|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Wacht maar tot dat ding bij de KUIP klaar is hahaha Staat trouwens niet op de mankette van het totale nieuw te bouwen sportcomplex he? |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op vrijdag 08 oktober 2010 - 22:44 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Wacht maar tot dat ding bij de KUIP klaar is hahaha Staat trouwens niet op de mankette van het totale nieuw te bouwen sportcomplex he? ben niet echt helemaal op de hoogte als het om een moskee gaat, boeit me verder niet veel |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op vrijdag 08 oktober 2010 - 22:58 schreef sevillana het volgende:[..] ben niet echt helemaal op de hoogte als het om een moskee gaat, boeit me verder niet veel Mij ook niet maar die fatamorgana is zo groot bij de KUIP,dat kan je gewoon niet ontgaan ... |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op vrijdag 08 oktober 2010 - 23:00 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Mij ook niet maar die fatamorgana is zo groot bij de KUIP,dat kan je gewoon niet ontgaan ... daar rijd ik, als ik er al langs kom, meestal (te) snel voorbij |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Cissé: "Me teen opereren was achteraf beter geweest ..." |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Zou die teen er inmiddels al af zijn ??? |
|
|
|
|
de flh
|
|
|
quote: Voor die conclusie heeft de medische staf toch 15 jaar gestudeerd. |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
Been: we hebben de beste medische staf van NL! hahahaha die is goed! |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Ja snapte ook niet waarom hij dat zei maargoed... |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Ik kan het niet beoordelen, maar na de teensoap is dit wel moeilijk te geloven ... |
|
|
|
|
El Aanmeldi
|
|
|
antoniorijen en zijn neefje uit maastricht zeggen anders van wel! |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Heb je zelf eigenlijk nog een mening? |
|
|
|
|
3036
|
|
|
Is het niet verboden om een speler geblesseerd te verkopen? Als die zo lang met z'n teen in de knoop zat, kan Roda hier toch aansprakelijk voor worden? |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
detrapstaandervanvak
|
|
|
CISSE////LUIE HOND
Mankeer niets, heb gewoon geen zin om te werken....... |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: Dan had ie hier wel op het forum gezeten |
|
|
|
|
detrapstaandervanvak
|
|
|
quote: Gaat niet, hij heeft ook pijn aan zijn vinger, en als dat over is zijn rug....... En dan daarbij, die jongen ligt nu nog op zijn bed.
CISSE////HELE LUIE HOND
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 14 oktober 2010 door detrapstaandervanvak -- |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Medisch nieuws: Cissé heeft r.s.i. aan z'n teen. Hij heeft nooit geweten dat je ook met je vingers kon typen. |
|
|
|