BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax mist invallers die iets kunnen forceren

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Gruber
 Gruber - maandag 04 oktober 2010 - 11:32   quote  deeplink  
Het is mij opgevallen dat Ajax op dit moment een speler a la Leonardo mist op de bank. Afgelopen zondag kan er niemand gebracht worden die iets kan forceren voor Ajax. Eriksen, Lindgren en Josefszoon (bij laatste kan dit nog komen) vielen in maar zijn geen type spelers die het team aanwakkert. Zie dit toch wel als groot probleem. ALs het niet lekker draait in een wedstrijd van Ajax, dan zijn er geen middelen om het tij te keren. Wanneer is het voor het laatst geweest dat een Ajax-invaller de wedstrijd heeft beslist?
Guyt
 Guyt - maandag 04 oktober 2010 - 11:38   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 04 oktober 2010 - 11:32 schreef Gruber het volgende:
Het is mij opgevallen dat Ajax op dit moment een speler a la Leonardo mist op de bank. Afgelopen zondag kan er niemand gebracht worden die iets kan forceren voor Ajax. Eriksen, Lindgren en Josefszoon (bij laatste kan dit nog komen) vielen in maar zijn geen type spelers die het team aanwakkert. Zie dit toch wel als groot probleem. ALs het niet lekker draait in een wedstrijd van Ajax, dan zijn er geen middelen om het tij te keren. Wanneer is het voor het laatst geweest dat een Ajax-invaller de wedstrijd heeft beslist?
Gister was een drama natuurlijk daar zou 1 speler niet het tij kunnen keren .Daar meer van de helft van de spelers onder hun kunnen speelden.Complete offday gister.
Aaaaight
 Aaaaight - maandag 04 oktober 2010 - 11:51   quote  deeplink  
snap niet dat gister mido niet is gebracht... tyfus ventje van een suljemani ben ik nu ook zat.. klaar mee!!
remco k
 remco k - maandag 04 oktober 2010 - 14:16   quote  deeplink  
Sulejmani was gister de beste man aan ajax kant, die choot tenminste 3 keer op de goal, ipv zoals Urby en Suarez ghister alles zwaar ver over de goal
Ride
 Ride - maandag 04 oktober 2010 - 14:19   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 04 oktober 2010 - 14:16 schreef remco k het volgende:
Sulejmani was gister de beste man aan ajax kant, die choot tenminste 3 keer op de goal, ipv zoals Urby en Suarez ghister alles zwaar ver over de goal
Wat doet die dan steeds in het centrum... hij moet wel links staan waar hij hoort...

paar keer te veel naar binnen getrokken zodat er geen pass gegeven kon worden.
Beste man van het veld was Stekelenburg... die heeft niks fout gedaan.
Rogier
 Rogier - maandag 04 oktober 2010 - 14:22   quote  deeplink  
Wow....3 x op goal schieten ( flutschoten nog wel) maakt je al een goede speler aan Ajax kant. Zegt iig veel over Ajax gisteren. Een Mido hadden we kunen gebruiken, maar m.i. is het het middenveld wat zwaar tekort schiet de laatste tijd.
Pietje
 Pietje - maandag 04 oktober 2010 - 14:40   quote  deeplink  
Ik heb uit de krant begrepen, dat bijna geheel Ajax onder zijn kunnen heeft gespeeld. Flauw om Sulejmani de schuld te geven, immers, die kan in zijn eentje ook niks forceren. Ik heb ook begrepen, dat Suárez er met de pet naar gooide en zijn slechtste wedstrijd van het seizoen speelde. Nou ja, dat kan iedereen een keertje overkomen. Ook heb ik begrepen (wat begrijp ik vandaag toch veel, hè?) dat Mido zo goed als klaar is om zijn rol als pinchhitter te gaan vervullen. Eén ding is duidelijk: De spelers en de technische staf van Ajax moeten er heel goed van doordrongen zijn, dat zij dit seizoen nauwelijks nog punten mogen verspelen. Dat lijkt me een nagenoeg onmogelijke opdracht, maar in ieder geval weten ze dat de mouwen moeten worden opgestroopt en de concentratie elke keer 90 minuten zal moeten worden vastgehouden...
alibabba
 alibabba - maandag 04 oktober 2010 - 17:13   quote  deeplink  
Ajax mist JOHAN CRUIJFF!
freakie
 freakie - maandag 04 oktober 2010 - 20:15   quote  deeplink  
uu ride.. Even een vraag.. waar staat suarez de hele wedstrijd? links, centrum en rechts toch? Sulejmani vulde die rol prima in.. Sujemani kan teminste op meerdere posities spelen.. emanuelson alleen links waardoor suarez ook voorspelbaarder word..
remco k
 remco k - maandag 04 oktober 2010 - 20:21   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 04 oktober 2010 - 20:15 schreef freakie het volgende:
uu ride.. Even een vraag.. waar staat suarez de hele wedstrijd? links, centrum en rechts toch? Sulejmani vulde die rol prima in.. Sujemani kan teminste op meerdere posities spelen.. emanuelson alleen links waardoor suarez ook voorspelbaarder word..
500% gelijk Freaky, je snapt het helemaal. Als het op elkaar raakt ingespeeld, en dan zou ik graag of Lodeiro of Eriksen eens een tijd op 10 willen zien spelen, dan tik je iedere verdediging helemaal gek, alles loopt lekker door elkaar heen en de verdedigers weten van gekkigheid niet wat er allemaal gebeurt
freakie
 freakie - maandag 04 oktober 2010 - 20:22   quote  deeplink  
Ja ik zou de jong er even naast zetten en het met eriksen of lodeiro beginnen..
remco k
 remco k - maandag 04 oktober 2010 - 20:22   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 04 oktober 2010 - 14:19 schreef Ride het volgende:

[..]

Wat doet die dan steeds in het centrum... hij moet wel links staan waar hij hoort...

paar keer te veel naar binnen getrokken zodat er geen pass gegeven kon worden.
Beste man van het veld was Stekelenburg... die heeft niks fout gedaan.
fat gebeurde inderdaad toen hij vanaf links speelde, maar waarom trok hij naar binnen, omdat Urby constant te dich bij kwam staan en de ruimte dus steeds kleinder werd.
freakie
 freakie - maandag 04 oktober 2010 - 20:23   quote  deeplink  
Klopt TOEN hij vanaf links speelde.. Hij speelde regelmatig op rechts..
Aaaaight
 Aaaaight - dinsdag 05 oktober 2010 - 13:44   quote  deeplink  
heey das toevallig weer over urby en suljemani!! das leuk!!! voor de verandering een aparte topic maken??
Afcarius
 Afcarius - dinsdag 05 oktober 2010 - 13:58   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 04 oktober 2010 - 11:32 schreef Gruber het volgende:
ze hadden rommedahl nooit moeten laten gaan...
sportdwaas
 sportdwaas - dinsdag 05 oktober 2010 - 23:49   quote  deeplink  
hup alax hup
Robertos90
 Robertos90 - woensdag 06 oktober 2010 - 00:41   quote  deeplink  
Ik vind dat El hamdoui meer zn linkervoet moet trainen want dat is veelste slecht voor een eredivisie spits laat staan ajax.
El hamdoui in de diepte spelen zodat die uit de rug kan lopen.
Voor de rest was het gewoon een rot dag toen de wedstrijd begon voelde het raar net of niemand er zin in had
Robertos90
 Robertos90 - woensdag 06 oktober 2010 - 00:43   quote  deeplink  
Oja en de corner moet niet kort. Verthongen alderweireld en siem kunnen prima koppen.
Guyt
 Guyt - woensdag 06 oktober 2010 - 09:38   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 04 oktober 2010 - 20:21 schreef remco k het volgende:

[..]

500% gelijk Freaky, je snapt het helemaal. Als het op elkaar raakt ingespeeld, en dan zou ik graag of Lodeiro of Eriksen eens een tijd op 10 willen zien spelen, dan tik je iedere verdediging helemaal gek, alles loopt lekker door elkaar heen en de verdedigers weten van gekkigheid niet wat er allemaal gebeurt
Ik zou graag willen dat jij je mond eens houd.
Ride
 Ride - woensdag 06 oktober 2010 - 10:04   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 oktober 2010 - 00:41 schreef Robertos90 het volgende:
Ik vind dat El hamdoui meer zn linkervoet moet trainen want dat is veelste slecht voor een eredivisie spits laat staan ajax.
El hamdoui in de diepte spelen zodat die uit de rug kan lopen.
Voor de rest was het gewoon een rot dag toen de wedstrijd begon voelde het raar net of niemand er zin in had
? Was van Basten 2-benig.. of Huntelaar? of Kluivert? Of Bergkamp?

2-benige spitsen zijn er net zo weinig als gratis hoeren...

Dus om te stellen dat El Hammie zijn trainingstijd moet spenderen aan zijn linkerbeen is nogal kortzichtig en uit onkunde geredeneerd.
Ze kunnen beter trainen hoe de spitsen samen moeten spelen en elkaar niet in de weg lopen.
Nadeel alleen is dat Suarez in geen enkel systeem past omdat hij zich aan geen enkel systeem houd.
Die zwerft door het hele elftal heen.. een ouderwetse libero bijna...
En de eerste 2 doelpunten tegen groningen van El Hammie waren op aangeven zonder Suarez... dus het kan wel zonder hem... ;)
Aaaaight
 Aaaaight - woensdag 06 oktober 2010 - 12:23   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 oktober 2010 - 09:38 schreef Guyt het volgende:

[..]

waar heb jij last van?? je kan hem ook muten hoor dan zie je ze posts niet meer.. ;)
joey
 joey - woensdag 06 oktober 2010 - 12:54   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 05 oktober 2010 - 13:58 schreef Afcarius het volgende:

[..]

ze hadden rommedahl nooit moeten laten gaan...
EENS!
joey
 joey - woensdag 06 oktober 2010 - 12:55   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 oktober 2010 - 09:38 schreef Guyt het volgende:

[..]

HElaas heb jij het niet echt voor het zeggen heh..:)
joey
 joey - woensdag 06 oktober 2010 - 12:56   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 oktober 2010 - 10:04 schreef Ride het volgende:

[..]

? Was van Basten 2-benig.. of Huntelaar? of Kluivert? Of Bergkamp?

2-benige spitsen zijn er net zo weinig als gratis hoeren...

Dus om te stellen dat El Hammie zijn trainingstijd moet spenderen aan zijn linkerbeen is nogal kortzichtig en uit onkunde geredeneerd.
Ze kunnen beter trainen hoe de spitsen samen moeten spelen en elkaar niet in de weg lopen.
Nadeel alleen is dat Suarez in geen enkel systeem past omdat hij zich aan geen enkel systeem houd.
Die zwerft door het hele elftal heen.. een ouderwetse libero bijna...
En de eerste 2 doelpunten tegen groningen van El Hammie waren op aangeven zonder Suarez... dus het kan wel zonder hem... ;)
Eens!
1nummer14
 1nummer14 - woensdag 06 oktober 2010 - 13:35   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 04 oktober 2010 - 20:22 schreef freakie het volgende:
Ja ik zou de jong er even naast zetten en het met eriksen of lodeiro beginnen..
De Jong maakte tenminste nog een goal. Je kan veel beter Enoh eruit halen, die liet tegen PAOK, Twente en Utrecht zijn man lopen, wat AJax de wedstrijd kostte. Als Jol dat niet ziet moet hij opdonderen. Ik vind het sowieso belachelijk dat die mensen (trainers en bestuur en ook spelers) zoveel geld verdienen, volgens mij kan je zo iemand van de tribune halen die dezelfde of betere beslissingen neemt.

Volgens mij is iedereen bezig Ajax kapot te maken, inclusief dat Vak 410 dat maar spelers blijft aanmoedigen ook al spelen ze slecht (De Zeeuw, Enoh, Anita, Emanuelson etc) en dan "leuk" vuurwerk op iemand ze hoofd gooit. Trainer is slecht, spelers zijn slecht en de supporters zijn slecht. Die handsbal van Suarez was echt belachelijk, in het bedrijfsleven zou je ontslagen worden voor zoiets stoms. Ajax is een teringclub geworden, en volgens mij doen ze het allemaal express.
freakie
 freakie - woensdag 06 oktober 2010 - 13:50   quote  deeplink  
1nummer14.. Dan zie je de wedstrijd niet echt.. enoh speelde niet goed inderdaad maar we hebben al eens met 1 verdedigende middevelder gespeeld en dat was een ramp.. De jong speelde de hele wedstrijd dramatisch.. Ja die goal was leuk.. Maar voor de rest zit hij niet goed in zijn vel.. Volgens mij ben jij er zo een die dat doet.. JOL OPDONDEREN?? Flikker toch gauw even een end op.. Als je even normal een wedstrijd kijkt en niet alleen de samenvatting dan weet je dat de jong al vanaf het begin van het seizoen niet goed deed.. En dan speel je de 2e helft wel met een extra aanvallende middevelder: eriksen en die strooide met goede passes waardoor de jong het een stukje makkelijker had.. Let op ik zeg niet dat de jong slecht is. Als hij de vorm van vorig jaar weet te halen is hij geweldig..
Ride
 Ride - woensdag 06 oktober 2010 - 15:49   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 oktober 2010 - 15:19 schreef 1nummer14 het volgende:

[..]
Blowtje erbij? flyaway.gif

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 06 oktober 2010 door Ride --
freakie
 freakie - woensdag 06 oktober 2010 - 15:57   quote  deeplink  
1nummer14 je raaskalkt maar wat.. Jol heeft vorig jaar en GEWELDIG seizoen gespeeld.. enoh verspeelde helemaal niet een wedstrijd als het team niet goed speelt dan kan enoh moeilijk overeind blijven.. En de jong veel te laat gebracht voor aisatti wtf gast hij had 4 aanvallende middenvelders en de jong had nog de meeste speeltijd ook.. Wie had er ooit gehoord van suarez toen hij bij groningen kwam.. Wie had er ooit gehoord van honda toen hij bij vvv kwam..

Die kleine spelers van jou kan me een zorg zijn.. Ik weet nog roberto carlos.. 168.. En uu messi? 164 ofzo? en uu xavi dacht ik 172.. Buitenspelers zijn meestal klein..

En dan blind en lindgren.. Weet jij welke nationaliteit hij heeft???

Inderdaad ze praten over IDIOOTEN als jij je geeft mensen de schuld over dat ze ajax kapot maken.. NEE MENSEN ALS JIJ MAKEN EEN CLUB KAPOT!
Pietje
 Pietje - woensdag 06 oktober 2010 - 16:00   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 oktober 2010 - 15:49 schreef Ride het volgende:

[..]

Blowtje erbij? [ afbeelding ]
Hahahahaha
Guyt
 Guyt - woensdag 06 oktober 2010 - 16:07   quote  deeplink  
quote:

[..]

Hahahaha
1nummer14
 1nummer14 - woensdag 06 oktober 2010 - 16:17   quote  deeplink  
quote:

[..]

Is goed, als Jol opdondert en Cruyff terugkomt.
Ride
 Ride - woensdag 06 oktober 2010 - 16:18   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 oktober 2010 - 16:16 schreef 1nummer14 het volgende:

[..]

Jol heeft geweldig GESPEELD?? Hij is trainer idioot!
Messi en xavi zijn UITZONDERINGEN, dat snap jij niet? Jij bent zo idioot om Vermeer op te stellen als je Stekelenburg hebt die een stuk langer is? Lengte is niet alles, Maradona was ook klein dat weet de halve wereld, maar teveel kleine spelers kan niet. Veel voetballers zijn langer tegenwoordig bv Crouch van Tottenham. Alleen een dwaas zegt dat lengte geen factor van betekenis is.
Dwaas?

in 1995 hadden we ook een verdomd klein middenveld...hell... allemaal kleine spelers behalve v.d. Sar en Kluivert en Rijkaard...

ajax-1995.jpg
1nummer14
 1nummer14 - woensdag 06 oktober 2010 - 16:24   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 oktober 2010 - 16:07 schreef Guyt het volgende:

[..]

Sorry maar voor welke club ben jij eigenlijk????
Voor Ajax dat zeg ik, even lezen is teveel moeite?

Feit is dat Ajax sinds Kluivert geen goede aanvallers heeft voortgebracht, dat betekent dat de jeugdopleiding al jaren beneden de maat is. En met Lodeiro voor 4 mln en Suleijmani voor 16 mln kom je er echt niet. Cruyff heeft gelijk, maar dit is Nederland waar mensen die gelijk hebben gehaat worden. Ik loop hier al langer rond en weet hoe het zit.

Een voetbalwedstrijd is in feite een zakelijke transactie, iedereen betaalt voor een kaarje en ik wil geen slechte/partijdige scheidsrechters en geen wanbeleid van de club en geen gestoorde supporters en zeker geen (omgekeerd) racisme. Als je Nederlandse alternatieven hebt moeten die een kans krijgen en een Urugayaan die niemand kent voor 4 mln kopen slaat nergens op. En laten we wel zijn, die Redknapp doet het veel en veel beter dan Jol bij Tottenham, zo bijzonder is Jol echt niet.
freakie
 freakie - woensdag 06 oktober 2010 - 16:24   quote  deeplink  
UU 1nummer14.. weet je wat jou probleem is.??.. Dat je te veel op lengte focust.. Die crouch he die is geen goede voetballer.. Iedere drol die op 16 jarige leeftijd lang is en voetbalt een beetje en traint op kracht zou kunnen figureren als target man.. Alles op zijn hooft en t is goed.. Als ik jou mag wijzen op de lengte de lengte van barcalona is ongeveer 175? Weetje..

En nog een keer de vraag welke nationaliteit heeft lindgren? Want je had het over racisme omdat lindgren en bind geen kans kregen..

En weer bewijs je dat je een idioot ben.. Je weet wat ik bedoel.. En er zijn in tijd niet zoveel doelpunten gevallen bij ajax en we hebben in tijden niet zo weinig tegen gehad.. KORTOM PECH!
1nummer14
 1nummer14 - woensdag 06 oktober 2010 - 16:26   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 oktober 2010 - 16:18 schreef Ride het volgende:

[..]

Dwaas?

in 1995 hadden we ook een verdomd klein middenveld...hell... allemaal kleine spelers behalve v.d. Sar en Kluivert en Rijkaard...

[ afbeelding ]
Ja maar hetzelfde geldt toch voor Milan, dat zien jullie niet? Zie mijn vorige punt, als je tegen spelers van 1.90 meter speelt, moet je die zelf ook hebben.
1nummer14
 1nummer14 - woensdag 06 oktober 2010 - 16:33   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 oktober 2010 - 16:24 schreef freakie het volgende:
UU 1nummer14.. weet je wat jou probleem is.??.. Dat je te veel op lengte focust.. Die crouch he die is geen goede voetballer.. Iedere drol die op 16 jarige leeftijd lang is en voetbalt een beetje en traint op kracht zou kunnen figureren als target man.. Alles op zijn hooft en t is goed.. Als ik jou mag wijzen op de lengte de lengte van barcalona is ongeveer 175? Weetje..

En nog een keer de vraag welke nationaliteit heeft lindgren? Want je had het over racisme omdat lindgren en bind geen kans kregen..

En weer bewijs je dat je een idioot ben.. Je weet wat ik bedoel.. En er zijn in tijd niet zoveel doelpunten gevallen bij ajax en we hebben in tijden niet zo weinig tegen gehad.. KORTOM PECH!
ja en jijfocust te weinig op lengte grappenmaker.
Barcelona is het beste team ter wereld, messi voetballer van het jaar ja dat weten we allemaal. Maar niet elke voetballer van 1.68 of hoe lang messi ook is wordt voetballer van het jaar toch? Iedereen hier moet weten dat het probleem van Frank de Boer zijn snelheid was, dit wist hij te compenseren maar het was wel een probleem. Volgensmij zijn de meeste 100 meter lopers niet 1.68, maar langer. Teveel kleine spelers is gewoon een probleem.

Lindgren is zweeds ja en nadat enoh 4 x zijn man laat lopen en Ajax dus wedstrijden kost moet hij erin en enoh eruit.
Aaaaight
 Aaaaight - woensdag 06 oktober 2010 - 16:34   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 oktober 2010 - 16:24 schreef 1nummer14 het volgende:

[..]

Feit is dat Ajax sinds Kluivert geen goede aanvallers heeft voortgebracht, dat betekent dat de jeugdopleiding al jaren beneden de maat is. En met Lodeiro voor 4 mln en Suleijmani voor 16 mln kom je er echt niet. Cruyff heeft gelijk, maar dit is Nederland waar mensen die gelijk hebben gehaat worden. Ik loop hier al langer rond en weet hoe het zit.

Een voetbalwedstrijd is in feite een zakelijke transactie, iedereen betaalt voor een kaarje en ik wil geen slechte/partijdige scheidsrechters en geen wanbeleid van de club en geen gestoorde supporters en zeker geen (omgekeerd) racisme. Als je Nederlandse alternatieven hebt moeten die een kans krijgen en een Urugayaan die niemand kent voor 4 mln kopen slaat nergens op. En laten we wel zijn, die Redknapp doet het veel en veel beter dan Jol bij Tottenham, zo bijzonder is Jol echt niet.
Suljemani weten we allemaal dat het gewoon klote is maarja, doe je eraan?? en Lodeiro was meer een tactische zet toch?? om Suarez te behouden...we kunnen het denk allemaal over 1 ding eens zijn en dat is dat het aankoopbeleid ( scouting ) bij Twente echt vele malen beter is dan Ajax.. doelend op Chadli, Rosales en nog een flank speler...
Aaaaight
 Aaaaight - woensdag 06 oktober 2010 - 16:36   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 oktober 2010 - 16:33 schreef 1nummer14 het volgende:

[..]

ja en jijfocust te weinig op lengte grappenmaker.
Barcelona is het beste team ter wereld, messi voetballer van het jaar ja dat weten we allemaal. Maar niet elke voetballer van 1.68 of hoe lang messi ook is wordt voetballer van het jaar toch? Iedereen hier moet weten dat het probleem van Frank de Boer zijn snelheid was, dit wist hij te compenseren maar het was wel een probleem. Volgensmij zijn de meeste 100 meter lopers niet 1.68, maar langer. Teveel kleine spelers is gewoon een probleem.

Lindgren is zweeds ja en nadat enoh 4 x zijn man laat lopen en Ajax dus wedstrijden kost moet hij erin en enoh eruit.
Enoh eruit?? weet niet of jij wedstrijden kijkt van Ajax hoor maar Enoh is juist 1 van de uitblinkers...kom niet aan enoh want ENOH=HELD
1nummer14
 1nummer14 - woensdag 06 oktober 2010 - 16:45   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 oktober 2010 - 16:36 schreef Aaaaight het volgende:

[..]

Enoh eruit?? weet niet of jij wedstrijden kijkt van Ajax hoor maar Enoh is juist 1 van de uitblinkers...kom niet aan enoh want ENOH=HELD
Ja ik kijk ze bijna allemaal en enoh heeft Ajax 3 wedstrijden gekost, hij liet overduidelijk zijn man lopen. Dan komt hij of snelheid te kort of hij is te lui, maar als je dat toestaat wordt je geen kampioen. En dat is Ajax maar 1x geweest de laatste jaren dus is het duidelijk dat het niet goed gaat.
joey
 joey - woensdag 06 oktober 2010 - 17:21   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 oktober 2010 - 16:24 schreef 1nummer14 het volgende:

[..]

Ik ben het eens met het feirt dat Cruijff teruyg moet komen.
Maar dan niet als trainer, maar als hogere functie + jeugdopleiding.
Voor de rest ben ik het volkome oneens met je man..
Jol is een erg gode trainer! vorig seizoen was gewoon erg goed!
En wat tottenham betreft..Redknapp borduurt gezellig verder op wat Jol allemaal heeft bereikt met die club!;)
1nummer14
 1nummer14 - woensdag 06 oktober 2010 - 17:38   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 oktober 2010 - 17:21 schreef joey het volgende:

[..]

Ik ben het eens met het feirt dat Cruijff teruyg moet komen.
Maar dan niet als trainer, maar als hogere functie + jeugdopleiding.
Voor de rest ben ik het volkome oneens met je man..
Jol is een erg gode trainer! vorig seizoen was gewoon erg goed!
En wat tottenham betreft..Redknapp borduurt gezellig verder op wat Jol allemaal heeft bereikt met die club!;)
Die Ramos was daar ook nog trainer, dat vergeet je. En onder hem was het dramatisch, onder Redknapp was Tottenham eigenlijk de "kampioen" van Engeland vorig jaar.

En dat die Lodeiro een werkvergunning heeft gekregen is bizar, een jonge speler die bijna niets gepresteerd heeft van buiten de europese unie. Mij maak je niet wijs dat hij de enige mogelijkheid was (verder niets in nederland of zelfs de rest van de EU?), maar daarvoor moet je bij de Nederlandse autoriteiten zijn natuurlijk.
freakie
 freakie - woensdag 06 oktober 2010 - 17:43   quote  deeplink  
1nummer14 denk eens na elke spelen.. Kende jij suarez??
freakie
 freakie - woensdag 06 oktober 2010 - 17:45   quote  deeplink  
Je vergeet dat deze jol ons vorig jaar geweldige statistieken heeft gegeven... maar wat ik niet snap is dat je zegt dat lodeiro niet heeft gepresteerd die meeste spelers die komen bij clubs in nederland zijn spelers die nog niks gepresteerd hebben..
Pietje
 Pietje - woensdag 06 oktober 2010 - 17:47   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 oktober 2010 - 17:45 schreef freakie het volgende:
Je vergeet dat deze jol ons vorig jaar geweldige statistieken heeft gegeven... maar wat ik niet snap is dat je zegt dat lodeiro niet heeft gepresteerd die meeste spelers die komen bij clubs in nederland zijn spelers die nog niks gepresteerd hebben..
Helemaal eens, freakie!
remco k
 remco k - woensdag 06 oktober 2010 - 18:24   quote  deeplink  
Lodeiro is door Jol ook voor dit seizoen naar AJAX gehaald, en hij is in zijn land talent van jaar geweest, en meestal bereiken die spelers wel iets in Europa, du stotaal geen reden om hem tegen te houden, wat had Messi trouwens bereikt voordat hij naar Barcelona werd gehaald, of Ronaldo voordat hij naar Manutd ging??
Lodeiro is dus enkel in de winterstop gekomen, omdat zijn club hem wou laten gaan, en hij op die manier meer tijd kreeg om te wennen aan NL.
Wat ik tot nu toe van hem heb gezien, is zeker hoopvol te noemen, hopelijk gaan we nog veel van hem zien
1nummer14
 1nummer14 - woensdag 06 oktober 2010 - 18:26   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 oktober 2010 - 17:45 schreef freakie het volgende:
Nou en? Weer geen kampioen voor de zoveelste keer, dus faalt Ajax.

Ja en dat slaat dus nergens op, achterlijk beleid van "onze" regering, die anti-Nederland is.

Je kan ook heel duidelijk zien dat met al die buitenlanders die de Nederlandse spelers opstellen de prestaties in Europa jaren zeer slecht zijn geweest. Ik vind het opvallend dat nu Twente het gehalte Nederlandse voetballers iets verhoogt en Utrecht ook er meteen resultaten worden gehaald tegen sterke buitenlandse tegenstanders. Dus een reden om die Douglas lekker voor Brazilie te laten, die heeft niets te zoeken in het Nederlands elftal.
1nummer14
 1nummer14 - woensdag 06 oktober 2010 - 18:31   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 oktober 2010 - 17:43 schreef freakie het volgende:
1nummer14 denk eens na elke spelen.. Kende jij suarez??
Nee ik ben geen voetbalscout. Maar als iemand in NL 20-30 doelpunten maakt dan weet iedereen wie dat is. Maar dat weet je van te voren natuurlijk niet. Als Suarez er 12 had gemaakt bij Groningen had Ajax hem niet gekocht. En voor Suarez heb je 30 andere buitenlanders die Ajax geen kampioen hebben gemaakt, ik mag hopen dat er 1 x een topspeler tussen al die aankopen zit!!

De jeugdopleiding van Ajax faalt dat is het probleem. Een buitenlander is een buitenlander, of het suarez is of wie dan ook.
remco k
 remco k - woensdag 06 oktober 2010 - 18:56   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 oktober 2010 - 18:31 schreef 1nummer14 het volgende:

[..]

Nee ik ben geen voetbalscout. Maar als iemand in NL 20-30 doelpunten maakt dan weet iedereen wie dat is. Maar dat weet je van te voren natuurlijk niet. Als Suarez er 12 had gemaakt bij Groningen had Ajax hem niet gekocht. En voor Suarez heb je 30 andere buitenlanders die Ajax geen kampioen hebben gemaakt, ik mag hopen dat er 1 x een topspeler tussen al die aankopen zit!!

De jeugdopleiding van Ajax faalt dat is het probleem. Een buitenlander is een buitenlander, of het suarez is of wie dan ook.
Suarez maakte er bij Groningen slechts 10, en toch hebben ze hem gekocht...
http://nl.wikipedia.org/wiki/Luis_Alberto_Su%C3%A1rez
1nummer14
 1nummer14 - woensdag 06 oktober 2010 - 19:35   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 oktober 2010 - 18:56 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik dacht dat het er meer waren, maar ik weet niet alles uit mijn hoofd en was toen ook een tijd niet in nederland. Hij scoorde ze misschien aan het eind van het seizoen ofzo? Overigens 8 mln is dan veel voor zo weining doelpunten.

Maar goed jeugdopleiding brengt geen goede (topniveau) spitsen en vleugelspelers voort.

Talent van het jaar was Siem de Jong met 10 goals in iets van 20 wedstrijden. Op eenzelfde gemiddelde als Zlatan en hij is middenvelder kan je nagaan!

Als iemand hier kritiek op hem heeft is hij gewoon een racist en landverrader.
1nummer14
 1nummer14 - woensdag 06 oktober 2010 - 19:52   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 oktober 2010 - 18:56 schreef remco k het volgende:

[..]

Jij moet eens kijken naar Emanuelson en hoe belachelijk weinig doelpunten hij maakt!

Hij moet tenslotte aanvaller zijn, dus scoort hij veels en veels te weinig!

belachelijk ook dat hij in Oranje speelt, kan je beter Bas dost of Luuk de Jong ofzo opstellen, heb je tenminste een echte Nederlander. Hij is trouwens geboren in Z-Afrika

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3143
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax mist invallers die iets kunnen forceren

0.0057029