BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Been verbaasd over selectie Jong Oranje voor Biseswar

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Quiroz
 Quiroz - zondag 03 oktober 2010 - 20:19   quote  deeplink  
Klaas Vaak is ook verbaast want Biseswar is zwart.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 03 oktober 2010 - 20:24   quote  deeplink  
hahahaha
hotjumper
 hotjumper - zondag 03 oktober 2010 - 20:28   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 oktober 2010 - 20:19 schreef Quiroz het volgende:
Klaas Vaak is ook verbaast want Biseswar is zwart.
Ja maar dat was zijn excuus negert
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 03 oktober 2010 - 22:18   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 oktober 2010 - 20:15 schreef scarface1979 het volgende:

[..]

Hey Henkie.
Een beetje popijopie dat "zo nu jij weer"..

Maar het maakt niet uit dat ze jong zijn. Er zit genoeg kwaliteit in de selectie om van de Graafschap en NEC te winnen.
Dus dan ligt het aan zaken waar de trainer eindverantywoordelijk voor is.
En van mij krijgt hij ook nog steeds het voordeel van de twijfel.
Maar het einde is nabij. En als ik naar het programma kijk denk ik dat ik over een maand behoorlijk wat medestanders heb.
En het zal mij niets verbazen dat Been dan zelf de handdoek in de ring gooit(aangezien zn Feyhart)
Dan kijken we wel verder. Er zijn gewnoeg opties(pastoor v gastel)
Er is genoeg INDIVIDUELE voetbalkwaliteit, Scarface, maar in fysieke en mentale kracht én als team komen ze -helaas- nog niet boven ploegen al NEC en Graafschap uit.
Dat vraagt meer tijd. En ik ben niet overtuigd dat dan uitsluitend aan Been ligt.
klaas vaak
 klaas vaak - zondag 03 oktober 2010 - 22:35   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 oktober 2010 - 16:35 schreef scarface1979 het volgende:
Argument 1: bekijk de ranglijst
Argument : analyseer hoe hij afgeeft op de spelers
Argument 3: bekijk het positiespel
Argument 4: bekijk de organisatie
Argument 5, tevens de belangrijkste: ze trainen 1x per dag. Schandalig. Als het nou lekker draait ok, maar het loopt niet,slecht voetbal. slechte afwerking, slechte organisatie. Ga lekker 2x trainen en stop er het maximale in. Train op bovenstaande punten.
hoeveel uur per dag ?
vries60
 vries60 - zondag 03 oktober 2010 - 22:39   quote  deeplink  
Ik heb het al vaker gezegd,de huidige selectie zit vol spelers die van alles hebben gewonnen in de jeugd.Dus kwaliteit genoeg.Tegen ploegen als de Graafschap, met veel fysieke kracht, kan je het moeilijk krijgen maar moet er wel gewonnen worden natuurlijk.Laat ze spelen zoals ze gewend/opgeleid zijn want het ze weten nu niet wat ze aan het doen zijn. Dat mag Been zich aanrekenen.
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 03 oktober 2010 - 22:47   quote  deeplink  
Dat mag Been zich deels aanrekenen, maar Beenhakker nog meer: teveel routine ineens is uit dit team verdwenen. Had ie beter op moeten anticiperen. Patrick Paauwe in de winterstop halen, lijkt me. Als er -tegen die tijd- wat geld is. En een spits natuurlijk.
scarface1979
 scarface1979 - maandag 04 oktober 2010 - 09:52   quote  deeplink  
Patrick Paauwe? Goed idee joh!
Gyan voetbalt ook nog en misschien wil van Hooijdonk de kiks wel weer aantrekken
plannetje
 plannetje - maandag 04 oktober 2010 - 09:55   quote  deeplink  
Biseswar moet gewoon spelen hij is net zo gevaarlijk als cabral alleen veel sterker!
Milo
 Milo - maandag 04 oktober 2010 - 13:52   quote  deeplink  
sorry heren, maar Been mag van mij ook optyffen!
hotjumper
 hotjumper - maandag 04 oktober 2010 - 17:30   quote  deeplink  
Van mij mag Bieseswar ook oprotten en ik wordt er een beetje moe van dat die spelertjes zo in bescherming worden genomen, als Been vind dat ze lopen te kutten dan moet ie dat gewoon kunnen zeggen. Die spelers zouden er dan misschien eens wat aan kunnen gaan doen, want mijnsinziens zijn zij degene die het laten liggen elke week.
klaas vaak
 klaas vaak - maandag 04 oktober 2010 - 17:41   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 04 oktober 2010 - 17:30 schreef hotjumper het volgende:
Van mij mag Bieseswar ook oprotten en ik wordt er een beetje moe van dat die spelertjes zo in bescherming worden genomen, als Been vind dat ze lopen te kutten dan moet ie dat gewoon kunnen zeggen. Die spelers zouden er dan misschien eens wat aan kunnen gaan doen, want mijnsinziens zijn zij degene die het laten liggen elke week.
eens. dus been mag oook optyfen
BRAYY
 BRAYY - maandag 04 oktober 2010 - 17:41   quote  deeplink  
Onze Gyan speelt zelfs weer in Rotterdam. We moeten tog eens een wedstrijdje van hem bezoeken met 2500 man. Zal ie mooi vinden.
kansenbenutter
 kansenbenutter - maandag 04 oktober 2010 - 17:54   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 04 oktober 2010 - 13:52 schreef Milo het volgende:
sorry heren, maar Been mag van mij ook optyffen!
de stront van mario zn hond heeft nog meer waarde voor feyenoord gehad dan jij ooit zult hebben..dus

van mij mag jij lekker opt..fen
hotjumper
 hotjumper - maandag 04 oktober 2010 - 20:33   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 04 oktober 2010 - 17:41 schreef klaas vaak het volgende:

[..]

eens. dus been mag oook optyfen
Absoluut niet, geef die spelers maar eens wat boetes als ze zo blijven lapzwansen

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5979
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Been verbaasd over selectie Jong Oranje voor Biseswar









0.0072860