BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajacied Siem de Jong loopt hamstringblessure op

Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
 Headliner  Headliner - woensdag 06 oktober 2010 - 15:20
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:

Ajacied Siem de Jong loopt hamstringblessure op (Voetbalcentraal)

remco k
 remco k - woensdag 06 oktober 2010 - 20:26   quote  deeplink  
Oeff, Sneu voor zowel de Jong als AJAX.

Iemand al iets gehoord over hoelang hij er eventueel uit is, hopelijk keert hij weer snal terug op het trainingsveld en komt hij weer wat sterker en beter terug.

Misschien een kans nu voor Eriksen of Lodeiro (traint nu ook weer vol mee??) want uiteindelijk is de 1 zijn dood de ander zijn brood toch.

Hopelijk is ie er wel weer snel bij, al was hij niet echt goed de laatste tijd/
Loetje
 Loetje - woensdag 06 oktober 2010 - 20:35   quote  deeplink  
inderdaad remko
je kent me nog wel he (sylvester)XD
maar ik weet niet hoe ver lodeiro is , hij is gewoon de vervanger denk ik
ik weet ook niet hoe lang siem eruit is
atouba trainde ook weer mee maar dat gaan nog een week of 6 duren denk ik
weet iemand wanneer mido erbij zou kunnen zijn?
freakie
 freakie - woensdag 06 oktober 2010 - 21:45   quote  deeplink  
volgende wedstrijd zou mido kunnen spelen..
Aaaaight
 Aaaaight - donderdag 07 oktober 2010 - 12:49   quote  deeplink  
Lodeiro doe het!!
Ride
 Ride - donderdag 07 oktober 2010 - 13:02   quote  deeplink  
De Jong is niet het probleem... dat is toch wel duidelijk inmiddels.
Het is de plek en hoe hij moet voetballen want afgelopen zondag liet hij zien het scoren nog niet verleerd te zijn.
Prachtig doelpunt en mooi gevoetbald zoals hij het eind vorig seizoen ook liet zien.
Alleen toen had je Pantelic... andere voetballer..
nummer10
 nummer10 - donderdag 07 oktober 2010 - 13:32   quote  deeplink  
dus met andere woorden met siem erbij voetbal je eigenlijk met 10 man in dit systeem.. (vind ik wel hoor) dat Jol dat nog niet heeft gezien valt me eigenlijk beetje tegen van onze trainer.. maar zoals eerder vermeld heb ik me wel eerder bij hem verbaasd over opstellingen/wissels
freakie
 freakie - donderdag 07 oktober 2010 - 14:35   quote  deeplink  
Nummer10.. De laatste 6 wedstrijden spelen we eigenlijk met 8 man elke wedstrijd vallen de jong en de zeeuw tegen en er komt dan nog iemand bij die dan even niet goed speelt.. Maar je heb wel gelijk over dat we nu siem de jong niet zouden missen.. Maar vorig jaar was hij toch vaak wel belangrijk...
nummer10
 nummer10 - donderdag 07 oktober 2010 - 14:49   quote  deeplink  
yep had het ook over dit seizoen.. :)
Aaaaight
 Aaaaight - donderdag 07 oktober 2010 - 14:49   quote  deeplink  
ik denk dat lot ons brengt waar we horen...

eerste plek eind seizoen 3 sterren...

sorry wat zei je?

space ;)
freakie
 freakie - donderdag 07 oktober 2010 - 14:51   quote  deeplink  
Ja dat dacht ik al.. Maar daarom is het niet zo gek dat jol hem liet staan.. vertrouwen helpt vaak goed.. Nu is het mooi dat lodeiro of eriksen het kunnen laten zien.. Ik hoop op lodeiro.. Maar het word eerst eriksen en dan 30 min lodeiro ofzo..
freakie
 freakie - donderdag 07 oktober 2010 - 14:53   quote  deeplink  
Kampioenschap voor het einde van het seizoen denk ik.. Dan we al 5 wedstrijd voor het einde van het seizoen kampioen zijn.. En dan 5 keer verliezen zodat ze 1 punt VOOR psv 0f twente staan xD
Guyt
 Guyt - donderdag 07 oktober 2010 - 17:20   quote  deeplink  
Ik ben stiekum een beetje blij want misschien krijgt nou iemand anders de kans. Want aan Siem ergerde ik me het meest. En wie weet komt hij dan wel weer goed terug.
Aaaaight
 Aaaaight - donderdag 07 oktober 2010 - 17:35   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 07 oktober 2010 - 17:20 schreef Guyt het volgende:
Ik ben stiekum een beetje blij want misschien krijgt nou iemand anders de kans. Want aan Siem ergerde ik me het meest. En wie weet komt hij dan wel weer goed terug.
voor het eerst ben ik het met je eens over 1 ding, niet dat ik me er echt zwaar aan irriteerde, maar dat iemand anders nu gaat opstaan en keihard gaat knallen...
remco k
 remco k - donderdag 07 oktober 2010 - 18:28   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 07 oktober 2010 - 13:32 schreef nummer10 het volgende:
dus met andere woorden met siem erbij voetbal je eigenlijk met 10 man in dit systeem.. (vind ik wel hoor) dat Jol dat nog niet heeft gezien valt me eigenlijk beetje tegen van onze trainer.. maar zoals eerder vermeld heb ik me wel eerder bij hem verbaasd over opstellingen/wissels
Je hebt gelijk, ik rep dit trouwens al het hele seizoen.

Als je met een type Pantelic in de spits speelt, dan is de Jong de perfecte nummer 10, hij speelt namelijk tamelijk onzichtbaar maar duikt in de gaten die er vallen, en scoort dus vrij veel, zie bijvoorbeeld afgelopen seizoen.

Als je met een type Hammie in de spits speelt, dan is Eriksen of Lodeiro een perfecte nummer 10 ( onbelangrijk of iemand wel of niet goed is) die spelen namelijk veel meer in de bal, en maken meer acties, die geven steeballetjes in de ruimtes die vallen als Hammie of Suarez weg loopt uit de punt.

Met Hammie kun je niet goed met de Jong spelen, en andersom geld natuurlijk hetzelfde.
remco k
 remco k - donderdag 07 oktober 2010 - 18:53   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 07 oktober 2010 - 17:20 schreef Guyt het volgende:
Siem speelde helemaal niet slecht, hij komt alleen totaal niet aan zijn spel toe doordat er met El hammie in de ploeg anders wordt gespeeld.
remco k
 remco k - donderdag 07 oktober 2010 - 19:01   quote  deeplink  
http://www.ajax.nl/Nieuws/Nieuwsarchief/Nieuws-artikel/De-Jong-weken-uitgeschakeld.htm

Hij is er 2 tot 4 weken uit, zonde
Loetje
 Loetje - donderdag 07 oktober 2010 - 19:17   quote  deeplink  
even een vraagje he jongens
lodeiro traint als ajax - nac is ongeveer 2 weken mee, zou je zo'n jongen dan ongeveer een uur kunnen laten voetballen??
want je zou met een middenveld als dat neit gaan met lindgren , de zeeuw en enoh kunnen spelen en dan de zeeuw op een soort 10. maar dat is niet de beste keuze denk ik.
zou josefzoon daar niet kunnen voetballen??
Guyt
 Guyt - donderdag 07 oktober 2010 - 20:13   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 07 oktober 2010 - 18:53 schreef remco k het volgende:

[..]

Siem speelde helemaal niet slecht, hij komt alleen totaal niet aan zijn spel toe doordat er met El hammie in de ploeg anders wordt gespeeld.
Ik vond hem vreselijk spelen of dat nou komt door El hammie of niet. Hij komt na mij idee niet in het plaatje voor.Als hij weer zo goed word als volgend seizoen is hij weer van harte welkom.
remco k
 remco k - donderdag 07 oktober 2010 - 20:24   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 07 oktober 2010 - 20:13 schreef Guyt het volgende:

[..]

Ik vond hem vreselijk spelen of dat nou komt door El hammie of niet. Hij komt na mij idee niet in het plaatje voor.Als hij weer zo goed word als volgend seizoen is hij weer van harte welkom.
het komt door hammie, de jong speelt niet aners dan anders
Loetje
 Loetje - donderdag 07 oktober 2010 - 20:27   quote  deeplink  
el hamdaoui is ook te egiostisch, en het verschil met vorig jaar is dar pantelic een bal vast kon houden waardoor de jong kon aansluiten en mounir speelt geef kut af, alleen voor eigen succes
XXX
 XXX - donderdag 07 oktober 2010 - 22:03   quote  deeplink  
Jammer voor Siem maar misschien een kans om het systeem nu aan El Hammie en Suarez aan te passen.
Met Urby linksbuiten en Daley achterin.

Wil het wel zien tegen NAKS
Guyt
 Guyt - donderdag 07 oktober 2010 - 22:36   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 07 oktober 2010 - 20:24 schreef remco k het volgende:

[..]

JA DAT KAN ZO ZIJN MAAR HAMMIE GAAT NIET WEG DUS BEN IK BANG DAT HET MET SIEM NIET MEER GAAT LUKKEN BIJ AJAX.
remco k
 remco k - donderdag 07 oktober 2010 - 22:55   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 07 oktober 2010 - 22:36 schreef Guyt het volgende:

[..]

JA DAT KAN ZO ZIJN MAAR HAMMIE GAAT NIET WEG DUS BEN IK BANG DAT HET MET SIEM NIET MEER GAAT LUKKEN BIJ AJAX.
DAT WEET IK NIET ZO ZEKER, MISSCHIEN DAT JOL HEM WAT DIEPER GAAT LATEN SPELEN, DAN KAN HIJ OOK TOT ZIJN RECHT KOMEN.....
Guyt
 Guyt - donderdag 07 oktober 2010 - 22:59   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 07 oktober 2010 - 22:55 schreef remco k het volgende:

[..]

DAT WEET IK NIET ZO ZEKER, MISSCHIEN DAT JOL HEM WAT DIEPER GAAT LATEN SPELEN, DAN KAN HIJ OOK TOT ZIJN RECHT KOMEN.....
Oke laten we het hopen.
nummer10
 nummer10 - vrijdag 08 oktober 2010 - 09:01   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 07 oktober 2010 - 20:24 schreef remco k het volgende:

[..]

aan de andere kant zijn handelingssnelheid is ook dramatisch te noemen.. maar dat komt niet door Hammie neem ik aan... zoals laatst had hij al 10x kunnen schieten maar blijft maar wachten tot hij de bal verliest (gebeurt vaak in de 16) net of hij dan niet weet wat hij moet doen.. is mijn idee hoor..
remco k
 remco k - vrijdag 08 oktober 2010 - 18:41   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 07 oktober 2010 - 22:59 schreef Guyt het volgende:

[..]

Oke laten we het hopen.
HAHAHA, ik hoop het inderdaad wel, want en Hammie, en de Jong zijn beiden heel effectieve spelers, ze hebben normaal ook minder kansen nodig om te scoren dan Suarez. Dus als dat nou ook nog eens gaat lopen, dan gaan we ver boven de100 goals eindigen, hopelijk is dat dan nu wel met het kampioenschap

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5128
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajacied Siem de Jong loopt hamstringblessure op

0.0064711