|
|
Headliner |
|
|
|
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:
Been niet blij met Biseswar (De Telegraaf)
|
|
|
henkie1969
|
|
|
quote:Op maandag 04 oktober 2010 - 21:19 schreef hotjumper het volgende:[..] Dat je daar dan ook niet vvoetbal gaat kijken als het je alleen om prijzen gaat. Gelukkig vind je het zelf ook kortzichtig denken. dus jij bungelt liever de komende jaren onderaan met allemaal jeugdspelers en je eigen identiteit behouden? |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op maandag 04 oktober 2010 - 21:21 schreef henkie1969 het volgende:[..] dus jij bungelt liever de komende jaren onderaan met allemaal jeugdspelers en je eigen identiteit behouden? Ja, anders kan ik net zo goed Amerikaans voetbal gaan kijken ofzo. Als het mij alleen om voetbal ging dan ging ik wel naar de kaasjoden, veel dichterbij. |
|
|
|
|
henkie1969
|
|
|
nou ja, we verschillen van mening...zolang we maar achter Feyenoord blijven staan toch :) ..... |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op maandag 04 oktober 2010 - 21:21 schreef henkie1969 het volgende:[..] dus jij bungelt liever de komende jaren onderaan met allemaal jeugdspelers en je eigen identiteit behouden? Ik werk nu een jaar of 15 in Amsterdam en idd best gezellig.. Vandaag museumplein en hoek PC maar liever 11 Rotterdammers in het veld please |
|
|
|
|
henkie1969
|
|
|
quote:Op maandag 04 oktober 2010 - 21:34 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Ik werk nu een jaar of 15 in Amsterdam en idd best gezellig.. Vandaag museumplein en hoek PC maar liever 11 Rotterdammers in het veld please het zal mij een zorg zijn waar ze vandaan komen, volgens mij hebben wij de Uefa Cup gewonnen zonder dat er 11 rotterdammers in stonden... ik werk trouwens in de Rai
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 04 oktober 2010 door henkie1969 -- |
|
|
|
|
henkie1969
|
|
|
.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 04 oktober 2010 door henkie1969 -- |
|
|
|
|
Els
|
|
|
Waar ze vandaan komen, maakt me niet zoveel uit, ze moeten gewoon niet van Ajax af komen, of naar Ajax willen. Zo wel, dan gaat er gewoon een sneeuwbal in het vriesvak. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op maandag 04 oktober 2010 - 21:38 schreef henkie1969 het volgende:[..] het zal mij een zorg zijn waar ze vandaan komen, volgens mij hebben wij de Uefa Cup gewonnen zonder dat er 11 rotterdammers in stonden... ik werk trouwens in de Rai Wat Els zegt... PS de Rai kan ook gezellig zijn.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ze mogen wel uit amsterdam komen' het moeten alleen geen amsterdammers zijn. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: Ze mogen wel uit Amsterdam komen het mogen allleen geen Joden zijn. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Biseswar verdiend een nieuwe kans, hij is nog altijd beter dan Schaken. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Spelers komend uit de eigen opleiding allereerst. Daar is zo'n opleiding voor. Aangevuld met nodige talent van buitenaf. En niet andersom. Neem Twente....kunnen ze beter Internationale noemen... |
|
|
|
|
henkie1969
|
|
|
We hebben nu allemaal uit eigen opleiding...maar daar gaan we het niet mee redden... van mij mogen Kuyt, Cruz, de broertjes Kalou (zijn voorbeelden he...) wel komen hoor...en dat zijn toch echt geen Rotterdammers :)
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Been niet blij met Biseswar ------Cor pot erg blij met Biseswar
Been blij met Fer en Wijnaldum---Cor pot niet blij met Fer en Wijnaldum
?????????????????????????---------------???????????????????????????????? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
7ton per jaar... kahtsjing. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Geen idee. Zal niet veel meer of minder zijn. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Gissen kunnen we,meer niet! |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
7 ton per jaar....Weggegooid geld. Doodzonde. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
We gooien wel meer geld weg, helaas.. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Is dat contract (met 7 ton op jaarbasis) niet onder Bosz bezegeld? |
|
|
|
|
scarface1979
|
|
|
nee onder Beenhakker getekent
Ze hebben toen op hem in gepraat om te tekenen om hem vervolgens nooit meer op te stellen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 12 oktober 2010 door scarface1979 -- |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op maandag 11 oktober 2010 - 19:58 schreef Leon FR1908 het volgende:Been niet blij met Biseswar ------Cor pot erg blij met Biseswar Been blij met Fer en Wijnaldum---Cor pot niet blij met Fer en Wijnaldum ?????????????????????????---------------???????????????????????????????? Cor Pot=oranje=joods Mario=Feyenoord=Held
Je gaat me toch niet vertellen dat ik je moet uitleggen wie je kan geloven. |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
jawel leon heeft wel een beetje gelijk hoor! |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Cor Pot: werkt enkele dagen/weken per jaar met die gasten, Mario Been: werkt een heel jaar met hen.
Geloof ik iemand die hen beter kent eerder. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Ik ben niet blij met meerdere Feyenoord spelers. |
|
|
|
|
Geboren in Rotterdam
|
|
|
Chelsea en Arsenal spelen regelmatig met 11 buitenlanders in de basis en toch staat de fanatieke Londense aanghang compleet achter het team; we zullen moeten accepteren dat Rotterdam al tijden gewoon geen topspelers heeft. O ja, Robin van Persie, maar dat was ook zo'n moeilijke jongen die voor een scheet en drie knikkers naar Arsenal mocht vertrekken. Te moeilijk voor de zeer middelmatige trainers bij Feijenoord. Hoeveel zou hij nu waard zijn? Visie is niet het sterkste punt van de leiders van onze club. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 - 19:48 schreef Geboren in Rotterdam het volgende:Chelsea en Arsenal spelen regelmatig met 11 buitenlanders in de basis en toch staat de fanatieke Londense aanghang compleet achter het team; we zullen moeten accepteren dat Rotterdam al tijden gewoon geen topspelers heeft. O ja, Robin van Persie, maar dat was ook zo'n moeilijke jongen die voor een scheet en drie knikkers naar Arsenal mocht vertrekken. Te moeilijk voor de zeer middelmatige trainers bij Feijenoord. Hoeveel zou hij nu waard zijn? Visie is niet het sterkste punt van de leiders van onze club. Bert van Marwijk is zeker middelmaat. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Zag je gisteren wel weer hahaha |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: Dat betekend dus dat van gaal en van Basten onder de middelmaat zijn? |
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Altijd handig om elke trainer verantwoordelijk te stellen...Een selectie moet in balans zijn, bij herhaling passerende trainers, technisch directeuren, zoals afgelopen 5 jaar bij Feyenoord: zo komt er nooit lijn en balans. Dat heeft nu met langer zittende mensen meer kans. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 - 15:46 schreef FR-Henk het volgende:Altijd handig om elke trainer verantwoordelijk te stellen...Een selectie moet in balans zijn, bij herhaling passerende trainers, technisch directeuren, zoals afgelopen 5 jaar bij Feyenoord: zo komt er nooit lijn en balans. Dat heeft nu met langer zittende mensen meer kans. een trainer en td is [bijna] altijd een passant, 't gaat om visie om een team te formeren |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 - 22:57 schreef sevillana het volgende:[..] een trainer en td is [bijna] altijd een passant, 't gaat om visie om een team te formeren Daar zijn Been/hakker ondertussen écht wel mee bezig. |
|
|
|