BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax - NAC Breda (Zaterdag 16 Oktober 2010, 18:45 uur): 3 - 0

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
alibabba
 alibabba - zondag 17 oktober 2010 - 21:49   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 oktober 2010 - 21:23 schreef Guyt het volgende:

[..]

Kan Sulejmani niet op 10 dan??
Sulejmani is absoluut geen 10.
remco k
 remco k - zondag 17 oktober 2010 - 21:54   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 oktober 2010 - 21:48 schreef Guyt het volgende:

[..]

Denk er eigenlijk al een tijdje aan speelde hij bij Heerenveen ook niet op die positie??? Of heb ik het mis.
Nee, bij H'veen speelde hij altijd vanaf links, hij zwierf weleens wat over het veld, maar niet als 10
Guyt
 Guyt - zondag 17 oktober 2010 - 21:54   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 oktober 2010 - 21:46 schreef alibabba het volgende:

[..]

Eriksen is een voetballer die Ajax op dit moment nodig heeft. Eriksen is een geweldige voetballer die in de jaren van v.Gaal zou uitgroeien als publiekslieveling. Mensen halen enkele spelers onterecht onderuit, maar het ligt niet aan die spelers. Het ligt aan de kronkeling die er in alle geledingen binnen Ajax heerst. Dat zorgt voor een niet optimale rendement van AJAX.
Ik ben er nog niet zo zeker van maar goed. Al met al wat ik tot nu toe heb gezien ben ik niet van hem onder de indruk.
Guyt
 Guyt - zondag 17 oktober 2010 - 21:56   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 oktober 2010 - 21:49 schreef alibabba het volgende:

[..]

Sulejmani is absoluut geen 10.
Had toch echt het idee dat hij op 10 had gespeeld gek toch dat dat maar in me kop blijft zitten.
Johnnyafca
 Johnnyafca - maandag 18 oktober 2010 - 00:19   quote  deeplink  
Zei Mounir nou tegen Luis 'fuck off'? Als dat zo was, welke consequenties heeft dit dan voor het team moreel?
Aaaaight
 Aaaaight - maandag 18 oktober 2010 - 00:26   quote  deeplink  
hij heeft dat echt niet tegen suarez joh... denk alle critici...
anti010
 anti010 - maandag 18 oktober 2010 - 04:06   quote  deeplink  
jongens kunnen we nou niet een topic verzinnen voor de Zeeuw, ik heb me mateloos zitten ergeren aan de man, eerst brengt hij Ajax in diskrediet door in wegmisbruikers te komen,( trouwens wel azijnpissers van de bovenste plank) maar daarna in de wedstrijd gewoon geen goeie pass te geven. Hij is gewoon niet in vorm, dan laat je hem toch niet staan, alles mislukt en hij loopt over het veld als een zak aardappelen.Geeft hem rust dan kan hij over een paar weken weer van dienst zijn voor ons. Wie gaat hierin mee!!!!!!!!!
Ride
 Ride - maandag 18 oktober 2010 - 09:44   quote  deeplink  
Was er helaas niet... jammer.

Mooi doelpunt El Hammie maar wat en tegen wie zij hij nou Fuck OFF... ?

Was dat Luisje (waarvan ik ergens al eens las dat ze "ruzie" zouden gemaakt hebben aan het begin van het seizoen)
remco k
 remco k - maandag 18 oktober 2010 - 11:29   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 - 04:06 schreef anti010 het volgende:
jongens kunnen we nou niet een topic verzinnen voor de Zeeuw, ik heb me mateloos zitten ergeren aan de man, eerst brengt hij Ajax in diskrediet door in wegmisbruikers te komen,( trouwens wel azijnpissers van de bovenste plank) maar daarna in de wedstrijd gewoon geen goeie pass te geven. Hij is gewoon niet in vorm, dan laat je hem toch niet staan, alles mislukt en hij loopt over het veld als een zak aardappelen.Geeft hem rust dan kan hij over een paar weken weer van dienst zijn voor ons. Wie gaat hierin mee!!!!!!!!!
Hij zet gister 2 keer iemand alleen voor de keeper, geeft de goede pass op Suarez waar de mooie goal van Hammie uit gescoord wordt. Rendement genoeg dus, en hij heeft veel ballen afgepakt.

De laatste weken was hij inderdaad uit vorm, maar gister was hij juist 1 van de beteren op het veld.
Johnnyafca
 Johnnyafca - maandag 18 oktober 2010 - 11:37   quote  deeplink  
Ik vond de Zeeuw gisteren ook totaal niet tegenvallen! Een aantal goede balletjes gaf ie wel en zo! ik was content met hem.
PS25
 PS25 - maandag 18 oktober 2010 - 13:28   quote  deeplink  
Ik vond de Zeeuw niet geweldig spelen. Hij speelde ook dieper dan normaal. Ik vind hem daar minder tot zijn recht komen. Ik vond met het inbrengen van Eriksen het beter ging lopen. Er kwam wat meer voetbal in, al zal Eriksen nog beter moeten gaan worden, wil hij het goed gaan doen op 10.
remco k
 remco k - maandag 18 oktober 2010 - 15:45   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 - 13:28 schreef PS25 het volgende:
Ik vond de Zeeuw niet geweldig spelen. Hij speelde ook dieper dan normaal. Ik vind hem daar minder tot zijn recht komen. Ik vond met het inbrengen van Eriksen het beter ging lopen. Er kwam wat meer voetbal in, al zal Eriksen nog beter moeten gaan worden, wil hij het goed gaan doen op 10.
klopt inderdaad, de Zeeuw speelde echter op die positie dus wel prima naar zijn vermogen, hij heeft dit seizoen slechtere potten gespeeld, en geeft zelf aan uit vorm te zijn, dan is het wel goed te zien, dat er gister toch echt een duidelijke steigende lijn in zat.

Eriksen ben ik met je eens, toen hij er in kwam, leek er meer rust op de 10 positie te zijn, en dus ook in het elftal.
Natuurlijk moet hij nog veel beter gaan worden op die plek, maar men moet hem wel die kans gaan geven, en dat zie ik Jol gewoon niet doen. Een kans is in mijn ogen zoals dat vroeger ging bij AJAX, gewoon keihard het diepe ingooien en als je echt goed bent, dan draai je vrij snel mee met het elftal. Jol brengt spelers in 500keer, door af en toe een invalbeurtje, bij sommige clubs kan dat misschien wel werken maar bij AJAX hoort dat niet zo te zijn, en blijkbaar werkt het ook niet goed.
PS25
 PS25 - maandag 18 oktober 2010 - 15:56   quote  deeplink  
Dat heeft waarschijnlijk ook te maken dat er op dit moment nog niet een heel groot kwaliteitsverschil zit tussen de Jong en Eriksen. De Jong heeft het het laatste 1/2 jaar tot een jaar heel goed gedaan en heeft dus wat krediet opgebouwd. Vandaar dat Jol ook niet veel zal wisselen. Daar komt bij dat de Jong niet veel geblesseerd is. Eriksen zal het in de minuten die hij krijgt, dan ook moeten laten zien.

Het voordeel is van iemand langzaam brengen is dat de tijdelijke dip minder zal zijn. Kijk maar naar Heitinga, van der Vaart enz. die hebben allemaal een behoorlijke vormdip gehad nadat ze vroeg voor de leeuwen waren gegooid.
remco k
 remco k - maandag 18 oktober 2010 - 16:00   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 - 15:56 schreef PS25 het volgende:
Dat heeft waarschijnlijk ook te maken dat er op dit moment nog niet een heel groot kwaliteitsverschil zit tussen de Jong en Eriksen. De Jong heeft het het laatste 1/2 jaar tot een jaar heel goed gedaan en heeft dus wat krediet opgebouwd. Vandaar dat Jol ook niet veel zal wisselen. Daar komt bij dat de Jong niet veel geblesseerd is. Eriksen zal het in de minuten die hij krijgt, dan ook moeten laten zien.

Het voordeel is van iemand langzaam brengen is dat de tijdelijke dip minder zal zijn. Kijk maar naar Heitinga, van der Vaart enz. die hebben allemaal een behoorlijke vormdip gehad nadat ze vroeg voor de leeuwen waren gegooid.
Klopt, maar ook van der Wiel is redelijk rustig gebracht, en die is ook nog geen schim van de speler van vorig seizoen.
Ik ben het met je eens dat het krediet voor de Jong terecht is, maar als hij dan geblesseerd is, dan moet Eriksen wel de kans krijgen, maar onder Jol gebeurt dat gewoon niet, en dat vind ik wel een kwalijke zaak.
Guyt
 Guyt - maandag 18 oktober 2010 - 16:31   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 oktober 2010 - 21:33 schreef remco k het volgende:

[..]

Je hebt gelijk als je dat zegt, en dat is exact de reden dat Jol Eriksen of Lodeiro moet laten spelen, De Jong was een prima speler voor een spits als Pantelic, maar hij is niet van de steekpasses of de slimme loopacties, we hebben nu gewoon een 10 nodig met een steekpass, een type Litmanen, Bergkamp Vaart Snijder. De Jong kan niet renderen met Hammie als spits, daar is hij veelte statisch voor.
Dus Eriksen en Lodeiro zijn echte nr 10 dan. Als dat zo is moet Jol het eens met ze proberen want veel slechter dan Siem kan het niet gaan denk. Maar Eriksen maakt tot nu toe geen indruk op mij. Misschien als hij eens mag starten en het vertrouwen krijgt, want dat heeft hij eigenlijk niet gehad. Dan blijft het toch moeilijk oordelen op basis van een paar inval beurten,maar nogmaals vin het een moeilijk geval.
Guyt
 Guyt - maandag 18 oktober 2010 - 16:35   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 - 16:00 schreef remco k het volgende:

[..]

Klopt, maar ook van der Wiel is redelijk rustig gebracht, en die is ook nog geen schim van de speler van vorig seizoen.
Ik ben het met je eens dat het krediet voor de Jong terecht is, maar als hij dan geblesseerd is, dan moet Eriksen wel de kans krijgen, maar onder Jol gebeurt dat gewoon niet, en dat vind ik wel een kwalijke zaak.
Nou op een gegeven moment is het krediet wel op hoor wat mij betreft hij is nu al zo lang uit vorm. En bij een club als AJAX moet je gewoon altijd in vorm zijn ,zoniet dan maar een ander . Is goed voor ze beetje concurrentie word je allemaal sterker van ,denk.
remco k
 remco k - maandag 18 oktober 2010 - 16:55   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 - 16:35 schreef Guyt het volgende:

[..]

Nou op een gegeven moment is het krediet wel op hoor wat mij betreft hij is nu al zo lang uit vorm. En bij een club als AJAX moet je gewoon altijd in vorm zijn ,zoniet dan maar een ander . Is goed voor ze beetje concurrentie word je allemaal sterker van ,denk.
De Jong is nog steeds in een goede vorm, het licht namelijk echt niet aan hem dat het niet lukt momenteel, dat ligt namelijk aan zijn samenspel met Hammie, deze twee type spelers kunnen niet in een ploeg samenspelen, tenminste, dat heb ik nog nooit gezien.

Kijk maar eens terug in het verleden, Berkamp deed het bij AJAX zo goed, dat kwam mede door Peterson, bij Inter kwam hij door een veel te statische spits niet tot zijn recht. bij Arsenal speelde hij weer goed samen met Henry, en bij Oranje vaak met kluivert. Dat zijn allemaal veel bewegende spitsen.

De Jong kon goed met Pantelic doordat Pantelic zo statisch was als de need, 4/5 keer per wedstrijd trok Pantelic weg naar of eerste of tweede paal, zo was er veel afleiding en kozen vrijwel alle verdedigers voor Pantelic te dekken, hierdoor is het logisch dat De Jong veel kons scoren, Suarez speelde toen veel meer vanuit de buitenzijdes, en bleef weg als De Jong naar binnen kwam.

Hammie is echter een spits die zelf graag en veel aan de bal is, en zich dus vaak iets laat zakken richting de 10 positie, eigenlijk moet je dan een type Vaart, Bergkamp, Litmanen hebben, die kunnen echt als een tweede spits voetballen, en komen ook weer beter tot hun recht met een voetballende spits voor zich. Ik denk dat Lodeiro of Eriksen dit beter kunnen invullen dan dat de Jong dit kan

Maar dit komt dus niet door de vorm van de Jong..
Guyt
 Guyt - maandag 18 oktober 2010 - 17:19   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 - 16:55 schreef remco k het volgende:

[..]

De Jong is nog steeds in een goede vorm, het licht namelijk echt niet aan hem dat het niet lukt momenteel, dat ligt namelijk aan zijn samenspel met Hammie, deze twee type spelers kunnen niet in een ploeg samenspelen, tenminste, dat heb ik nog nooit gezien.

Kijk maar eens terug in het verleden, Berkamp deed het bij AJAX zo goed, dat kwam mede door Peterson, bij Inter kwam hij door een veel te statische spits niet tot zijn recht. bij Arsenal speelde hij weer goed samen met Henry, en bij Oranje vaak met kluivert. Dat zijn allemaal veel bewegende spitsen.

De Jong kon goed met Pantelic doordat Pantelic zo statisch was als de need, 4/5 keer per wedstrijd trok Pantelic weg naar of eerste of tweede paal, zo was er veel afleiding en kozen vrijwel alle verdedigers voor Pantelic te dekken, hierdoor is het logisch dat De Jong veel kons scoren, Suarez speelde toen veel meer vanuit de buitenzijdes, en bleef weg als De Jong naar binnen kwam.

Hammie is echter een spits die zelf graag en veel aan de bal is, en zich dus vaak iets laat zakken richting de 10 positie, eigenlijk moet je dan een type Vaart, Bergkamp, Litmanen hebben, die kunnen echt als een tweede spits voetballen, en komen ook weer beter tot hun recht met een voetballende spits voor zich. Ik denk dat Lodeiro of Eriksen dit beter kunnen invullen dan dat de Jong dit kan

Maar dit komt dus niet door de vorm van de Jong..
Dan komt dit niet goed vrees ik. Pantelic is er niet meer en je ken moeilijk Hammie er uit halen.Is dan wel sneu voor de Jong. Hij is toch wat uit vorm hoor heb hem niet 1 keer iets goed zien doen dit seizoen.Kan toch niet allemaal aan Hammie leggen. Oeps tegen Utrecht maakte de Jong wel een mooie goal haha.
freakie
 freakie - maandag 18 oktober 2010 - 17:24   quote  deeplink  
-

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 18 oktober 2010 door freakie --
remco k
 remco k - maandag 18 oktober 2010 - 18:49   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 - 17:19 schreef Guyt het volgende:

[..]

Dan komt dit niet goed vrees ik. Pantelic is er niet meer en je ken moeilijk Hammie er uit halen.Is dan wel sneu voor de Jong. Hij is toch wat uit vorm hoor heb hem niet 1 keer iets goed zien doen dit seizoen.Kan toch niet allemaal aan Hammie leggen. Oeps tegen Utrecht maakte de Jong wel een mooie goal haha.
Dat denk ik dus ook, en het klinkt misschien raar, maar de Jong is ook niet echt een typische AJAX 10, toch vind ik hem wel heel goed, tenminste zoals hij vorig seizoen kon spelen met Pantelic.

Ik vind trowuens dat de Jong wel veel goed heeft gedaan hoor, heel veel 2e ballen zijn voor hem, en zijn voortzetting is vaak ook prima, alleen is de complete diepgang weg bij hem en kan hij de bal daardoor alleen maar breed kwijt, hierdoor lijkt hij vrijwel onzichtbaar in zijn spel, maar dat is niet altijd per definitie ook slecht toch?
Guyt
 Guyt - maandag 18 oktober 2010 - 19:26   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 - 18:49 schreef remco k het volgende:

[..]

Dat denk ik dus ook, en het klinkt misschien raar, maar de Jong is ook niet echt een typische AJAX 10, toch vind ik hem wel heel goed, tenminste zoals hij vorig seizoen kon spelen met Pantelic.

Ik vind trowuens dat de Jong wel veel goed heeft gedaan hoor, heel veel 2e ballen zijn voor hem, en zijn voortzetting is vaak ook prima, alleen is de complete diepgang weg bij hem en kan hij de bal daardoor alleen maar breed kwijt, hierdoor lijkt hij vrijwel onzichtbaar in zijn spel, maar dat is niet altijd per definitie ook slecht toch?
Ik zal er is beter op moeten letten als hij weer gaat spelen. Ik vind hem echt ontzettend zwak.Onzichtbaar zijn is per definitie zeker niet altijd slecht. Als je nou per wedstrijd onzichtbaar ben maar wel steeds beslissend bent op een moment dan is dat goed .Ik zie het bij de Jong helaas niet meer.
nummer10
 nummer10 - maandag 18 oktober 2010 - 19:58   quote  deeplink  
waarom Lodeiro niet.. gvd 4 miljoen gekost en jol is te LAF om hem te proberen op de nr10... sorry hoor maar tegen NAC mag je het best proberen !! nogmaals erger me weleens aan de laffe speelstijl van Jol zo ook alderweireld eruit voor ooijer.. dan vraag ik me werkelijk waar af WAAROM een verdedigend ingesteld team tegen NAC thuis pffffff gewoon LAF.. hij wil gewoon koste wat kost kampioen worden ook al word dat zonder enige Ajax Flair gedaan !! vind het soms een schande !
joduh
 joduh - maandag 18 oktober 2010 - 20:03   quote  deeplink  
jongen?resultaatvoetbal........triest, maar wen er maar aan man......
remco k
 remco k - maandag 18 oktober 2010 - 20:24   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 - 19:58 schreef nummer10 het volgende:
waarom Lodeiro niet.. gvd 4 miljoen gekost en jol is te LAF om hem te proberen op de nr10... sorry hoor maar tegen NAC mag je het best proberen !! nogmaals erger me weleens aan de laffe speelstijl van Jol zo ook alderweireld eruit voor ooijer.. dan vraag ik me werkelijk waar af WAAROM een verdedigend ingesteld team tegen NAC thuis pffffff gewoon LAF.. hij wil gewoon koste wat kost kampioen worden ook al word dat zonder enige Ajax Flair gedaan !! vind het soms een schande !
KLein detail is dat Lodeiro al 2 maand geblesseerd is, hij speelt vanavond pas weer zijn eerste potje bij jong AJAX, verder heb je wel 200% gelijk
Guyt
 Guyt - maandag 18 oktober 2010 - 20:34   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 - 20:03 schreef joduh het volgende:
jongen?resultaatvoetbal........triest, maar wen er maar aan man......
Net als het NL elftal zeker nou ik zie liever mooi voetbal hoor. Dan dat ik me irriteer. Heb met het WK ook geen mooie wedstrijd gezien ga er dan liever eerder uit met spectaculair mooi voetbal dan met resultaat voetbal in de finale sta, vreselijk.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 18 oktober 2010 door Guyt --
joduh
 joduh - dinsdag 19 oktober 2010 - 07:11   quote  deeplink  
natuurlijk zie ik dat ook liever man.maar het is nu eenmaal eeen feit dat alles maar dan ook werkelijk alles alleen maar om niet verliezen draait.Jol is ook en schijtlaars...... maar goed,
freakie
 freakie - dinsdag 19 oktober 2010 - 09:35   quote  deeplink  
Misschien dan urby inzette dan zien we gelijk geweldig voetbal!!
Johnnyafca
 Johnnyafca - dinsdag 19 oktober 2010 - 10:47   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 - 09:35 schreef freakie het volgende:
haha?
Guyt
 Guyt - dinsdag 19 oktober 2010 - 11:05   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 - 09:35 schreef freakie het volgende:
Domme FREAK.
freakie
 freakie - dinsdag 19 oktober 2010 - 13:20   quote  deeplink  
Nee urby is echt helemaal geweldig.. Waarom die 5 jaar lang niet in het nederlands elftal komt is mij de vraag.. Flair, in 90 min 6588 keer de bal verliezen en hem nooit terug winnen.. En een echte echte ajacied..ik denk dat we dan met zijn allen op dit forum naar ajax moeten en zeggen LAAT ONS VOETBALLEN WIJ ZIJN ECHTE AJACIEDEN.. Echt jongens ongelofelijk.. Gistere kwam hier een meisje van 12.. Die zag ajax tegen nac en die vroeg wie die jonge was die zo snel en mooie acties deed.. Ik zei dat was sulejmani.. Ik ben een hele domme FREAK..
freakie
 freakie - dinsdag 19 oktober 2010 - 13:20   quote  deeplink  
-

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 19 oktober 2010 door freakie --
remco k
 remco k - dinsdag 19 oktober 2010 - 19:20   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 - 13:20 schreef freakie het volgende:
Nee urby is echt helemaal geweldig.. Waarom die 5 jaar lang niet in het nederlands elftal komt is mij de vraag.. Flair, in 90 min 6588 keer de bal verliezen en hem nooit terug winnen.. En een echte echte ajacied..ik denk dat we dan met zijn allen op dit forum naar ajax moeten en zeggen LAAT ONS VOETBALLEN WIJ ZIJN ECHTE AJACIEDEN.. Echt jongens ongelofelijk.. Gistere kwam hier een meisje van 12.. Die zag ajax tegen nac en die vroeg wie die jonge was die zo snel en mooie acties deed.. Ik zei dat was sulejmani.. Ik ben een hele domme FREAK..
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHahahaha
freakie
 freakie - dinsdag 19 oktober 2010 - 20:42   quote  deeplink  
xD

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5984
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax - NAC Breda (Zaterdag 16 Oktober 2010, 18:45 uur): 3 - 0

0.0086390