|
|
DY
|
|
|
Moeten Feyenoord Pedro gewoon niet terughalen/terugkopen? die man scoort volgens mij echt overal?! staat al op 8 doelpunten in de jupiler league.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 02 oktober 2010 door Boudewijn -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Xapter
|
|
|
Zelfs bij barca doet hij het goed |
|
|
|
|
DY
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Janota ook terug, Jordy Buijs, Timothy derijck, Pascal Bosschaart en alllllll die anderen. En 2e bus aanschaffen. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
lijkt me niet, . . . . op basis waarvan dan? |
|
|
|
|
patrickpsv15
|
|
|
FT Go Ahead Eagles [8 - 0] FC Dordrecht 10' T. Beugelsdijk 12' [1 - 0] K.v.d. Biezen (pen.) 29' [2 - 0] L. Pedro 34' [3 - 0] L. Pedro 42' [4 - 0] L. Pedro 49' [5 - 0] M. Janota 56' [6 - 0] M. Janota 62' [7 - 0] D. Hollart 78' [8 - 0] F. Heerkens |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
zo zo, nou nou, indrukwekkende cijfers . . . . . . . . |
|
|
|
|
patrickpsv15
|
|
|
ja hattrick pedro en 2 goals voor janota. Zijn ze verhuurd of verkocht overgekomen naar Go ahead?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 02 oktober 2010 door patrickpsv15 -- |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
Go Ahead kampioen! ?????? |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Heb je ook gezien hoe eenvoudig het ging? Dordracht was al tijdens die wedstrijd gaan kamperen. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op zaterdag 02 oktober 2010 - 12:37 schreef FR-Henk het volgende:Heb je ook gezien hoe eenvoudig het ging? Dordracht was al tijdens die wedstrijd gaan kamperen. ik bedoel maar |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Nou maar hopen dat Gyan niet 3 keer scoort voor Leonidas. Willen ze die ook terug. |
|
|
|
|
willian
|
|
|
ze zijn toch beide verkocht? haddn we nochtans goed kunnen gebruiken!! |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
onzin, eendagsvliegen, paar jaar kansen gehad bij F. |
|
|
|
|
willian
|
|
|
paar jaar? janota heeft geloof ik maar 1 kans gehad? en pedro helemaal niet |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Dus werd duidelijk dat ze te licht voor de selectie waren. |
|
|
|
|
willian
|
|
|
hoe kan je dat nou zeggen, als je ze niet laat spelen? |
|
|
|
|
craven
|
|
|
GYAN//HELD!!!!!!!!!!!!!!!!! |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
Zo kan je elke oud speler die een doelpunt maakt wel terug halen. Wat een onzin. |
|
|
|
|
sportdwaas
|
|
|
Ik heb hier al eerder over geschreven Pedro is een spits die veel scoort maar men heeft er bij Feyenoord voor gekozen hem te laten gaan. De redenen zijn onduidelijk. Bij zijn productie van gisteravond moet opgemerkt worden dat Dordrecht vanaf de 10e minuut met een man minder speelde.
Maar wat mij betreft had ie mogen blijven en ik ben benieuwd welke (sub-)topper deze jongen gaat oppikken en wanneer |
|
|
|
|
qwerto
|
|
|
Ja en Smolarek omdat we nog geen nr 10 hebben |
|
|
|
|
PieterBos
|
|
|
quote: Pedro wel een paar keer gespeeld. Vetrek had meer met gedrag te maken geloof ik. |
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote: Heb begrepen dat meneer ook wat buitensporige salariseisen had. |
|
|
|
|
El Aanmeldi
|
|
|
.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 25 september 2018 door El Aanmeldi -- |
|
|
|
|
sterski010
|
|
|
quote: Oh vandaar dat hij bij GAE speelt...8 uit 6 is een heel goed gemiddelde. Vorig jaar liep hij 10 uit 17 in de 1e divisie. Hele behoorlijke cijfers...Heb het ook al eens geopperd. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Van dat geld kunnen we het salaris van Auassar betalen..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 02 oktober 2010 door MMM -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
craven
|
|
|
zei toch dat het een aanfluiting was... |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
quote: Klopt!!! Overigens is het kapitaalvernietiging om zo'n speler weer terug te halen!! |
|
|
|