om el ahmadi.. al jaren!
wij hebben iets wat hun willen, hun moeten geld bij leggen!
fredje
 fredje - donderdag 30 september 2010 - 18:13   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 september 2010 - 17:14 schreef El Aanmeldi het volgende:
el ahmadi mist geen creativiteit hoor... een van de creatiefste spelers van de nl velden... hij mist lopende spelers om zich heen.
en als een goede voetballer geen lopende spelers vind houd hij het simpel.
bal terug naar je verdediging of doelman en niet gaan pingelen tot je het op kinderlijke wijze kwijt raakt.
Freggel
 Freggel - donderdag 30 september 2010 - 18:20   quote  deeplink  
Karim voor Danny... Gezien ons doelpunten probleem een goede oplossing. Maar...Gezien het feit dat er 5 miljoen is betaald voor Karim is een ruil met gesloten beursen in mijn ogen niet bevredigend genoeg. Anderzijds is het doormodderen met Karim ook geen optie en buiten psv met rutten en zn voetbalmaatje engerlaar zie ik geen club die er eventueel interesse heeft of gaat krijgen in onze Karim. Mijn mening is Karim ruilen met Danny + een bedrag tussen de 500.000 en 1000.000.
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 30 september 2010 - 20:47   quote  deeplink  
Ruil + 1 miljoen voor Feyenoord? Te weinig. El Ahmadi wordt onderschat, teveel onervarenheid om zich heen, probeer in regelmatige chaos maar eens creatief te blijven.
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 30 september 2010 - 20:48   quote  deeplink  
Iets anders: Zie gvd Lensky als een beest voetballen bij Utreg. Is die gast naar een psych geweest na Feyenoord?
el-loco
 el-loco - donderdag 30 september 2010 - 21:11   quote  deeplink  
ik denk dat dit een stomme actie is van feyenoord. Ze moeten gewoon een stofzuiger naast el ahmadi zetten. Hij gaat bij psv met die engelaar echt uit de verf komen geloof me
Freggel
 Freggel - donderdag 30 september 2010 - 21:38   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 september 2010 - 20:47 schreef FR-Henk het volgende:
Ruil + 1 miljoen voor Feyenoord? Te weinig. El Ahmadi wordt onderschat, teveel onervarenheid om zich heen, probeer in regelmatige chaos maar eens creatief te blijven.
Dus jij denkt dat El ahmadi ons verder gaat helpen? Hij past niet bij ons klaar. Deze winterstop kan je nog iets krijgen. Zo als het nu gaat einde seizoen niets.
fey12
 fey12 - donderdag 30 september 2010 - 21:42   quote  deeplink  
heeft 5 miljoen gekost. Weer de gebruikelijke kapitaalvernietiging.
Vraag me af hoeveel we erbij krijgen, je ruilt toch een jong iemand voor een ouwe baas
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 30 september 2010 - 21:50   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 september 2010 - 21:38 schreef Freggel het volgende:

[..]

Dus jij denkt dat El ahmadi ons verder gaat helpen? Hij past niet bij ons klaar. Deze winterstop kan je nog iets krijgen. Zo als het nu gaat einde seizoen niets.
Vraag me bijna af wie wel past bij ons, maar goed, ik zeg niet dat ie moet blijven, maar dan wel weg doen voor Koef + 2/3 miljoen. Zie ook fey12. Helemaal mee eens.
Freggel
 Freggel - donderdag 30 september 2010 - 22:16   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 september 2010 - 21:50 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Vraag me bijna af wie wel past bij ons, maar goed, ik zeg niet dat ie moet blijven, maar dan wel weg doen voor Koef + 2/3 miljoen. Zie ook fey12. Helemaal mee eens.
Die 5 miljoen was een fout. Toegeven en veder gaan. Spelers die wel bij ons passen zijn spelers die voorop gaan in de strijd. Dit zal El ahmadi nooit kunnen.Het is nu of nooit. 2/3 miljoen dat zijn bedragen die je 2 jaar geleden had kunnen noemen. Zeg nu zelf Henk wie wil El Ahmadi?? Als psv het wil is het een geschenk uit de hemel.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 30 september 2010 - 22:21   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 september 2010 - 22:16 schreef Freggel het volgende:

[..]

Die 5 miljoen was een fout. Toegeven en veder gaan. Spelers die wel bij ons passen zijn spelers die voorop gaan in de strijd. Dit zal El ahmadi nooit kunnen.Het is nu of nooit. 2/3 miljoen dat zijn bedragen die je 2 jaar geleden had kunnen noemen. Zeg nu zelf Henk wie wil El Ahmadi?? Als psv het wil is het een geschenk uit de hemel.
Gewoon Koevermans transfervrij halen van de zomer en Karim behouden,alleen zorgen dat we niet degraderen..
hotjumper
 hotjumper - donderdag 30 september 2010 - 22:26   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 september 2010 - 22:21 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Gewoon Koevermans transfervrij halen van de zomer en Karim behouden,alleen zorgen dat we niet degraderen..
Eitje.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 30 september 2010 - 22:27   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 september 2010 - 22:26 schreef hotjumper het volgende:

[..]

Eitje.
precies..
Ronneke
 Ronneke - donderdag 30 september 2010 - 22:41   quote  deeplink  
El Ahmadi is een matige speler die weg mag, ruilen voor Koevermans zou een goede deal zijn aangezien wij genoeg middenvelders hebben van een beter niveau, een spits is een "must have" Maar ja zucht.......... is weer een bericht wat natuurlijk weer uit de lucht gegerepen is.
Freggel
 Freggel - donderdag 30 september 2010 - 23:32   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 september 2010 - 22:21 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Gewoon Koevermans transfervrij halen van de zomer en Karim behouden,alleen zorgen dat we niet degraderen..
En dan? Dan loopt Karim na komend seizoen gratis de deur uit. Of denk je dat ie dan gaat bijtekenen????? Ik ben het wachten zat. Liever nu gelijk in de winter Koevermans halen. Aan het eind van het seizoen kan hij overal tekenen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 30 september 2010 door Freggel --
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 01 oktober 2010 - 00:10   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 september 2010 - 22:16 schreef Freggel het volgende:

[..]

Die 5 miljoen was een fout. Toegeven en veder gaan. Spelers die wel bij ons passen zijn spelers die voorop gaan in de strijd. Dit zal El ahmadi nooit kunnen.Het is nu of nooit. 2/3 miljoen dat zijn bedragen die je 2 jaar geleden had kunnen noemen. Zeg nu zelf Henk wie wil El Ahmadi?? Als psv het wil is het een geschenk uit de hemel.
Wie 'm wil? Twente vast wel weer, als Landzaat niet voldoet (grote kans).
Freggel
 Freggel - vrijdag 01 oktober 2010 - 00:14   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 01 oktober 2010 - 00:10 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Wie 'm wil? Twente vast wel weer, als Landzaat niet voldoet (grote kans).
Gratis ja... Daar hebben we het niet over
scarface1979
 scarface1979 - vrijdag 01 oktober 2010 - 11:22   quote  deeplink  
Ik weet niet of Koevermans wat is jongens. Is ook al op leeftijd
Vindt wel dat we dan ook wat geld erbij moeten krijgen voor een 31jarige wissel\spits van PSV
Milo
 Milo - vrijdag 01 oktober 2010 - 14:48   quote  deeplink  
loopt het contract af van el ahmadi? shit...........

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5141
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Koevermans in ruil voor El Ahmadi?!









0.0095629