|
|
dapp're strijder
|
|
|
Ik weet niet wat jullie ervan vinden. Maar ik vind het echt ronduit belachelijk dat 1 van je beste spelers wederom wordt opgeofferd voor de linksback-positie, en dan Sulejmani dan weer speelt???
Emanuelson kan nog wat creëren, en Sulejmani bakt er gewoon niks van.
Zet dan Ooijer er gewoon bij achterin, ondanks dan Vertonghen eigenlijk wel in het centrum hoort te spelen.
Overigens vind ik het ook een domme beslissing om Mido nog een weekje buiten de selectie te houden, tegen een fysieksterke en kopsterke ploeg als Utrecht. We hadden Mido echt goed kunnen gebruiken voorin gister. Ook al is hij nog een kilootje te zwaar? Met Mido erin gebeurt er ten minste wat! |
|
|
|
|
Yordee1
|
|
|
Ben het met je eens dat Urby gewoon linksbuiten hoort te staan. De laatste weken begon hij steeds beter te spelen. Zet gewoon Blind linksback! En wat betreft De Zeeuw... Deze man heeft in 9 maanden tijd nog geen goede wedstrijd gespeeld. Tainio of Lindgren mag van mij het seizoen afmaken. En Enoh speelt de laatste weken ook steeds slechter (al heeft die nog wat meer krediet dan jankertje Demy). En El Hamdaoui is geen spits. Deze man moet eerst even een paar maanden met links gaan trainen, want het is gewoon ronduit triest dat hij alleen buitenkantje rechts gebruikt, want dat kan ie ook al niet. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
mee eens.. el ham eruit mido erin.. daley linksback urby linksvoor.. dezeeuw eruit tainio erin.. probleem opgelost.. |
|
|
|
|
Jeffreykoi
|
|
|
Ben het met jullie eens dat Urby linksbuiten moet staan en het commentaar wat hier gegeven word is leuk maar De Zeeuw speelde vorig jaar zeer solide en na het WK heeft hij een terugval gehad, begint nu langzaam beter te worden, moet hij dan meteen gewisseld worden? Maakt volgens mij de meeste meters van het hele elftal maar verdedigen doe je met ze alle! Verdient volgens mij wat meer krediet. EN over El Hamdaoui, als hij net als tegen AC Milan tegen Utrecht een mooie goal gemaakt hoor je niemand zeuren. Gewoon laten staan en vertrouwen geven is heel belangrijk!!! Is wel leuk al die namen die jullie noemen maar Tainio is/was geblesseerd en Mido nog niet fit dus op welke basis mogen hun een basisplaats krijgen??? |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
omdat het niet veel slechter kan dan dat die anderen nu spelen ? |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 04 oktober 2010 - 12:50 schreef Yordee1 het volgende:Ben het met je eens dat Urby gewoon linksbuiten hoort te staan. De laatste weken begon hij steeds beter te spelen. Zet gewoon Blind linksback! En wat betreft De Zeeuw... Deze man heeft in 9 maanden tijd nog geen goede wedstrijd gespeeld. Tainio of Lindgren mag van mij het seizoen afmaken. En Enoh speelt de laatste weken ook steeds slechter (al heeft die nog wat meer krediet dan jankertje Demy). En El Hamdaoui is geen spits. Deze man moet eerst even een paar maanden met links gaan trainen, want het is gewoon ronduit triest dat hij alleen buitenkantje rechts gebruikt, want dat kan ie ook al niet. 3 goals gemaakt met buitenkant rechts. je kan het ook overdrijven, we wisten allemaal dat hij geen linkerbeen had toen hij naar ajax kwam, dan moet je nu niet gaan lopen zeiken. De zeeuw speelde na de winterstop gewoon heel goed, in dit tijd heeft hij zelfs zijn wk selectie afgedwongen. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
En sulejmani was gister tegen Utrecht veruit de beste man op het veld bij AJAX, waarom dus meteen weer afzeiken.. |
|
|
|
|
Ride
|
|
|
quote:Op maandag 04 oktober 2010 - 14:15 schreef remco k het volgende:En sulejmani was gister tegen Utrecht veruit de beste man op het veld bij AJAX, waarom dus meteen weer afzeiken.. Blowtje op? |
|
|
|
|
dapp're strijder
|
|
|
quote:Op maandag 04 oktober 2010 - 14:15 schreef remco k het volgende:En sulejmani was gister tegen Utrecht veruit de beste man op het veld bij AJAX, waarom dus meteen weer afzeiken.. HAHAHAHAHA! |
|
|
|
|
Guyt
|
|
|
quote: Wat dacht je van paddos.Ga je lekker van trippen hahaha. |
|
|
|
|
Jeffreykoi
|
|
|
Tweede helft kwam Mickey iets beter in ze spel vanaf rechts maar beste man van het veld??? Naar mijn idee was dat Urby (opkomend/aanvallend gezien en verdedigend redelijk), derest was allemaal ver onder hun niveau! Al vond ik Lindgren en Eriksen goed invallen. Zelf vind ik Siem de laatste wedstrijden dramatisch spelen terwijl de nr. 10 positie zo belangrijk is afgezien van z'n schitterende goal. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
pffff remco nu weet ik het zeker.. je bent niet goed snik...of zoals hier boven vermeld knetter stoned ! |
|
|
|
|
jahallo
|
|
|
ik ben het met remko eens geef ze wat vertrouwen de zeeuw komt langzaam wel opgang en sulejmani speelde wel een goeie wedstrijd
ik vin de jong hellemaal slecht spelen laatste tijd zet eriksen daar neer(alleen hat de jong gister een mooie goal |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
dezeeuw was bagger kerel gisteren... zelfde als vele anderen waaronder ook de jong.. |
|
|
|
|
corvermeer
|
|
|
ja inderdaad heeft de zeeuw nog geen goede wedstrijd gespeeld na het wk maar op emmanuelson na had gisteren iedereen n slechte dag zelfs suarez dus n complete off day |
|
|
|
|
Jeffreykoi
|
|
|
Ik vond de Zeeuw de laatste wedstrijden steeds beter worden, vooral tegen Milan speelde hij goed en was hij na 70 minuten leeg! Heeft ook te maken met de overige spelers, van Luis en El Hamdaoui hoef je niet te verwachten dat ze meeverdedigen en de Jong is ook uit vorm dus daardoor komt er ook meer druk en meer werk op Enoh en de Zeeuw! Daarbij moet de verdediging dit seizoen meer geholpen worden aangezien die ook niet zo goed staat als vorig jaar. Vd Wiel is ook nogsteeds uit vorm en de linksback positie blijft een probleem! |
|
|
|
|
Guyt
|
|
|
quote:Op maandag 04 oktober 2010 - 16:07 schreef Jeffreykoi het volgende:Ik vond de Zeeuw de laatste wedstrijden steeds beter worden, vooral tegen Milan speelde hij goed en was hij na 70 minuten leeg! Heeft ook te maken met de overige spelers, van Luis en El Hamdaoui hoef je niet te verwachten dat ze meeverdedigen en de Jong is ook uit vorm dus daardoor komt er ook meer druk en meer werk op Enoh en de Zeeuw! Daarbij moet de verdediging dit seizoen meer geholpen worden aangezien die ook niet zo goed staat als vorig jaar. Vd Wiel is ook nogsteeds uit vorm en de linksback positie blijft een probleem! Ik ben het met je eens dat de Zeeuw het aardig deed tegen Milan maar dat is ook de enige wedstrijd.Kan me geen wedstrijd van het nieuwe seizoen herinneren dat meneer Demy goede gespeeld heb.De Jong is zeker uit vorm. |
|
|
|
|
Guyt
|
|
|
quote:Op maandag 04 oktober 2010 - 14:15 schreef remco k het volgende:En sulejmani was gister tegen Utrecht veruit de beste man op het veld bij AJAX, waarom dus meteen weer afzeiken.. De beste van het veld was hij zeker niet maar vond hem ook niet echt slecht. Mij ergenis lag gister bij de zeeuw,de jong ,el hammie,en af en toe suarez. |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote:Op maandag 04 oktober 2010 - 12:50 schreef Yordee1 het volgende:Ben het met je eens dat Urby gewoon linksbuiten hoort te staan. De laatste weken begon hij steeds beter te spelen. Zet gewoon Blind linksback! En wat betreft De Zeeuw... Deze man heeft in 9 maanden tijd nog geen goede wedstrijd gespeeld. Tainio of Lindgren mag van mij het seizoen afmaken. En Enoh speelt de laatste weken ook steeds slechter (al heeft die nog wat meer krediet dan jankertje Demy). En El Hamdaoui is geen spits. Deze man moet eerst even een paar maanden met links gaan trainen, want het is gewoon ronduit triest dat hij alleen buitenkantje rechts gebruikt, want dat kan ie ook al niet. Hoe kan het toch steeds dat spelers minder worden bij AJAX? Ajax is vanaf 2008 aan de betere hand, maar blijft ziek, zwak en misselijk! |
|
|
|
|
Afcarius
|
|
|
quote:Op maandag 04 oktober 2010 - 14:15 schreef remco k het volgende:En sulejmani was gister tegen Utrecht veruit de beste man op het veld bij AJAX, waarom dus meteen weer afzeiken.. nu kan ik je dus echt niet meer serieus nemen.... |
|
|
|
|
Jeffreykoi
|
|
|
quote:Op maandag 04 oktober 2010 - 16:45 schreef alibabba het volgende:[..] Hoe kan het toch steeds dat spelers minder worden bij AJAX? Ajax is vanaf 2008 aan de betere hand, maar blijft ziek, zwak en misselijk! Steeds minder worden??? Jij kijkt zeker door een andere bril? De laatste jaren zijn genoeg spelers te noemen die zich verbeterd hebben. Ze hebben 1 (thuis)wedstrijd verloren die ze niet hadden hoeven verliezen. Ze staan maar 1 punt achter de koploper (P$V), spelen voor het eerst in 5 jaar weer CL en zijn nog volop in de race om europees te overwinteren. Als straks iedereen weer fit is (Lodeiro, Mido, Tainio, Anita, enz) kan het alleen maar beter/sterker worden! |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote:Op maandag 04 oktober 2010 - 17:00 schreef Jeffreykoi het volgende:[..] Steeds minder worden??? Jij kijkt zeker door een andere bril? De laatste jaren zijn genoeg spelers te noemen die zich verbeterd hebben. Ze hebben 1 (thuis)wedstrijd verloren die ze niet hadden hoeven verliezen. Ze staan maar 1 punt achter de koploper (P$V), spelen voor het eerst in 5 jaar weer CL en zijn nog volop in de race om europees te overwinteren. Als straks iedereen weer fit is (Lodeiro, Mido, Tainio, Anita, enz) kan het alleen maar beter/sterker worden! Je hebt gelijk ook! De Jong, de Zeeuw, Enoh en vd.Wiel zijn dit seizoen alleen maar beter gaan voetballen dan vorig seizoen! |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote:Op maandag 04 oktober 2010 - 17:00 schreef Jeffreykoi het volgende:[..] Steeds minder worden??? Jij kijkt zeker door een andere bril? De laatste jaren zijn genoeg spelers te noemen die zich verbeterd hebben. Ze hebben 1 (thuis)wedstrijd verloren die ze niet hadden hoeven verliezen. Ze staan maar 1 punt achter de koploper (P$V), spelen voor het eerst in 5 jaar weer CL en zijn nog volop in de race om europees te overwinteren. Als straks iedereen weer fit is (Lodeiro, Mido, Tainio, Anita, enz) kan het alleen maar beter/sterker worden! En 1 punt achter op Psv, wat dramatisch speelt is goed te noemen? En de wedstrijd tegen Kiev vergeten? Bij de rust had het 0-3 kunnen staan man! Wel reeel blijven en gewoon oordelen op hetgeen je ziet. |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote:Op maandag 04 oktober 2010 - 12:43 schreef dapp're strijder het volgende:Ik weet niet wat jullie ervan vinden. Maar ik vind het echt ronduit belachelijk dat 1 van je beste spelers wederom wordt opgeofferd voor de linksback-positie, en dan Sulejmani dan weer speelt??? Emanuelson kan nog wat creëren, en Sulejmani bakt er gewoon niks van. Zet dan Ooijer er gewoon bij achterin, ondanks dan Vertonghen eigenlijk wel in het centrum hoort te spelen. Overigens vind ik het ook een domme beslissing om Mido nog een weekje buiten de selectie te houden, tegen een fysieksterke en kopsterke ploeg als Utrecht. We hadden Mido echt goed kunnen gebruiken voorin gister. Ook al is hij nog een kilootje te zwaar? Met Mido erin gebeurt er ten minste wat! voor mij ben jij ook een dappere schrijver man!100% mee eens!!!!!!! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 04 oktober 2010 - 17:09 schreef alibabba het volgende:[..] En 1 punt achter op Psv, wat dramatisch speelt is goed te noemen? En de wedstrijd tegen Kiev vergeten? Bij de rust had het 0-3 kunnen staan man! Wel reeel blijven en gewoon oordelen op hetgeen je ziet. Inderdaad, veel mensen oordelen hier alleen maar op de stand en niet op wat ze zien, AJAX speelt gewoon zwaar belabberd. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Ik snap dit zoiezo niet helemaalm Sulejmani creerde gister gewoon een aantal hele goede kansen, dat heeft niks met een mening van iemand te maken, dat is gewoon een feit. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op maandag 04 oktober 2010 - 22:33 schreef remco k het volgende:[..] Inderdaad, veel mensen oordelen hier alleen maar op de stand en niet op wat ze zien, AJAX speelt gewoon zwaar belabberd. alibabba en Remco hebben hier wel een punt. Wat ik tot nog toe gezien heb van Ajax (behoudens de eerste helft tegen Milan en Twente, dan) is beduidend minder dat vorig seizoen. Het zit hem niet in het tot nu toe behaalde aantal behaalde punten, maar de wijze waarop Ajax speelt en hoe kinderachtig eenvoudig zij tegendoelpunten moeten incasseren. Nota bene met dezelfde verdediging als vorig jaar en een doelman (Maarten) die in bloedvorm is. Zou dat allemaal megt de vermoeienissen van het WK te maken hebben? Ik geloof er niks van. Ik denk eerder dat onze Pantelic zo slecht nog niet was. In ieder geval zorgde Pantelic ervoor dat Siem de Jong zoveel ruimte kreeg, waardoor hij kon schitteren. Van het spelniveau van Ajax op dit moment word ik (nog) niet vrolijk... |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
fuck toch op met je suleimani man..... de allergrootste miskoop van ajax aller tijden......... |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op maandag 04 oktober 2010 - 22:47 schreef joduh het volgende:fuck toch op met je suleimani man..... de allergrootste miskoop van ajax aller tijden......... Nou ja... miskoop? Hij heeft het helaas nog niet gebracht, dat klopt als een zwerende vinger. Bij Heerenveen mocht hij zich in een vrije rol uitleven en bij ons krijgt hij de nodige opdrachten mee (denk ik). Ik wil hem nog niet afschrijven. Ik heb echt van hem genoten bij Heerenveen, zijn acties, zijn flair, et cetera. Hij zal het voetballen toch niet verleerd hebben? |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
Joduh fuck op met urby al 6 jaar bij ajax en nog hebben we een discussie over hem en heeft hij een statestiek van 6 seizoenen 6 assists en 2 goals.. of 2 meer kan ook.. Lekker dat rendement... |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote:Op maandag 04 oktober 2010 - 22:51 schreef Pietje het volgende:[..] Nou ja... miskoop? Hij heeft het helaas nog niet gebracht, dat klopt als een zwerende vinger. Bij Heerenveen mocht hij zich in een vrije rol uitleven en bij ons krijgt hij de nodige opdrachten mee (denk ik). Ik wil hem nog niet afschrijven. Ik heb echt van hem genoten bij Heerenveen, zijn acties, zijn flair, et cetera. Hij zal het voetballen toch niet verleerd hebben? pietje?hij voetbalt nu bij ajax hoor?ik weet dat hij goed was in heerenveen.....na hoeveel jaar wil je hem wel afschrijven? |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote:Op maandag 04 oktober 2010 - 22:53 schreef freakie het volgende:Joduh fuck op met urby al 6 jaar bij ajax en nog hebben we een discussie over hem en heeft hij een statestiek van 6 seizoenen 6 assists en 2 goals.. of 2 meer kan ook.. Lekker dat rendement... en de jeugd bij ajax vriend! |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op maandag 04 oktober 2010 - 22:57 schreef joduh het volgende:[..] pietje?hij voetbalt nu bij ajax hoor?ik weet dat hij goed was in heerenveen.....na hoeveel jaar wil je hem wel afschrijven? In principe is elke voetballer die het shirt van Ajax draagt een Ajacied en een Ajacied schrijf ik nooit af! Het gaat er bovendien om bij mij, dat Sulejmani een vreselijk goede voetballer was en hij de technieken nooit of te nimmer verleerd kan zijn. Hoe oud is hij helemaal? Een jochie van een jaar of 21...Misschien 22? Ik heb nog steeds vertrouwen in hem. Dat vertrouwen had ik overigens ook in Aissati, een technisch begaafde voertballer. Weg bij Ajax en geloof me, hij gaat weer opbloeien bij Vitesse. Kijk naar zijn doelpunt van vorige week. Ik ben er echt van overtuigd, dat ook Sulejmani bij ons gaat schitteren. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
Ja wat boeit dat?? Je kan wel telkens blijven teren op dat leuke feitje.. Rendement gast.. Dreigend zoals er zovaak gezegd word is leuk maar hij is niet dreigend want als je toch niet scoort assists kan geven word je ook nauwelijks verdedigd.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 04 oktober 2010 - 23:04 schreef Pietje het volgende:[..] In principe is elke voetballer die het shirt van Ajax draagt een Ajacied en een Ajacied schrijf ik nooit af! Het gaat er bovendien om bij mij, dat Sulejmani een vreselijk goede voetballer was en hij de technieken nooit of te nimmer verleerd kan zijn. Hoe oud is hij helemaal? Een jochie van een jaar of 21...Misschien 22? Ik heb nog steeds vertrouwen in hem. Dat vertrouwen had ik overigens ook in Aissati, een technisch begaafde voertballer. Weg bij Ajax en geloof me, hij gaat weer opbloeien bij Vitesse. Kijk naar zijn doelpunt van vorige week. Ik ben er echt van overtuigd, dat ook Sulejmani bij ons gaat schitteren. Inderdaad, en sommige blinden hiero, zien niet in dat hij langzaam aan weer naar een betere vorm aan het groeien is. |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
dat boeit in zoverre vriend,dat hij dus een ECHTE ajacied is....... |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
Zo en nu nog goed voetballen.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Waarom?? omdat hij zijn contract niet wil verlengen? omdat hij niet inziet dat het minder gaat met de club en dus maar gratis de deur uit loopt? omdat hij alles aan de grote klok heeft gehangen in plaats van het binnenkamers bij AJAX op te lossen? Ja inderdaad, een echte AJACIED... |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
goed zo,je typt de laatste zin eindelijk goed........zelfs jij leert, zie je dat? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Volgens mij ben zelfs jij slim genoeg om het te snappen of niet??? |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
ik ben een ezel ..... ik zag dat jij typte:ja inderdaad,een echte AJACIED.... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: LEZEN, lees het nou nog eens maar in de juiste context aub |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
Maar goed dat deze echte ajacied zijn contract mooi laat aflopen en bewijst dat hij een ajacied is.. Door weg te gaan.. WHAAAAUWW.. ECHT SUPER VAN DIE URBY.. maar uu de enige speler die heeft bewezen iets voor ajax te voelen is suarez.. omdat hij zijn contract wel heeft verlengd.. |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote:Op maandag 04 oktober 2010 - 23:18 schreef freakie het volgende:Maar goed dat deze echte ajacied zijn contract mooi laat aflopen en bewijst dat hij een ajacied is.. Door weg te gaan.. WHAAAAUWW.. ECHT SUPER VAN DIE URBY.. maar uu de enige speler die heeft bewezen iets voor ajax te voelen is suarez.. omdat hij zijn contract wel heeft verlengd.. de toekomst zal het leren...... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Heb je het al opnieuw gelezen Joduh??? |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
ja remco,maar ik begrijp het nog steeds niet????? |
|
|
|
|
Aaaaight
|
|
|
weer Ema topic?? FOOOOOOOOOOOOOOOOOOOCK!!! |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
hahah hij is toch wel populair he??????? |
|
|
|
|
hj2000
|
|
|
quote:Op maandag 04 oktober 2010 - 23:05 schreef remco k het volgende:[..] Inderdaad, en sommige blinden hiero, zien niet in dat hij langzaam aan weer naar een betere vorm aan het groeien is. Ik ben het met je eens dat hij steeds beter begint te voetballen. Alleen wordt het nu wel eens tijd dat hij meer beslissend wordt. Dus meer goals/assists |
|
|
|