BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Tips voor Beenhakker? Aan welke (ervaren) spelers denken we dan? Ik aan PATRICK PAAUWE...

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - maandag 04 oktober 2010 - 12:13   quote  deeplink  
Ik pleit voor een terugkomst van PATRICK PAAUWE. Hij heeft bij VVV een éénjarig contract (tot juli 2011). Aangezien we ervaren spelers kunnen gebruiken die leiderscapaciteiten hebben, vooral als het slecht gaat.... Moet ik nog meer zeggen? Ik zeg, geef Paauwe anderhalf jaar. Extra bijkomstigheid is dat evt. verkopen opvangen kunnen worden...
Hij moet het natuurlijk willen, maar ik denk dat hij de beste voetballer voor Feyenoord is die er bij moet komen komende winter...
Royaal
 Royaal - maandag 04 oktober 2010 - 12:25   quote  deeplink  
Inderdaad, Paauwe kan het niveau wel opkrikken (uhum)
Alle respect naar hem maar hij is niet meer wat hij was
ZeikerT
 ZeikerT - maandag 04 oktober 2010 - 12:26   quote  deeplink  
Zucht!
FR-Han
 FR-Han - maandag 04 oktober 2010 - 12:26   quote  deeplink  
pauwe in de goal? niet eens zo,n slecht idee man! moeten we gewoon vaste keep maken! ik ben voort!
scarface1979
 scarface1979 - maandag 04 oktober 2010 - 12:27   quote  deeplink  
Schone, Janssen(RODA) Tyton, Koevermans
FR-Han
 FR-Han - maandag 04 oktober 2010 - 12:30   quote  deeplink  
lucius, charisteas, en sno. dit zijn spelers die zich al hebben bewezen aan het legioen. dus risicoloos
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - maandag 04 oktober 2010 - 12:34   quote  deeplink  
Paauwe is misschien niet meer zo goed als hij was, maar in het centrum van de verdediging is hij nog steeds goed genoeg én hij kan de jonkies sturen, coachen, hoe je het ook maar wilt noemen....
Koevermans is misschien de spits die we zoeken, maar ook hij is geen leider die het team op sleeptouw neemt. We hebben een goede spelersgroep, die jong is en leiding nodig heeft. Nou, dan moet er volgens mij een oude zak komen die het niveau wel aankan.. Ik denk dan aan Paauwe.
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - maandag 04 oktober 2010 - 12:35   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 04 oktober 2010 - 12:30 schreef obiku010 het volgende:
lucius, charisteas, en sno. dit zijn spelers die zich al hebben bewezen aan het legioen. dus risicoloos
En dit zijn dan zinloze reacties, want Lucius was dan misschien wel zo'n persoon, maar hij is echt passé, Paauwe (nog) niet...
FR-Han
 FR-Han - maandag 04 oktober 2010 - 12:37   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 04 oktober 2010 - 12:35 schreef Arie.Klooster het volgende:

[..]

En dit zijn dan zinloze reacties, want Lucius was dan misschien wel zo'n persoon, maar hij is echt passé, Paauwe (nog) niet...
dan snap je het niet knul. theo zou juist de man zijn die het nu oppakt. hij heeft zich duidelijk eerder laten zien omtrent dit. hij is niet te ijdel... hij is nobel! hij heeft feyenoord eerder een heel seizoen op sleeptouw genomen! ken hier echt pissig om worden! iedereen is hem vergeten! droevig! voor jullie vergeters!!
netsurfer
 netsurfer - maandag 04 oktober 2010 - 12:46   quote  deeplink  
Even serieus blijven. Paauwe kon het in zijn laatste jaren bij Feyenoord (en dat is toch alweer een jaar of 4 terug) al niet meer bijbenen.
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - maandag 04 oktober 2010 - 12:49   quote  deeplink  
Je leest niet goed, want ik zei juist dat Lucius wel zo'n persoon is, maar dat hij nu echt passé is... Tenminste, ik denk niet dat hij nog kan meekomen, in tegenstelling tot Paauwe, waar ik dit wel van denk. Als hij het niveau aankan, mogen ze hem direct ophalen, dus ik ben het daarin juist wel met je eens!! (sorry, ik dacht dat je bijdehand aan het doen was). Trouwens Theo is een held!! Maar ik denk dat we een held moeten halen die tevens sturing kan geven aan die jonkies... Held+leider = Paauwe...

Of hebben jullie nog andere suggesties. dan Paauwe..?
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - maandag 04 oktober 2010 - 12:50   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 04 oktober 2010 - 12:46 schreef netsurfer het volgende:
Even serieus blijven. Paauwe kon het in zijn laatste jaren bij Feyenoord (en dat is toch alweer een jaar of 4 terug) al niet meer bijbenen.
Vind je dat? Dat was nog op het middenveld zeker?
In het centrum van de verdediging als vrije man, moet hij toch zat kunnen meekomen?
FR-Han
 FR-Han - maandag 04 oktober 2010 - 12:52   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 04 oktober 2010 - 12:49 schreef Arie.Klooster het volgende:
Je leest niet goed, want ik zei juist dat Lucius wel zo'n persoon is, maar dat hij nu echt passé is... Tenminste, ik denk niet dat hij nog kan meekomen, in tegenstelling tot Paauwe, waar ik dit wel van denk. Als hij het niveau aankan, mogen ze hem direct ophalen, dus ik ben het daarin juist wel met je eens!! (sorry, ik dacht dat je bijdehand aan het doen was). Trouwens Theo is een held!! Maar ik denk dat we een held moeten halen die tevens sturing kan geven aan die jonkies... Held+leider = Paauwe...

Of hebben jullie nog andere suggesties. dan Paauwe..?
ok dan.. theo///held!!
hotjumper
 hotjumper - maandag 04 oktober 2010 - 13:10   quote  deeplink  
Wat een onzin.
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 04 oktober 2010 - 13:10   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 04 oktober 2010 - 12:13 schreef Arie.Klooster het volgende:
Ik pleit voor een terugkomst van PATRICK PAAUWE. Hij heeft bij VVV een éénjarig contract (tot juli 2011). Aangezien we ervaren spelers kunnen gebruiken die leiderscapaciteiten hebben, vooral als het slecht gaat.... Moet ik nog meer zeggen? Ik zeg, geef Paauwe anderhalf jaar. Extra bijkomstigheid is dat evt. verkopen opvangen kunnen worden...
Hij moet het natuurlijk willen, maar ik denk dat hij de beste voetballer voor Feyenoord is die er bij moet komen komende winter...
Heb ik gisteren bij andere topics al gesuggereerd.
MauricioAros
 MauricioAros - maandag 04 oktober 2010 - 13:18   quote  deeplink  
Geert de Ouden als breekijzer.
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - maandag 04 oktober 2010 - 13:23   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 04 oktober 2010 - 13:10 schreef hotjumper het volgende:
Wat een onzin.
Hoezo onzin? Ben jij tegen een terugkeer van Paauwe? Of ben je tegen de komst van een of andere ervaren leidersfiguur? Man, ik kon er vannacht niet eens van slapen. Lag ik naast mijn vrouw en zat ik te denken aan welke oude rotten nog geschikt zouden zijn voor Feyenoord. Ik zat zelfs nog aan Yuri Rose te denken, want hij kan wel de boel opzwepen...
Rovert
 Rovert - maandag 04 oktober 2010 - 13:41   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 04 oktober 2010 - 13:23 schreef Arie.Klooster het volgende:

[..]

Hoezo onzin? Ben jij tegen een terugkeer van Paauwe?
Ik in ieder geval wel
hotjumper
 hotjumper - maandag 04 oktober 2010 - 13:45   quote  deeplink  
Ik ook, te oud en onvoldoende "dragende" kwaliteiten.
bram
 bram - maandag 04 oktober 2010 - 13:51   quote  deeplink  
nog nooit zoveel onzin gezien als op dit topic
kansenbenutter
 kansenbenutter - maandag 04 oktober 2010 - 13:55   quote  deeplink  
kuyt&drenthe terug.
schaars,koef+die keeper en mocro van roda halen.
wat kunnen dromen lekker zijn.
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - maandag 04 oktober 2010 - 14:02   quote  deeplink  
Moet jij zeggen Bram? Was jij niet steeds die negatieve jongen waarvan ik wel eens gedacht heb dat je uit 020 kwam? Maar goed, als jullie het zo goed weten: kom eens met een goede oplossing?
Koos-C
 Koos-C - maandag 04 oktober 2010 - 14:06   quote  deeplink  
Paauwe is momenteel de onbetwiste leider van VVV.
En is VVV nou zoveel beter als ons?????
Paauwe is wat mij betreft welkom, daarnaast Janssen halen van Rode (na dit jaar transfervrij) en hopen op Koevermans.
Milo
 Milo - maandag 04 oktober 2010 - 14:08   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 04 oktober 2010 - 14:02 schreef Arie.Klooster het volgende:
Moet jij zeggen Bram? Was jij niet steeds die negatieve jongen waarvan ik wel eens gedacht heb dat je uit 020 kwam? Maar goed, als jullie het zo goed weten: kom eens met een goede oplossing?
hahaha bram uit 020? grappig! klooster je bent te lang weg geweest!
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - maandag 04 oktober 2010 - 14:08   quote  deeplink  
Juist, en het gaat toch ook niet om de voetballende kwaliteiten? Die hebben we wel. Het gaat er puur om dat we wat ervaren rotten in het veld krijgen die rust in de ploeg brengen. Dan spelen we zo stukken beter!
sevillana
 sevillana - maandag 04 oktober 2010 - 14:09   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 04 oktober 2010 - 13:41 schreef Rovert het volgende:

[..]

Ik in ieder geval wel
eens, waarom anders John de Wolf niet voordragen?
MMM
 MMM - maandag 04 oktober 2010 - 14:10   quote  deeplink  
Gregoor van Dijk. Hoorde het Borst gisteren zeggen en dacht van ja, lijkt me geen slechte optie
Koos-C
 Koos-C - maandag 04 oktober 2010 - 14:11   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 04 oktober 2010 - 14:10 schreef MMM het volgende:
Gregoor van Dijk. Hoorde het Borst gisteren zeggen en dacht van ja, lijkt me geen slechte optie
Eens!
MauricioAros
 MauricioAros - maandag 04 oktober 2010 - 14:13   quote  deeplink  
Alleen ervaren zijn is niet genoeg. de Cler mag bijvoorbeeld opkrassen.
Maar inderdaad een speler die het team opzweept.
Gregor van Dijk is inderdaad zo iemand denk ik.
Die Youri Rose van de Graafschap vind ik een hele smerige speler lijkt me echt niet fijn om die in de groep te hebben.
Denk dat jonge jongens zich dan echt niet meer fijn voelen.
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - maandag 04 oktober 2010 - 14:48   quote  deeplink  
Gregoor van Dijk? Kom op zeg, alsjeblieft... Yuri Rose ken ik eigenlijk niet zo goed hoor, maar hij is wel een winnaar en wij hebben winnaars nodig en vooral voetballers die dat uitstralen en waarmaken!
MauricioAros
 MauricioAros - maandag 04 oktober 2010 - 15:03   quote  deeplink  
Toen feyenoord kampioen werd in 99 zeiden spelers dat de mannen in de selectie van 24-28 de boel opzweepte.
Spelers als bosvelt paauwe enzo.
Nu zijn we weer op zoek naar 30+ers die de tieners moeten aanvullen.
Ik begrijp wel dat die middencategorie onhaalbaar is maartoch.
Ik weet niet of Feyenoord er echt iets mee gaat opschieten als ze nu middelmatige oude spelers er in gaan zetten.
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - maandag 04 oktober 2010 - 15:17   quote  deeplink  
Nou, als bijvoorbeeld Paauwe (hij kwam bij mij als het beste alternatief naar voren) nog anderhalf tot tweeeneenhalf jaar meekan, dan moet in de loop van de tijd iemand op staan die het leiderschap van hem overneemt. Op dit moment zijn de (eventuele) leiders nog niet in staat om een kwakkelende ploeg er bovenop te helpen. Vlaar is in mijn ogen de enige die dat kan, maar hij moet nog meer aanwezig zijn als leider. Daarnaast is hij inmiddels al met zijn hoofd bij een andere club, hoewel hij op en top prof is. Fer zal het in de toekomst wel kunnen, maar nu nog niet (hij, als jonkie, ziet dit natuurlijk zelf nog niet en wil dit wel heel graag kunnen). De Cler en Van Dijk zijn wel mondig, maar blijkbaar kunnen zij het team ook niet op sleeptouw nemen. Daarvoor zijn ze denk ik te neutraal, oftewel daarvoor zijn ze niet genoeg natuurlijke leider. Nou, noemen jullie mij maar eens een (natuurlijke) leider aan...

Ik weet wel een hele goede, maar die is niet betaalbaar, wat de reden is waarom je bij de heel wat oudere garde uitkomt. Ik heb het over Schaars van AZ. Over zijn voetbal twijfel ik, maar hij is wel zo'n leiderstype die wij nodig hebben. Helaas zal hij voor ons onhaalbaar zijn...
Stylzz
 Stylzz - maandag 04 oktober 2010 - 15:18   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 04 oktober 2010 - 15:17 schreef Arie.Klooster het volgende:
Ik weet wel een hele goede, maar die is niet betaalbaar, wat de reden is waarom je bij de heel wat oudere garde uitkomt. Ik heb het over Schaars van AZ. Over zijn voetbal twijfel ik, maar hij is wel zo'n leiderstype die wij nodig hebben. Helaas zal hij voor ons onhaalbaar zijn...
Zo, dat is een enorme foute inschatting!
Je ziet Schaars nu elke week door het ijs zakken!
Leiderschap en scorend vermogen is nu juist wat het AZ op dit moment ontbreekt!
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - maandag 04 oktober 2010 - 15:35   quote  deeplink  
Dat bedoel ik, wat voetbal betreft heb ik mijn twijfels. Leiderschap is hem wel toevertrouwd... Maar goed ook daarover twijfel ik wel, moet ik eerlijk zeggen...
craven
 craven - maandag 04 oktober 2010 - 15:45   quote  deeplink  
ontopic: ik denk t niet
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - maandag 04 oktober 2010 - 15:48   quote  deeplink  
Paauwe, Bruggink, Koevermans zijn wat mij betreft welkome versterkingen. Iedereen die op dit moment ervaring met zich mee brengt is welkom!!!!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 04 oktober 2010 door Feyenoord till i die --
MMM
 MMM - maandag 04 oktober 2010 - 15:52   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 04 oktober 2010 - 14:48 schreef Arie.Klooster het volgende:
Gregoor van Dijk? Kom op zeg, alsjeblieft...
Nee jij dan met je Paauwe..
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - maandag 04 oktober 2010 - 15:56   quote  deeplink  
Gregoor van Dijk heeft het gewoon niet en zal het ook nooit krijgen. Paauwe had het in elk geval wel. Ik zeg niet dat hij (nu nog) geweldig is, maar als hij het niveau aan kan...., dan is het wat mij betreft wel duidelijk...
Gregoor van Dijk, laat me niet lachen. Die is niet voor niets weg bij Utrecht.

Trouwens, we hebben geen middenvelders nodig. Liever centrumverdediger en een echte spits die een bal in de voeten kan houden, voor naast Castaignos...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 04 oktober 2010 door Arie.Klooster --
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - maandag 04 oktober 2010 - 15:57   quote  deeplink  
Maak me niet uit wie als het maar iemand is die de klappen van de zweep kent. En het lieftst een stuk of drie van die vanwege eventuele blessures!!
craven
 craven - maandag 04 oktober 2010 - 15:57   quote  deeplink  
sorry maar paauwe is very, very, very old school. heeft echt t niveau niet meer
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - maandag 04 oktober 2010 - 16:00   quote  deeplink  
Niveau niet?? 100% EENS!! Niveau hebben we genoeg maar ervaring is het probleem. Ook al is het voor de bank!!! Op trainingen zal hij heel belangrijk zijn!!
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - maandag 04 oktober 2010 - 16:02   quote  deeplink  
Ik merk het al, er zijn velen voor Paauwe, maar ook velen tegen. Alternatieven wil ik ook wel eens horen. Noem maar wat namen. En voor welke positie zijn zulke opzwepende leiders het belangrijkst volgens jullie?
MMM
 MMM - maandag 04 oktober 2010 - 16:08   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 04 oktober 2010 - 15:56 schreef Arie.Klooster het volgende:
Gregoor van Dijk heeft het gewoon niet en zal het ook nooit krijgen. Paauwe had het in elk geval wel. Ik zeg niet dat hij (nu nog) geweldig is, maar als hij het niveau aan kan...., dan is het wat mij betreft wel duidelijk...
Gregoor van Dijk, laat me niet lachen. Die is niet voor niets weg bij Utrecht.

Trouwens, we hebben geen middenvelders nodig. Liever centrumverdediger en een echte spits die een bal in de voeten kan houden, voor naast Castaignos...
Gregoor van Dijk is geen slechte voetballer en tenminste iemand die voorop in de strijd gaat. Hebben we totaal niet in deze selectie. Paauwe heeft dat nooit echt gehad, WAS wel een goede speler maar heeft het al jaren niet meer. Lachwekkend dat je hem nog wilt halen

En als je het een beetje volgt weet je dat van Dijk niet om voetbalredenen is vertrokken bij FC Utrecht.. Maargoed, je ziet wel meer dingen verkeerd..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 04 oktober 2010 door MMM --
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - maandag 04 oktober 2010 - 16:09   quote  deeplink  
Maak niet uit wie als er maar twee of drie man ervaring binnen komt!!
Maakt niet uit wie!
Als ze de klappen van de zweep maar kennen!!
Ik baal nog steeds van Hofs!! (dat is tenminste instelling!)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 04 oktober 2010 door Feyenoord till i die --
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - maandag 04 oktober 2010 - 16:15   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 04 oktober 2010 - 16:08 schreef MMM het volgende:

[..]

Gregoor van Dijk is geen slechte voetballer en tenminste iemand die voorop in de strijd gaat. Hebben we totaal niet in deze selectie. Paauwe heeft dat nooit echt gehad, WAS wel een goede speler maar heeft het al jaren niet meer. Lachwekkend dat je hem nog wilt halen

En als je het een beetje volgt weet je dat van Dijk niet om voetbalredenen is vertrokken bij FC Utrecht.. Maargoed, je ziet wel meer dingen verkeerd..
Nou, ik geloof niet dat ze bij Utrecht zo rouwig waren om zijn vertrek... Het is een egocentrische onruststoker en zo goed is hij nou ook weer niet, maar goed dat is een verschil van mening. Het enige goede wat die jongen heeft is zijn felheid in de duels. Dat zegt niets over leiderschap.
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - maandag 04 oktober 2010 - 16:16   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 04 oktober 2010 - 16:09 schreef Feyenoord till i die het volgende:
Maak niet uit wie als er maar twee of drie man ervaring binnen komt!!
Maakt niet uit wie!
Als ze de klappen van de zweep maar kennen!!
Ik baal nog steeds van Hofs!! (dat is tenminste instelling!)
Hofs is een goede voetballer met de goede felle instelling. Jammer dat hij niet meer kracht dan een jeugdspeler had. Fysiek kwam hij veel te kort... Jammer ja!
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - maandag 04 oktober 2010 - 16:17   quote  deeplink  
Toch had je nu veel aan hem gehad!!
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - maandag 04 oktober 2010 - 16:20   quote  deeplink  
Was hij zo'n leider als waar we het nu steeds over hebben?
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - maandag 04 oktober 2010 - 16:36   quote  deeplink  
Ik denk het wel. Met zijn wedstrijdbeleving was hij nu goud waard!!
R()b
 R()b - maandag 04 oktober 2010 - 16:39   quote  deeplink  
Alle spelers die genoemt worden zijn of niet haalbaar , te oud, of willen niet bij ons spelen.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3096
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Tips voor Beenhakker? Aan welke (ervaren) spelers denken we dan? Ik aan PATRICK PAAUWE...









0.0091869