BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Been blij met vertoonde inzet tegen De Graafschap

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
 Headliner  Headliner - zondag 03 oktober 2010 - 17:15
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:

Been blij met vertoonde inzet (De Telegraaf)

Boudewijn
 Boudewijn - zondag 03 oktober 2010 - 17:17   quote  deeplink  
Been blij met vertoonde inzet tegen De Graafschap

DOETINCHEM - Feyenoord-coach Mario Been was vooral tevreden met de vertoonde inzet en strijdlust tegen De Graafschap (1-1). Voetballend moet het veel beter, maar ik heb vandaag gelukkig wel een ploeg gezien die er voor wilde knokken. Dat hadden we vooraf ook afgesproken, aldus Been.

Nadat we achter kwamen, zag je even de twijfel toeslaan maar uiteindelijk hebben we veerkracht getoond in deze gekke wedstrijd die ook in 4-4 had kunnen eindigen. Dat is nog een pluspunt van dit duel. We hebben best een aantal kansen gecreƫerd.
MMM
 MMM - zondag 03 oktober 2010 - 17:18   quote  deeplink  
Wat een idioot, sorry hoor.. Echt sorry, maar als je dit durft te zeggen..
Quiroz
 Quiroz - zondag 03 oktober 2010 - 17:19   quote  deeplink  
Ok. Mario je bent 20 minpunten gezakt bij mij. Je hebt er nog 80
Maximus
 Maximus - zondag 03 oktober 2010 - 17:19   quote  deeplink  
onruststoker die boudewijf
Stylzz
 Stylzz - zondag 03 oktober 2010 - 17:19   quote  deeplink  
pffffffffffffffffft
El Aanmeldi
 El Aanmeldi - zondag 03 oktober 2010 - 17:20   quote  deeplink  
.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 25 september 2018 door El Aanmeldi --
R'dam-ech wel
 R'dam-ech wel - zondag 03 oktober 2010 - 17:25   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 oktober 2010 - 17:18 schreef MMM het volgende:
Wat een idioot, sorry hoor.. Echt sorry, maar als je dit durft te zeggen..
wat moet ie dan ?? die gasten afzeiken??
MMM
 MMM - zondag 03 oktober 2010 - 17:27   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 oktober 2010 - 17:25 schreef R'dam-ech wel het volgende:

[..]

wat moet ie dan ?? die gasten afzeiken??
Dat heeft hij de afgelopen tijd al vaak zat gedaan.. Hij kan ook gewoon aangeven dat het weer niet goed was, dat het wel WEER meeviel met de inzet? Maar als je nog durft te zeggen dat je blij bent met de vertoonde inzet vraag ik me af waar je mee bezig bent..
Maximus
 Maximus - zondag 03 oktober 2010 - 17:28   quote  deeplink  
Lees dan de reactie van van dijk op telegraaf.nl maar niet... lichtpuntjes..
sterski010
 sterski010 - zondag 03 oktober 2010 - 17:30   quote  deeplink  
Ze strijden niet voor 3 punten, de enige strijd die ik ze zie doen is tegen houden...Zo win je geen wedstrijden...
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 03 oktober 2010 - 17:31   quote  deeplink  
Been kiest er voor zijn spelers niet af te branden. Zal ie echt wel geldige reden voor hebben. Al kan ie dit verhaal niet weken volhouden natuurlijk.
Feijenoord1908
 Feijenoord1908 - zondag 03 oktober 2010 - 17:32   quote  deeplink  
Been is het probleem, steeds meer mensen gaan het inzien
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 03 oktober 2010 - 17:36   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 oktober 2010 - 17:32 schreef Feijenoord1908 het volgende:
Been is het probleem, steeds meer mensen gaan het inzien
Zoo...Nou noem ze dan ook meteen ff.
El Jardinero
 El Jardinero - zondag 03 oktober 2010 - 17:38   quote  deeplink  
Echt, weet ook niet naar welke wedstrijd hij heeft zitten kijken, maar inzet en veerkracht heb ik echt niet gezien hoor.
Lijkt wel of hij juist spelers slechter maakt... kijk naar Cabral/Castoignes/De vrij deze jongens waren van grote klasse. Maar sinds een aantal maanden zie ik niets meer terug hiervan. Kan ook te maken hebben met zelfvertrouwen maardeze jongens komen geen pepernoot meer voorbij en voor je het weet worden ze weer afgeserveerd en spelen ze binnen 3 jaar bij een europese topclub!

Hoe kan het toch dat een club als de Graafschap(vorig seizoen jupiler league) feyenoord 75% van de wedstrijd overklast en bijna alle duels winnen???!!!
Feijenoord1908
 Feijenoord1908 - zondag 03 oktober 2010 - 17:39   quote  deeplink  
hoor been net zeggen dat ie schaken erg dreigend vond spelen. dan ben je toch niet goed bij je hoofd of wel?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 03 oktober 2010 door Feijenoord1908 --
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zondag 03 oktober 2010 - 17:39   quote  deeplink  
Hier heeft Been op zich wel gelijk in. Ik had niet het idee dat er spelers waren die de kantjes er vanaf liepen. Ik had wel het idee dat ze voor het eerst samenspeelden. Het positiespel was zeer zeer matig. De enige lopende mensen in de eerste helft waren Castaignos en Wijnaldum. Ik mis steeds meer en meer de inbreng van El Ahmadi, die brengt tenminste veel voetbal met zich mee. En hij kan de lijnen uitzetten, wat hard nodig is, want niemand anders schijnt dat te kunnen van de spelers die de afgelopen wedstrijden hebben gespeeld.
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 03 oktober 2010 - 17:42   quote  deeplink  
Been heeft altijd gezegd dat knokken het belangrijkste is. Zover heeft ie ze in ieder geval al. Als dat niet zou gebeuren houdt het op.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 03 oktober 2010 - 17:43   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 oktober 2010 - 17:38 schreef El Jardinero het volgende:
Echt, weet ook niet naar welke wedstrijd hij heeft zitten kijken, maar inzet en veerkracht heb ik echt niet gezien hoor.
Lijkt wel of hij juist spelers slechter maakt... kijk naar Cabral/Castoignes/De vrij deze jongens waren van grote klasse. Maar sinds een aantal maanden zie ik niets meer terug hiervan. Kan ook te maken hebben met zelfvertrouwen maardeze jongens komen geen pepernoot meer voorbij en voor je het weet worden ze weer afgeserveerd en spelen ze binnen 3 jaar bij een europese topclub!

Hoe kan het toch dat een club als de Graafschap(vorig seizoen jupiler league) feyenoord 75% van de wedstrijd overklast en bijna alle duels winnen???!!!
De Graafschap uit mag heus niet als makkie gezien worden..
Het spel is erg fysiek,ik weet wel dat we mogen verwachten daar met 3 punten weg te lopen
maar dat is makkelijker gezegt dan gedaan.Al die laagvliegers daar moet je het niet van hebben..Straks Twente thuis ,dat zal een wedstrijd worden die je dan weer versteld doet staan.Althans dat is mijn voorspelling
El Aanmeldi
 El Aanmeldi - zondag 03 oktober 2010 - 17:44   quote  deeplink  
.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 25 september 2018 door El Aanmeldi --
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zondag 03 oktober 2010 - 17:44   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 oktober 2010 - 17:38 schreef El Jardinero het volgende:
Echt, weet ook niet naar welke wedstrijd hij heeft zitten kijken, maar inzet en veerkracht heb ik echt niet gezien hoor.
Lijkt wel of hij juist spelers slechter maakt... kijk naar Cabral/Castoignes/De vrij deze jongens waren van grote klasse. Maar sinds een aantal maanden zie ik niets meer terug hiervan. Kan ook te maken hebben met zelfvertrouwen maardeze jongens komen geen pepernoot meer voorbij en voor je het weet worden ze weer afgeserveerd en spelen ze binnen 3 jaar bij een europese topclub!

Hoe kan het toch dat een club als de Graafschap(vorig seizoen jupiler league) feyenoord 75% van de wedstrijd overklast en bijna alle duels winnen???!!!
Cabral/Castaignos/De Vrij zijn niet van grote klasse, maar hebben de potentie omdat wel te zijn. Cabral en Castaignos speelden een paar maanden terug nog niet eens dus dat gaat niet op.

Hoe het kan dat De Graafschap zo goed lijkt te spelen? (of Feyenoord zo slecht) dat komt omdat het positiespel niet klopt. Zonder de bal wordt niet gelopen (behalve door Castaignos en Wijnaldum), spelers staan te kijken, spelen op een kluitje, hierdoor zijn er geen goede oplossingen, waardoor of de bal terug moet of er wordt er moet risico worden genomen (doordat er geen lopende mensen zijn), waardoor er vaak balverlies is, wat een club als de Graafschap in de kaart speelt.

Been moet mijn inziens echt veel gaan trainen op positiespel, want anders gaat dit een heel lang seizoen worden...
aad 64
 aad 64 - zondag 03 oktober 2010 - 17:46   quote  deeplink  
TEVREDEN 1-1 tegen de graafschap?????????????? Tjonge wat kost eigenlijk een seizoenskaart voor de Jupitairleague
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zondag 03 oktober 2010 - 17:46   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 oktober 2010 - 17:44 schreef El Aanmeldi het volgende:

[..]

euh?
MMM
 MMM - zondag 03 oktober 2010 - 17:47   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 oktober 2010 - 17:39 schreef Feijenoord1908 het volgende:
hoor been net zeggen dat ie schaken erg dreigend vond spelen. dan ben je toch niet goed bij je hoofd of wel?
Dat meen je niet?
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 03 oktober 2010 - 17:47   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 oktober 2010 - 17:46 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

euh?
Hij is het met je eens.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zondag 03 oktober 2010 - 17:50   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 oktober 2010 - 17:47 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Hij is het met je eens.
dan is het goed.
sportdwaas
 sportdwaas - zondag 03 oktober 2010 - 17:52   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 oktober 2010 - 17:44 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Cabral/Castaignos/De Vrij zijn niet van grote klasse, maar hebben de potentie omdat wel te zijn. Cabral en Castaignos speelden een paar maanden terug nog niet eens dus dat gaat niet op.

Hoe het kan dat De Graafschap zo goed lijkt te spelen? (of Feyenoord zo slecht) dat komt omdat het positiespel niet klopt. Zonder de bal wordt niet gelopen (behalve door Castaignos en Wijnaldum), spelers staan te kijken, spelen op een kluitje, hierdoor zijn er geen goede oplossingen, waardoor of de bal terug moet of er wordt er moet risico worden genomen (doordat er geen lopende mensen zijn), waardoor er vaak balverlies is, wat een club als de Graafschap in de kaart speelt.

Been moet mijn inziens echt veel gaan trainen op positiespel, want anders gaat dit een heel lang seizoen worden...
het positiespel is al 2 jaar om te huilen. Komt ook omdat spelers als El Ahmadi, Bruins, Fer en Wijnaldum om wat voor reden dan ook vaak de bal veel te lang bij zich houden. Vandaag waren er een paar halve kansen die hele kansen en misschien doelpunten hadden kunnen zijn als er meer zou worden overgespeeld
paco
 paco - zondag 03 oktober 2010 - 17:55   quote  deeplink  
tevreden? hoe kun je met zo een gepruts tevreden zijn EEN DRAMA WAS HET GROTE SCHANDE!
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 03 oktober 2010 - 17:55   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 oktober 2010 - 17:52 schreef sportdwaas het volgende:

[..]

het positiespel is al 2 jaar om te huilen. Komt ook omdat spelers als El Ahmadi, Bruins, Fer en Wijnaldum om wat voor reden dan ook vaak de bal veel te lang bij zich houden. Vandaag waren er een paar halve kansen die hele kansen en misschien doelpunten hadden kunnen zijn als er meer zou worden overgespeeld
Dat zegt ook alles over gebrek aan zelfvertrouwen.
El Jardinero
 El Jardinero - zondag 03 oktober 2010 - 18:17   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 oktober 2010 - 17:44 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Cabral/Castaignos/De Vrij zijn niet van grote klasse, maar hebben de potentie omdat wel te zijn. Cabral en Castaignos speelden een paar maanden terug nog niet eens dus dat gaat niet op.

Hoe het kan dat De Graafschap zo goed lijkt te spelen? (of Feyenoord zo slecht) dat komt omdat het positiespel niet klopt. Zonder de bal wordt niet gelopen (behalve door Castaignos en Wijnaldum), spelers staan te kijken, spelen op een kluitje, hierdoor zijn er geen goede oplossingen, waardoor of de bal terug moet of er wordt er moet risico worden genomen (doordat er geen lopende mensen zijn), waardoor er vaak balverlies is, wat een club als de Graafschap in de kaart speelt.

Been moet mijn inziens echt veel gaan trainen op positiespel, want anders gaat dit een heel lang seizoen worden...
Nou ik volg de jeugd van feyenoord al jaren, dan zie je vaak dat ze met kop en schouders boven de leeftijdgenoten uitsteken in de jeugdcompetities... maar zodra ze de overstap maken naar de kuip is ineens alles anders!
Cabral vorig seizoen een genot om naar te kijken. Castoignes een echte killer in de 16!!
Tegen een team als de graafschap mag je daar best iets meer van terugzien vind ik... Deze club speelde vorig deizoen jupiler league!! A1 werd kampioen.....Vind dat Mario echt veel te weinig uit deze spelers haalt momenteel. Misschien komt het ook wel door het hele team)aanvoerder Fer).
Maar ik vind het raar dat er zo weinig jeugdspelers echt goed doorbreken bij feyenoord.. ze spelen met 6 of 7 spelers in de nationale vertegenwoordigende elftallen, dus voetballen kunnen ze allemaal volgens mij?!
Ronnie W
 Ronnie W - zondag 03 oktober 2010 - 18:28   quote  deeplink  
wat een laf voetbal
hij moet Indi naast Bahia zetten en de Vrij weer op linkt
En haal Fer er maar eens af en geef El Ahmadi een kans
Die schaken moet ie naar de amateurs sturen wat een drama. En dan zet ie Biseswar ernaast
sevillana
 sevillana - zondag 03 oktober 2010 - 18:31   quote  deeplink  
ach, we hebben weer een wedstrijd NIET verloren, al scheelde het niet veel.
denk dat je gewoon blij moet zijn met een punt.
natuurlijk had ik ook liever een andere opstelling/instelling gezien, zo begrijp ik nog steeds niet wat Mario als toegevoegde waarde in schaken ziet. en waarom Martins Indi vandaag niet gewoon weer gespeeld heeft en de Vrij gewoon weer rb ipv leerdam.
en zo zijn er nog wel wat meer vraagtekens die ik plaats bij de opstelling, maar ja, Mario beslist en ik blijf dus maar hopen op betere tijden.
met een klein beetje geluk waren er vanmiddag zelfs 3 punten gepakt bij die boeren maar het engeltje liet het verder afweten vanmiddag, dat engeltje was waarschijnlijk op de lat bij Rob van Dijk achter gebleven?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 03 oktober 2010 door sevillana --
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zondag 03 oktober 2010 - 18:36   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 oktober 2010 - 18:17 schreef El Jardinero het volgende:

[..]

Nou ik volg de jeugd van feyenoord al jaren, dan zie je vaak dat ze met kop en schouders boven de leeftijdgenoten uitsteken in de jeugdcompetities... maar zodra ze de overstap maken naar de kuip is ineens alles anders!
Cabral vorig seizoen een genot om naar te kijken. Castoignes een echte killer in de 16!!
Tegen een team als de graafschap mag je daar best iets meer van terugzien vind ik... Deze club speelde vorig deizoen jupiler league!! A1 werd kampioen.....Vind dat Mario echt veel te weinig uit deze spelers haalt momenteel. Misschien komt het ook wel door het hele team)aanvoerder Fer).
Maar ik vind het raar dat er zo weinig jeugdspelers echt goed doorbreken bij feyenoord.. ze spelen met 6 of 7 spelers in de nationale vertegenwoordigende elftallen, dus voetballen kunnen ze allemaal volgens mij?!
Het is een wereld van verschil of je een wedstrijdje speelt tegen een jeugdelftal of een eredivisieploeg. De druk is bijvoorbeeld vele malen groter. Ik vind eigenlijk dat vooral Castaignos voor zijn leeftijd telkesn een uitstekende indruk weet achter te laten. Slimme speler, altijd in beweging, weet zelf ook kansen de creeeren uit het betrekkelijke niets, hij is bovendien ook al heel aardig in de combinatie. Het klopt dat hij wel een aantal goede kansen heeft laten liggen, maar die jongen komt er wel. Hij blijft met vertrouwen spelen en dat vind ik erg knap van hem. Er is een verschil hoe je een bal mist. Elke doelpoging zit overtuiging achter bij hem. Hij zoekt altijd een hoek uit. Probeert een bal altijd met kracht te raken. Vergelijk daarmee eens hoe bijvoorbeeld Schaken of Smolov een bal raakt, echt een wereld van verschil. Ik hoop echt dat Castaignos nog zeker een jaar of 3 blijft en over een tijdje een mooi koppel kan vormen met Kuyt, mocht die als zijn contract over 2 jaar afloopt terugkeren.

Kijk ook maar eens btw naar de ontwikkeling van Van Wolfswinkel. Iedereen zag dat hij talent had, maar bij Vitesse mistte hij nog veel kansen. Vorig jaar bij Utrecht mistte hij ook veel grote kansen. Maar op een gegeven moment heb je net dat stukje ervaring, gogme noem het zoals je wilt en dan gaat het lopen. Dit seizoen schiet hij ze er in alle standen in. Castaignos gaat eenzelfde ontwikkeling doormaken, daar ben ik van overtuigd.
jo3h
 jo3h - zondag 03 oktober 2010 - 18:37   quote  deeplink  
hij moet die schaken een poosje op de tribune zetten en niet biseswar wan t die schaken die komt nog geen dunne drol voorbij wat moet je met zo gozer
Marco12345
 Marco12345 - zondag 03 oktober 2010 - 18:43   quote  deeplink  
Ik heb een leuke wedstrijd gezien, had zo 4-4 kunnen zijn :-)
El Jardinero
 El Jardinero - zondag 03 oktober 2010 - 18:58   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 oktober 2010 - 18:36 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Het is een wereld van verschil of je een wedstrijdje speelt tegen een jeugdelftal of een eredivisieploeg. De druk is bijvoorbeeld vele malen groter. Ik vind eigenlijk dat vooral Castaignos voor zijn leeftijd telkesn een uitstekende indruk weet achter te laten. Slimme speler, altijd in beweging, weet zelf ook kansen de creeeren uit het betrekkelijke niets, hij is bovendien ook al heel aardig in de combinatie. Het klopt dat hij wel een aantal goede kansen heeft laten liggen, maar die jongen komt er wel. Hij blijft met vertrouwen spelen en dat vind ik erg knap van hem. Er is een verschil hoe je een bal mist. Elke doelpoging zit overtuiging achter bij hem. Hij zoekt altijd een hoek uit. Probeert een bal altijd met kracht te raken. Vergelijk daarmee eens hoe bijvoorbeeld Schaken of Smolov een bal raakt, echt een wereld van verschil. Ik hoop echt dat Castaignos nog zeker een jaar of 3 blijft en over een tijdje een mooi koppel kan vormen met Kuyt, mocht die als zijn contract over 2 jaar afloopt terugkeren.

Kijk ook maar eens btw naar de ontwikkeling van Van Wolfswinkel. Iedereen zag dat hij talent had, maar bij Vitesse mistte hij nog veel kansen. Vorig jaar bij Utrecht mistte hij ook veel grote kansen. Maar op een gegeven moment heb je net dat stukje ervaring, gogme noem het zoals je wilt en dan gaat het lopen. Dit seizoen schiet hij ze er in alle standen in. Castaignos gaat eenzelfde ontwikkeling doormaken, daar ben ik van overtuigd.
Daar heb je gelijk in, maar je bent het toch met me eens dat Mario deze spelers op dit moment niet beter maakt?! Als ik kijk naar excelsior.. met "afgeschreven" feyenoordtalent dan doet Pastoor het momenteel iets beter moet ik zeggen. Daar zit een gedachte achter hun voetbal, al is het niet altijd mooi. Maar ze gaan wel voor de winst(elke wedstrijd weer). En dat zie ik bij feyenoord niet terug, alleen schade proberen te beperken en men is tevreden?!
sterski010
 sterski010 - zondag 03 oktober 2010 - 19:01   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 oktober 2010 - 17:39 schreef Feijenoord1908 het volgende:
hoor been net zeggen dat ie schaken erg dreigend vond spelen. dan ben je toch niet goed bij je hoofd of wel?
+1... Ongelofelijk..
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 03 oktober 2010 - 19:03   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 oktober 2010 - 18:31 schreef sevillana het volgende:
ach, we hebben weer een wedstrijd NIET verloren, al scheelde het niet veel.
denk dat je gewoon blij moet zijn met een punt.
natuurlijk had ik ook liever een andere opstelling/instelling gezien, zo begrijp ik nog steeds niet wat Mario als toegevoegde waarde in schaken ziet. en waarom Martins Indi vandaag niet gewoon weer gespeeld heeft en de Vrij gewoon weer rb ipv leerdam.
en zo zijn er nog wel wat meer vraagtekens die ik plaats bij de opstelling, maar ja, Mario beslist en ik blijf dus maar hopen op betere tijden.
met een klein beetje geluk waren er vanmiddag zelfs 3 punten gepakt bij die boeren maar het engeltje liet het verder afweten vanmiddag, dat engeltje was waarschijnlijk op de lat bij Rob van Dijk achter gebleven?
Prima beschreven!
El Aanmeldi
 El Aanmeldi - zondag 03 oktober 2010 - 19:05   quote  deeplink  
omdat vlaar geblesseerd is en de vrij wel graag centraal wou
el-loco
 el-loco - zondag 03 oktober 2010 - 19:08   quote  deeplink  
Feyenoord onder aanvoering van fer/wijnaldum/schaken/de cler en bruins voetballen KUT. tijd voor actie
remco1978
 remco1978 - zondag 03 oktober 2010 - 19:23   quote  deeplink  
Tegen het einde van de wedstrijd zag je Bruins door jagen op de bal. Die instelling zou ik wel eens van iedereen willen zien en dan een hele wedstrijd lang. Als je het mij vraagt speel je ze dan helemaal kapot

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 03 oktober 2010 door remco1978 --
hotjumper
 hotjumper - zondag 03 oktober 2010 - 19:40   quote  deeplink  
Hup Mario! Wat hebben de Joden gedaan?
sevillana
 sevillana - zondag 03 oktober 2010 - 20:23   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 oktober 2010 - 19:03 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Prima beschreven!
thk U
sevillana
 sevillana - zondag 03 oktober 2010 - 20:23   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 oktober 2010 - 19:40 schreef hotjumper het volgende:
Hup Mario! Wat hebben de Joden gedaan?
hahahahahaha
hotjumper
 hotjumper - zondag 03 oktober 2010 - 20:30   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 oktober 2010 - 20:23 schreef sevillana het volgende:

[..]

thk U
Nee jij bedankt.
sevillana
 sevillana - zondag 03 oktober 2010 - 20:36   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 oktober 2010 - 20:30 schreef hotjumper het volgende:

[..]

Nee jij bedankt.
prima beschreven . . . . . . . . . . . .
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 03 oktober 2010 - 22:03   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 oktober 2010 - 18:28 schreef Ronnie W het volgende:
wat een laf voetbal
hij moet Indi naast Bahia zetten en de Vrij weer op linkt
En haal Fer er maar eens af en geef El Ahmadi een kans
Die schaken moet ie naar de amateurs sturen wat een drama. En dan zet ie Biseswar ernaast
Biseswar ook naar de amateurs, graag.
Een betere optie dan Schaken is er niet, flanken in de voorhoede houden, anders lopen ze elkaar hopeloos in de weg in kleine ruimtes. Cabral is nog niet aan 90 minuten toe.
Vond het geen laf voetbal, er is gewoon onvoldoende bikkelkracht in dit team.
klaas vaak
 klaas vaak - zondag 03 oktober 2010 - 22:24   quote  deeplink  
zijn te soft de gassies
hotjumper
 hotjumper - zondag 03 oktober 2010 - 22:24   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 oktober 2010 - 22:24 schreef klaas vaak het volgende:
zijn te soft de gassies
Al jaren, is modern voetbal.
klaas vaak
 klaas vaak - zondag 03 oktober 2010 - 22:39   quote  deeplink  
been is al gauw tevreden is al blij met 1 punt. bij verlies dreigt ontslag
hotjumper
 hotjumper - zondag 03 oktober 2010 - 22:40   quote  deeplink  
Als Been wordt ontslagen, zie je mij niet meer in de Kuip

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3097
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Been blij met vertoonde inzet tegen De Graafschap









0.0101180