|
|
feyenoord-rotterdam
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Telegraaf. ik haat die krant. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
Is toch goed nieuws, dat Mulder weer op de weg terug is. Het is natuurlijk vervelend voor de van Dijk fans dat we met hem alleen maar punten verloren hebben. |
|
|
|
|
kekum
|
|
|
nee die Mulder heeft ze gepakt voor Feyenoord |
|
|
|
|
El Aanmeldi
|
|
|
|
|
|
feyenoord-rotterdam
|
|
|
|
|
|
Red
|
|
|
quote: Eens, is goed bezig nu! |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Pfff... Wat een idioten, dit is eerder slecht nieuws. Laten we hopen dat hij nooit meer terugkeert onder de lat bij Feyenoord 1.
van Dijk//held!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 06 oktober 2010 door MMM -- |
|
|
|
|
fredje
|
|
|
Nu ff geen Mulder aub Dan zitten we volgend seizoen echt in de eerste divisie |
|
|
|
|
el-loco
|
|
|
laat mulder aub naar excelsior opzouten |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: Meer als van Dijk. Maar wat is er met Darley? Wil hij niet bij Beenhakker op schoot zitten bij de koffie? |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
Els
|
|
|
Wat een stelletje idioten zitten hier toch. Waarom zou het slecht nieuws zijn, dat de blessure van Mulder hersteld is? Onvoorstelbaar dat jullie de spelers van je eigen team blessures toewensen. Het betreft nu al De Cler en Mulder, wie volgt. |
|
|
|
|
vakkieQkeleku
|
|
|
quote:Op donderdag 07 oktober 2010 - 08:29 schreef Els het volgende:Wat een stelletje idioten zitten hier toch. Waarom zou het slecht nieuws zijn, dat de blessure van Mulder hersteld is? Onvoorstelbaar dat jullie de spelers van je eigen team blessures toewensen. Het betreft nu al De Cler en Mulder, wie volgt. +1 |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
quote:Op donderdag 07 oktober 2010 - 08:29 schreef Els het volgende:Wat een stelletje idioten zitten hier toch. Waarom zou het slecht nieuws zijn, dat de blessure van Mulder hersteld is? Onvoorstelbaar dat jullie de spelers van je eigen team blessures toewensen. Het betreft nu al De Cler en Mulder, wie volgt. fijn voor mulder dat hij hersteld is, maar hij mag van mij nooit meer in de goal staan van Feyenoord 1 |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op donderdag 07 oktober 2010 - 09:33 schreef Milo het volgende:[..] fijn voor mulder dat hij hersteld is, maar hij mag van mij nooit meer in de goal staan van Feyenoord 1 Van mij direct weer, pakken we weer eens punten. |
|
|
|
|
MauricioAros
|
|
|
Altijd die emotionele reacties. Ik vind Mulder ook zeer matig. Maar het is toch een jonge Nederlandse keeper en die moet je koesteren. Desnoods naar Excelsior ofzo maar hij moet wel ergens de kans krijgen om zich te ontwikkelen. Hij is nog heel jong voor een keeper... misschien is hij op zijn 28e wel een hele goede. Dus om nu al te zeggen dat hij NOOIT MEER onder de lat mag staan van feyenoord 1 ben ik het niet mee eens. |
|
|
|
|
Koos-C
|
|
|
quote:Op donderdag 07 oktober 2010 - 09:50 schreef MauricioAros het volgende:Altijd die emotionele reacties. Ik vind Mulder ook zeer matig. Maar het is toch een jonge Nederlandse keeper en die moet je koesteren. Desnoods naar Excelsior ofzo maar hij moet wel ergens de kans krijgen om zich te ontwikkelen. Hij is nog heel jong voor een keeper... misschien is hij op zijn 28e wel een hele goede. Dus om nu al te zeggen dat hij NOOIT MEER onder de lat mag staan van feyenoord 1 ben ik het niet mee eens. Alleen nog maar als alle keepers binnen de club, inclusief de keeper van F1, niet inzetbaar zijn. Anders voorlopig voor elke andere mogelijke optie kiezen!! |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op donderdag 07 oktober 2010 - 08:29 schreef Els het volgende:Wat een stelletje idioten zitten hier toch. Waarom zou het slecht nieuws zijn, dat de blessure van Mulder hersteld is? Onvoorstelbaar dat jullie de spelers van je eigen team blessures toewensen. Het betreft nu al De Cler en Mulder, wie volgt. Van mij hoeft hij geen blessures te hebben zolang hij maar niet onder de lat staat. |
|
|
|