|
|
Els
|
|
|
En we moeten ook iets regelen op de middenstip |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: mmmh?Laat me even nadenken schat! |
|
|
|
|
Els
|
|
|
En even een akkefietje bigamie regelen ;-) |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Een geluks betuiging van Jacobs Gudde en van Well ??? |
|
|
|
|
vinnie1980
|
|
|
els dan ben ik toch wel hopenlijk je getuigen!!!!!!!!!!!!! |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote: Uiteraard, en ceremoniemeester. |
|
|
|
|
vinnie1980
|
|
|
ja dat is het minsten wat je kan doen voor iemand die al van af ze 13de een oogje op je heb |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Tja ook daar moet ik ff over nadenken..transferen misschien? |
|
|
|
|
FR-girl
|
|
|
ik vind eigenlijk dan wel het dat het op de middenstip moet gebeuren haha:P |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Met rood witte duifen ? |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote: Tja, definieer 'het' |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote:Op vrijdag 08 oktober 2010 - 22:13 schreef vinnie1980 het volgende:ja dat is het minsten wat je kan doen voor iemand die al van af ze 13de een oogje op je heb Pinokkio |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: (definieer)Els ik ben wel bang dat ik met een woordenboek moet gaan werken als ik met jou in gesprek ben hahahaha |
|
|
|
|
vinnie1980
|
|
|
quote: heb geen joden neus |
|
|
|
|
vinnie1980
|
|
|
quote:Op vrijdag 08 oktober 2010 - 22:25 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] (definieer)Els ik ben wel bang dat ik met een woordenboek moet gaan werken als ik met jou in gesprek ben hahahaha leer de goed kennen dan zal je versteld staan van de woordenschat van els maar die is niet altijd netjes hoor ook els is een mens met veel emotie en passie en een hart van goud.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 08 oktober 2010 door vinnie1980 -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op vrijdag 08 oktober 2010 - 22:28 schreef vinnie1980 het volgende:[..] leer de goed kennen dan zal je versteld staan van de wordenschat van els maar die is niet altijd netjes hoor ook els is een mens met veel emotie en passie en een hart van goud. Gelukkig ik zag een kleine hindernis aankomen,wat een woordenschat heeft deze vrouw he!!! Straks maak ze nog een net ventje van me :) |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote:Op vrijdag 08 oktober 2010 - 22:32 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Gelukkig ik zag een kleine hindernis aankomen,wat een woordenschat heeft deze vrouw he!!! Straks maak ze nog een net ventje van me :) Gaat lukken, is met Vin ook gelukt ;-)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 08 oktober 2010 door Els -- |
|
|
|
|
vinnie1980
|
|
|
ja schrijven en praten perfect gewoon. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: WATHHhh ga je nu al vreemd hahaha |
|
|
|
|
vinnie1980
|
|
|
quote: dat is waar els maar daar moet je wel voor open staan. |
|
|
|
|
vinnie1980
|
|
|
quote: nee dit is geen vreemd gaan ik heb me netjes voor gesteld aan els |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote: Welnee joh, ben hartstikke monogaam, zelfs als het platonisch is |
|
|
|
|
Els
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Oh ik schrok me een hoedje ;) |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: ff google woordenboek,ben zo terug Els ;) |
|
|
|
|
Els
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Ik ben eruit Els,Platonisch ,geweldig hahaha |
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: hahahaha ik heb slecht nieuws! Ik mag van me vrouwtje niet met Els trouwen?Gek toch? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ach platonisch zuigt toch wel t gezeik geen gekets. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote: ag als t zuigt dan is t nog wat :) |
|
|
|
|
Els
|
|
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
quote:Op woensdag 06 oktober 2010 - 19:30 schreef Boudewijn het volgende:Vond het wel vermakelijk om te zien, de vader kon ik nog waarderen omdat die de moeite nam om bijvoorbeeld het joodse eten te proberen en toe te geven dat hij het lekker vond. En niet vloeken (woord Ajax) in hun huis en het algemene anti-Ajax door Feyenoorders en verbranden van de ajax sjaal, oke... maar die dochter die naar Amstelveen was geweest is echt niet goed bij haar hoofd door niet eens naar de Arena te willen kijken en te gaan janken bij thuiskomst over hoe erg het wel niet was. Haar ouders moeten haar echt bijbrengen dat het geen levensbedreigende situatie is en dat ze ietsjes meer open-minded mag zijn. Dat kind heeft groot gelijk!! In 020 kom je als Feyenoorder alleen als Feyenoord er speelt!! (of je moet er wonen, gehgehe Leon!!) Zeker als echte Rotterdammer. Er is maar een ding goed in die beerput en dat is de laatste trein naar Rotterdam. Ik vind overigens dat ze iedereen de mogelijkheid moeten geven om 24 uur lang om het kwartier de kans moeten geven om die klote stad te ontvluchten!! Dus laatste treinen daar vandaan zouden niet moeten bestaan!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 10 oktober 2010 door Feyenoord till i die -- |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op zondag 10 oktober 2010 - 08:15 schreef Feyenoord till i die het volgende:[..] Dat kind heeft groot gelijk!! In 020 kom je als Feyenoorder alleen als Feyenoord er speelt!! (of je moet er wonen, gehgehe Leon!!) Zeker als echte Rotterdammer. Er is maar een ding goed in die beerput en dat is de laatste trein naar Rotterdam. Ik vind overigens dat ze iedereen de mogelijkheid moeten geven om 24 uur lang om het kwartier de kans moeten geven om die klote stad te ontvluchten!! Dus laatste treinen daar vandaan zouden niet moeten bestaan! Echte Rotterdammers verhuizen zeker naar Limburg? Hahahaha |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 10 oktober 2010 - 08:15 schreef Feyenoord till i die het volgende:[..] Dat kind heeft groot gelijk!! In 020 kom je als Feyenoorder alleen als Feyenoord er speelt!! (of je moet er wonen, gehgehe Leon!!) Zeker als echte Rotterdammer. Er is maar een ding goed in die beerput en dat is de laatste trein naar Rotterdam. Ik vind overigens dat ze iedereen de mogelijkheid moeten geven om 24 uur lang om het kwartier de kans moeten geven om die klote stad te ontvluchten!! Dus laatste treinen daar vandaan zouden niet moeten bestaan! hahahaha klootzak! |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
quote: Ja natuurlijk. Ik ben een verkenner om de stad uit te breiden! |
|
|
|
|
Mokkum
|
|
|
Wat een niveau! Het zelfde niveau als dat er wordt gevoetbald in die trieste stad. Zou me kapot schamen, dom en enorm kortzichtig. Werd maar weer is goed duidelijk! |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
quote:Op zondag 10 oktober 2010 - 13:56 schreef Mokkum het volgende:Wat een niveau! Het zelfde niveau als dat er wordt gevoetbald in die trieste stad. Zou me kapot schamen, dom en enorm kortzichtig. Werd maar weer is goed duidelijk! optyffen vuile jood! |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote:Op zondag 10 oktober 2010 - 13:56 schreef Mokkum het volgende:Het zelfde niveau als dat er wordt gevoetbald in die trieste stad. Zou me kapot schamen, Dat doe je dan toch al? Je kan altijd verhuizen!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 10 oktober 2010 door R()b -- |
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote:Op zondag 10 oktober 2010 - 13:56 schreef Mokkum het volgende:Wat een niveau! Het zelfde niveau als dat er wordt gevoetbald in die trieste stad. Zou me kapot schamen, dom en enorm kortzichtig. Werd maar weer is goed duidelijk! opgeneusd |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 10 oktober 2010 - 13:56 schreef Mokkum het volgende:Wat een niveau! Het zelfde niveau als dat er wordt gevoetbald in die trieste stad. Zou me kapot schamen, dom en enorm kortzichtig. Werd maar weer is goed duidelijk! ach zolang ze me maar geen neus noemen? |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: heb nog geen uitnodiging gezien, Leon? |
|
|
|
|
craven
|
|
|
gaat weer niet door, hij mag niet, flauw he...wie vraagt er dan ook toestemming.. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Wat Craven zegt Sevi!Ik mag niet met Els trouwen van me vrouw? |
|
|
|