BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Heey Gappie, Uit dat Shirt!

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Winston Bogarde
 Winston Bogarde - zaterdag 02 oktober 2010 - 18:40   quote  deeplink  

Wat vinden jullie hiervan? (Gedelete scene uit de Docu "Kroonjuwelen") Dit is echt gebeurd!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 02 oktober 2010 door Winston Bogarde --
remco k
 remco k - zaterdag 02 oktober 2010 - 18:49   quote  deeplink  
Erg stoer hoor, jezus wat triest. Blijkt dus wel dat de oproep van blind om het woordje kanker niet meer te gebruiken toch heel hard nodig is
PSVMocro
 PSVMocro - zaterdag 02 oktober 2010 - 18:58   quote  deeplink  
Is dit echt? of gespeeld?
joduh
 joduh - zaterdag 02 oktober 2010 - 19:03   quote  deeplink  
wat denk je?
thomASS
 thomASS - zaterdag 02 oktober 2010 - 19:09   quote  deeplink  
Ja dit is al paar jaar oud..
PSVMocro
 PSVMocro - zaterdag 02 oktober 2010 - 19:20   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 02 oktober 2010 - 19:03 schreef joduh het volgende:
wat denk je?
Het is zo lachwekkend dat ik twijfel. Waarom kom ik nooit dit soort gasten tegen...
joduh
 joduh - zaterdag 02 oktober 2010 - 19:27   quote  deeplink  
ik denk dat jij veels te groot bent......
Brandje
 Brandje - zaterdag 02 oktober 2010 - 19:36   quote  deeplink  
Dit is echt. Was voor een docu met gasten die de grafiti in de Arena gemaakt hebben. Waaronder een aantal "leden" van de groep die CBS als tag hebben.
PSVMocro
 PSVMocro - zaterdag 02 oktober 2010 - 19:44   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 02 oktober 2010 - 19:27 schreef joduh het volgende:
ik denk dat jij veels te groot bent......
Nee, waarschijnlijk omdat ik nooit vrijwillig in de ArenA zou willen voetballen. :P

quote:
Op zaterdag 02 oktober 2010 - 19:36 schreef Brandje het volgende:
Dit is echt. Was voor een docu met gasten die de grafiti in de Arena gemaakt hebben. Waaronder een aantal "leden" van de groep die CBS als tag hebben.
Ok, bizar. Ik snap ook niet dat de omstanders zo een gast niet tot de orde roepen. Die gaan gewoon door met waar ze mee bezig zijn. Als je zoiets ziet, dan kun je toch niet toekijken.
Ajax_fan
 Ajax_fan - zaterdag 02 oktober 2010 - 19:45   quote  deeplink  
Ik kende het filmpje al. Maar ik schaam me kapot voor dat soort mensen.Vraag gewoon normaal of hij dat shirt uit wil doen maar waarom mensen meteen bedreigen met in elkaar slaan en dan ook nog het K woord erbij gebruiken. Die gast denkt dat ie stoer is maar hij zet zichzelf voor lul met dat soort Acties. Laat die gast gewoon of vraag het hem netjes. Net zoals die gast zegt...doe normaal joh!!!Die gast zoekt zelf gewoon ruzie met zn daag je me uit ofzo....die vent doet helemaal niks.
Brandje
 Brandje - zaterdag 02 oktober 2010 - 19:59   quote  deeplink  
Die groep CBS is een soort van "bende" en er zitten ook leden van de HK van Ajax tussen. En zulke gasten aan nu eenmaal wat verder dan de gemiddelde fan.
amsterdammer113
 amsterdammer113 - zaterdag 02 oktober 2010 - 20:18   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 02 oktober 2010 - 19:59 schreef Brandje het volgende:
Die groep CBS is een soort van "bende" en er zitten ook leden van de HK van Ajax tussen. En zulke gasten aan nu eenmaal wat verder dan de gemiddelde fan.
Inderdaad, deze gasten zijn diehard Ajax-fans. Trouwens vind ik dat die gast er ook wel zelf om vraagt. Beetje stoer proberen te doen voor zijn collega's door in een kakkerlakkenshirtje in de ArenA te gaan voetballen. Dan moet je vervolgens niet gaan janken als er gasten zijn die hem terechtwijzen.

Dit is overigens mijn eigen mening en het kan me geen reet schelen wat een ander er van vindt. Dit zet ik neer voordat sommigen weer over modelsupporters gaan beginnen.
Winston Bogarde
 Winston Bogarde - zaterdag 02 oktober 2010 - 20:23   quote  deeplink  
Mijn auto is een keer goed onderhanden genomen in Dordrecht vanwege een Ajax vlaggetje (Uefa wedstrijd) die op de achterbank lag! Door de politie werd mij gezegd dat er veel harde kern supporters van Feyenoord in Dordrecht wonen.
R!ck
 R!ck - zaterdag 02 oktober 2010 - 20:24   quote  deeplink  
echt triest dit... ik wil niet zeggen dat ze dom zijn maar gwn normaal menselijk omgaan? als je al Feyenoorders kakkerlakken noemt vind ik al dat je normaal moet doen maarja om dan ook nog die ziekte om de regel te zeggen. nja zolang er Feyenoorders zijn die Jood zeggen en Ajacieden Kakkerlak worden het leuke klassiekers zonder publiek maarja hebben de supporters aan zichzelf te danken.
adje
 adje - zaterdag 02 oktober 2010 - 20:30   quote  deeplink  
Dit filmpje voegt weer een hoop toe wat zielig
Ajax_fan
 Ajax_fan - zaterdag 02 oktober 2010 - 20:51   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 02 oktober 2010 - 20:18 schreef amsterdammer113 het volgende:

[..]

Inderdaad, deze gasten zijn diehard Ajax-fans. Trouwens vind ik dat die gast er ook wel zelf om vraagt. Beetje stoer proberen te doen voor zijn collega's door in een kakkerlakkenshirtje in de ArenA te gaan voetballen. Dan moet je vervolgens niet gaan janken als er gasten zijn die hem terechtwijzen.

Dit is overigens mijn eigen mening en het kan me geen reet schelen wat een ander er van vindt. Dit zet ik neer voordat sommigen weer over modelsupporters gaan beginnen.
Die gast had op zn minst normaal kunnen vragen of ie zn shirt uit wilde doen. Niet meteen dreigen. Als jij het eens bent ben dat dreigen en agressieve gedrag terwijl die Feyenoord supporter helemaal niks verkeerds zegt dan laat dat meteen zien wat voor persoon jij zelf bent. Tuurlijk had ie dat shirt beter niet aan kunnen doen in de Arena maar de manier waarop die zogenaamde Ajax supporter reageert slaat helemaal nergens op! Gewoon triest gedrag!
ICE187CCC
 ICE187CCC - zaterdag 02 oktober 2010 - 21:11   quote  deeplink  
Jammer dat ik nooit zo bedreigd wordt, had ie nou door een rietje moeten eten...
amsterdammer113
 amsterdammer113 - zaterdag 02 oktober 2010 - 21:16   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 02 oktober 2010 - 20:51 schreef Ajax_fan het volgende:

[..]

Die gast had op zn minst normaal kunnen vragen of ie zn shirt uit wilde doen. Niet meteen dreigen. Als jij het eens bent ben dat dreigen en agressieve gedrag terwijl die Feyenoord supporter helemaal niks verkeerds zegt dan laat dat meteen zien wat voor persoon jij zelf bent. Tuurlijk had ie dat shirt beter niet aan kunnen doen in de Arena maar de manier waarop die zogenaamde Ajax supporter reageert slaat helemaal nergens op! Gewoon triest gedrag!
Jij wilt dus proberen te vertellen dat dit soort gasten "zogenaamde Ajax-supporters" zijn?? Gast laat jezelf even nakijken. Deze gasten reizen Ajax stad, land en wereld achterna en steunen ze door dik en dun. En zoals brandje al zij gaan dit soort gasten een stuk verder dan ons. Zeker in clubliefde. Die gozer had gewoon 3 keer beter moeten nadenken en dat shirt in dat achtergevallen gebied moeten laten liggen. Hij wilde alleen maar een beetje stoer doen voor zijn collega's en kreeg nu de spreekwoordelijke deksel op de neus.

En dat jij mij denkt te kennen is jouw van harte gegund, maar ik denk dat jij er toch een heel klein beetje naastzit.
PSVMocro
 PSVMocro - zaterdag 02 oktober 2010 - 21:34   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 02 oktober 2010 - 21:16 schreef amsterdammer113 het volgende:

[..]

Jij wilt dus proberen te vertellen dat dit soort gasten "zogenaamde Ajax-supporters" zijn?? Gast laat jezelf even nakijken. Deze gasten reizen Ajax stad, land en wereld achterna en steunen ze door dik en dun. En zoals brandje al zij gaan dit soort gasten een stuk verder dan ons. Zeker in clubliefde. Die gozer had gewoon 3 keer beter moeten nadenken en dat shirt in dat achtergevallen gebied moeten laten liggen. Hij wilde alleen maar een beetje stoer doen voor zijn collega's en kreeg nu de spreekwoordelijke deksel op de neus.

En dat jij mij denkt te kennen is jouw van harte gegund, maar ik denk dat jij er toch een heel klein beetje naastzit.
Clubliefde? Mensen voor wie een club een obsessie of uitlaatklep wordt, wat zich met name uit in hooliganisme (vandalisme, fysiek geweld, etc.) zijn GEEN supporters. Dat soort mensen beschadigen clubs en kosten de belastingbetaler handen vol met geld. Kijk alleen de wedstrijd Ajax - Milan...waarom vuurwerk afsteken, wetende dat de UEFA daar flinke boetes voor zal uitdelen. De club opzadelen met een kostenpost, terwijl er financiële zorgen zijn. Ik zie daar geen clubliefde in terug...jij wel?
Ajax_fan
 Ajax_fan - zaterdag 02 oktober 2010 - 21:41   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 02 oktober 2010 - 21:16 schreef amsterdammer113 het volgende:

[..]

Echte Ajax supporters bedreigen geen andere supporters. Die hebben Respect voor anderen!! Ik zou nooit een Feyenoord supporter bedreigen. Zelfs niet als ie in de Arena zo'n shirt draagt. Dit zijn geen echte supporters! Dit soort gasten verpesten het juist voor anderen. Meteen agressief worden terwijl die supporter niks doen dan een Feyenoord shirt dragen. Zeg dan gewoon op een normale manier dat dat niet de bedoeling is. Door dit soort figuren wordt de klassieker zonder uit supporters gespeeld!
Brandje
 Brandje - zaterdag 02 oktober 2010 - 21:41   quote  deeplink  
Ik ben het, volgens mij voor het eerst hahahaha, volkomen met Amsterdammer113 eens!!!!
amsterdammer113
 amsterdammer113 - zaterdag 02 oktober 2010 - 21:59   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 02 oktober 2010 - 21:41 schreef Ajax_fan het volgende:

[..]

Echte Ajax supporters bedreigen geen andere supporters. Die hebben Respect voor anderen!! Ik zou nooit een Feyenoord supporter bedreigen. Zelfs niet als ie in de Arena zo'n shirt draagt. Dit zijn geen echte supporters! Dit soort gasten verpesten het juist voor anderen. Meteen agressief worden terwijl die supporter niks doen dan een Feyenoord shirt dragen. Zeg dan gewoon op een normale manier dat dat niet de bedoeling is. Door dit soort figuren wordt de klassieker zonder uit supporters gespeeld!
Misschien moet je eens wat verder teruggaan in het verleden om erachter te komen waarom het niet botert tussen supporters van Ajax en die havenslaven. Ik heb respect voor de diehard fans die de club overal achterna reizen en ze steunen in goede en slechte tijden. Dus dat jij vindt dat deze gasten geen clubliefde hebben en het verpesten voor anderen moet jezelf weten. Dat de klassieker tegenwoordig zonder uitpubliek wordt gespeeld is echt niet alleen te danken aan de supporters. Onze oude burgemeester Cohen hoopte al jaren dat het een keer fout ging, maar die bewuste middag waarop het besluit is genomen, gebeurde er eigenlijk amper wat. Of je moet je provocerende optreden van het ME meerekenen waarop supporters reageren. En ja ik was erbij, dus nu ben ik zeker ook zo'n stuk tuig??
SanderS
 SanderS - zaterdag 02 oktober 2010 - 21:59   quote  deeplink  
Ajax_fan: Waarom neem je het niet even op de proef. Trek morgen een AJAX shirtje aan en ga even lekker winkelen in Rotterdam. Ben benieuwd of je het na kan vertellen. Zou je me een plezier willen doen.... film het meteen ff. Kijken of je dan nog zo praat.

Daarbij wil ik wel melden dat ik het K woord absoluut niet goed praat, en dat dat nergens voor nodig is!! Dit is nooit goed te praten.

Maar voor de rest, als je met een kakkerlakkenshirtje in de Arena gaat voetballen weet je ook dat je een risico neemt!
amsterdammer113
 amsterdammer113 - zaterdag 02 oktober 2010 - 22:05   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 02 oktober 2010 - 21:34 schreef PSVMocro het volgende:

[..]

Clubliefde? Mensen voor wie een club een obsessie of uitlaatklep wordt, wat zich met name uit in hooliganisme (vandalisme, fysiek geweld, etc.) zijn GEEN supporters. Dat soort mensen beschadigen clubs en kosten de belastingbetaler handen vol met geld. Kijk alleen de wedstrijd Ajax - Milan...waarom vuurwerk afsteken, wetende dat de UEFA daar flinke boetes voor zal uitdelen. De club opzadelen met een kostenpost, terwijl er financiële zorgen zijn. Ik zie daar geen clubliefde in terug...jij wel?
Ten eerste is het jouw eigen mening hoe jij tegen deze supporters aankijkt. Ten tweede wil ik ook nog wel even reageren over het zogenaamde vuurwerkschandaal waar jij nu op hamert. De club opzadelen met een kostenpost??? De club zadelt de supporters op met een kostenpost door zulke hoge entreebijdragen te gaan vragen. Daartegen wordt geprotesteerd middels het aansteken van vuurwerk. Geloof mij maar dat het de club uiteindelijk helemaal niets gaan kosten. Niets, zul jij je afvragen??? Inderdaad helemaal niets. De kosten van de boete worden weggenomen uit het potje wat bestemd is voor sfeeracties. Het potje wat Ajax elk jaar vult om sfeeracties door Vak410 te laten doen. Dat betekent dat dit seizoen bepaalde sfeeracties worden versoberd of helemaal niet worden gedaan.

Jij zegt vervolgens: "Maar als supporters het te duur vinden gaan ze toch niet", waarop ik antwoord: "En dan kom je gelijk bij de diehard supporters" Deze gasten laten de club echt niet in de steek en gaan middels een protestactie hun gevoelens verwoorden.
amsterdammer113
 amsterdammer113 - zaterdag 02 oktober 2010 - 22:07   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 02 oktober 2010 - 21:59 schreef SanderS het volgende:
Ajax_fan: Waarom neem je het niet even op de proef. Trek morgen een AJAX shirtje aan en ga even lekker winkelen in Rotterdam. Ben benieuwd of je het na kan vertellen. Zou je me een plezier willen doen.... film het meteen ff. Kijken of je dan nog zo praat.

Daarbij wil ik wel melden dat ik het K woord absoluut niet goed praat, en dat dat nergens voor nodig is!! Dit is nooit goed te praten.

Maar voor de rest, als je met een kakkerlakkenshirtje in de Arena gaat voetballen weet je ook dat je een risico neemt!
Ik denk helaas dat het filmpje ook niet op het net zal verschijnen, aangezien hij, het shirtje en de camera allemaal worden vernield. Verder helemaal 100% met je reactie eens.
amsterdammer113
 amsterdammer113 - zaterdag 02 oktober 2010 - 22:08   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 02 oktober 2010 - 21:41 schreef Brandje het volgende:
Ik ben het, volgens mij voor het eerst hahahaha, volkomen met Amsterdammer113 eens!!!!
Dank U. En ik was het in eerste instantie al met jouw eens.
SanderS
 SanderS - zaterdag 02 oktober 2010 - 22:11   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 02 oktober 2010 - 22:08 schreef amsterdammer113 het volgende:

[..]

Dank U. En ik was het in eerste instantie al met jouw eens.
Wij zijn het wel eens he volgens mij!! ;)
remco k
 remco k - zaterdag 02 oktober 2010 - 22:15   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 02 oktober 2010 - 21:59 schreef SanderS het volgende:

Er zit een verschil tussen winkelen en iets in een arena doen.

Grappig detail trouwens, wisten jullie ook dat die gast in dat Feyenoordshirt bezig was met een tv aflevering voor iets in R'dam, en de Arena had hier mee ingestemd.

Dus wat daar gebeurt is echt compleet van de zotten. PUNT UIT..
amsterdammer113
 amsterdammer113 - zaterdag 02 oktober 2010 - 22:17   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 02 oktober 2010 - 22:11 schreef SanderS het volgende:

[..]

Wij zijn het wel eens he volgens mij!! ;)
Inderdaad, maar zoals ik eerder al zei krijg je altijd reactie van de modelsupporterjes die totaal niet begrijpen hoever passie en beleving kunnen gaan en alleen maar het kwade zien.
SanderS
 SanderS - zaterdag 02 oktober 2010 - 22:18   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 02 oktober 2010 - 22:15 schreef remco k het volgende:

[..]

Grappig detail trouwens, wisten jullie ook dat die gast in dat Feyenoordshirt bezig was met een tv aflevering voor iets in R'dam, en de Arena had hier mee ingestemd.

Haha... ja je hebt gelijk. Laat hem dan maar in een AJAX shirtje in de Kuip een balletje trappen.... ik denk dat ook dat filmpje het internet haalt!
amsterdammer113
 amsterdammer113 - zaterdag 02 oktober 2010 - 22:21   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 02 oktober 2010 - 22:15 schreef remco k het volgende:

[..]

Ga jij lekker terug naar je Afzeik Urby topic met je PUNT UIT. Wat kan het ons schelen dat de ArenA er wel of niet mee heeft ingestemd. Het gaat erom dat die gozer het gore lef heeft om tijdens een bedrijfsuitje te gaan voetballen in een kakkerlakkenshirt om zodoende stoer over te komen bij zijn collega's. Zo van "Zie mij nu eens in mijn gore shirtje". Wel opvallend trouwens dat de rest van zijn collega's hem vervolgens niet komt bijstaan en hij maar snel een ander shirtje aandoet???

Maar jij hoeft mij niet de les te gaan lezen met je PUNT UIT. Als ik ergens op wil reageren dan doe ik dat.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 02 oktober 2010 door amsterdammer113 --
Ajax_fan
 Ajax_fan - zaterdag 02 oktober 2010 - 22:25   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 02 oktober 2010 - 22:21 schreef amsterdammer113 het volgende:

[..]

Ga jij lekker terug naar je Afzeik Urby topic met je PUNT UIT. Wat kan het ons schelen dat de ArenA er wel of niet mee heeft ingestemd. Het gaat erom dat die gozer het gore lef heeft om tijdens een bedrijfsuitje te gaan voetballen in een kakkerlakkenshirt om zodoende stoer over te komen bij zijn collega's. Zo van "Zie mij nu eens in mijn gore shirtje". Wel opvallend trouwens dat de rest van zijn collega's hem vervolgens niet komt bijstaan en hij maar snel een ander shirtje aandoet???

Maar jij hoeft mij niet de les te gaan lezen met je PUNT UIT. Als ik ergens op wil reageren dan doe ik dat.
Jij bent echt zielig weet je dat. Je bent al net zo'n treurig type als al die anderen die het voor de rest verpesten!
amsterdammer113
 amsterdammer113 - zaterdag 02 oktober 2010 - 22:26   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 02 oktober 2010 - 22:25 schreef Ajax_fan het volgende:

[..]

Jij bent echt zielig weet je dat. Je bent al net zo'n treurig type als al die anderen die het voor de rest verpesten!
Tja en dan???? Heb jij jezelf wel afgevraagd wat het mij uberhaupt kan schelen wat jij van mij vind???
PSVMocro
 PSVMocro - zaterdag 02 oktober 2010 - 22:44   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 02 oktober 2010 - 22:05 schreef amsterdammer113 het volgende:

[..]

Ten eerste is het jouw eigen mening hoe jij tegen deze supporters aankijkt. Ten tweede wil ik ook nog wel even reageren over het zogenaamde vuurwerkschandaal waar jij nu op hamert. De club opzadelen met een kostenpost??? De club zadelt de supporters op met een kostenpost door zulke hoge entreebijdragen te gaan vragen. Daartegen wordt geprotesteerd middels het aansteken van vuurwerk. Geloof mij maar dat het de club uiteindelijk helemaal niets gaan kosten. Niets, zul jij je afvragen??? Inderdaad helemaal niets. De kosten van de boete worden weggenomen uit het potje wat bestemd is voor sfeeracties. Het potje wat Ajax elk jaar vult om sfeeracties door Vak410 te laten doen. Dat betekent dat dit seizoen bepaalde sfeeracties worden versoberd of helemaal niet worden gedaan.

Jij zegt vervolgens: "Maar als supporters het te duur vinden gaan ze toch niet", waarop ik antwoord: "En dan kom je gelijk bij de diehard supporters" Deze gasten laten de club echt niet in de steek en gaan middels een protestactie hun gevoelens verwoorden.
Nee, dat zeg ik helemaal niet. Groot gelijk om onvrede te uiten, maar hier heb je alleen verliezers mee. Je creëert een schimmige sfeer, Ajax krijgt er geen betere naam door bij de UEFA en het kost gewoon geld. Ik denk dat het bestuur eerder onder de indruk is als er door verschillende supportersgroepen unaniem wordt besloten om te dreigen met het massaal opzeggen van seizoenskaarten. Een beetje bluf is jullie toch niet vreemd? Denk dat het bestuur dan wel sneller geneigd zal zijn om hun prijsbeleid aan te passen.
amsterdammer113
 amsterdammer113 - zaterdag 02 oktober 2010 - 23:00   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 02 oktober 2010 - 22:44 schreef PSVMocro het volgende:

[..]

Nee, dat zeg ik helemaal niet. Groot gelijk om onvrede te uiten, maar hier heb je alleen verliezers mee. Je creëert een schimmige sfeer, Ajax krijgt er geen betere naam door bij de UEFA en het kost gewoon geld. Ik denk dat het bestuur eerder onder de indruk is als er door verschillende supportersgroepen unaniem wordt besloten om te dreigen met het massaal opzeggen van seizoenskaarten. Een beetje bluf is jullie toch niet vreemd? Denk dat het bestuur dan wel sneller geneigd zal zijn om hun prijsbeleid aan te passen.
Een overgroot deel van het bestuur heeft helemaal niets met zijn supporters. Ze weten dondersgoed dat iemand anders die plek wel zal overnemen. Daarom blijven deze belachlijke prijzen gerealiseerd en kopen ze je af met een tegoedbon.
Ikke_tik
 Ikke_tik - zaterdag 02 oktober 2010 - 23:05   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 02 oktober 2010 - 22:05 schreef amsterdammer113 het volgende:
Deze gasten laten de club echt niet in de steek en gaan middels een protestactie hun gevoelens verwoorden.
Zijn dat diezelfde "helden" die met bivakmutsen een training verstoren?

't Is maar wat je in de steek laten noemt...
amsterdammer113
 amsterdammer113 - zaterdag 02 oktober 2010 - 23:10   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 02 oktober 2010 - 23:05 schreef Ikke_tik het volgende:

[..]

Zijn dat diezelfde "helden" die met bivakmutsen een training verstoren?

't Is maar wat je in de steek laten noemt...
Idd deze gasten laten hun gevoel blijken tegenover de spelers en schuwen hierbij geen harde middelen. Ze gaan niet op een forum zitten janken over hun club, maar zorgen dat de spelers van hun onvrede op de hoogte zijn. En geloof mij maar dat veel spelers blij zijn met de "helden" die jullie hier afkraken. Deze gasten die door weer en wind hun club steunen en daarvoor stad, land en wereld overreizen terwijl jij in je vrouws gebreide trui via NOS kijkt naar bijvoorbeeld Spartak Moskou-Ajax (overigens kan ik dat niet met zekerheid zeggen, aangezien ik je niet persoonlijk ken).

Maar laten we deze discussie maar voor wat hij is, want we zullen het nooit eens worden hierover.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 02 oktober 2010 door amsterdammer113 --
Ikke_tik
 Ikke_tik - zaterdag 02 oktober 2010 - 23:29   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 02 oktober 2010 - 23:10 schreef amsterdammer113 het volgende:

[..]

Idd deze gasten laten hun gevoel blijken tegenover de spelers en schuwen hierbij geen harde middelen.
Bij een volgende gelegenheid roepen ze tegen de spelers "hee gappie, 't is dat er camera's omheen staan, anders trok ik je kop van je romp"?

Enne, ik draag geen truien.
SanderS
 SanderS - zondag 03 oktober 2010 - 00:08   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 02 oktober 2010 - 22:25 schreef Ajax_fan het volgende:

[..]

Kon je echt geen betere tekst verzinnen? Als je niets te melden hebt doe het dan niet. Het maakt niet uit als je even niet weet hoe je moet reageren. Maar om dan mensen zielig en treurig te bestempelen zegt meer over jezelf. Jammer... want tot aan deze reactie was je gewoon aan het discuseren.
Robertos90
 Robertos90 - zondag 03 oktober 2010 - 00:25   quote  deeplink  
En terecht opgedonderd met dat stink shirt. ArenA is ajax en geen feyenoord makkelijk zat!
Ik ken btw geen kakkerlak die mij geen k jood heeft genoemd
En geloof mij maar bij 8 van de 10 kakkerlakken die horen dat je voor ajax bent is dat zo. Het zijn gewoon zeer domme dieren met een ontzettend laag iq. Kunnen we hier wel de burgelijke jongens uithangen maar dit is gewoon zo!
PSVMocro
 PSVMocro - zondag 03 oktober 2010 - 01:22   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 oktober 2010 - 00:25 schreef Robertos90 het volgende:
En terecht opgedonderd met dat stink shirt. ArenA is ajax en geen feyenoord makkelijk zat!
Ik ken btw geen kakkerlak die mij geen k jood heeft genoemd
En geloof mij maar bij 8 van de 10 kakkerlakken die horen dat je voor ajax bent is dat zo. Het zijn gewoon zeer domme dieren met een ontzettend laag iq. Kunnen we hier wel de burgelijke jongens uithangen maar dit is gewoon zo!
Hoe hoog zal het IQ zijn van iemand die andere mensen uitmaakt voor domme dieren? Iemand bedreigen vanwege een shirtje is niet te verdedigen.
alibabba
 alibabba - zondag 03 oktober 2010 - 02:15   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 02 oktober 2010 - 21:41 schreef Ajax_fan het volgende:

[..]

100% EENS!
alibabba
 alibabba - zondag 03 oktober 2010 - 02:21   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 02 oktober 2010 - 22:44 schreef PSVMocro het volgende:

[..]

100% GELIJK!
Leon
 Leon - zondag 03 oktober 2010 - 02:54   quote  deeplink  
Eigenlijk is het best wel triest dat je anno 2010 door een shirtje gediscrimineerd word!
Het is een beetje te vergelijken met het schelden van ziektes!!
Laat die mensen lekker in hun waarde en maak je druk om andere dingen.En "amsterdammer113" moedig je club iets harder aan zodat ik je morgen kan horen onder Ajax-FC Utrecht op eredivisie live!JANKERD!Ajaxcied word je niet, dat ben je!
spits
 spits - zondag 03 oktober 2010 - 09:24   quote  deeplink  
die ajaxcied heeft gelijk oprotten met die gozer lekker bijdehand met dat shirtje rond lopen en als het een item was dat door de arena goedgekeurd was dan de gene die daar toestemming voor gaf een week op non actief, zetten domme actie om samen met die gasten te plannen.
Ajax_fan
 Ajax_fan - zondag 03 oktober 2010 - 09:37   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 oktober 2010 - 00:08 schreef SanderS het volgende:

[..]

Kon je echt geen betere tekst verzinnen? Als je niets te melden hebt doe het dan niet. Het maakt niet uit als je even niet weet hoe je moet reageren. Maar om dan mensen zielig en treurig te bestempelen zegt meer over jezelf. Jammer... want tot aan deze reactie was je gewoon aan het discuseren.
Mensen die bedreigingen en agressief gedrag goedkeuren vind ik Zielig, treurig en triest!!! Punt!
spits
 spits - zondag 03 oktober 2010 - 09:38   quote  deeplink  
alleen nadat hij het shirtje heeft uitgetrokken en dus al is afgegaan tegenover zijn maties had hij niet nog verder moeten gaan
spits
 spits - zondag 03 oktober 2010 - 09:44   quote  deeplink  
met lief vragen had die gozer hem uitgelachen en voor de rest van zijn maten ook een shirtje gepakt en daar nu nog mee rondgelopen.
remco k
 remco k - zondag 03 oktober 2010 - 12:13   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 02 oktober 2010 - 22:18 schreef SanderS het volgende:

[..]

Haha... ja je hebt gelijk. Laat hem dan maar in een AJAX shirtje in de Kuip een balletje trappen.... ik denk dat ook dat filmpje het internet haalt!
Dus moeten wij het ook maar doen. Want ze doen het in R'dam ook poehoehoe, zeg wat zijn we zielig....
remco k
 remco k - zondag 03 oktober 2010 - 12:16   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 02 oktober 2010 - 22:21 schreef amsterdammer113 het volgende:

[..]

OOOoohhhh wat zijn we weer volwassen, hahaha, wat ben jij toch een trieste kerel zeg ongelooflijk.....

Ga jij maar lekker na de Arena en mensen uitschelden voor K...lijer en wat allemaal nog meer in je opkomt, dat zullen je NEPSUPPORTER VRIENDEN wel tof vinden, achtelijke meelopen dat je er bent man....

Wat hebben jullie er van te vinden als de arena het goedkeurt?? helemaal niks stelletje debielen zeg.

Mensen zoals jij zijn 500% de reden dat AJAX een mindere naam krijgt als supportersgroep zijnde, en tegelijk de reden dat de klassieker zonder uitsupporters wordt gespeeld.

BEDANKT DAARVOOR KEREL, je zal je wel heel tof voelen of niet...

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3095
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Heey Gappie, Uit dat Shirt!

0.0071201