BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax - NAC Breda (Zaterdag 16 Oktober 2010, 18:45 uur): 3 - 0

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Pietje
 Pietje - zaterdag 16 oktober 2010 - 16:19   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 16 oktober 2010 - 16:03 schreef remco k het volgende:

[..]

Pietje, je moet echt eens leren prioriteiten te stellen.... HAHAHAHA nee hoor gekheid, gefeliciteerd met alles, hopelijk zorgt ajax vanavond voor de slagroom op de taart, en nee Peitje ik bedoel niet je vrouw als taart.....:):)
Hahaha. Thanks, Remco. Ja die prioriteiten, die weten wat... We hebben heel wat te vieren en dan is het agenda's "trekken". Mijn gezin wordt steeds groter en dat is echt waar alleen maar leuk. Maar het gevolg is wel dat dan de één niet kan, en dan de ander niet. Uitgerekend vandaag kon iedereen. Hoe gezellig het ook zal zijn thuis, met m'n gedachte ben ik ook in de ArenA. Enne... nee, hoor mijn vrouw is (nog) geen (oude) taart. Hahaha... zij wordt aanstaande woensdag 60 jaar jong! Zelf vind ze het vreselijk! We zullen haar vanavond eens in het zonnetje zetten. Mijn schoondochter is gisteren 26 jaar geworden, dus vieren we alles maar in een keer. Tegelijk met mijn pensioen. Ajax moet gewoon maar voortaan op zondag spelen. Ik vind trouwens dat ALLE wedstrijden op zondag tegelijk om 14.30 uur gespeeld moeten worden, net als vroeger. Dat is veel eerlijker en ook nog eens veel spannender. Maar ja, dat is een andere discussie.
remco k
 remco k - zaterdag 16 oktober 2010 - 18:07   quote  deeplink  
Inderdaad, vroeger was het voetbal echt beter
remco k
 remco k - zaterdag 16 oktober 2010 - 18:10   quote  deeplink  
OPstelling ajax.

Wiel Ooijer Jan Urby

Zeeuw Enoh Lindgren
Suarez Hammie Sulejmani

Ik snap echt niet waarom we nu met zo'n middenveld gaan spelen, puur defensief, Jol is zich steeds meer aan het ontpoppen door steeds defensiever te gaan spelen, ik vind het erg jammer in ieder geval.

Waar is de tijd van de bluf, waar is de tijd van een jonge gast het diepe in gooien, waar is ERIKSEN!!!!!

Kom op Jol toon eens wat Amsterdamse BLUF GVD!!!!!
Loetje
 Loetje - zaterdag 16 oktober 2010 - 18:11   quote  deeplink  
jongens de opstelling zonder aanvallende mid helaas

steek, greg, andre, jan , urby, eyong, demy, rasmus, luis, mounir, mickey

dat de jong niet speelde en vurnon was duidelijk, wegens blessures, toby speelt niet, ergens snap ik het maar ergens moet je zon jongen wel vertrouwen geven, en ik vraag me af wat de creativiteit wordt, je had daar beter eriksen of mickey kunnen zetten en dan josefzoon ofzo voor
hopelijk gaan lodeiro en atouba en vandaag hopelijk mido hun minuten maken
Loetje
 Loetje - zaterdag 16 oktober 2010 - 18:12   quote  deeplink  
jij was erder remko haha

dit is inderdaad triest, maar waar ik me eht meest zorgen over maakt, dat NAC is een fuck ploeg, alleen verdedigen en dodelijk op de counter, ik had hier met 1 controleur gespeelt, maarjah we hebben nauwelijk eens nr 10 zolang lodeiro en siem er niet zijn, maar waarom steeds geen eriksen
Johnnyafca
 Johnnyafca - zaterdag 16 oktober 2010 - 18:16   quote  deeplink  
OOOH ik baal, dat is echt een wedstrijdje voor Eriksen.. JUS
alibabba
 alibabba - zaterdag 16 oktober 2010 - 18:18   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 16 oktober 2010 - 18:10 schreef remco k het volgende:
OPstelling ajax.

Wiel Ooijer Jan Urby

Zeeuw Enoh Lindgren
Suarez Hammie Sulejmani

Ik snap echt niet waarom we nu met zo'n middenveld gaan spelen, puur defensief, Jol is zich steeds meer aan het ontpoppen door steeds defensiever te gaan spelen, ik vind het erg jammer in ieder geval.

Waar is de tijd van de bluf, waar is de tijd van een jonge gast het diepe in gooien, waar is ERIKSEN!!!!!

Kom op Jol toon eens wat Amsterdamse BLUF GVD!!!!!
Helemaal eens. Jol begint te twijfelen en dat is iets wat alle trainers van Ajax de laatste 15 jaar doen. Het ging toch GVD goed eind afgelopen seizoen! Waarom het dan in hemelsnaam anders gaan doen? Zekerheid inbouwen tegen Nac, is toch echt de verkeerde weg bewandelen....
alibabba
 alibabba - zaterdag 16 oktober 2010 - 18:21   quote  deeplink  
Het is korte termijn politiek. Puur resultaat, maar zo verloochent Ajax zijn cultuur en op de lange termijn komen we hiermee van de regen in de drup.
Loetje
 Loetje - zaterdag 16 oktober 2010 - 18:31   quote  deeplink  
weetje jongens, iedereen hoor ik dat ajax in een compleet anders systeem speelt, maar dat is echt niet, ajax is alleen gewijzigt op de positie pantelic/el hamdaoui en ik begin steeds sterker het idee te krijgen dat het probl;eem daar ligt, begrijp me niet verkeerd, want el hammie is prima spits alleen hij speelt totaal anders

kijk vorig jaar kreeg pantelic altijd de bal en dat stond tie zeg maar met zn hoofd naar stekelenburg zodat de backs erover heen konden komen, zodat de zeeuw dieper kon gaat en ook siem de jong de 16 in kon gaan, je ziet nu met een type el hamdaoui dat als die de bal aangespeelt krijgt dat hij gelijk zn hoofd naar het goal keert waardoor een spelers als siem de jong bv ineens van veel minder waarde is, ook zie ik greg en vurnon veel minder bij de aanval betrokken zijn, ik denk als ajax met el hamdaoui speelt dat lodeiro achter hem moet spelen, lodeiro is vergelijken met siem veel meer een nummer 10, heeft een steekbal en kan goed tussen de linies spelen, dus hij kan el hammie wegsturen waardoor het toch nog goed wordt dan el hamdaoui met de punt vooruit speelt!
anders zie ik als siem blijft spelen veel liever mido, want hij is altijd al een aanspeelpunt geweest, en gezien wat de kwaliteiten van ajax zijn is een aanspeelpunt veel belangrijker die net zoals pantelic een goal of 15 meepikt dan een jongen die naar de goal gelijk gaat en de bal kwijt is, dit is absoluut niet verkeerd bedoeld

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 16 oktober 2010 door Loetje --
alibabba
 alibabba - zaterdag 16 oktober 2010 - 18:35   quote  deeplink  
Ajax hoort gewoon met een echte 10 te spelen met Lindgren en Enoh. Het is veel te behoudend nu. We spelen thuis tegen Nac!
remco k
 remco k - zaterdag 16 oktober 2010 - 18:38   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 16 oktober 2010 - 18:31 schreef Luis_suarez_19 het volgende:
weetje jongens, iedereen hoor ik dat ajax in een compleet anders systeem speelt, maar dat is echt niet, ajax is alleen gewijzigt op de positie pantelic/el hamdaoui en ik begin steeds sterker het idee te krijgen dat het probl;eem daar ligt, begrijp me niet verkeerd, want el hammie is prima spits alleen hij speelt totaal anders

kijk vorig jaar kreeg pantelic altijd de bal en dat stond tie zeg maar met zn hoofd naar stekelenburg zodat de backs erover heen konden komen, zodat de zeeuw dieper kon gaat en ook siem de jong de 16 in kon gaan, je ziet nu met een type el hamdaoui dat als die de bal aangespeelt krijgt dat hij gelijk zn hoofd naar het goal keert waardoor een spelers als siem de jong bv ineens van veel minder waarde is, ook zie ik greg en vurnon veel minder bij de aanval betrokken zijn, ik denk als ajax met el hamdaoui speelt dat lodeiro achter hem moet spelen, lodeiro is vergelijken met siem veel meer een nummer 10, heeft een steekbal en kan goed tussen de linies spelen, dus hij kan el hammie wegsturen waardoor het toch nog goed wordt dan el hamdaoui met de punt vooruit speelt!
anders zie ik als siem blijft spelen veel liever mido, want hij is altijd al een aanspeelpunt geweest, en gezien wat de kwaliteiten van ajax zijn is een aanspeelpunt veel belangrijker die net zoals pantelic een goal of 15 meepikt dan een jongen die naar de goal gelijk gaat en de bal kwijt is, dit is absoluut niet verkeerd bedoeld
Het verschil in het systeem zit in het feit dat de Zeeuw dit seizoen als Rechtshalf moet spelen Urby speelt als Linkshalf en daardoor spelen we tegewoordig een vals 442 systeem. het is dus weldegelijk veranderd.

Over Hammie, dat roepen we al maanden, dit is ook 200% de reden dat De Jong niet tot zijn recht komt, hij deed het namelijk gewoon voortreffelijk bij Jong Oranje voor zijn blessure.
remco k
 remco k - zaterdag 16 oktober 2010 - 18:39   quote  deeplink  
Jol riep toch zelf maanden lang dat Eriksen het grootste talent van de toekomst is, WAAROM SPEELT HIJ DAN NU NIET...
remco k
 remco k - zaterdag 16 oktober 2010 - 19:39   quote  deeplink  
HAHA, een interesante eerste helft van AJAX NAC.

Normaal gesproken moet AJAX het met dit elftal hebben van de komende mensen, meestal in de vorm van De Jong op 10 en de Zeeuw van het middenveld, en vaak staat het vanuit de buitenkant niet goed, hierdoor is het positiespel van AJAX vaak slordig en niet goed.

Vandaag echter staan zowel onze rechterzijde als onze linkerzijde, over het algemeen goed in positie, hierdoor is het heel erg makkelijk een bal te veroveren, de cijfers van 67% ajax en 33% balbezit voor NAC zeggen hierin genoeg.
En zowel de Zeeuw (speelt trouwens een prima eerste helft), Hammie Suarez (speelt helemaal niet zo goed) en Sulejmani lopen constant dwars door elkaar, hierdoo krijgen we voldoende mogelijkheden, zeker met de komende mensen Lindgren of Enoh.
En in dat laatste zit het enige probleem van deze eerste helft als je naar posities kijkt, we hebben geen 10 en de Zeeuw is nog veel beter als een komende man. Daarom moet of Lindgren of Enoh eraf voor Eriksen, hierdoor spelen we met een echte 10 en de Zeeuw wordt zo de komende man, waardoor er nog veel meer ruimte komt.

Verder moet AJAX echt leren een hoger tempo te spelen.

Wat maakt Hammie trouwens een FANTASTISCHE goal zeg, ik had het met Alibabba vandaag even over Litmanen en Bergkamp, maar deze goal zou daar zo tussen passen.
Johnnyafca
 Johnnyafca - zaterdag 16 oktober 2010 - 19:41   quote  deeplink  
WAT EEN DOELPUNT:D heerlijk!
dege
 dege - zaterdag 16 oktober 2010 - 19:52   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 16 oktober 2010 - 18:31 schreef Luis_suarez_19 het volgende:

ben het helemaal met je eens
remco k
 remco k - zaterdag 16 oktober 2010 - 20:41   quote  deeplink  
Zo, wat een verschil tussen de eerste en de tweede helft bij AJAX zeg, niet normaal.

Er waren de tweede helft teveel mensen die iets met de bal wouden doen, en daardoor liepen te veel mensen van ons uit positie, Enoh en Lindgren die te ver naar voren willen spelen en teveel voor de Zeeuw uit gaan spelen, hierdoor worden ruimtes veel kleiner, ook aan de linkerkant moet Urby niet voor Sueljmani gaan staan, ook daar liep het niet goed de tweede helft.

Verdedigend echt helemaal niks weg gegeven en dat stemt gewoon heel goed.

Urby speelde verdedigend een prima wedestrijd, en zoals ik vaker heb aangegeven, moet hij zich op deze positie gaan concentreren, als hij samen met Sulejmani de linkerzijde gaat vormen, dan gaat dat een prima combinatie worden.
joduh
 joduh - zondag 17 oktober 2010 - 12:30   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 16 oktober 2010 - 11:30 schreef alibabba het volgende:

[..]

Het zal moeten blijken of het tegen Utrecht een offday was. Na een kwartier sta je 0-2 achter en dan is het gewoon verdomde lastig om dat nog te keren. Enkele spelers hadden absoluut hun dag niet en vooral als Suarez niet zijn dag heeft is het pover en dat vind ik toch een ernstig probleem, want Ajax mag niet zo afhankelijk zijn van een enkele speler. Bovendien ben ik niet zo onder de indruk van Nac. Ze zijn dan wel de laatste 5 potjes ongeslagen, maar het waren 4 thuiswedstrijden tegen Nec, Vvv, Feyenoord en Willem II en één uitduel tegen Vitesse met weinig overtuiging in hun spel. Een nederlaag zit in het vat voor hun en dat gaat vanavond gebeuren MAN.....hahahahaha ( vind het wel altijd grappig die woordspeling ). Praat je in het dagelijkse leven ook zo MAN?...:)
hahah ,ja ik heb ereven op gelet,maar ik zeg wel heel erg vaak man achter een zin.....ach iedere gek zijn gebrek man.....ik bedoel er niks mee maar is een stopwoordje ofzo!maarre wat vond jij van de wedstrijd alibaba?
nummer10
 nummer10 - zondag 17 oktober 2010 - 13:41   quote  deeplink  
kan aan mij liggen maar begin te twijfelen over Jol.. echt.. opstellingen dat ik denk en vele met me denk ik.. waarom ?

middenveld dan vooral met lindgren enoh dezeeuw in een thuis wedstrijd tegen een slap NAC.. waarom niet Eriksen 90 min of Lodeiro ? waarom zo verdedigend ? we zijn ajax verdorie !!
nummer10
 nummer10 - zondag 17 oktober 2010 - 13:42   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 16 oktober 2010 - 20:41 schreef remco k het volgende:
Zo, wat een verschil tussen de eerste en de tweede helft bij AJAX zeg, niet normaal.

Er waren de tweede helft teveel mensen die iets met de bal wouden doen, en daardoor liepen te veel mensen van ons uit positie, Enoh en Lindgren die te ver naar voren willen spelen en teveel voor de Zeeuw uit gaan spelen, hierdoor worden ruimtes veel kleiner, ook aan de linkerkant moet Urby niet voor Sueljmani gaan staan, ook daar liep het niet goed de tweede helft.

Verdedigend echt helemaal niks weg gegeven en dat stemt gewoon heel goed.

Urby speelde verdedigend een prima wedestrijd, en zoals ik vaker heb aangegeven, moet hij zich op deze positie gaan concentreren, als hij samen met Sulejmani de linkerzijde gaat vormen, dan gaat dat een prima combinatie worden.
Urby liet toch teveel steken vallen achterin en was hij toch te slecht voor ?
remco k
 remco k - zondag 17 oktober 2010 - 14:01   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 oktober 2010 - 13:42 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Urby liet toch teveel steken vallen achterin en was hij toch te slecht voor ?
Je moet eens een keer leren lezen kerel, ik roep al jaren dat Urby zich moet richten op de linksback positie, en ja hij laat daar momenteel nog teveel steken vallen, maar zoals jij zelf altijd zegt, als men aan een positie kan wennen, dan gaat dat automatisch beter. Hij heeft zelf aangegeven, niet meer als back te willen spelen, dan moet je hem afrekenen op de positie waar hij wel gaat spelen, dat doet hij waardeloos als linksbuiten, maar als hij zich gewoon door had ontwikkeld als linksback, dan had hij waarschijnlijk ook de linksback van het NL geweest, dat is dus een hele domme keuze geweest van Urby.

Het gaat jou helemaal niet meer om Urby, het gaat jou er alleen maar om, mij aan te vallen, op alles wat ik maar zeg, lekker volwassen trouwens.
freakie
 freakie - zondag 17 oktober 2010 - 14:07   quote  deeplink  
Nummer10 met lindgren, de zeeuw en enoh hoef je niet verdedigend te spelen.. Als je bedenkt dat de zeeuw en lindgren vaak naar voren voetbalen dan is dat niet echt meer verdedigend.. De verdedigende rol is voor alle drie maar je heb nu wel 2 spelers die goed met passes kunnen strooien..
alibabba
 alibabba - zondag 17 oktober 2010 - 14:09   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 oktober 2010 - 13:41 schreef nummer10 het volgende:
kan aan mij liggen maar begin te twijfelen over Jol.. echt.. opstellingen dat ik denk en vele met me denk ik.. waarom ?

middenveld dan vooral met lindgren enoh dezeeuw in een thuis wedstrijd tegen een slap NAC.. waarom niet Eriksen 90 min of Lodeiro ? waarom zo verdedigend ? we zijn ajax verdorie !!
Jol is een goeie trainer, maar denkt puur aan de korte termijn. Hij is denk ik aan het eind van het seizoen weg en wil kost wat kost kampioen worden, wat uiteraard super is, maar ik vind dat hij de clubcultuur van Ajax verloochent door Lindgren, Enoh en de Zeeuw alledrie op te stellen, met 4 verdedigers erachter. Met Lindgren en Enoh moet Ajax verplicht met een echte nummer10:) spelen, zodat het allemaal wat frivoler word. Jol is nog nooit kampioen geworden en wil met Ajax zijn status omhoog krikken, zodat ie een transfer wil/kan maken naar een Europese topclub. Niets mis mee, maar op den duur gaat het ten koste van Ajax. Naar mijn mening is de kans groter om kampioen te worden als Ajax de nadruk nog meer op het aanvallende legt en zeker tegen de mindere clubs. Als je op een zekere voorsprong staat tegen de toppers vind ik dat je gerust zekerheid mag inbouwen, zoals Jol had moeten doen in Groningen of vorig seizoen in Eindhoven.

Gisteren was het allemaal niet verkeerd, vooral de 1e helft niet, maar in de 2e helft kreeg Ajax toch weer te maken met een terugval en dat komt volgens mij omdat ze op het middenveld telkens een mannetje tekort komen, waardoor spelers op hun teentjes moeten lopen om de meters te overbruggen. In de 2e helft komt Ajax daardoor kracht tekort, want het positiespel is niet optimaal. Het is niet echt een geoliede machine, waardoor je niet bij momenten de rust bewaart en daardoor, vooral in topwedstrijden, niet echt overheersend bent. Dat doelpunt van El Hamdaoui was van een schoonheid pur sang en dat doelpunt doet me denken aan de klasse van, wat Remco ook zei, Bergkamp en Litmanen. Eriksen had bij mij altijd gespeeld en Alderweireld krijgt toch een knauw denk ik. Al met al 3 punten en daarom kan ik met een bigsmile vanmiddag, maar ook al gisteravond, naar de kroeg. AJACIED BEM JE NIET VOOR EVEN, AJACIED BEN JE HEEL JE LEVEN...
alibabba
 alibabba - zondag 17 oktober 2010 - 14:12   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 oktober 2010 - 12:30 schreef joduh het volgende:

[..]

hahah ,ja ik heb ereven op gelet,maar ik zeg wel heel erg vaak man achter een zin.....ach iedere gek zijn gebrek man.....ik bedoel er niks mee maar is een stopwoordje ofzo!maarre wat vond jij van de wedstrijd alibaba?
Is je vraag genoeg beantwoord joduh? Zie mijn eerdere post man.....hahaha.
Aaaaight
 Aaaaight - zondag 17 oktober 2010 - 14:21   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 16 oktober 2010 - 18:39 schreef remco k het volgende:
Jol riep toch zelf maanden lang dat Eriksen het grootste talent van de toekomst is, WAAROM SPEELT HIJ DAN NU NIET...
vind hem momenteel zeker Ajax onwaardig... heb niet echt zin om mezelf te onderbouwen, maar ik denk dat je me wel begrijpt??
joduh
 joduh - zondag 17 oktober 2010 - 15:03   quote  deeplink  
ik ben ook helemaal niet tevreden over hoe ze spelen man.maar zoals altijd gezegd wordt:een winnende coach heeft altijd gelijk!maar precies zoals jij zegt,het is niet het ajax meer........ik mis de kapsones,de bluf,het frivole.....ik ben bang dat het allemaal niet meer mag bij ajax man,TEveel op resultaat gericht...maar aan de andere kant,zonder resultaat voetbal je ook geen cl.....ik heb suarez wel eens lekker een balletje achter het standbeen zien voorgeven.......een lekkere urby actie langs de lijn totdat hij de bal over de achterlijn loopt....hahah witschge die de bal 10x hooghoudt... het is er gewoon niet meer man.....
nee,het wordt tijd dat de fifa de clubs aan banden gaat leggen,want hoe kan het nou dat een club met 500 milj schuld gewoon de cl kan winnen????Het is allemaal verneukerij van het voetbalSPEL!Maar?je bent een ajacied voor het leven en ben ook blij met de overwinning,nu even volhouden en niet elke wedstrijd maar een halve wedstrijd redelijk spelen.....
remco k
 remco k - zondag 17 oktober 2010 - 16:14   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 oktober 2010 - 14:21 schreef Aaaaight het volgende:

[..]

vind hem momenteel zeker Ajax onwaardig... heb niet echt zin om mezelf te onderbouwen, maar ik denk dat je me wel begrijpt??
Ik snap wat je zegt, maar komt dat ook niet door JOL, welke speler van onder de 20 heeft JOL beter gemaakt? Als je bij AJAX als groot talent te boeken staat, dan moet je gewoon in het diepe worden gegooid, het verleden heeft ALTIJD uitgewezen dat de echte talenten juist dan komen bovedrijven.

Jol neemt NOOIT zo'n gok en dat neem ik hem echt heel erg kwalijk, hij verloochent echt alles waar AJAX ooit voor heeft gestaan, en het wordt gewoon geaccepteerd, en dat is misschien nog wel erger dan het wel of niet opstellen van jeugdspelers.
Guyt
 Guyt - zondag 17 oktober 2010 - 16:40   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 16 oktober 2010 - 18:18 schreef alibabba het volgende:

[..]

Helemaal eens. Jol begint te twijfelen en dat is iets wat alle trainers van Ajax de laatste 15 jaar doen. Het ging toch GVD goed eind afgelopen seizoen! Waarom het dan in hemelsnaam anders gaan doen? Zekerheid inbouwen tegen Nac, is toch echt de verkeerde weg bewandelen....
Je gaat mij niet vertellen dat je Eriksen zo goed vind
Guyt
 Guyt - zondag 17 oktober 2010 - 16:41   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 16 oktober 2010 - 18:39 schreef remco k het volgende:
Omdat hij niet goed genoeg is misschien daar wel eens over na gedacht.Jol heeft zich vergist dat kan toch.
Guyt
 Guyt - zondag 17 oktober 2010 - 16:49   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 oktober 2010 - 14:01 schreef remco k het volgende:

[..]

Je moet eens een keer leren lezen kerel, ik roep al jaren dat Urby zich moet richten op de linksback positie, en ja hij laat daar momenteel nog teveel steken vallen, maar zoals jij zelf altijd zegt, als men aan een positie kan wennen, dan gaat dat automatisch beter. Hij heeft zelf aangegeven, niet meer als back te willen spelen, dan moet je hem afrekenen op de positie waar hij wel gaat spelen, dat doet hij waardeloos als linksbuiten, maar als hij zich gewoon door had ontwikkeld als linksback, dan had hij waarschijnlijk ook de linksback van het NL geweest, dat is dus een hele domme keuze geweest van Urby.

Het gaat jou helemaal niet meer om Urby, het gaat jou er alleen maar om, mij aan te vallen, op alles wat ik maar zeg, lekker volwassen trouwens.
Ach iedereen ziet het anders he ik zie liever dat Urby voor in speelt.
Guyt
 Guyt - zondag 17 oktober 2010 - 16:50   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 oktober 2010 - 16:14 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik snap wat je zegt, maar komt dat ook niet door JOL, welke speler van onder de 20 heeft JOL beter gemaakt? Als je bij AJAX als groot talent te boeken staat, dan moet je gewoon in het diepe worden gegooid, het verleden heeft ALTIJD uitgewezen dat de echte talenten juist dan komen bovedrijven.

Jol neemt NOOIT zo'n gok en dat neem ik hem echt heel erg kwalijk, hij verloochent echt alles waar AJAX ooit voor heeft gestaan, en het wordt gewoon geaccepteerd, en dat is misschien nog wel erger dan het wel of niet opstellen van jeugdspelers.
Remco bel Jol eens op misschien luisterd hij naar jou.
remco k
 remco k - zondag 17 oktober 2010 - 17:01   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 oktober 2010 - 16:50 schreef Guyt het volgende:

[..]

Remco bel Jol eens op misschien luisterd hij naar jou.
Wou je zeggen dat je blij bent met hoe het er nu aan toe gaat dan??? Geen buitenselers, geen nummer 10 en 7 verdedigend ingestelde spelers op het veld, nee dat gaat echt lekker hoor...

Overigens slaat je opmerking nergens op, anders kun je net zo goed alle forums sluiten, want het is namelijk maar een mening, maar wel 1 die veel mensen delen over JOL en het hedendaagse AJAX
Guyt
 Guyt - zondag 17 oktober 2010 - 17:17   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 oktober 2010 - 17:01 schreef remco k het volgende:

[..]

Wou je zeggen dat je blij bent met hoe het er nu aan toe gaat dan??? Geen buitenselers, geen nummer 10 en 7 verdedigend ingestelde spelers op het veld, nee dat gaat echt lekker hoor...

Overigens slaat je opmerking nergens op, anders kun je net zo goed alle forums sluiten, want het is namelijk maar een mening, maar wel 1 die veel mensen delen over JOL en het hedendaagse AJAX
Vorig seizoen ging het ook veel beter tuurlijk irriteer ik me ook wel eens maar niet zo zeer aan Jol moet ik zeggen.Wel aan het feit dat Pantelic weg moest.Hij deed vaak dingen fout maar was toch ook erg belangrijk voor Ajax.
Aaaaight
 Aaaaight - zondag 17 oktober 2010 - 17:20   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 oktober 2010 - 17:17 schreef Guyt het volgende:

[..]

Vorig seizoen ging het ook veel beter tuurlijk irriteer ik me ook wel eens maar niet zo zeer aan Jol moet ik zeggen.Wel aan het feit dat Pantelic weg moest.Hij deed vaak dingen fout maar was toch ook erg belangrijk voor Ajax.
het rare is dat we een topic hebben met 22 pagina's over urby terwijl het grootste gemis MARKO PANTELIC is... die gozer was ideaal voor Ajax ( weet het het zijn grote woorden ) maar hij liet iedereen spelen en beter spelen.. of niet??
Guyt
 Guyt - zondag 17 oktober 2010 - 17:36   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 oktober 2010 - 17:20 schreef Aaaaight het volgende:

[..]

het rare is dat we een topic hebben met 22 pagina's over urby terwijl het grootste gemis MARKO PANTELIC is... die gozer was ideaal voor Ajax ( weet het het zijn grote woorden ) maar hij liet iedereen spelen en beter spelen.. of niet??
Mee eens.
joduh
 joduh - zondag 17 oktober 2010 - 17:38   quote  deeplink  
nee joh,urby is gewoon de populairste voetballer bij ons!!!!! ;-)
Aaaaight
 Aaaaight - zondag 17 oktober 2010 - 17:46   quote  deeplink  
next: El Hammie geniet van intresse van OL wat moet Ajax doen als het echt concreet word, hij heeft een 4/5 jarig contract moeten de hoofdprijs betalen... El hammie laten gaan omdat het niet echt een Ajax spits is of behouden?? laten gaan voor 20 milj?? ( alleen kijkend naar ze contract )
joduh
 joduh - zondag 17 oktober 2010 - 17:59   quote  deeplink  
cashen en lekker laten gaan!
remco k
 remco k - zondag 17 oktober 2010 - 18:58   quote  deeplink  
El Hammie is juist een echte AJAX spits, we hebben alleen geen echte AJAX 10 spelen als de Jong speelt.

Gezien de kans groot is dat Suarez aan het einde van dit seizoen echt weggaat, moet je Hammie houden, anders moet je op zoek naar een nieuwe rechtsbuiten en een nieuwe spits.

Lodeiro of Eriksen moet gewoon de nieuwe nr10 worden, dan gaat het veel makkelijker dan nu, en dan speel je ook veel meer des AJAX.

Ik snap echt niet waarom mensen nu alweer van Hammie af zouden willen, hij scoort veel en doet het in de belangrijke wedstrijden, dit seizoen maakt hij meer belangrijkere goals dan Suarez, ik snap jullie dus niet helemaal
Guyt
 Guyt - zondag 17 oktober 2010 - 19:41   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 oktober 2010 - 18:58 schreef remco k het volgende:
El Hammie is juist een echte AJAX spits, we hebben alleen geen echte AJAX 10 spelen als de Jong speelt.

Gezien de kans groot is dat Suarez aan het einde van dit seizoen echt weggaat, moet je Hammie houden, anders moet je op zoek naar een nieuwe rechtsbuiten en een nieuwe spits.

Lodeiro of Eriksen moet gewoon de nieuwe nr10 worden, dan gaat het veel makkelijker dan nu, en dan speel je ook veel meer des AJAX.

Ik snap echt niet waarom mensen nu alweer van Hammie af zouden willen, hij scoort veel en doet het in de belangrijke wedstrijden, dit seizoen maakt hij meer belangrijkere goals dan Suarez, ik snap jullie dus niet helemaal
Tegen Utrecht faalde hij opzichtig en volgens mij is iedere wedstrijd belangrijk. Bovendien hoeft hij van mij niet weg.En dat gehamer steeds over Eriksen en Lodeiro dat is om moe van te worden.Wat heb je dan van hun gezien dat je zo zeker weet dat hun zo geweldig zijn.Ik ben er namelijk niet kapot van moet ik zeggen en dan heb ik het in het meeste geval over Eriksen ,Lodeiro geloof ik ook nog niet zo in al kan ik over hem eigenlijk niet oordelen want hij heb nog niet zoveel gespeeld. Eriksen heb in zn 1ste wedstrijd voor AJAX een keer een bal vanuit de lucht op doel geschoten toen dacht ik ook zo dat is aardig maar daarna niets meer laten zien.Dus voor mij hoeft hij ook niet te spelen.
Guyt
 Guyt - zondag 17 oktober 2010 - 19:42   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 oktober 2010 - 13:41 schreef nummer10 het volgende:

Liever Lindgren dan Eriksen hoor.
joduh
 joduh - zondag 17 oktober 2010 - 19:58   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 oktober 2010 - 17:20 schreef Aaaaight het volgende:

[..]

helemaal met je eens man.ik had mijn twijfels echt wel bij pantelic,maar achteraf gezien had ik het denk ik niet bij het juiste eind...hahah we missen hem harder dan we toen dachten....... ik vond hem een eikel zelfs....;-)
remco k
 remco k - zondag 17 oktober 2010 - 21:18   quote  deeplink  
quote:
Op sunday 17 october 2010 - 19:41 schreef Guyt het volgende:

[..]

Tegen Utrecht faalde hij opzichtig en volgens mij is iedere wedstrijd belangrijk. Bovendien hoeft hij van mij niet weg.En dat gehamer steeds over Eriksen en Lodeiro dat is om moe van te worden.Wat heb je dan van hun gezien dat je zo zeker weet dat hun zo geweldig zijn.Ik ben er namelijk niet kapot van moet ik zeggen en dan heb ik het in het meeste geval over Eriksen ,Lodeiro geloof ik ook nog niet zo in al kan ik over hem eigenlijk niet oordelen want hij heb nog niet zoveel gespeeld. Eriksen heb in zn 1ste wedstrijd voor AJAX een keer een bal vanuit de lucht op doel geschoten toen dacht ik ook zo dat is aardig maar daarna niets meer laten zien.Dus voor mij hoeft hij ook niet te spelen.
Omdat er als Lingren, de Zeeuw en Enoh tegelijk spelen er totaal geen diepgang is bij een fatsoenlijk tegenstander. En AJAX MOET gewoon met een echte 10 spelen.
Pema
 Pema - zondag 17 oktober 2010 - 21:22   quote  deeplink  
Pantelic is een van de meest onderschatte spelers van Ajax geweest, volgend halen voor 2 jaar.
Guyt
 Guyt - zondag 17 oktober 2010 - 21:23   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 oktober 2010 - 21:18 schreef remco k het volgende:

[..]

Omdat er als Lingren, de Zeeuw en Enoh tegelijk spelen er totaal geen diepgang is bij een fatsoenlijk tegenstander. En AJAX MOET gewoon met een echte 10 spelen.
Kan Sulejmani niet op 10 dan??
Aaaaight
 Aaaaight - zondag 17 oktober 2010 - 21:29   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 oktober 2010 - 21:23 schreef Guyt het volgende:

[..]

niet eens zo heel gek idee, Suljemani in een vrije rol achter de spits....
remco k
 remco k - zondag 17 oktober 2010 - 21:33   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 oktober 2010 - 17:17 schreef Guyt het volgende:

[..]

Je hebt gelijk als je dat zegt, en dat is exact de reden dat Jol Eriksen of Lodeiro moet laten spelen, De Jong was een prima speler voor een spits als Pantelic, maar hij is niet van de steekpasses of de slimme loopacties, we hebben nu gewoon een 10 nodig met een steekpass, een type Litmanen, Bergkamp Vaart Snijder. De Jong kan niet renderen met Hammie als spits, daar is hij veelte statisch voor.
remco k
 remco k - zondag 17 oktober 2010 - 21:38   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 oktober 2010 - 21:23 schreef Guyt het volgende:

[..]

Heft hij bij van Basten wel eens gespeeld toch, misschien wel een goed idee inderdaad.
alibabba
 alibabba - zondag 17 oktober 2010 - 21:46   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 oktober 2010 - 16:40 schreef Guyt het volgende:

[..]

Je gaat mij niet vertellen dat je Eriksen zo goed vind
Eriksen is een voetballer die Ajax op dit moment nodig heeft. Eriksen is een geweldige voetballer die in de jaren van v.Gaal zou uitgroeien als publiekslieveling. Mensen halen enkele spelers onterecht onderuit, maar het ligt niet aan die spelers. Het ligt aan de kronkeling die er in alle geledingen binnen Ajax heerst. Dat zorgt voor een niet optimale rendement van AJAX.
alibabba
 alibabba - zondag 17 oktober 2010 - 21:48   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 oktober 2010 - 19:42 schreef Guyt het volgende:

[..]

Liever Lindgren dan Eriksen hoor.
Volgens mij weet jij niet waar AJAX voor staat...
Guyt
 Guyt - zondag 17 oktober 2010 - 21:48   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 oktober 2010 - 21:38 schreef remco k het volgende:

[..]

Heft hij bij van Basten wel eens gespeeld toch, misschien wel een goed idee inderdaad.
Denk er eigenlijk al een tijdje aan speelde hij bij Heerenveen ook niet op die positie??? Of heb ik het mis.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5936
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax - NAC Breda (Zaterdag 16 Oktober 2010, 18:45 uur): 3 - 0

0.0066790