|
|
FR-Henk
|
|
|
Mario blijft gewoon. Tuurlijk! Maar samen maken we Feyenoord sterker, dus maken we Mario ook sterker! Daarom: beter tips te geven aan Mario dan 'm af te branden. |
|
|
|
|
klaas vaak
|
|
|
weet niet of hij wel na al mijn vele tips wil luisteren |
|
|
|
|
Maurice83
|
|
|
Wijnaldum op 10 en bruins op de bank |
|
|
|
|
Xapter
|
|
|
|
|
|
Xapter
|
|
|
442, cabral op de bank, wijnaldum naast castainos.. wijnaldum verkopen van de zomer, cabral op zijn plaats |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
TIP 1.Mario bedenk goed wat en over wie je wat zegt in de media...
Bv je kan best wel eens niet tevreden zijn over Diego Biseswar maar supporters vragen zich af hoe het komt dat hij is afgezakt van een redelijk niveau naar (geen?) niveau...
Ik moet wel toegeven dat ik en vele erg hebben gezeurt over de gewenste opstelling maar toen die gewenste speler allemaal op het veld stonden werd het ook niks...
tip 2 hou zoveel mogelijk een vaste basis aan met vooral Feyenoord talenten.. Dat is trouwens volgens mij ook de bedoeling. |
|
|
|
|
Xapter
|
|
|
quote:Op maandag 04 oktober 2010 - 18:44 schreef Leon FR1908 het volgende:tip 2 hou zoveel mogelijk een vaste basis aan met vooral Feyenoord talenten.. Dat is trouwens volgens mij ook de bedoeling. denk inderdaad dat hij dat gewoon aan het doen is.. hoe slecht en hoe kut het ook gaat, hij laat die talenten wel staan! niet iedereen wordt er overigens beter van denk ik, denk dat fer alleen verslechterd in een slecht lopend elftal
wijnaldum denk ik dat er wel sterker uit komt! castaignos schiet alles erin als hij een keer aanvoer krijgt!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 04 oktober 2010 door Xapter -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op maandag 04 oktober 2010 - 18:46 schreef Xapter het volgende:[..] denk inderdaad dat hij dat gewoon aan het doen is.. hoe slecht en hoe kut het ook gaat, hij laat die talenten wel staan! niet iedereen wordt er overigens beter van denk ik, denk dat fer alleen verslechterd in een slecht lopend elftal wijnaldum denk ik dat er wel sterker uit komt! castaignos schiet alles erin als hij een keer aanvoer krijgt! Wat betreft Fer ,dat is toch niet geloven.. Fer je bent een kleine held maar alles wat fout gaat dat doe jij jezelf aan..Kijk goed om je heen en hou het gewoon simpel.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Goeie tip: stop eens met blowen voor je de opstelling maakt.
Succes! |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
En de Cler eens op de bank en Lumb proberen? De Vrij weer op rechts en Bruno weer centraal? |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
Goeie tip: Mario, ga eens Langs op het toilet bij DHZ voor je de opstelling maakt.
Mario blijf jezelf en maak van je hart geen moordkuil |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote:Op maandag 04 oktober 2010 - 20:36 schreef FR-Henk het volgende:En de Cler eens op de bank en Lumb proberen? De Vrij weer op rechts en Bruno weer centraal? Lumb gaat volgens de snor weg. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
Die gaan we dus niet missen. |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote: Maar misschien hield hij de bank perfect warm? |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
|
|
|
Maurice83
|
|
|
lumb weg, snap zoiezo niet waarom lumb nooit gespeeld heeft. alles beter dan de cler. de cler kan eigenlijk echt niet meer dus ben benieuwd wat feyenoord daar neer gaat zetten. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op maandag 04 oktober 2010 - 20:52 schreef Maurice83 het volgende:lumb weg, snap zoiezo niet waarom lumb nooit gespeeld heeft. alles beter dan de cler. de cler kan eigenlijk echt niet meer dus ben benieuwd wat feyenoord daar neer gaat zetten. meer jeugd? |
|
|
|
|
Maurice83
|
|
|
meer jeugd kan echt niet. de meeste van die talenten hebben aflopende contracten. Die gaan bij weinig perspectief ook niet bijtekenen dus moeten ze dan nog meer jeugd gaan opstellen. dalijk hebben ze niemand meer op zaterdag bij de B. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Of Lumb weg, omdat Leo dan toch elders een betere optie heeft ontdekt. |
|
|
|
|
Maurice83
|
|
|
Leo en aanhang moeten echt zaken doen deze transferperiode anders is het een aflopende zaak |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
Laat ze de schulden maar aflossen, ipv de volgende nitwit halen. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Tip voor Leo...Bij twijfel geen speler huren. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: eens, met de huidige selectie verder opbouwen, . . . veen andere keus is er trouwens niet |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op maandag 04 oktober 2010 - 21:26 schreef sevillana het volgende:[..] eens, met de huidige selectie verder opbouwen, . . . veen andere keus is er trouwens niet Geluk bij een ongeluk |
|
|
|
|
Ronneke
|
|
|
Gewoon zo door gaan en de jongens vertrouwen geven en er niet te veel druk op leggen. Je kan nu niet veel meer doen. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Ik heb heel veel tips voor Mario maar het zijn er misschien wat veel om meteen door te voeren.. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Hij heeft wel mijn smsje ontvangen: Robbie als 1e doelman! |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: kijk het begin is er,of die keepert van Roda halen?Onee heeft zojuist voor 3 jaar bijgetekent hahaha |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op maandag 04 oktober 2010 - 22:08 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] kijk het begin is er,of die keepert van Roda halen?Onee heeft zojuist voor 3 jaar bijgetekent hahaha Hahahaha ja dat was een leuk moment bij VI.. Feyenoord was weer eens een minuut te laat hahaha |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op maandag 04 oktober 2010 - 22:09 schreef MMM het volgende:[..] Hahahaha ja dat was een leuk moment bij VI.. Feyenoord was weer eens een minuut te laat hahaha Gaat toch nergens over daar he soms :) ? |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
Gewoon Mulder of Darley, daarna Lamprou, we moeten vooruit kijken! |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Dat maakt het af en toe ook fantastisch, heb weer gelachen vanavond! |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: ja ik ook ,en dan het gevalletje van die pass in de diepte van Leerdam haha Zit toch echt een gedachte achter? |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op maandag 04 oktober 2010 - 22:13 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] ja ik ook ,en dan het gevalletje van die pass in de diepte van Leerdam haha Zit toch echt een gedachte achter? Hahaha ik zat gisteren te kijken en wist al dat Gijpie deze 'pass' eruit zou pikken. Kwam ook ff niet meer bij toen ik 'm voorbij zag komen net bij VI.
Tsja, snap het ook niet hoor. Er stond echt helemaal niemand..
Of Rob Jansen dat hij met Gijpie naar Go Ahead ging en dat ie moest poepen haha, prachtig!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 04 oktober 2010 door MMM -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op maandag 04 oktober 2010 - 22:15 schreef MMM het volgende:[..] Hahaha ik zat gisteren te kijken en wist al dat Gijpie deze 'pass' eruit zou pikken. Kwam ook ff niet meer bij toen ik 'm voorbij zag komen net bij VI. Tsja, snap het ook niet hoor. Er stond echt helemaal niemand.. Of Rob Jansen dat hij met Gijpie naar Go Ahead ging en dat ie moest poepen haha, prachtig! Ja alleen begint wat door te slaan nu die Gijp... Ik ben benieuwd hoelang ik het nog kan trekken? |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Talent van het jaar, benieuwd of ie 'm wint |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Nog meer tips... Robbie van Dijk op doel houden tot in ieder geval winterstop. Krachthonk van Verbeek er nog? Biseswar daar 3 weken laten buffelen. In z'n eentje, of nee, samen met de Cler. El Ahmadi meer verantwoordelijkheid geven. Waarom geen aanvoerder? Hij is 1 der oudste in het team! |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op maandag 04 oktober 2010 - 23:00 schreef FR-Henk het volgende:Nog meer tips... Robbie van Dijk op doel houden tot in ieder geval winterstop. Krachthonk van Verbeek er nog? Biseswar daar 3 weken laten buffelen. In z'n eentje, of nee, samen met de Cler. El Ahmadi meer verantwoordelijkheid geven. Waarom geen aanvoerder? Hij is 1 der oudste in het team! Kijk nou eens, Rob staat voorlopig op doel, aldus Mario. Mario houdt van tips. |
|
|
|
|
gaazoo1
|
|
|
4-4-2 ruit op het middenveld bruins links - of rechtshalf wijnaldum op 10 |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Nog een tip: Ga gewoon eens een keer lekker vroeg naar bed, geef je vrouw een veeg en ga lekker slapen. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
Hoe meer Van Dijk speelt, hoe minder onze talenten groeien. |
|
|
|
|
zzzzzzzzzzzz
|
|
|
4 : 4 : 2!!!!!!!!!!!!!!!!!! |
|
|
|
|
zzzzzzzzzzzz
|
|
|
en fer niet langer verantwoordelijkheid geven hier kan hij blijkbaar niet mee om gaan terwijl het een geweldige voetballer is Rob van Dijk of Andre Bahia aanvoerder zij spelen altijd een zes en spelen in de as van het veld |
|
|
|