|
|
markw3
|
|
|
Nee nou ja goed ik zou het namelijk ook niet weten... Maar goed dan zullen er veel meer dan 100.000 mensen aan mee moeten doen en ik denk niet dat dat haalbaar is... Misschien iemand anders een idee over, hoe dit haalbaar gemaakt kan worden.
Het lijkt me het meest handige, dat als je wel ooit in de kuip wordt uitgenodigd voor uitleg over dit plan (ik ga er vanuit dat als Feyenoord dit echt serieus neemt, dat dit gebeurt), dat je ook daadwerkelijk wat te vertellen hebt hierover...
Om onduidelijkheid te voorkomen, wil ik nog ff aangeven dat ik het een super idee vindt, alleen dat ik er tot nu toe weinig heil in zie, behalve dat er door meerdere mensen geroepen wordt dat het een goed idee is. |
|
|
|
|
jan
|
|
|
weet iemand naar welk e-mailadres moest je de ideeen sturen |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: pb naar Milo denk ik |
|
|
|
|
raket
|
|
|
Ja.weet ik ga het even opzoeken |
|
|
|
|
raket
|
|
|
Het adres is hns@de kuip.nl.Nou niet van de vreselijke goeie ideen insturen anders ben ik dadelijk die vip kaarten kwijt. |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 - 11:58 schreef raket het volgende:Het adres is hns@de kuip.nl.Nou niet van de vreselijke goeie ideen insturen anders ben ik dadelijk die vip kaarten kwijt. Je bedoelt: anders zijn Rovert en ik dadelijk die vip kaarten kwijt |
|
|
|
|
raket
|
|
|
quote: Ha,ha oke afgesproken. |
|
|
|