|
|
FR-girl
|
|
|
Vanavond is de bekende Familie wilson te zien.
Waarschijnlijk ken je deze foto wel van Mike Wilson. Nu doet zijn zus mee aan puberruil
Feyenoord-fan Shirley ruilt met joodse Jade
In de derde XL-uitzending (5 oktober, 21.15 uur, Ned. 3) ruilt de 16-jarige fanatieke Feyenoord-fan Shirley uit Putte met de 14-jarige joodse Jade uit Amstelveen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 05 oktober 2010 door FR-girl -- |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
Ik kan me wel "jou vrouw mijn vrouw" herinneren , wat was dat een achterlijk wijf zeg bah. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Zal eens kijken vanavond, er is toch niks anders.. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
|
|
|
feyenoord-rotterdam
|
|
|
meisjes zijn zo zacht waarom sturen ze geen jongen dit progamma is dus 020
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 05 oktober 2010 door feyenoord-rotterdam -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
MauricioAros
|
|
|
Ik zit het ff te kijken maar whaha wat een niveau zeg. |
|
|
|
|
MauricioAros
|
|
|
Ik vraag me wel af hoe ze aan sommige producten komen. Feyenoord voetbaltafel, tv, tuinkabouters etc. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
FR-girl
|
|
|
Echt een gruwelijke familie, helemaal geweldig!! Toch een feyenoord fan erbij |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
En de vuurkorf waar dat sjaaltje ingaat hahaha Trouwens een supportert uit mijn vakkie.. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: wil je met me trouwen? |
|
|
|
|
FR-girl
|
|
|
Haha sorry leon ik heb me mannetje al gevonden:P |
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: dat heb ik weer pffff Een blauwtje op het forum hahaha |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Niks tegen me meisie zeggen he Cravie hahaha |
|
|
|
|
craven
|
|
|
als jij t ook niet tegen de mijne zegt :) |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Tuurlijk niet,je weet toch :) |
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: ze wil niet Cravie? |
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
Els
|
|
|
De aanhouder wint............ |
|
|
|
|
KKL
|
|
|
quote: mwah.......zat gisteravond samen met m'n wijfie en een vriendin te kijken en ik moest er wel om lachen aangezien ik Wilson wel ken en genoeg van dit soort figuren om mij heen zie in de Kuip.(het went na ruim 20 jaar in de Kuip)
Maar de twee dames zeiden een half uur lang alleen maar pfffff, tjesus, wat een zielige figuren ect ect.... en ZO GA JIJ MET MECX HET NIET DOEN STRAKS HÉ!!!!!
hhahahahaaaa.....
was ook eigenlijk best wel een genante vertoning hahahhaha |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Als je deze fanato's niet hebt wat blijft er dan voor grijsheid over? |
|
|
|
|
KKL
|
|
|
quote: dat klopt...
ik kan deze fanatisme wel enigzins begrijpen maar voor een buitenstaander is dit totaal onbekend,vreemd en eng hahahhaaa |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op woensdag 06 oktober 2010 - 12:15 schreef KKL het volgende:[..] dat klopt... ik kan deze fanatisme wel enigzins begrijpen maar voor een buitenstaander is dit totaal onbekend,vreemd en eng hahahhaaa Denk ut ook. Dit soort programma's probeert kijkcijfers te scoren over de rug van zgn. aparte mensen. Apies kijken. Hoop dat die familie er dikke kluif met geld aan over gehouden heeft, maar zal wel niet. |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote:Op dinsdag 05 oktober 2010 - 19:55 schreef FR-girl het volgende:Vanavond is de bekende Familie wilson te zien. [ afbeelding ] Waarschijnlijk ken je deze foto wel van Mike Wilson. Nu doet zijn zus mee aan puberruil Feyenoord-fan Shirley ruilt met joodse Jade In de derde XL-uitzending (5 oktober, 21.15 uur, Ned. 3) ruilt de 16-jarige fanatieke Feyenoord-fan Shirley uit Putte met de 14-jarige joodse Jade uit Amstelveen. oh... ik dacht heel de selectie bij puberruil... |
|
|
|
|
el-loco
|
|
|
|
|
|
FR-girl
|
|
|
quote:Op woensdag 06 oktober 2010 - 12:52 schreef FR-Henk het volgende:[..] Denk ut ook. Dit soort programma's probeert kijkcijfers te scoren over de rug van zgn. aparte mensen. Apies kijken. Hoop dat die familie er dikke kluif met geld aan over gehouden heeft, maar zal wel niet. Mensen (jongeren) kiezen er zelf voor om mee te doen! En je kunt verwachten als je feyenoorder ben dat je in 020 terecht komt. maar ik vond dat beide partijen hier leuk op reageerde. vooral het stukje dat ze met der rug richting dat stadion liep |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Was wel leuk, meer ook niet.. |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
ik haat dat soort programma,s |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
Vond het wel vermakelijk om te zien, de vader kon ik nog waarderen omdat die de moeite nam om bijvoorbeeld het joodse eten te proberen en toe te geven dat hij het lekker vond.
En niet vloeken (woord Ajax) in hun huis en het algemene anti-Ajax door Feyenoorders en verbranden van de ajax sjaal, oke... maar die dochter die naar Amstelveen was geweest is echt niet goed bij haar hoofd door niet eens naar de Arena te willen kijken en te gaan janken bij thuiskomst over hoe erg het wel niet was. Haar ouders moeten haar echt bijbrengen dat het geen levensbedreigende situatie is en dat ze ietsjes meer open-minded mag zijn. |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op woensdag 06 oktober 2010 - 19:30 schreef Boudewijn het volgende:Vond het wel vermakelijk om te zien, de vader kon ik nog waarderen omdat die de moeite nam om bijvoorbeeld het joodse eten te proberen en toe te geven dat hij het lekker vond. En niet vloeken (woord Ajax) in hun huis en het algemene anti-Ajax door Feyenoorders en verbranden van de ajax sjaal, oke... maar die dochter die naar Amstelveen was geweest is echt niet goed bij haar hoofd door niet eens naar de Arena te willen kijken en te gaan janken bij thuiskomst over hoe erg het wel niet was. Haar ouders moeten haar echt bijbrengen dat het geen levensbedreigende situatie is en dat ze ietsjes meer open-minded mag zijn. Onzin. Snap dat meisje best.. Kut stad, tyfus club en een lelijk pleuris stadion.. |
|
|
|
|
klaas vaak
|
|
|
quote: dat is een afknapper |
|
|
|