|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zaterdag 02 oktober 2010 - 23:00 schreef amsterdammer113 het volgende:[..] Een overgroot deel van het bestuur heeft helemaal niets met zijn supporters. Ze weten dondersgoed dat iemand anders die plek wel zal overnemen. Daarom blijven deze belachlijke prijzen gerealiseerd en kopen ze je af met een tegoedbon. Hoezo belachelijke prijzen dan, wat kost het als je een avondje gaat bowlen, een avondje bios en een avondje uit eten en stappen??? dan ben je veel meer geld kwijt.
Stel je niet zo aan man.... |
|
|
|
|
Ajax_fan
|
|
|
quote:Op zondag 03 oktober 2010 - 09:44 schreef spits het volgende:met lief vragen had die gozer hem uitgelachen en voor de rest van zijn maten ook een shirtje gepakt en daar nu nog mee rondgelopen. Wie heeft het over lief vragen. Je kan het hem ook op een normale respectvolle manier duidelijk maken dat ie dat niet kan maken. Hij loopt op hem af en begint meteen al te dreigen terwijl die gast nog niks verkeerds doet en alleen een verkeerd shirtje aan heeft. En dan gaat ie zelf lopen uitlokken als die Feyenoord gast er verder niet zo op ingaat. En dan na de tijd lopen zeggen ben wel rustig gebleven. Die Feyenoord gast is juist rustig gebleven. |
|
|
|
|
Ajax_fan
|
|
|
quote:Op zondag 03 oktober 2010 - 12:16 schreef remco k het volgende:[..] OOOoohhhh wat zijn we weer volwassen, hahaha, wat ben jij toch een trieste kerel zeg ongelooflijk..... Ga jij maar lekker na de Arena en mensen uitschelden voor K...lijer en wat allemaal nog meer in je opkomt, dat zullen je NEPSUPPORTER VRIENDEN wel tof vinden, achtelijke meelopen dat je er bent man.... Wat hebben jullie er van te vinden als de arena het goedkeurt?? helemaal niks stelletje debielen zeg. Mensen zoals jij zijn 500% de reden dat AJAX een mindere naam krijgt als supportersgroep zijnde, en tegelijk de reden dat de klassieker zonder uitsupporters wordt gespeeld. BEDANKT DAARVOOR KEREL, je zal je wel heel tof voelen of niet... Het ergste is nog dat ze het zelf niet eens doorhebben dat ze zelf de boel verpesten voor anderen. Dat ze hun gedrag nog geweldig en stoer vinden ook. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 03 oktober 2010 - 09:24 schreef spits het volgende:die ajaxcied heeft gelijk oprotten met die gozer lekker bijdehand met dat shirtje rond lopen en als het een item was dat door de arena goedgekeurd was dan de gene die daar toestemming voor gaf een week op non actief, zetten domme actie om samen met die gasten te plannen. Heb jij er misschien ooit van gehoord dat de Arena helemaal niet van AJAX is??? maar enkel gebruik mag maken van het stadion??? Vast niet, en aangezien de Arena ook een bedrijf is, mag het doen en laten wat ze willen, sterker nog, AJAX zal hier ook weer op zijn aangesproken door de directie van de Arena.
Ben je trouwens weleens bij een concert geweest in de Arena??? ga je daar dan zeker ook iedereen vragen hun voetbalshirt uit te doen??? Of als Oranje in de Arena speelt, ga je dan ook zeggen dat ze geen Oranje shirt aan moegen doen omdat het geen AJAX shirt is??? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 03 oktober 2010 - 12:20 schreef Ajax_fan het volgende:[..] Wie heeft het over lief vragen. Je kan het hem ook op een normale respectvolle manier duidelijk maken dat ie dat niet kan maken. Hij loopt op hem af en begint meteen al te dreigen terwijl die gast nog niks verkeerds doet en alleen een verkeerd shirtje aan heeft. En dan gaat ie zelf lopen uitlokken als die Feyenoord gast er verder niet zo op ingaat. En dan na de tijd lopen zeggen ben wel rustig gebleven. Die Feyenoord gast is juist rustig gebleven. Ik had me trouwens dood gelachen als die andere gast hem ff in elkaar had getrapt.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 03 oktober 2010 - 12:22 schreef Ajax_fan het volgende:[..] Het ergste is nog dat ze het zelf niet eens doorhebben dat ze zelf de boel verpesten voor anderen. Dat ze hun gedrag nog geweldig en stoer vinden ook. inderdaad, ze vinden zichzelf waarschijnlijk gewoon stoere jongens, want we zijn voor ajax.. |
|
|
|
|
Winston Bogarde
|
|
|
quote:Op zaterdag 02 oktober 2010 - 22:15 schreef remco k het volgende:[..] Er zit een verschil tussen winkelen en iets in een arena doen. Grappig detail trouwens, wisten jullie ook dat die gast in dat Feyenoordshirt bezig was met een tv aflevering voor iets in R'dam, en de Arena had hier mee ingestemd. Dus wat daar gebeurt is echt compleet van de zotten. PUNT UIT.. Die gasten die aan het voetballen waren op een bedrijfs uitje! Die gast in het Feyenoord shirtje werd helemaal niet gefilmd voor een tv aflevering voor in R'dam!
Jij zit echt onzin te verkondigen! (kom de volgende keer met een bron vermelding) |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 03 oktober 2010 - 14:24 schreef Winston Bogarde het volgende:[..] Die gasten die aan het voetballen waren op een bedrijfs uitje! Die gast in het Feyenoord shirtje werd helemaal niet gefilmd voor een tv aflevering voor in R'dam! Jij zit echt onzin te verkondigen! (kom de volgende keer met een bron vermelding) helemaal geen onzin, ik sprak namelijk gister iemand van de ARena, vroeg hem hierna, waarna mij dit verteld werd. Dus hoe moet je dan met een bron vermelding komen??
AJAX is hier trouwens ook al weer op aangesproken, knap werk dus weer van zo'n toffe gozert |
|
|
|
|
Winston Bogarde
|
|
|
quote:Op zondag 03 oktober 2010 - 14:35 schreef remco k het volgende:[..] helemaal geen onzin, ik sprak namelijk gister iemand van de ARena, vroeg hem hierna, waarna mij dit verteld werd. Dus hoe moet je dan met een bron vermelding komen?? AJAX is hier trouwens ook al weer op aangesproken, knap werk dus weer van zo'n toffe gozert Ik heb ook vernomen dat die rotterdammer en z'n collega's helemaal de tiefus ingeslagen zijn..
Gehoord van iemand van het honk.. |
|
|
|
|
kansenbenutter
|
|
|
quote:Op zondag 03 oktober 2010 - 14:24 schreef Winston Bogarde het volgende:[..] Die gasten die aan het voetballen waren op een bedrijfs uitje! Die gast in het Feyenoord shirtje werd helemaal niet gefilmd voor een tv aflevering voor in R'dam! Jij zit echt onzin te verkondigen! (kom de volgende keer met een bron vermelding) geen letter aan gelogen... was een nerd in een feyenoordshirt..beetje triest om die zo te benaderen. je valt toch ook geen vader&zoontje aan die in een feyenoordsjaaltje voorbij lopen...(H)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 03 oktober 2010 door kansenbenutter -- |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
Is al een oud filmpje, ik kan er eigenlijk wel van genieten!
Ajax, de baas, overal, met iedereen, dus ook de supporters.....
Jammer dat we vandaag niet de baas waren tegen utrecht!
Maar die gast is gewoon zo dom om in een f-noord-shirt in de arena te gaan staan!
Eigen schuld, dikke lul! |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote:Op zondag 03 oktober 2010 - 12:24 schreef remco k het volgende:[..] Ik had me trouwens dood gelachen als die andere gast hem ff in elkaar had getrapt.. Wat denk jezelf remco??
Er lopen meer Ajacieden rond hoor in de arena. Die bolle had ff na moeten denken voor hij dat lelijke shirt aantrok!
Ik had wel gaan lachen als die hele ploeg van het veld gebeukt zou worden!
HIER WAAK IK! |
|
|
|
|
kansenbenutter
|
|
|
het is ook niet echt slim van die nerd in feyenoordshirt en het zit tegen de grens van uitdagen aan. aan de andere kant,er was ooit eens een dag toen gingen ze ver over die grens. maar toen konden ze beverwijk niet vinden ?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 03 oktober 2010 door kansenbenutter -- |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote:Op zondag 03 oktober 2010 - 12:16 schreef remco k het volgende:[..] OOOoohhhh wat zijn we weer volwassen, hahaha, wat ben jij toch een trieste kerel zeg ongelooflijk..... Ga jij maar lekker na de Arena en mensen uitschelden voor K...lijer en wat allemaal nog meer in je opkomt, dat zullen je NEPSUPPORTER VRIENDEN wel tof vinden, achtelijke meelopen dat je er bent man.... Wat hebben jullie er van te vinden als de arena het goedkeurt?? helemaal niks stelletje debielen zeg. Mensen zoals jij zijn 500% de reden dat AJAX een mindere naam krijgt als supportersgroep zijnde, en tegelijk de reden dat de klassieker zonder uitsupporters wordt gespeeld. BEDANKT DAARVOOR KEREL, je zal je wel heel tof voelen of niet... Ten eerste heb ik al gezegd dat het me helemaal geen reet uitmaakt hoe jij over mij denkt en wat jij van mij vindt. Ten tweede scheld ik niet met het K-woord zoals jij hier wil doen laten geloven.
Daarbij is dit een forum waarin iedereen zijn eigen mening mag ventileren en heb jij helemaal niet te beslissen hoe een bepaalde discussie verloopt. Jij voelt je op dit forum een hele kerel, maar ik heb daar toch echt schijt aan. Ben jij tijdens een discussie een andere mening toegedaan dan is dat jouw goed recht, maar ga niet bepalen hoe de discussie verloopt met je "PUNT UIT".
Daarnaast ken je mij niet eens dus oordeel niet over mijn gedrag of hoe ik over bepaalde dingen denk.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 03 oktober 2010 door amsterdammer113 -- |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote:Op zondag 03 oktober 2010 - 12:18 schreef remco k het volgende:[..] Hoezo belachelijke prijzen dan, wat kost het als je een avondje gaat bowlen, een avondje bios en een avondje uit eten en stappen??? dan ben je veel meer geld kwijt. Stel je niet zo aan man.... Alsof ik 45 keer per jaar ga bowlen, de bios bezoek of uit eten ga??? Voor veel supporters is het bezoeken van Ajax een dag uit. Daarbij komen de reis, het biertje en een hapje eten ook nog kijken. Dan kan het voor sommigen toch aardig in de papieren lopen. En tegenwoordig worden wij als Nederlanders al uitgeknepen door de staat dus moeten sommigen veel geven om Ajax toch te kunnen bezoeken. |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote:Op zondag 03 oktober 2010 - 14:39 schreef Winston Bogarde het volgende:[..] Ik heb ook vernomen dat die rotterdammer en z'n collega's helemaal de tiefus ingeslagen zijn.. Gehoord van iemand van het honk.. Ik hoorde juist dat toen de camera's uit waren de gasten een potje tegen elkaar hebben gevoetbald en dat ze die gozer in het kakkerlakkenshirtje vervolgens een dubbele beenbreuk hebben getrapt (overigens voor jouw Remco, gun ik dat niemand toe). Dat hoorde ik van 1 van de graspietjes in de ArenA.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 03 oktober 2010 door amsterdammer113 -- |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 03 oktober 2010 - 16:19 schreef amsterdammer113 het volgende:[..] Ten eerste heb ik al gezegd dat het me helemaal geen reet uitmaakt hoe jij over mij denkt en wat jij van mij vindt. Ten tweede scheld ik niet met het K-woord zoals jij hier wil doen laten geloven. Daarbij is dit een forum waarin iedereen zijn eigen mening mag ventileren en heb jij helemaal niet te beslissen hoe een bepaalde discussie verloopt. Jij voelt je op dit forum een hele kerel, maar ik heb daar toch echt schijt aan. Ben jij tijdens een discussie een andere mening toegedaan dan is dat jouw goed recht, maar ga niet bepalen hoe de discussie verloopt met je "PUNT UIT". Daarnaast ken je mij niet eens dus oordeel niet over mijn gedrag of hoe ik over bepaalde dingen denk. Ik oordeel over jou, op de manier hoe jij in deze discussie staat, en aangezien het zoals jij zelf al zegt een forum en is dat dus mijn goed recht....
Maar goed zoals ik al aangaf, blijbaar vind jij geweld een prima oplossing voor onschuldige situaties, moet je lekker blijven vinden of doen, dat maakt namelijk wel een hele kerel van je, tot dat je een keer de verkeerde tegen het lijf loopt. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 03 oktober 2010 - 16:24 schreef amsterdammer113 het volgende:[..] Alsof ik 45 keer per jaar ga bowlen, de bios bezoek of uit eten ga??? Voor veel supporters is het bezoeken van Ajax een dag uit. Daarbij komen de reis, het biertje en een hapje eten ook nog kijken. Dan kan het voor sommigen toch aardig in de papieren lopen. En tegenwoordig worden wij als Nederlanders al uitgeknepen door de staat dus moeten sommigen veel geven om Ajax toch te kunnen bezoeken. Dus dat geeft mensen het recht om zich als een volslagen idioot te gaan gedragen, en daarmee zowel financieel als het imago van de club te schaden??? Als je het niet kan betalen , moet je niet gaan, zo simpel is het nu eenmaal, als jij de tv di eje zo graag wilt niet kan kopen omdat hij te duur is, ga je toch ook niet de winkel kort en klein slaan??? |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote:Op zondag 03 oktober 2010 - 16:52 schreef remco k het volgende:[..] Dus dat geeft mensen het recht om zich als een volslagen idioot te gaan gedragen, en daarmee zowel financieel als het imago van de club te schaden??? Als je het niet kan betalen , moet je niet gaan, zo simpel is het nu eenmaal, als jij de tv di eje zo graag wilt niet kan kopen omdat hij te duur is, ga je toch ook niet de winkel kort en klein slaan??? Jij begrijpt echt niet de achterliggende gedachte he. Deze gasten zie diehards en komen al jaren niet alleen naar de ArenA, maar reizen daarnaast de club door stad en land achterna en dan ga jij zeggen: "Dan ga je toch niet". Deze gasten laten op hun manier hun afkeur blijken tegen de schandelijke prijzen die de afgelopen tijd worden gevraagd. Niet alleen de wedstrijden om de CL, maar ook de oefenwedstrijd tegen Chelsea speelt hierin mee. Daarnaast zijn er meer duels waarbij belachlijke prijzen zijn gevraagd. Vak410, ons sfeerteam, heeft het geprobeerd ludiek te doen echter is het anders gelopen dan vooraf was gepland. Tja het is niet anders, maar om daar nu zo'n punt van te maken. Die boete wordt heus wel betaald en dat gaat betekenen dat er minder zal worden gedaan aan sfeeracties de komende tijd. |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
of het wel of niet kan over hoe en wat daar gebeurt is daar kunnen discussies over gehouden worden.....feit blijft dat het geweldig stoerdoenerij is van die kakkerlak om zijn maatjes te laten zien dat hij met een 010shirt in de arena durft te voetballen....dat is niet echt slim! en degene die zeggen dat dat wel moet kunnen moeten maar eens met hun ajax shirtje in de badkuip gaan staan.......dan zeg ik:wish you luck!!!! |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote:Op zondag 03 oktober 2010 - 16:50 schreef remco k het volgende:[..] Ik oordeel over jou, op de manier hoe jij in deze discussie staat, en aangezien het zoals jij zelf al zegt een forum en is dat dus mijn goed recht.... Maar goed zoals ik al aangaf, blijbaar vind jij geweld een prima oplossing voor onschuldige situaties, moet je lekker blijven vinden of doen, dat maakt namelijk wel een hele kerel van je, tot dat je een keer de verkeerde tegen het lijf loopt. Ik heb nergens geroepen dat geweld een prima oplossing is voor een onschuldige situatie, echter vraagt deze gozer er zelf om door met zo'n shirtje in de ArenA te gaan voetballen. Daar treft hij op dat moment inderdaad de verkeerde. Dat heet meegaan met de tijd. Als mijn kind supporter zou zijn van bijvoorbeeld die kakkerlakken (wat gelukkig nooit zal gebeuren) en mee zou gaan naar Ajax-Feyenooit dan gaat toch echt dat shirtje niet aan, aangezien je weet dat bepaalde gasten een afkeer hebben. Op dat moment ga je vragen om problemen. Zo is de samenleving op dit moment en niet anders. In een weekend uitgaan gebeurt tegenwoordig meer dan in een hele maand bij supporters in de Eredivisie.
Tis trouwens maar goed dat je niet in Argentinie woont, daar maken ze je namelijk af als je een bepaald shirtje aanhebt en de verkeerde wijk binnen loopt. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 03 oktober 2010 - 17:04 schreef amsterdammer113 het volgende:[..] Jij begrijpt echt niet de achterliggende gedachte he. Deze gasten zie diehards en komen al jaren niet alleen naar de ArenA, maar reizen daarnaast de club door stad en land achterna en dan ga jij zeggen: "Dan ga je toch niet". Deze gasten laten op hun manier hun afkeur blijken tegen de schandelijke prijzen die de afgelopen tijd worden gevraagd. Niet alleen de wedstrijden om de CL, maar ook de oefenwedstrijd tegen Chelsea speelt hierin mee. Daarnaast zijn er meer duels waarbij belachlijke prijzen zijn gevraagd. Vak410, ons sfeerteam, heeft het geprobeerd ludiek te doen echter is het anders gelopen dan vooraf was gepland. Tja het is niet anders, maar om daar nu zo'n punt van te maken. Die boete wordt heus wel betaald en dat gaat betekenen dat er minder zal worden gedaan aan sfeeracties de komende tijd. Jij denkt echt dat 410 die boete van rond de 75.000 euro gaat betalen???
Tuurlijk snap ik wel dat je iets te duur vind, en dat iemand zijn leven geeft voor AJAX, ik heb dat zelf ook 25 jaar lang gedaan, vrijwel geen uitwedstrijd in europa gemist in die tijd. En ik weet ook wel dat frustrerend is dat men zo met supporters omgaat. Maar dat los je niet op zo'n manier op, of denk je dat AJAX nu wel toegeeft???? Ik denk namelijk dat het alleen maar averechts gaat werken, zeker op de lange termijn. Het enieg dat bereikt is, is dat men vind dat het dus terecht is dat de klassieker zonder publiek gespeeld wordt.... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 03 oktober 2010 - 17:06 schreef joduh het volgende:of het wel of niet kan over hoe en wat daar gebeurt is daar kunnen discussies over gehouden worden.....feit blijft dat het geweldig stoerdoenerij is van die kakkerlak om zijn maatjes te laten zien dat hij met een 010shirt in de arena durft te voetballen....dat is niet echt slim! en degene die zeggen dat dat wel moet kunnen moeten maar eens met hun ajax shirtje in de badkuip gaan staan.......dan zeg ik:wish you luck!!!! Je hebt helemaal gelijk, het is ook niet slim, maar dat kan ook anders worden opgelost |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 03 oktober 2010 - 17:10 schreef amsterdammer113 het volgende:[..] Ik heb nergens geroepen dat geweld een prima oplossing is voor een onschuldige situatie, echter vraagt deze gozer er zelf om door met zo'n shirtje in de ArenA te gaan voetballen. Daar treft hij op dat moment inderdaad de verkeerde. Dat heet meegaan met de tijd. Als mijn kind supporter zou zijn van bijvoorbeeld die kakkerlakken (wat gelukkig nooit zal gebeuren) en mee zou gaan naar Ajax-Feyenooit dan gaat toch echt dat shirtje niet aan, aangezien je weet dat bepaalde gasten een afkeer hebben. Op dat moment ga je vragen om problemen. Zo is de samenleving op dit moment en niet anders. In een weekend uitgaan gebeurt tegenwoordig meer dan in een hele maand bij supporters in de Eredivisie. Tis trouwens maar goed dat je niet in Argentinie woont, daar maken ze je namelijk af als je een bepaald shirtje aanhebt en de verkeerde wijk binnen loopt. Je hebt ook gelijk, maar daarom hoeft niet iedereen dat te accepteren toch of wel. En Nl met Argentinie vegelijken heeft geen zin he, dat weet je zelf ook, kijk voor de grap eens wat ze daar verder nog hebben.. |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote:Op zondag 03 oktober 2010 - 17:10 schreef remco k het volgende:[..] Jij denkt echt dat 410 die boete van rond de 75.000 euro gaat betalen??? Tuurlijk snap ik wel dat je iets te duur vind, en dat iemand zijn leven geeft voor AJAX, ik heb dat zelf ook 25 jaar lang gedaan, vrijwel geen uitwedstrijd in europa gemist in die tijd. En ik weet ook wel dat frustrerend is dat men zo met supporters omgaat. Maar dat los je niet op zo'n manier op, of denk je dat AJAX nu wel toegeeft???? Ik denk namelijk dat het alleen maar averechts gaat werken, zeker op de lange termijn. Het enieg dat bereikt is, is dat men vind dat het dus terecht is dat de klassieker zonder publiek gespeeld wordt.... Zoals ik al zei heeft Ajax een bepaald potje waaruit de sfeeracties in het stadion worden betaald. Dit gaat betekenen dat vanuit dat potje de boete betaald zal worden, wat indirect weer tot stand heeft dan sfeeracties dit seizoen minder zullen zijn en bij sommige wedstrijden helemaal niet zullen worden toegepast. Of dacht je soms dat die gasten die sfeeracties allemaal uit eigen zak betaalden? |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote:Op zondag 03 oktober 2010 - 17:13 schreef remco k het volgende:[..] Je hebt ook gelijk, maar daarom hoeft niet iedereen dat te accepteren toch of wel. En Nl met Argentinie vegelijken heeft geen zin he, dat weet je zelf ook, kijk voor de grap eens wat ze daar verder nog hebben.. Wat ik ermee bedoel te zeggen is dat wij hier in Nederland alles zo overdrijven. Als er een rel is geweest rond een wedstrijd tussen Ajax en die Kakkerlakken staat het 5 dagen lang in alle kranten, terwijl er misschien amper wat is gebeurd. Echter als er een rel is tussen supporters van Haarlem en Telstar dan mag je hopen dat dit de landelijke dagbladen al haalt en zo ja dan vind je het terug op pagina 8. Terwijl deze rel misschien 2x zo erg kan zijn.
Natuurlijk hoef jij het niet te accepteren, echter relativeer ik het een stuk makkelijker. Problemen dien je te voorkomen. Ga je toch met je stomme kop bepaalde acties aan (zoals met een shirt van de kakkerlakken voetballen in de ArenA) dan moet je ook de consequenties daarvan ervaren. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 03 oktober 2010 - 17:14 schreef amsterdammer113 het volgende:[..] Zoals ik al zei heeft Ajax een bepaald potje waaruit de sfeeracties in het stadion worden betaald. Dit gaat betekenen dat vanuit dat potje de boete betaald zal worden, wat indirect weer tot stand heeft dan sfeeracties dit seizoen minder zullen zijn en bij sommige wedstrijden helemaal niet zullen worden toegepast. Of dacht je soms dat die gasten die sfeeracties allemaal uit eigen zak betaalden? Nee tuurlijk denk ik dat niet, maar dus hebben ze uiteindelijk ook nog zichzelf met zo'n actie. des te dommer het dus wordt |
|
|
|
|
Winston Bogarde
|
|
|
...
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 03 oktober 2010 door Winston Bogarde -- |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote:Op zondag 03 oktober 2010 - 17:19 schreef remco k het volgende:[..] Nee tuurlijk denk ik dat niet, maar dus hebben ze uiteindelijk ook nog zichzelf met zo'n actie. des te dommer het dus wordt vind jij? das ok hoor?maar gelukkig ben jij niet wij!!! |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote:Op zondag 03 oktober 2010 - 17:19 schreef remco k het volgende:[..] Nee tuurlijk denk ik dat niet, maar dus hebben ze uiteindelijk ook nog zichzelf met zo'n actie. des te dommer het dus wordt Ik vind van niet. Vind het juist geweldig dat deze gasten hun gevoel naar buiten brengen, van wat andere Ajacieden alleen maar denken maar verder hun bek over houden. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Dus jij vind het slim, dat je jezelfeigenlijk bewust een boete oplegd waarvan je weet dat die boete uit dat potje wordt betaald, waardoor je dus van tevoren weet dat je minder geld te besteden hebt voor sfeeracties.
@amsterdammer Enig idee hoeveel geld er jaarlijks in dat potje zit? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 03 oktober 2010 - 17:23 schreef amsterdammer113 het volgende:[..] Ik vind van niet. Vind het juist geweldig dat deze gasten hun gevoel naar buiten brengen, van wat andere Ajacieden alleen maar denken maar verder hun bek over houden. maar dat had ook op een andere manier gekund. |
|
|
|
|
XXX
|
|
|
|
|
|
joduh
|
|
|
wil je misschien je t-shirt uitdoen?tenminste als je dat wil dan?maar alsjeblieft niet boos worden hoor? |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote:Op zondag 03 oktober 2010 - 17:24 schreef remco k het volgende:[..] Dus jij vind het slim, dat je jezelfeigenlijk bewust een boete oplegd waarvan je weet dat die boete uit dat potje wordt betaald, waardoor je dus van tevoren weet dat je minder geld te besteden hebt voor sfeeracties. @amsterdammer Enig idee hoeveel geld er jaarlijks in dat potje zit? Dat wordt nooit bekend gemaakt. Zowel niet door Ajax alsmede niet door het sfeerteam. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 03 oktober 2010 - 17:59 schreef amsterdammer113 het volgende:[..] Dat wordt nooit bekend gemaakt. Zowel niet door Ajax alsmede niet door het sfeerteam. dat wist ik, maar ik dacht dat je het wist... prima |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 03 oktober 2010 - 17:52 schreef joduh het volgende:wil je misschien je t-shirt uitdoen?tenminste als je dat wil dan?maar alsjeblieft niet boos worden hoor? je kan het ook overdrijven he |
|
|
|
|
Winston Bogarde
|
|
|
Remco ik vind het jammer dat jij jezelf als een moraalridder voordoet iemand die nooit scheld. Enige zelfreflectie kan geen kwaad.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 03 oktober 2010 door Winston Bogarde -- |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 03 oktober 2010 - 18:05 schreef Winston Bogarde het volgende:Remco ik vind het jammer dat jij jezelf als een moraalridder voordoet iemand die nooit scheld. Enige zelfreflectie kan geen kwaad. LEZEN,LEZEN, Ik geef in verschillende posts aan zelf ook weleens te schelden, en dat dit ook minder moet, daarom is zo'n initiatief van Blind wel goed, daar worden mensen weer even wakker van zeg maar |
|
|
|
|
Afcarius
|
|
|
Tja gappie, als je zo provoceert in de arena dan kun je zoiets verwachten. Ga maar lekker ergens anders voetballen in je havenslaven kostuum maar niet in de voetbal tempel. |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
zo is het helemaal man!lekker stoer doen en dan lekker klappen krijgen...haahahah hoe vertel je dat thuis eigenlijk????? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
bij types zoals jij is het niet zo moeilijk om thuis uit te leggen wat er gebeurt is.
Die Feyenoord gast kan dan gewoon zeggen
"Er had vandaag weer zo'n ajacied zo'n grote smoel, ik dacht daar gaat ik eens een praatje mee maken, maar toen ik in de buurt kwam, begon die maf al te renne, en dat terwijl ik echt een praatje wou make, rare snuiters hoor die JODUH"
Zo wordt het thuis verteld JODUH als jij er iets mee te maken hebt:):):):):):) |
|
|
|
|
Rogier
|
|
|
Vind het eerlijk gezegd dom om in je feyenoord shirt in de Arena te gaan spelen, net zoals het dom is om het andersom te doen. Taalgebruik is niet juist, maar laten we niet roomser dan de paus worden svp. Mensen worden op straat voor nog veel minder aangevallen helaas. |
|
|
|
|
thomASS
|
|
|
Altijd grote praatjes die kakkerlakken, maar deze scheet lekker in zijn broek. |
|
|
|
|
Aaaaight
|
|
|
|
|
|
joduh
|
|
|
valt het jullie ook op dat de kakkerlakken stil zijn de laatste tijd?vroeger kon ik nergens komen of ik zag ze overal,maar tegenwoordig hoor ik ze niet meer zovaak??? hahah wel lekker man! |
|
|
|
|
hospik
|
|
|
Geen geouwehoer! Uit dat shirt! Probeer dat geintje effe andersom in het kuipje, word je ook niet fatsoenlijk behandeld schat ik |
|
|
|
|
hospik
|
|
|
Geen geouwehoer! Uit dat shirt! Probeer dat geintje effe andersom in het kuipje, word je ook niet fatsoenlijk behandeld schat ik |
|
|
|
|
hospik
|
|
|
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
Geen geouwehoer! Uit dat shirt! Probeer dat geintje effe andersom in het kuipje, word je ook niet fatsoenlijk behandeld schat ik
Nog een keer dan? :s |
|
|
|