BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Nieuw stadion met buitenkant stenen(met naam)

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
raket
 raket - dinsdag 05 oktober 2010 - 14:31   quote  deeplink  
Nou ik ga mezelf even op de borst kloppen.Daar komt tie.
Ik ga waarschijnlijk geld verdienen voor feyenoord,daar kunnen zelf de mensen die me hier op dit forum niet zo mogen,niet kwaad op worden.
Je kon een berichtje versturen voor ideeen voor het nieuwe stadion.
Krijg net een berichtje terug,dat het in de volgende vergadering wordt meegenomen en dat ze het een zeer interessant idee vinden.
Het idee is simpel een modern stadion aan de binnenkant en aan de buitenkant,mooie stenen(die ook voor huizen worden gebruikt)met je naam,vrouw,geboren kind,overleden iemand.Vaste prijs voor de steen of als supporters meer willen betalen ook goed.Kan je zeker miljoenen mee verdienen,want wie wilt er niet met z'n naam in het nieuwe stadion komen.Het idee heb ik opgedaan bij Sunderland,waar ik wel is kom en ik kan je verzekeren,dat het een zeer indrukwekkend gezicht is.Modern stadion met aan de buitenkant namen van alle supporters.
el-loco
 el-loco - dinsdag 05 oktober 2010 - 14:35   quote  deeplink  
is niets nieuws vriend is in Engeland al bij verschillende stadions het geval!
raket
 raket - dinsdag 05 oktober 2010 - 14:37   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 05 oktober 2010 - 14:35 schreef el-loco het volgende:
is niets nieuws vriend is in Engeland al bij verschillende stadions het geval!
Als je goed lees vriend,(laatste regel)zeg ik toch ook niet dat ik het zelf heb verzonnen.Wil alleen feyenoord helpen en als de mannen met stropdassen het zelf niet verzinnen,moet je ze even helpen.
R()b
 R()b - dinsdag 05 oktober 2010 - 14:38   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 05 oktober 2010 - 14:35 schreef el-loco het volgende:
is niets nieuws vriend is in Engeland al bij verschillende stadions het geval!
Lees je wel?
Dat zegt tie toch!!!!!!!!!!!!
Goed idee al bestond het al.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 05 oktober 2010 door R()b --
raket
 raket - dinsdag 05 oktober 2010 - 14:41   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 05 oktober 2010 - 14:38 schreef R()b het volgende:

[..]

Lees je wel?
Dat zegt tie toch!!!!!!!!!!!!
Goed idee al bestond het al.
Bedankt.Zie zo iets ook echt zitten,lijkt me echt geweldig als Feyenoord hiermee een paar miljoen mee kan binnen halen.Als de plannen voor het stadion binnen zijn,kan je al beginnen met inschrijven(en alvast betalen,hoeft feyenoord niet 6 jaar op z'n geld te wachten)
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 05 oktober 2010 - 14:56   quote  deeplink  
Niet slecht, nice.
Candy
 Candy - dinsdag 05 oktober 2010 - 15:13   quote  deeplink  
Mwa, ik zou mijn naam er wel op willen hoor.
raket
 raket - dinsdag 05 oktober 2010 - 15:19   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 05 oktober 2010 - 14:56 schreef Stylzz het volgende:
Niet slecht, nice.
Thanks,Nou schiet me er nog iets te binnen.Als nou oud spelers ook zo'n steen kopen en er lekker wat centjes voor betalen.B.v:10.000 euro of meer dan helpen ze ook feyenoord er weer boven op en wij als supporters vanaf 30 euro dan zou het lekker op kunnen lopen en krijgt iedereen een goed gevoel dat je Feyenoord hebt geholpen.
Of een soort veiling,dat oud spelers kunnen bieden op een steen(b.v voor het beste plaatsje van de steen)dan maken ze elkaar helemaal gek en gaan ze tegen elkaar opbieden,dit in samenwerking met een tv uitzending van Rijnmond en dat je kan bellen om een steen te kopen en dan komt Coen moulijn aan het eind van de avond de eindstand door geven.Of word het nu te gek??

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 05 oktober 2010 door raket --
Ronnie W
 Ronnie W - dinsdag 05 oktober 2010 - 15:56   quote  deeplink  
Goed idee. Het gebeurd vaak in het verenigings leven. Per jaar worden dan een paar mensen uitgeloot die een gedeelte van de betaalde inleg terug krijgen.
Als feyenoord hier nu al mee start kunnen ze ook naar deze mensen aangeven waar ongeveer hun steen komt te liggen.
Goed inititatief en als Feyenoord hiermee start dan weet ik zeker dat er sowieso 10.000 mensen hieraan meedoen. Gewoon 25 euro per steen vragen.

Ze mogen om mij morgen wel starten als het stadion er definitief komt.

Er moeten veel meer van deze acties worden gestart om onze club financieel te helpen
FR-Han
 FR-Han - dinsdag 05 oktober 2010 - 16:37   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 05 oktober 2010 - 14:31 schreef raket het volgende:
Nou ik ga mezelf even op de borst kloppen.Daar komt tie.
Ik ga waarschijnlijk geld verdienen voor feyenoord,daar kunnen zelf de mensen die me hier op dit forum niet zo mogen,niet kwaad op worden.
Je kon een berichtje versturen voor ideeen voor het nieuwe stadion.
Krijg net een berichtje terug,dat het in de volgende vergadering wordt meegenomen en dat ze het een zeer interessant idee vinden.
Het idee is simpel een modern stadion aan de binnenkant en aan de buitenkant,mooie stenen(die ook voor huizen worden gebruikt)met je naam,vrouw,geboren kind,overleden iemand.Vaste prijs voor de steen of als supporters meer willen betalen ook goed.Kan je zeker miljoenen mee verdienen,want wie wilt er niet met z'n naam in het nieuwe stadion komen.Het idee heb ik opgedaan bij Sunderland,waar ik wel is kom en ik kan je verzekeren,dat het een zeer indrukwekkend gezicht is.Modern stadion met aan de buitenkant namen van alle supporters.
hebben we raket weer... pfff... stom idee. en zoiezo niet zelf bedacht. slotje!!
Dieren
 Dieren - dinsdag 05 oktober 2010 - 16:44   quote  deeplink  
Goed idee, ik doe zeker mee. Raket laat andere maar lullen. Lopen alleen maar te zeiken en zelf kunnen ze niks verzinnen om de club er boven op te helpen.
FR-Han
 FR-Han - dinsdag 05 oktober 2010 - 16:54   quote  deeplink  
nog effe... gaan we allemaal bloed doneren om het cement mee te mixen...
FR-Han
 FR-Han - dinsdag 05 oktober 2010 - 16:54   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 05 oktober 2010 - 16:44 schreef Dieren het volgende:
Goed idee, ik doe zeker mee. Raket laat andere maar lullen. Lopen alleen maar te zeiken en zelf kunnen ze niks verzinnen om de club er boven op te helpen.
en dieren dag was gister joh!!!
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 05 oktober 2010 - 16:55   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 05 oktober 2010 - 14:31 schreef raket het volgende:
Nou ik ga mezelf even op de borst kloppen.Daar komt tie.
Ik ga waarschijnlijk geld verdienen voor feyenoord,daar kunnen zelf de mensen die me hier op dit forum niet zo mogen,niet kwaad op worden.
Je kon een berichtje versturen voor ideeen voor het nieuwe stadion.
Krijg net een berichtje terug,dat het in de volgende vergadering wordt meegenomen en dat ze het een zeer interessant idee vinden.
Het idee is simpel een modern stadion aan de binnenkant en aan de buitenkant,mooie stenen(die ook voor huizen worden gebruikt)met je naam,vrouw,geboren kind,overleden iemand.Vaste prijs voor de steen of als supporters meer willen betalen ook goed.Kan je zeker miljoenen mee verdienen,want wie wilt er niet met z'n naam in het nieuwe stadion komen.Het idee heb ik opgedaan bij Sunderland,waar ik wel is kom en ik kan je verzekeren,dat het een zeer indrukwekkend gezicht is.Modern stadion met aan de buitenkant namen van alle supporters.
Prijzenswaardig initiatief. Goed werk.
Nu afwachten of ze (de club) er iets mee willen doen. Dus is verder elke mening en idee hierover verspilde moeite.
Dieren
 Dieren - dinsdag 05 oktober 2010 - 17:00   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 05 oktober 2010 - 16:54 schreef obiku010 het volgende:

[..]

en dieren dag was gister joh!!!
Sorry, nog gefeliciteerd.
markw3
 markw3 - dinsdag 05 oktober 2010 - 17:13   quote  deeplink  
heel goed idee!

Maar was jij ook diegene die dit idee laatst hier al op het forum riep? Anders vindt ik het een beetje jammer dat je dan met de eer van een ander gaat strijken.

Kan het berichtje zo niet terug vinden, dus als jij dat wel was prima!

Overigens heb je absoluut gelijk dat je Feyenoord hebt benaderd met dit idee! Want zelf komen ze blijkbaar er niet op...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 05 oktober 2010 door markw3 --
R()b
 R()b - dinsdag 05 oktober 2010 - 17:34   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 05 oktober 2010 - 16:37 schreef obiku010 het volgende:

[..]

hebben we raket weer... pfff... stom idee. en zoiezo niet zelf bedacht. slotje!!
Begrijpend lezen is zeer zeer moeilijk.
Ik ben ook trouwens benieuwd naar jou fantastische ideeen.
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 05 oktober 2010 - 17:40   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 05 oktober 2010 - 17:34 schreef R()b het volgende:

[..]

Begrijpend lezen is zeer zeer moeilijk.
Ik ben ook trouwens benieuwd naar jou fantastische ideeen.
Moedig t nou niet aan...rund!
Phyxsius
 Phyxsius - dinsdag 05 oktober 2010 - 17:50   quote  deeplink  
ik vind het een goed idee
Las het net op een of andere site
Toen ik las over de mogelijkheid om de naam van een overleden supporter te doen liep er een rilling door mijn lijf
Mijn grootvader was fan in hart en nieren
Het zou geweldig zijn om zijn naam voor altijd aan de club te verbinden
Denk dat het zeker geld gaat opleveren!
markw3
 markw3 - dinsdag 05 oktober 2010 - 18:05   quote  deeplink  
tja of het geld gaat opleveren is maar zeer de vraag...

Het stadion van Sunderland heeft maar 23 miljoen pond gekost (bron Wiki) en dat is maar een schijntje bij wat de nieuwe kuip moet kosten.
Buiten het feit om dat een aanpassing in het ontwerp van het stadion (behoorlijk) meer geld kost, moet je dus of heel veel geld voor zo'n steen vragen of er heel veel van verkopen wil het winstgevend gaan worden...

Omdat Feyenoord het stadion maar huurt, is het ook natuurlijk nog zo dat dit stadion volledig gefinancierd moet worden en waarschijnlijk alle inkomsten, de eerste jaren, terug gaan naar de investeerders... Tenzij hier een andere constructie voor te vinden is...

De emotionele waarde is natuurlijk niet in geld uit te drukken en zoals Phyxsius aangaf, een overleden supporter op zo'n steen is natuurlijk veel waard.

Waar ik benieuwd naar ben of er voor het sturen van de brief onderzoek is geweest naar wat zo'n steen moet kosten, hoeveel van deze stenen er kunnen komen en wat dit dan uiteindelijk zal opleveren voor Feyenoord..

Nogmaals, ik ben voor dit idee, maar alleen als dit voor Feyenoord ook daadwerkelijk wat opleverd!!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 05 oktober 2010 door markw3 --
klaas vaak
 klaas vaak - dinsdag 05 oktober 2010 - 18:06   quote  deeplink  
wel leuk stadion als je in de jupiler leage speelt
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - dinsdag 05 oktober 2010 - 18:08   quote  deeplink  
Super idee!! Echt top!!
craven
 craven - dinsdag 05 oktober 2010 - 18:08   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 05 oktober 2010 - 18:06 schreef klaas vaak het volgende:
wel leuk stadion als je in de jupiler leage speelt
wat ben jij voor een jood eigenlijk...
raket
 raket - dinsdag 05 oktober 2010 - 18:25   quote  deeplink  
Nou jongens ik ben geloof ik wel erg populair aan het worden.Nou weten jullie in ieder geval hoe ik heet,maar dat maak me niets uit,heb niks te verbergen.
Maar het idee slaat in ieder geval wel aan.Geweldig echt lachen.
Ik zal tegen niemand meer lelijk doen.(ha,ha,ha()

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 05 oktober 2010 door raket --
R()b
 R()b - dinsdag 05 oktober 2010 - 18:27   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 05 oktober 2010 - 17:40 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Moedig t nou niet aan...rund!
Ok cunt.
FR-Han
 FR-Han - dinsdag 05 oktober 2010 - 18:28   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 05 oktober 2010 - 18:27 schreef R()b het volgende:

[..]

Ok cunt.
your forgetting the smelly part!
klaas vaak
 klaas vaak - dinsdag 05 oktober 2010 - 18:36   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 05 oktober 2010 - 18:25 schreef raket het volgende:
Nou jongens ik ben geloof ik wel erg populair aan het worden.Nou weten jullie in ieder geval hoe ik heet,maar dat maak me niets uit,heb niks te verbergen.
Maar het idee slaat in ieder gval wel aan.Geweldig echt lachen.
Ik zal tegen niemand meer lelijk doen.(ha,ha,ha()
hoe was het op de maan ?
markw3
 markw3 - dinsdag 05 oktober 2010 - 18:46   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 05 oktober 2010 - 18:25 schreef raket het volgende:
Nou jongens ik ben geloof ik wel erg populair aan het worden.Nou weten jullie in ieder geval hoe ik heet,maar dat maak me niets uit,heb niks te verbergen.
Maar het idee slaat in ieder gval wel aan.Geweldig echt lachen.
Ik zal tegen niemand meer lelijk doen.(ha,ha,ha()
Hmm vreemd, wordt niet gereageerd als er dingen gevraagd worden... Krijg het idee dat er welgeteld 10 seconden over dit idee is nagedacht voordat dit naar Feyenoord is gestuurd...

@ raket reageer ff op vorige berichtje, ben benieuwd wat voor idee achter dit plan zit...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 05 oktober 2010 door markw3 --
raket
 raket - dinsdag 05 oktober 2010 - 19:22   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 05 oktober 2010 - 18:46 schreef markw3 het volgende:

[..]

Hmm vreemd, wordt niet gereageerd als er dingen gevraagd worden... Krijg het idee dat er welgeteld 10 seconden over dit idee is nagedacht voordat dit naar Feyenoord is gestuurd...

@ raket reageer ff op vorige berichtje, ben benieuwd wat voor idee achter dit plan zit...
wat wil je weten??Ik ben met een paar gasten naar sunderland geweest en zag die stenen bij het stadion,was er erg van onder de indruk.Paar weken geleden kon je op een site reageren of je nog ideeen had voor het nieuwe stadion.Heb dit idee voorgelegd en de mensen die over de bouw van het stadion gaan,stuurde mij een berichtje dat het zeker het onderzoeken waard was en het een interessant idee vonden.heb hierover de supportersvereniging ingelicht en die waren ook razend enthousiast.Ja hoeveel een steen kost en wat voor kosten daar aan verbonden zijn weet ik ook niet,maar dat zoeken de geleerde maar uit.
Er zijn supporters die op site's zeggen,dat het er dan niet uitziet,je hoeft ook niet de hele buitenkant te doen,maar stukken.Het stadion krijgt hierdoor juist een Engels uiterlijk en heb je er gelijk een gevoel bij als de namen van de supporters er in staan

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 05 oktober 2010 door raket --
markw3
 markw3 - dinsdag 05 oktober 2010 - 20:18   quote  deeplink  
Ok, ik dacht dat het idee er achter was dat ook een beetje vantevoren gekeken zou worden of het uberhaubt wel haalbaar is... Het is ook niet zo dat ik het niets vindt, alleen heb het vermoeden dat het niet financieel haalbaar was. Had de hoop dat jij kon aangeven dat dit wel zo is...

Nou ja zullen het afwachten...
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 05 oktober 2010 - 20:23   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 05 oktober 2010 - 18:27 schreef R()b het volgende:

[..]

Ok cunt.
hahahahaha
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 05 oktober 2010 - 20:27   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 05 oktober 2010 - 18:27 schreef R()b het volgende:

[..]

Ok cunt.
Hehehe. Maar serieus moedig die knurft nu niet aan.
sevillana
 sevillana - dinsdag 05 oktober 2010 - 20:32   quote  deeplink  
toch is 't wel mooi dat mensen als raket dit soort ideeen er op los laten.
't maakt wel iets los, zogezegd. nou ja, we horen of lezen 't verder wel, . . . . of niet natuurlijk?
raket
 raket - dinsdag 05 oktober 2010 - 20:35   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 05 oktober 2010 - 20:18 schreef markw3 het volgende:
Ok, ik dacht dat het idee er achter was dat ook een beetje vantevoren gekeken zou worden of het uberhaubt wel haalbaar is... Het is ook niet zo dat ik het niets vindt, alleen heb het vermoeden dat het niet financieel haalbaar was. Had de hoop dat jij kon aangeven dat dit wel zo is...

Nou ja zullen het afwachten...
Ik denk dat stenen niet duur zijn,misschien wel je naam er ingraveren,maar daar zou je weer sponsers voor kunnen zoeken of bedrijven met een Feyenoord hart,die dat gratis doen,een paar Feyenoord metselaars en je maakt 100% winst.
raket
 raket - dinsdag 05 oktober 2010 - 20:39   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 05 oktober 2010 - 20:32 schreef sevillana het volgende:
toch is 't wel mooi dat mensen als raket dit soort ideeen er op los laten.
't maakt wel iets los, zogezegd. nou ja, we horen of lezen 't verder wel, . . . . of niet natuurlijk?
M'n schuilnaam raket is ook naar de klote,maar als dat de prijs is voor wat geld voor feyenoord,moet dat maar.De supportersvereniging was in ieder geval blij met de inzending en gaan er de volgende hand in hand aandacht aan besteden,met nog meer andere ideeen van supporters.Ik hoop alleen dat Feyenoord er met het stadion uitkomt,want wat meerdere mensen aangeven,het stadion word natuurlijk niet van Feyenoord.Heb trouwens gezocht naar foto's van het stadion van Sunderland van de stenen muren ,maar kan het niet vinden.Iemand anders misschien fot's ervan gevonden??
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 05 oktober 2010 - 20:45   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 05 oktober 2010 - 20:39 schreef raket het volgende:

[..]

M'n schuilnaam raket is ook naar de klote,maar als dat de prijs is voor wat geld voor feyenoord,moet dat maar.De supportersvereniging was in ieder geval blij met de inzending en gaan er de volgende hand in hand aandacht aan besteden,met nog meer andere ideeen van supporters.Ik hoop alleen dat Feyenoord er met het stadion uitkomt,want wat meerdere mensen aangeven,het stadion word natuurlijk niet van Feyenoord.Heb trouwens gezocht naar foto's van het stadion van Sunderland van de stenen muren ,maar kan het niet vinden.Iemand anders misschien fot's ervan gevonden??
Erik Raketteketed ik kan mij jou plan nog herinneren ,had je opgedaan bij Sunderland dacht ik.Leuk dat het door Feyenoord is opgenomen..
Nu heb je ook 2 vip plaatsen gewonnen he??
Die moet je maar verloten vanwege je irritante reactie`s hehe
sevillana
 sevillana - dinsdag 05 oktober 2010 - 20:47   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 05 oktober 2010 - 20:39 schreef raket het volgende:

[..]

M'n schuilnaam raket is ook naar de klote,maar als dat de prijs is voor wat geld voor feyenoord,moet dat maar.De supportersvereniging was in ieder geval blij met de inzending en gaan er de volgende hand in hand aandacht aan besteden,met nog meer andere ideeen van supporters.Ik hoop alleen dat Feyenoord er met het stadion uitkomt,want wat meerdere mensen aangeven,het stadion word natuurlijk niet van Feyenoord.Heb trouwens gezocht naar foto's van het stadion van Sunderland van de stenen muren ,maar kan het niet vinden.Iemand anders misschien fot's ervan gevonden??
vooralsnog ook alleen dit kunnen vinden

150_0_1186905576.jpg
Rovert
 Rovert - dinsdag 05 oktober 2010 - 20:56   quote  deeplink  
http://mw2.google.com/mw-panoramio/photos/medium/37886156.jpg
Rovert
 Rovert - dinsdag 05 oktober 2010 - 20:56   quote  deeplink  
http://www.safc.com/page/WallOfFameBookingForm
raket
 raket - dinsdag 05 oktober 2010 - 20:57   quote  deeplink  
quote:
Ja,dat is het.Gaaf dat je het eventjes hebt opgezocht
sevillana
 sevillana - dinsdag 05 oktober 2010 - 20:57   quote  deeplink  
stuit via google ook nog op dit

37886156.jpg
Rovert
 Rovert - dinsdag 05 oktober 2010 - 21:00   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 05 oktober 2010 - 20:57 schreef raket het volgende:

[..]

Ja,dat is het.Gaaf dat je het eventjes hebt opgezocht
Ik bestel vast twee stenen bij je
raket
 raket - dinsdag 05 oktober 2010 - 21:00   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 05 oktober 2010 - 20:45 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Erik Raketteketed ik kan mij jou plan nog herinneren ,had je opgedaan bij Sunderland dacht ik.Leuk dat het door Feyenoord is opgenomen..
Nu heb je ook 2 vip plaatsen gewonnen he??
Die moet je maar verloten vanwege je irritante reactie`s hehe
Nee nog niks gewonnen,maar ze vonden het wel een top idee,dus misschien wel.Ja ik ga niks meer verkeerd zeggen,iedereen is m'n vriend(ha,ha)
sevillana
 sevillana - dinsdag 05 oktober 2010 - 21:01   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 05 oktober 2010 - 21:00 schreef raket het volgende:

[..]

Nee nog niks gewonnen,maar ze vonden het wel een top idee,dus misschien wel.Ja ik ga niks meer verkeerd zeggen,iedereen is m'n vriend(ha,ha)
en zo kwam (bijna) alles toch nog goed
raket
 raket - dinsdag 05 oktober 2010 - 21:04   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 05 oktober 2010 - 20:57 schreef sevillana het volgende:
stuit via google ook nog op dit

[ afbeelding ]
Ja,daar kwam rovert ook mee.Zie het eens voor je.Over een paar jaar met pijn in ons hart de kuip verlaten,naar een supermodern stadion.Maar dan aan de buitenkant die stenen met de namen van de supporters,kinderen van supporters of overleden Feyenoord supporters.Voel je je denk ik toch iets eerder thuis en je helpt Feyenoord aan miljoenen,Nou lijkt me toch niet verkeerd!!
Sunderland vraagt 35 pond voor zo'n steen,nou niet verkeerd dacht ik als Feyenoord er een paar gaat verkopen

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 05 oktober 2010 door raket --
Rovert
 Rovert - dinsdag 05 oktober 2010 - 21:06   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 05 oktober 2010 - 21:04 schreef raket het volgende:

[..]

Ja,daar kwam rovert ook mee.Zie het eens voor je.Over een paar jaar met pijn in ons hart de kuip verlaten,naar een supermodern stadion.Maar dan aan de buitenkant die stenen met de namen van de supporters,kinderen van supporters of overleden Feyenoord supporters.Voel je je denk ik toch iets eerder thuis en je helpt Feyenoord aan miljoenen,Nou lijkt me toch niet verkeerd!!
Kerel, je bent beroemd aan het worden, ik zie het stukje overal terug nu. Nog even en er zijn zoveel mensen enthouasiast dat er bij het nieuwe stadion wel zo'n muur moet komen
raket
 raket - dinsdag 05 oktober 2010 - 21:14   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 05 oktober 2010 - 21:06 schreef Rovert het volgende:

[..]

Kerel, je bent beroemd aan het worden, ik zie het stukje overal terug nu. Nog even en er zijn zoveel mensen enthouasiast dat er bij het nieuwe stadion wel zo'n muur moet komen
Ja.Bij het idee dat ik zo misschien Feyenoord aan miljoenen kan gaan helpen krijg ik al kippenvel.Zou jij voor mij die foto's aan de feyenoordsupportersvereniging kunnen sturen,daar hadden ze om gevraagd en ik heb misschien wel goed ideen,maar foto's door sturen lukt me niet.Ook graag die advertentie wat een steen kost.Het adres is info@feyenoordnet.nl.Heb je ook een beetje mee geholpen(ha,ha)
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 05 oktober 2010 - 21:15   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 05 oktober 2010 - 21:00 schreef raket het volgende:

[..]

Nee nog niks gewonnen,maar ze vonden het wel een top idee,dus misschien wel.Ja ik ga niks meer verkeerd zeggen,iedereen is m'n vriend(ha,ha)
gewoon doorgaan met wie je bent,gefeliciteerd en ik hoop dat Feyenoord er wat mee doet.
Het is gewoon een mooi idee..
sevillana
 sevillana - dinsdag 05 oktober 2010 - 21:15   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 05 oktober 2010 - 21:06 schreef Rovert het volgende:

[..]

Kerel, je bent beroemd aan het worden, ik zie het stukje overal terug nu. Nog even en er zijn zoveel mensen enthouasiast dat er bij het nieuwe stadion wel zo'n muur moet komen
en dat het dan uiteindelijk maar geen klaagmuur gaat worden . . . . . . . . . . . . . .
Rovert
 Rovert - dinsdag 05 oktober 2010 - 21:16   quote  deeplink  
Doe ik voor je, je mag die twee vip-kaarten dan wel een keer langs brengen van de week......

stuur ff je mail adres in een prive bericht, dan cc ik je

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5940
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Nieuw stadion met buitenkant stenen(met naam)









0.0074830