Nee waarom dat?? Mensen die vroeger van hardrock hielden houden er nu toch ook nog van??? Ik heb allen mijn muzieksmaak uitgebreid. HARDCORE WILL NEVER DIE!!
Op vrijdag 01 oktober 2010 - 22:51 schreef Leon FR1908 het volgende: Naast Feyenoord zou ik graag ooit nog een concert van UB40 willen zien in de KUIP. Ooit ging ik naar David Bowie in de KUIP en in het voorprogramma stond UB40..Daarna ben ik nog 5X naar UB40 geweest ... Van mij mag UB40 de voetbal tijdperk in de KUIP afsluiten.. 2 africano`s 2 Turken en een paar witjes met een ode aan Martin Luther King!
[ filmpje ]
een ouwerwets jordaan gala. met als special guest floris stempel. en geer en goor, frans duits, koos albers, dreetje hazes, rene froger, die de hoofdact doen! en mischien een old amsterdam kaas proeverij kraampje. gewoon gezellig nozems. zo hoort het toch?
Feyenoord till i die
Feyenoord till i die - zondag 03 oktober 2010 - 10:28
een ouwerwets jordaan gala. met als special guest floris stempel. en geer en goor, frans duits, koos albers, dreetje hazes, rene froger, die de hoofdact doen! en mischien een old amsterdam kaas proeverij kraampje. gewoon gezellig nozems. zo hoort het toch?
kan je niet eens al je vingers breken zodat je niet meer kan typen???
Aangezin Feyenoord weer mede-eigenaar van de Kuip wordt als ze samengaan met de de amateur-tak van Feyenoord, moeten ze meer gebruik maken van het verhuren vd Kuip aan optredens van grote bands, hard-core party's, een eigen popfestival organiseren, etc. En als Feyenoord verhuist naar de nieuwe "Kuip",dan de oude Kuip in stand houden voor deze festivals. Maar ik zie meer in om de nieuwe "Kuip" te gebruiken voor zulke activiteiten, en de ouwe Kuip gebruiken om daar een woonwijk op te zetten net als bij Arsenal, dat ook veel geld kan opleveren, want wie zou daar nou niet willen wonen, gelijk dichtbij het nieuwe stadion. Misschien ook wel een leuke topic: Hoe gaat het nieuwe stadion heten????
Op maandag 04 oktober 2010 - 12:53 schreef serge-fr het volgende: Aangezin Feyenoord weer mede-eigenaar van de Kuip wordt als ze samengaan met de de amateur-tak van Feyenoord, moeten ze meer gebruik maken van het verhuren vd Kuip aan optredens van grote bands, hard-core party's, een eigen popfestival organiseren, etc. En als Feyenoord verhuist naar de nieuwe "Kuip",dan de oude Kuip in stand houden voor deze festivals. Maar ik zie meer in om de nieuwe "Kuip" te gebruiken voor zulke activiteiten, en de ouwe Kuip gebruiken om daar een woonwijk op te zetten net als bij Arsenal, dat ook veel geld kan opleveren, want wie zou daar nou niet willen wonen, gelijk dichtbij het nieuwe stadion. Misschien ook wel een leuke topic: Hoe gaat het nieuwe stadion heten????
lol... die is er al... een nieuw stadion....een nieuwe naam... goed bladeren knul