BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Dit verhaal is te stom om te geloven!!!

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 30 september 2010 - 22:31   quote  deeplink  
Volgens Voetbal International was er afgelopen zomer belangstelling voor Leroy Fer, Newcastle United informeerde even, maar ging niet over tot onderhandelen.

Ook een Nederlandse topclub vroeg bij de directie van Feyenoord naar de transfersom van Leroy Fer en kreeg te horen dat de middenvelder een kleine tien miljoen euro moest kosten. Nadat de club vriendelijk had bedankt, belde Feyenoord een dag later terug: ook over vier miljoen viel er wel te praten. Maar ook toen kwam het niet tot een gesprek.

Het zegt veel over de situatie in de Kuip. Feyenoord is doodsbenauwd voor een nieuw Jonathan de Guzman-scenario. De Rotterdammers leidden de middenvelder vanaf zijn twaalfde jaar op en kregen afgelopen zomer nog geen euro voor de moeite. De Guzman stapte transfervrij over naar de Spaanse club Real Mallorca, waar hij onder trainer Michael Laudrup een bepalende speler is geworden.
Els
 Els - donderdag 30 september 2010 - 22:37   quote  deeplink  
mmmm, vind het niet volkomen ongeloofwaardig
qwerto
 qwerto - donderdag 30 september 2010 - 22:37   quote  deeplink  
Ja en Real madrid belde om te kijken of ze voor 150 milioen Tim de cler konde overnemen maar Been vond hem te belangrijk om hem voor zo'n laag bedrag te laten gaan !
Maar bij nader inzien belde Beenhakker en been samen toch maar terug naar Real om te overleggen over 140 milioen maar tot een deal is het nooit gekomen

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 30 september 2010 door qwerto --
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 30 september 2010 - 22:42   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 september 2010 - 22:37 schreef qwerto het volgende:
Ja en Real madrid belde om te kijken of ze voor 150 milioen Tim de cler konde overnemen maar Been vond hem te balngrijk om hem voor zo'n laag bedrag te laten gaan !
Maar bij nader inzien belde Beenhakker en been samen toch maar terug naar Real om te overleggen over 140 milioen maar tot een deal is het nooit gekomen
hahaha ja zoiets idd...
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 30 september 2010 - 22:43   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 september 2010 - 22:37 schreef Els het volgende:
mmmm, vind het niet volkomen ongeloofwaardig
daarom weiger ik het te geloven Els? ;)
Stylzz
 Stylzz - donderdag 30 september 2010 - 23:00   quote  deeplink  
Glas..plas...was....
craven
 craven - donderdag 30 september 2010 - 23:00   quote  deeplink  
tsjaaa eenmaal in de hoek....
hotjumper
 hotjumper - donderdag 30 september 2010 - 23:12   quote  deeplink  
quote:
Volgens Voetbal International.....
Gestopt met lezen.
Freggel
 Freggel - donderdag 30 september 2010 - 23:15   quote  deeplink  
Mmmm Leon... Volgens mij ben jij een onruststoker.
remco1978
 remco1978 - donderdag 30 september 2010 - 23:16   quote  deeplink  
Gepost door Leon ..... Gestopt me lezen :) lol
hotjumper
 hotjumper - donderdag 30 september 2010 - 23:34   quote  deeplink  
Leon volt de jodenmedia voor ons, respect daarvoor, dan hoef ik het zelf niet te doen

Leon///heldje
Freggel
 Freggel - donderdag 30 september 2010 - 23:39   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 september 2010 - 23:34 schreef hotjumper het volgende:
Leon volt de jodenmedia voor ons, respect daarvoor, dan hoef ik het zelf niet te doen

Leon///heldje
Ja lijkt er wel op... Dit is echt een "Feyenoord naar beneden haal" topic.... Snap het niet helemaal.
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 01 oktober 2010 - 00:07   quote  deeplink  
Rioolratten bericht, straks komen ze met iets uit 1965...
craven
 craven - vrijdag 01 oktober 2010 - 00:14   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 september 2010 - 23:39 schreef Freggel het volgende:

[..]

Ja lijkt er wel op... Dit is echt een "Feyenoord naar beneden haal" topic.... Snap het niet helemaal.
Leon is een echte feyenoorder, dus lul niet en ga terug naar je freggelgrot!
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - vrijdag 01 oktober 2010 - 00:16   quote  deeplink  
Ben het met Leon eens. Volkomen ongeloofwaardig. Eerst 8-9 miljoen vragen, wat een volkomen normale en marktconforme prijs was op dat moment voor Leroy Fer en dan zeker een dag later met 4 miljoen genoeg nemen. Helemaal getikt zijn ze nou ook niet in het maasgebouw om het grootste talent (samen met Wijnaldum) voor 4 miljoen de deur uit te doen. Zeker omdat hij toen ook net Vice-aanvoerder was geworden en debuteerde bij het Nederlands Elftal. Misschien dat inmiddels zijn waarde iets gezakt is, maar aangezien naar verluidt ook Manchester United ook belangstelling heeft, zal dat wel meevallen.
Freggel
 Freggel - vrijdag 01 oktober 2010 - 00:16   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 01 oktober 2010 - 00:14 schreef craven het volgende:

[..]

Leon is een echte feyenoorder, dus lul niet en ga terug naar je freggelgrot!
nr 2 in de jodenlijst
craven
 craven - vrijdag 01 oktober 2010 - 00:18   quote  deeplink  
Als je leest staat er dat hij het zelf ongeloofwaardig vindt.
Ga jij maar lekker je grot in...
Freggel
 Freggel - vrijdag 01 oktober 2010 - 00:18   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 01 oktober 2010 - 00:16 schreef T-FeYeN00rD het volgende:
Ben het met Leon eens. Volkomen ongeloofwaardig. Eerst 8-9 miljoen vragen, wat een volkomen normale en marktconforme prijs was op dat moment voor Leroy Fer en dan zeker een dag later met 4 miljoen genoeg nemen. Helemaal getikt zijn ze nou ook niet in het maasgebouw om het grootste talent (samen met Wijnaldum) voor 4 miljoen de deur uit te doen. Zeker omdat hij toen ook net Vice-aanvoerder was geworden en debuteerde bij het Nederlands Elftal. Misschien dat inmiddels zijn waarde iets gezakt is, maar aangezien naar verluidt ook Manchester United ook belangstelling heeft, zal dat wel meevallen.
Wat een boel onzin in 1 bericht zeg. Met 1 doel... net als Leon en craven onrust stoken
craven
 craven - vrijdag 01 oktober 2010 - 00:20   quote  deeplink  
Ga jij maar ergens anders "neuzen"
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 01 oktober 2010 - 00:20   quote  deeplink  
Fer is nooit 10 miljoen waard geweest, en nu zeker niet.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - vrijdag 01 oktober 2010 - 00:20   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 01 oktober 2010 - 00:18 schreef Freggel het volgende:

[..]

Wat een boel onzin in 1 bericht zeg. Met 1 doel... net als Leon en craven onrust stoken
Interessant.
Freggel
 Freggel - vrijdag 01 oktober 2010 - 00:22   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 01 oktober 2010 - 00:20 schreef craven het volgende:
Ga jij maar ergens anders "neuzen"
Eens! Dag Leon de neus
Freggel
 Freggel - vrijdag 01 oktober 2010 - 00:25   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 01 oktober 2010 - 00:16 schreef T-FeYeN00rD het volgende:
Ben het met Leon eens. Volkomen ongeloofwaardig. Eerst 8-9 miljoen vragen, wat een volkomen normale en marktconforme prijs was op dat moment voor Leroy Fer en dan zeker een dag later met 4 miljoen genoeg nemen. Helemaal getikt zijn ze nou ook niet in het maasgebouw om het grootste talent (samen met Wijnaldum) voor 4 miljoen de deur uit te doen. Zeker omdat hij toen ook net Vice-aanvoerder was geworden en debuteerde bij het Nederlands Elftal. Misschien dat inmiddels zijn waarde iets gezakt is, maar aangezien naar verluidt ook Manchester United ook belangstelling heeft, zal dat wel meevallen.
Wie zegt dat ze 8 of 9 vragen dan? bull... wie zegt dat dat een marktconforme prijs is? 2x bull...grootste talent?? Jou mening 3x bull... Manchester? 4 x bull in 1 bericht
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - vrijdag 01 oktober 2010 - 00:34   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 01 oktober 2010 - 00:25 schreef Freggel het volgende:

[..]

Wie zegt dat ze 8 of 9 vragen dan? bull... wie zegt dat dat een marktconforme prijs is? 2x bull...grootste talent?? Jou mening 3x bull... Manchester? 4 x bull in 1 bericht
Aangezien het te moeilijk voor jou is zal ik het proberen uit te leggen, zodat zelfs jij het kan begrijpen.

- "en kreeg te horen dat de middenvelder een kleine tien miljoen euro moest kosten." dat is dus 8-9 miljoen
- Wie zegt dat dat een marktconforme prijs is? Ik, gewoon logisch nadenken, je zou zomaar een vergelijkbare conclusie kunnen trekken.
- Niet grootste talent? Tsja, er moet toch een reden zijn dat hij is opgeroepen voor het Nederlands elftal dat hij in de belangstelling staat van goede clubs en dat hij ondanks zijn jonge leeftijd al meer dan 100 eredivisie wedstrijden heeft gespeeld.
- Manchester United interesse --> http://www.caughtoffside.com/2010/09/23/manchester-united-interested-in-12m-dutch-international-sir-alex-ferguson-looks-to-the-future/

Niet zo moeilijk toch?
craven
 craven - vrijdag 01 oktober 2010 - 00:38   quote  deeplink  
freggel= neus= snavel

LM.jpg bewijs
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 01 oktober 2010 - 00:41   quote  deeplink  
Lekkere roddelsite joh!, zijn die Britten goed in. Niet alles geloven.
Freggel
 Freggel - vrijdag 01 oktober 2010 - 00:46   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 01 oktober 2010 - 00:41 schreef FR-Henk het volgende:
Lekkere roddelsite joh!, zijn die Britten goed in. Niet alles geloven.
Daarom...
Freggel
 Freggel - vrijdag 01 oktober 2010 - 00:50   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 01 oktober 2010 - 00:34 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Aangezien het te moeilijk voor jou is zal ik het proberen uit te leggen, zodat zelfs jij het kan begrijpen.

- "en kreeg te horen dat de middenvelder een kleine tien miljoen euro moest kosten." dat is dus 8-9 miljoen
- Wie zegt dat dat een marktconforme prijs is? Ik, gewoon logisch nadenken, je zou zomaar een vergelijkbare conclusie kunnen trekken.
- Niet grootste talent? Tsja, er moet toch een reden zijn dat hij is opgeroepen voor het Nederlands elftal dat hij in de belangstelling staat van goede clubs en dat hij ondanks zijn jonge leeftijd al meer dan 100 eredivisie wedstrijden heeft gespeeld.
- Manchester United interesse --> http://www.caughtoffside.com/2010/09/23/manchester-united-interested-in-12m-dutch-international-sir-alex-ferguson-looks-to-the-future/

Niet zo moeilijk toch?
en kreeg te horen??? wie kreeg wat te horen?? Leon? Wat een onzin .op niets gebaseerd. Belangstelling van goede clubs?? onzin.. Net als de guzman zeker? allemaal geruchten. Marktconforme prijs??8/9 milj??? misschien over 2 jaar na constand presteren. Opgeroepn voor nl?? Dat is Denneboom ook wel eens gebeurd.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - vrijdag 01 oktober 2010 - 01:15   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 01 oktober 2010 - 00:50 schreef Freggel het volgende:

[..]

en kreeg te horen??? wie kreeg wat te horen?? Leon? Wat een onzin .op niets gebaseerd. Belangstelling van goede clubs?? onzin.. Net als de guzman zeker? allemaal geruchten. Marktconforme prijs??8/9 milj??? misschien over 2 jaar na constand presteren. Opgeroepn voor nl?? Dat is Denneboom ook wel eens gebeurd.
Niet zo dom lullen, maar gewoon het stukje lezen uit de openingspost. Daar staat die regel.

Belangstelling van goede clubs? Tsja, het is altijd afwachten wat er van waar is, maar het zegt toch wel wat. Slechte of middenmatige voetballers worden niet of nauwelijks met dergelijke clubs in verband gebracht, zelfs al zouden het maar geruchten zijn. Ik noem dan uit mijn hoofd PSV, Twente, Newcastle, Juventus, Manchester en dan vergeet ik er waarschijnlijk nog een paar.

De Guzman? Ja CSKA Moskou, Valencia en Manchester City, om er maar een paar te noemen, zijn natuurlijk ook volkomen waardeloos. En Real Mallorca kan er natuurlijk ook niks van. Zelfs zo slecht dat ze vorig maar 5de zijn geworden in de primera division.

Natuurlijk is het debuut voor het Nederlands elftal niet alleszeggend, maar je kan rustig een bedrag met 6 nullen (geen domme grappen maken) bij zijn transferwaarde optellen doordat hij net zijn debuut heeft gemaakt. Hetzelfde geld voor Vlaar, die er regelmatig bijzit en hopelijk in de nabije toekomst ook onder andere Wijnaldum.

Er is natuurlijk ook een wezenlijk verschil tussen een selectie van Marco van Basten, die iedereen opriep die wist dat voetbal een spel was op gras en een selectie van een conservatieve coach als Bert van Marwijk. Die clubs zijn niet achterlijk.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - vrijdag 01 oktober 2010 - 01:19   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 01 oktober 2010 - 00:41 schreef FR-Henk het volgende:
Lekkere roddelsite joh!, zijn die Britten goed in. Niet alles geloven.
Daarom zeg ik ook in een vorige post "naar verluidt". Kortom ik neem dit ook met een flinke korrel zout. Maar middelmatige spelers worden niet met goede clubs in verband gebracht. Er verschijnt nooit eens dat bijvoorbeeld Bruins of Bahia of Mulder in de belangstelling staat van een grote club.

Dat lees je alleen bij onze beste spelers/grootste talenten. Vlaar, Fer, Wijnaldum, El Ahmadi en Castaignos. Daar is een reden voor.
detrapstaandervanvak
 detrapstaandervanvak - vrijdag 01 oktober 2010 - 01:35   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 01 oktober 2010 - 00:22 schreef Freggel het volgende:

[..]

Eens! Dag Leon de neus
Zo zo, hebben we een nieuwe internet-hoollie?
Vandaag pas internet gekregen?
Daarom de verkeerde pagina aangeklikt?

Nou computer uit en slapen knul, anders word mamma boos, en dat willen we niet
detrapstaandervanvak
 detrapstaandervanvak - vrijdag 01 oktober 2010 - 01:37   quote  deeplink  
En nee er ligt geen Feyenoord-supporter onder je bed, dus het lampje mag vanacht uit, maar de pamper moet je omhouden
MMM
 MMM - vrijdag 01 oktober 2010 - 09:07   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 01 oktober 2010 - 00:22 schreef Freggel het volgende:

[..]

Eens! Dag Leon de neus
Oprotten idioot
hotjumper
 hotjumper - vrijdag 01 oktober 2010 - 10:55   quote  deeplink  
wat een rare gast
fredje
 fredje - vrijdag 01 oktober 2010 - 10:59   quote  deeplink  
stemming makerij... jammer juist nu een paar belangerijke spelers moeten bijtekenen.
Feyenoord kan de rust beter gebruiken
Milo
 Milo - vrijdag 01 oktober 2010 - 11:00   quote  deeplink  
freggel wie?
R()b
 R()b - vrijdag 01 oktober 2010 - 12:08   quote  deeplink  
Ik kende ooit een fucking lijpo die zichzelf Freggel noemde online.
Die was net zo fucked up als jij , hij had trouwens ook zelfmoordneigingen.
Doe ons allen een plezier en finish the job.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 01 oktober 2010 door R()b --
netsurfer
 netsurfer - vrijdag 01 oktober 2010 - 15:08   quote  deeplink  
Ik geloof dit verhaal niet zo. Net als die 16 miljoen (bedrag wordt met de week hoger) dat voor deGuzman geboden zou zijn. Stemmingmakerij.
Pietje1
 Pietje1 - vrijdag 01 oktober 2010 - 15:50   quote  deeplink  
Ach een stemming maken is niet zo erg, als het maar een leuke stemming is. Maarre het woord stemmingmakerij is ook wel een beetje een hype geloof ik, als je een bericht uit de media hier op zet komt meteen dat woord weer om de hoek kijken.
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 01 oktober 2010 - 18:17   quote  deeplink  
Volgens betrouwbare bronnen...Ook zo'n term, he.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 01 oktober 2010 - 18:51   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 september 2010 - 23:39 schreef Freggel het volgende:

[..]

Ja lijkt er wel op... Dit is echt een "Feyenoord naar beneden haal" topic.... Snap het niet helemaal.
hahahahaha geef mij Obiku Jozo chari Raket of Kiprich maar!!!
Els
 Els - vrijdag 01 oktober 2010 - 18:54   quote  deeplink  
Kunnen ze niet naar een eigen forum? Weirdo's inc ofzo?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 01 oktober 2010 door Els --
El Aanmeldi
 El Aanmeldi - vrijdag 01 oktober 2010 - 18:55   quote  deeplink  
.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 25 september 2018 door El Aanmeldi --
craven
 craven - vrijdag 01 oktober 2010 - 19:00   quote  deeplink  
wordt hier steeds maffer, raar sfeertje....
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 01 oktober 2010 - 19:06   quote  deeplink  
Ja ik begin ook langzaam af te haken.
Els
 Els - vrijdag 01 oktober 2010 - 19:10   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 01 oktober 2010 - 19:06 schreef Stylzz het volgende:
Ja ik begin ook langzaam af te haken.
Je kan ook kijken of het je lukt om de posters die voor het rare sfeertje zorgen, weg te krijgen.
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 01 oktober 2010 - 19:17   quote  deeplink  
Ik kreeg net alweer fanmail van Kiprich9.
dolle boel hier.
Els
 Els - vrijdag 01 oktober 2010 - 19:22   quote  deeplink  
'ksst' helpt niet
hotjumper
 hotjumper - vrijdag 01 oktober 2010 - 19:30   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 01 oktober 2010 - 19:17 schreef Stylzz het volgende:
Ik kreeg net alweer fanmail van Kiprich9.
dolle boel hier.
Die zijn het leukste he!
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 01 oktober 2010 - 20:11   quote  deeplink  
Kreeg er de groetjes van jozo bij!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3163
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Dit verhaal is te stom om te geloven!!!









0.0110847