BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax mist invallers die iets kunnen forceren

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
1nummer14
 1nummer14 - woensdag 06 oktober 2010 - 19:54   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 oktober 2010 - 18:56 schreef remco k het volgende:

[..]

Suarez maakte er bij Groningen slechts 10, en toch hebben ze hem gekocht...
http://nl.wikipedia.org/wiki/Luis_Alberto_Su%C3%A1rez
Misschien was het gewoon geluk, zoals ik zeg als je 30x een aankoop doet dan moet er toch een keer een goeie tussenzitten.
1nummer14
 1nummer14 - woensdag 06 oktober 2010 - 19:59   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 oktober 2010 - 19:54 schreef 1nummer14 het volgende:

[..]

Misschien was het gewoon geluk, zoals ik zeg als je 30x een aankoop doet dan moet er toch een keer een goeie tussenzitten.
Op Wikipedia staat dat hij in am*dam is geboren, ik had ergens gelezen dat hij in Z-Afrika was geboren, maar dat klopt blijkbaar niet al weet ik niet waarom je wikipedia moet geloven, dat zijn ook maar vrijwilligers.
1nummer14
 1nummer14 - woensdag 06 oktober 2010 - 20:04   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 oktober 2010 - 19:59 schreef 1nummer14 het volgende:

[..]

Op Wikipedia staat dat hij in am*dam is geboren, ik had ergens gelezen dat hij in Z-Afrika was geboren, maar dat klopt blijkbaar niet al weet ik niet waarom je wikipedia moet geloven, dat zijn ook maar vrijwilligers.
En die * in am*dam moet een jodenster zijn, maar dat lukt niet op me computer
remco k
 remco k - woensdag 06 oktober 2010 - 20:10   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 oktober 2010 - 19:52 schreef 1nummer14 het volgende:

[..]

Jij moet eens kijken naar Emanuelson en hoe belachelijk weinig doelpunten hij maakt!

Hij moet tenslotte aanvaller zijn, dus scoort hij veels en veels te weinig!

belachelijk ook dat hij in Oranje speelt, kan je beter Bas dost of Luuk de Jong ofzo opstellen, heb je tenminste een echte Nederlander. Hij is trouwens geboren in Z-Afrika
zit je me nou in de maling te nemen of meen je dit serieus, ik roep dat namelijk al zo verschrikkelijk lang. 16 goals in 154 competitie wedstrijden is gewoon HHHHHHEEEEEEEEEEEEEEEEEEL weinig
remco k
 remco k - woensdag 06 oktober 2010 - 20:13   quote  deeplink  
Al ben ik het niet met je eens wat je racisme betreft, sterker nog, dat slaat helemaal nergens op, Hoeveel buitenlanders zaten er in AJAX 1 tijden 94/95, toen hoorde ik ook niemand klagen. Kluivert, Litmanen, George Bogarde Reiziger Davids Seedorf Rijkaard en ik vergeet er vast nog wel een paar
1nummer14
 1nummer14 - woensdag 06 oktober 2010 - 20:24   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 oktober 2010 - 20:10 schreef remco k het volgende:

[..]

zit je me nou in de maling te nemen of meen je dit serieus, ik roep dat namelijk al zo verschrikkelijk lang. 16 goals in 154 competitie wedstrijden is gewoon HHHHHHEEEEEEEEEEEEEEEEEEL weinig
Precies, want hij is AANVALLER. Die moet scoren.
1nummer14
 1nummer14 - woensdag 06 oktober 2010 - 20:31   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 oktober 2010 - 20:13 schreef remco k het volgende:
Al ben ik het niet met je eens wat je racisme betreft, sterker nog, dat slaat helemaal nergens op, Hoeveel buitenlanders zaten er in AJAX 1 tijden 94/95, toen hoorde ik ook niemand klagen. Kluivert, Litmanen, George Bogarde Reiziger Davids Seedorf Rijkaard en ik vergeet er vast nog wel een paar
Hier hebben we het al eerder over gehad, en ik herhaal mijn standpunt dat er een grens is. Ik had het over 2(?) seizoenen terug toen alleen Stekelenburg er als blanke Nederlander in stond, de rest waren Nederlanders van buitenlandse komaf of buitenlanders. En dat is belachelijk en naar mijn mening racistisch/landverrader-achtig, want er zijn ook voetballers uit nederland die kunnen voetballen.

Maar hoe vaker ik naar die finale goal van Kuivert kijk hoe raarder hij wordt, het is net alsof die Italiaan die achter hem staat Kluivert gewoon door laat lopen. Ik zie wel vaker dingen die zo raar zijn dat het wel doorgestoken kaart lijkt (hier bedoel ik ook de scheidsrechters mee die bijna altijd tegen Ajax fluiten). Ook die handsbal van Suarez tegen Utrecht slaat helemaal nergens op, net alsof hij het expres doet.
Loetje
 Loetje - woensdag 06 oktober 2010 - 20:43   quote  deeplink  
het probleem is gewoon dat er meerdere spelers onder hun kunnen spelen, bovendien spelen er een aantal die er niet in thuis horen al zeg ik het zelf!
kijk qua invallers moet je hier niet zijn in de eredivisie, we hebben een goude invaller leonardo gehad... maar hier is het gewoon dat als er basis spelers uitvallen een nederlandse club bijna altijd verzwakt, kijk bij real en barca is de bank zon beetje net zo goed als wat er op het veld loop!
als lodeiro kan spelen en atouba en mido
dan kan vurnon en wat mij betreft siem ( jongen werkt heel hard , is goed als die scoort maar voegt vrijwel nooit verder wat toe, en een nummer 10 moet juist creativiteit brengen en dat kan siem niet, met alle respect voor hem)
maar als lodeiro en atouba de basis ingaan heb je met mido , siem en anita wel invallers die weten hoe het is om in de basis te staan, ondank vurnon een verdediger is, en dan kun je dat combineren met talenten zoals josefzoon en ozbiliz die ook af en toe invallen!
wat ik dus bedoel, wij hebben een geld niet om een brede sterke selectie te hebben en dan moet je hopen dat er een keer een gouden wissel inzit!
aangezien leonardo als de klere loopt te zeiken bij nac zou ik hem in de winterstop halen!
maargoed is mijn mening haha
1nummer14
 1nummer14 - woensdag 06 oktober 2010 - 20:57   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 oktober 2010 - 20:43 schreef Luis_suarez_19 het volgende:
het probleem is gewoon dat er meerdere spelers onder hun kunnen spelen, bovendien spelen er een aantal die er niet in thuis horen al zeg ik het zelf!
kijk qua invallers moet je hier niet zijn in de eredivisie, we hebben een goude invaller leonardo gehad... maar hier is het gewoon dat als er basis spelers uitvallen een nederlandse club bijna altijd verzwakt, kijk bij real en barca is de bank zon beetje net zo goed als wat er op het veld loop!
als lodeiro kan spelen en atouba en mido
dan kan vurnon en wat mij betreft siem ( jongen werkt heel hard , is goed als die scoort maar voegt vrijwel nooit verder wat toe, en een nummer 10 moet juist creativiteit brengen en dat kan siem niet, met alle respect voor hem)
maar als lodeiro en atouba de basis ingaan heb je met mido , siem en anita wel invallers die weten hoe het is om in de basis te staan, ondank vurnon een verdediger is, en dan kun je dat combineren met talenten zoals josefzoon en ozbiliz die ook af en toe invallen!
wat ik dus bedoel, wij hebben een geld niet om een brede sterke selectie te hebben en dan moet je hopen dat er een keer een gouden wissel inzit!
aangezien leonardo als de klere loopt te zeiken bij nac zou ik hem in de winterstop halen!
maargoed is mijn mening haha
Volgens wat jij zegt moet Blind worden opgesteld en dat zeg ik al tijden. Dan heb je idd een vervanger voor als Anita geblesseerd is en misschien is hij zelfs wel beter (wat ik denk dat dat die dat is).

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 06 oktober 2010 door 1nummer14 --
freakie
 freakie - woensdag 06 oktober 2010 - 21:49   quote  deeplink  
Nee nummer14 weet je dat groningen hem ook heeft gehaald van een buitenlandse club?? En weet je dat hij toen 12 goals maakte in uruguay.. Je bent inderdaad geen scout maar hij kan jij dan weten of lodeiro goed is?? NIET dus.. Remco zei het al hij is voor dit seizoen gehaald.. Hij zou nou wel de kans krijgen..
freakie
 freakie - woensdag 06 oktober 2010 - 21:51   quote  deeplink  
En nee nummer14 wat luis_suarez zegt is dat hij atouba op linksback graag ziet spelen..
Aaaaight
 Aaaaight - donderdag 07 oktober 2010 - 12:53   quote  deeplink  
1nummer14 ik heb niet eens meer zin om je posts te lezen.. slaat nergens op
Loetje
 Loetje - donderdag 07 oktober 2010 - 19:20   quote  deeplink  
freakie jij snapt hem!!

ik bedoel te zeggen onder andere dat ik liever atouba daar zie, maar ook dat je opdeze manier behoorlijke invallers op elke linie hebt, aangezien dit topic over invallers en forceren gaat, nou die gasten, mido en de jongen (als lodeiro gaat spelen en voorin mickey ofzo) heb je prima aanvallers die voor wat kunnen zorgen alleen hoop ik dat leo terugkomt, en met vurnon heb je dat een goede extra verdediger die als veel gespeeld heeft zodat als die invalt het elftal niet veel verzwakt!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5938
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax mist invallers die iets kunnen forceren

0.0100622