|
|
Quiroz
|
|
|
quote:Op zondag 03 oktober 2010 - 17:04 schreef Stylzz het volgende:Dat mag inderdaad, ik ga t alleen niet zelf doen. Ik wens m slechts een langslepende ziekte. Wat ben jij toch ook een ongelooflijk triest ventje hé. Ga je mij aanspreken op iets en dan verdedig je jezelf met het feit dat jij hem niet zelf wil doodmaken, maar dit door een ziekte wil laten doen. Treurig. Waarschijnlijk kom je nu aan met 12 jaar/Wilders/Irak/terrorist, maar jou kan ik niet meer serieus nemen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zondag 03 oktober 2010 - 17:05 schreef Quiroz het volgende:[..] Wat ben jij toch ook een ongelooflijk triest ventje hé. Ga je mij aanspreken op iets en dan verdedig je jezelf met het feit dat jij hem niet zelf wil doodmaken, maar dit door een ziekte wil laten doen. Treurig. Waarschijnlijk kom je nu aan met 12 jaar/Wilders/Irak/terrorist, maar jou kan ik niet meer serieus nemen. nee ik laat het gewoon aan het lot over.
Neem ff een pilletje.. je Schizofrenie slaat weer toe. Of wat nee, maak nog even een accountje aan.. gezellig. |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
quote:Op zondag 03 oktober 2010 - 17:07 schreef Stylzz het volgende:[..] nee ik laat het gewoon aan het lot over. Neem ff een pilletje.. je Schizofrenie slaat weer toe. Of wat nee, maak nog even een accountje aan.. gezellig. Jij wint! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: dank je.. ik ga even op de PS3 :P |
|
|
|
|
Maximus
|
|
|
Moet je als trainert aan de slag gaan en wedstrijden simuleren.. dacht dat het niet slechter kon als reallife... word ik me daar aan het eind van het seizoen 17e..godverdegodvert! |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op zondag 03 oktober 2010 - 17:05 schreef Quiroz het volgende:[..] Wat ben jij toch ook een ongelooflijk triest ventje hé. Ga je mij aanspreken op iets en dan verdedig je jezelf met het feit dat jij hem niet zelf wil doodmaken, maar dit door een ziekte wil laten doen. Treurig. Waarschijnlijk kom je nu aan met 12 jaar/Wilders/Irak/terrorist, maar jou kan ik niet meer serieus nemen. Kan jij niet gewoon aan de drugs gaan. |
|
|
|
|
scarface1979
|
|
|
drugs is de oplossing voor al je problemen... evenals drank. |
|
|
|