|
|
de flh
|
|
|
bron: http://www.fr12.nl/nieuws/nieuws/12479-pot---feyenoord-barst-van-het-talent-.html
Naast het oproepen van Wijnaldum, Fer, Biseswar en Cabral bij Jong Oranje zijn ook doelman Mulder, Leerdam en Martins Indi in beeld bij bondscoach Cor Pot. In het Algemeen Dagblad laat hij weten dat het barst van het talent bij Feyenoord. Het ontbreekt volgens Pot alleen aan routiniers.
'Danny Koevermans er straks nog bij zou ideaal zijn. En het vertrek van Landzaat is een groot gemis. Fer wordt naar voren geschoven als leider en aanvoerder.' Fer heeft het momenteel echter moeilijk bij Feyenoord. 'Hij moet bij ons straks heel erg gedisciplineerd spelen, als ik hem opstel. Voor zijn ontwikkeling is het niet zo erg dat hij een paar tikkies heeft opgelopen, voor Feyenoord uiteraard wel.'
In het Algemeen Dagblad reageerde bondscoach Cor Pot op de verbazing van Mario Been over het selecteren van Diego Biseswar, terwijl een van de voorwaarden van een selectie zou zijn dat een speler aan spelen toekomt. Pot: 'Biseswar was statistisch gezien bij ons de belangrijkste speler in de kwalificatiereeks. En hij heeft niets eens alles gespeeld. Op basis daarvan heb ik hem geselecteerd. Hij moet laten zien dat ze ongelijk hebben bij Feyenoord. Ik laat hem niet vallen. Ondanks dat hij bij Feyenoord eventueel momenteel niet in beeld is. Daar bemoei ik me overigens niet mee.' |
|
|
|
|
de flh
|
|
|
Lekker bezig die Cor. Zo kan je natuurlijk ook gewoon bekijken. |
|
|
|
|
remco1978
|
|
|
Euhh koevermans er straks nog bij?? Weet hij iets wat wij nog niet weten? |
|
|
|
|
de flh
|
|
|
ach ja, de hele tijd in de auto van rotterdam naar eindhoven wordt je ook gek van. |
|
|
|
|
El Aanmeldi
|
|
|
.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 25 september 2018 door El Aanmeldi -- |
|
|
|
|
de flh
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
hij heeft wel gelijk wat routiniers betreft. JDT is een routinier in het team, zal blij zijn als ie weer gaat spelen. |
|
|
|
|
de flh
|
|
|
quote:Op zaterdag 02 oktober 2010 - 18:22 schreef sevillana het volgende:hij heeft wel gelijk wat routiniers betreft. JDT is een routinier in het team, zal blij zijn als ie weer gaat spelen. zo zeg dat wel.zowiezo met JDT en Vlaar erbij staat er gewoon een heel ander team. Krijg je heh met die jonkies? |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zaterdag 02 oktober 2010 - 18:22 schreef sevillana het volgende:hij heeft wel gelijk wat routiniers betreft. JDT is een routinier in het team, zal blij zijn als ie weer gaat spelen. Hij is de enige die de naam routinier waard is.. Ook ik zal blij zijn als hij terug is en ik denk de selectie ook.... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
Met een beetje geluk hebben we er dan Koevermans ook bij als kerstcadeau! |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: laten we het hopen.. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: v beukering erbij halen voor een appel en een ei,Kerst word het toch |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
Laat dan Makaay weer mee voetballen tot we een nieuwe spits hebben! |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Mag ook,beter zelfs.. |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Nee maar dan moet Makaay zelf wel willen natuurlijk.. Samen met Luc speelde hij de mooiste wedstrijd tegen Twente van de afgelopen jaren.. |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
|
|